Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kletskousen.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Ja je wordt ook wel eens vaker geweigerd in Maastricht. Als je hoogstnodig moet.
    https://nos.nl/artikel/2516875-na-ja...n-in-amsterdam

    Alle gebouwen die een toegankelijkheidssector hebben volgens ons geldende bouwbesluit dienen een toilet aan te bieden aan bezoekers bij de entree.
    Laat ik nu aan het scharwyerveld maastricht helemaal niet naar binnen kunnen.
    Als je aan de bel drukt krijg je vreemde vragen over wie en welke persoon je wilt bezoeken.

    Ja maar ik moet plassen.

    Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
      Ja je wordt ook wel eens vaker geweigerd in Maastricht. Als je hoogstnodig moet.
      (..)
      Ja maar ik moet plassen.
      Rest tenslotte alleen nog maar de vraag of het uiteindelijk goed is gekomen?

      Overigens, als je voor zo'n gesloten deur komt met een 'lastige' portier helpt het om te zeggen dat je om .... uur een afspraak hebt met de directie!
      Weinig portiers durven dan moeilijke vragen te stellen....

      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • Gelukkig wel het ging maar NET goed.

        Maar die van afspraak met de directie zal ik onthouden
        Iets te oud voor re-educatie
        iets te jong voor afdanking
        m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

        Opmerking


        • De stropdas en het colbert kunnen af cq uit

          Tja.... vanmorgen nog extra vroeg opgestaan.
          Voor alle zekerheid nog even met de stofzuiger door de kamer, keuken opgeruimd en koffiezetapparaat klaargezet.
          Gedoucht, netjes een driedelig kostuum aangetrokken, haartjes gekamd en de website Onlyformen, stropdasstrikken nog even bestudeerd en uitgevoerd.
          Tompouce, de bekende Oranjevariant welteverstaan!, klaargezet op tafel.

          En dan wachten.....
          Ik weet dat de burgemeester om 8 uur begint en als het alfabetisch gaat komt de P van Pier niet voor 11.00-12.00 uur aan de beurt....
          Wachten....

          Duurt wel lang.... heel lang....r
          Rond 14.00 uur eens op NU.nl en DDL-website gekeken. Het regent vandaag geen mannen, maar lintjes....
          Ng wat gesurft....even de straat af kijken en nog steeds geen stoet richting huize Pier....
          Dan, rond 14.30 uur, zie ik dat er al 17 lintjes in Maastricht zijn uitgereikt

          Is er nog hoop....

          19.00 uur
          Pfff... als onze burgemeester geen overuren wil/mag maken is alle hoop vervolgen.
          Inmiddels heb ik al 4 tompouce opgegeten, 2x het koffiezetapparaat leeggedronken (wordt een slapeloze nacht vrees ik) en hangt mijn stropdas scheef.
          Ik ga me maar omkleden en om 20.00 uur naar het journaal kijken om daar te zien en te horen dat iedere halve gare een lintje heeft gekregen......

          Volgend jaar koop ik in ieder geval wat minder tompoezen
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking

          Bezig...
          X