Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
MVK-De mestreechter Geis. Roger Borgman samen met Katja Henz in de platte zaol. Die liedje draag ik op aan ons eigen MO-lid Wigo die deze Geis hoog in het vaandel draagt.
Merci Breur, dit is sjiek.
Dat maak m'ne daag weer good.
En noe nog de wäörd daobijj zeuke.
Lieve help Klaas, ik schrik me een hoedje. Zet als je de volgende keer zomaar een link plaatst, er alsjeblieft ook enig commentaar bij, zodat ik weet waar het over gaat. Nu dacht ik dat Janssen overleden was! Die link gaf wel aan dat hij het niet was, maar bij een beetje snel lezen en nog geen koffie gehad hebbend...
MAASTRICHT – De afgelopen dagen is in Maastricht de videoclip van het nieuwe liedje van de Radlers opgenomen. Hop Hop Bajke, zoals het liedje is getiteld, is geschreven door oud-stadsprins Patrick van de Weijer. Terwijl de regen vrijdagavond met bakken naar beneden kwam, wisten Radler-fans toch de plek te bereiken waar deel 1 van de videoclip van de groep werd opgenomen, eetcafé Jour de Fête aan de Markt te Maastricht. Het was er warm en gezellig druk. De Radlers hadden vrienden en kennissen uitgenodigd om als figurant op te treden in de clip. Ook de op dat moment aanwezige gasten mochten gerust meedoen. Het werd een feestje tot in de late uurtjes. Uiteraard draaide de camera volop.
De NOS doet op carnavalszondag verslag van de Boonte Störrem. In een uitzending van een uur wordt, deels live, een impressie gegeven van carnaval in Maastricht.
Maastricht
Door Stefan Gybels
Tempeleers-woordvoerder Guy Bannier bevestigt de overeenkomst met de NOS, die voor deze gelegenheid samenwerkt met L1. Volgens Bannier is het de eerste keer dat de NOS de vastelaovend in Maastricht op deze wijze in beeld brengt. Lees meer in de krant van zaterdag. Gepubliceerd op: 15.12.12 09:43, laatste update: 15.12.12 10:13
Afgelopen maandag zijn de 60 halve finalisten van het LVK 2013 bekend gemaakt. Onder de halve finalisten zijn drie liedjes uit het Maastrichtse.
1 Dao is de prins...!
Tekstdichter : Leo en Dorrie Satijn
Componist : Raymond de Pauw
Uitvoerende(n) : Duo X-Elle
Refrein :
Kiek.loer., dao is 'r daan
Euze spiksplinternuie prins
Zuug 'm danse, zuug 'm zinge en springe
Veer goon same vastelaovend bringe
Kiek.loer., dao is 'r daan
De sjoenste perel in dee regebaog vaan kleur
Mèt 'ne lach vaan oer tot oer, regeert heer in eus stad
Zoene gooje höbbe veer nog noets gehad!
Couplet 1:
Iech bin hei al zoe vreug
En staon ouch gans väöraon
Zoe gaon iech ech niks misse
Heer kump dao noe al aon
Iech bin toch zoe benuid
Wee geit us drei daog veur?
Noe roop dee prins mer oet
Carneval steit veur de deur
Brögk:
Iech maak miech noe hiel groet en zèt mie brèlke good
Beloer miech dat posteur, kreig kriebels in mie blood.
Couplet 2:
Noe sjuif toch ins get op
Iech kin gaaroet niks zien
'ch staon al op mien tiene
Kin iech 'm wel mesjiens?
Iech loer mien ouge oet
Meh weit neet wee 't is
Noe laot toch 'ns get goon
Och, iech wouw tot iech 't wis!
Brögk:
Iech maak miech noe hiel groet en zèt mie brèlke good
Beloer miech dat posteur, kreig kriebels in mie blood.
2
Leef vendaog d'n daag !
Tekstdichter : Patrick Ummels
Componist : Philippe Reuser/ Patrick Ummels Reuser / Ummels
Uitvoerende(n) : Patrick Ummels / Jef Verheijde
Refrein :
Noe lier vaan gister
En druim vaan mörge
Meh leef vendaog d'n daag
Want alle zörg, die zien vaan gister
Plök mèt plezeer noe edr'en daag
Mèt Vastelaovend kin diech drei daog niks gebäöre
De hoofs allein mer de gezèlligheid te käöre
Lier vaan gister
En druim vaan mörge
Bis kontent mèt edr'en daag !
Couplet 1:
Es 't mörge gister waor, daan stoond d'n tied te stèl
En leve deiste eine kier, dus daon iech wat iech wèl
Iech num 't miech devaan en lèt neet op d'n tied
Want wat iech höb gehad, dat raak iech noets mie kwiet !
Couplet 2:
Es 't gister mörge waor, daan góng d'n tied te gaw
D'n eine hèlt vaan zonnesjien en iech haw vaan de kaw
Noe goei diech flink dedoor en lèt neet op de cent
Noe kiek neet op 'n oor en bis drei daog kontent
11
viva viva viva karnaval
Tekstdichter : Gèr van Deijck
Componist : Gèr van Deijck
Uitvoerende(n) : Gèr & Patriez
Refrein :
Jao es de boonte stórrem raos,daan is ,t viva viva viva vastelaovend
Roed geel en greun kleurt weer de maos.
V,r zinge viva viva viva vastelaovend,
Konfettie dwarreld door de straot,bijj us noe eindelik zoe wiet hob iech sjevraoje
en zuuste maskes euveral,daan is ,t viva viva viva-viva viva viva- viva viva viva karnaval
Couplet 1:
In Rio huurste Samba euveral,Fiesta op,t Mexicaanse bal.
In Kólle rosenmontag is neet mis,es diech op deen daag gebore bis
Mèr karnaval bijj us zoe vrijj en vraank,zit in ,t blood dat veulste weke laank.
get wat iech zeker altied viere zal, is miene viva viva viva - viva viva viva- viva viva viva karnaval !
Couplet 2:
Neet naor ,t boeteland want iech ,blijf hijj verkleid sjmink mien geziech.
En dat al gans mie leve laank,zing iech ,t oet huur miene zaank
Opmerking