Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vastelaovend 2013.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Hop hop bajke Kindercarrousel

    20130211 Hop hop bajke bij de Tempeleers Kindercarrousel door Jean-Maurice, Cédric & Aimée!

    Last edited by Breur; 3 januari 2015, 11:58.

    Opmerking


    • Aanhoudingen in onrustige carnavalsnacht Maastricht

      Het Maastrichtse carnaval in de nacht van maandag op dinsdag is zeer onrustig verlopen. Verschillende mensen zijn aangehouden.

      Er waren veel kleine incidenten waarbij onruststokers zich verzetten als de politie tussenbeide kwam. Een ME-bus die werd ingezet werd zelfs bekogeld met glas en blik.
      Eén van de arrestanten is een 20-jarige man uit Meerssen, die een glas had gegooid naar de beveiliger van een café. Dat gebeurde nadat de Meerssenaar vanwege een ruzie buiten was gezet.
      Op de Markt werd een Sittardenaar opgepakt nadat hij een man in het gezicht had geslagen. Die liep daarbij oogletsel op. Portiers hielden de ruziemaker in bedwang totdat de politie hem meenam.
      Voor het lastigvallen van een vrouw is rond zes uur dinsdagmorgen een jongen van 17 uit Meerssen aangehouden. Hij had een vrouw van 21 vastgegrepen bij haar armen nadat ze had laten weten niet van zijn aandacht gediend te zijn. Agenten hoorden het geschreeuw van de vrouw, en konden de verdachte even verderop aanhouden.

      Bron: L1 nieuws.

      Opmerking


      • Kennelijk gedragen Mestreechtere zich beter?

        Opmerking


        • Ik heb een filmpje in elkaar gefabriceerd over de Mestreechter Vastelaovend.
          Helaas kreeg ik het niet klaar om de afbeeldingen tegelijk met het liedje te
          laten eindigen, maar alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen...



          Last edited by Wigo; 12 februari 2013, 13:04.
          't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
          is es Mestreechteneer te mage leve ...

          Opmerking


          • Eindelek!

            Eindelek! Een collega filmmaakster! Chapeau en ga zo verder zusterkemijn.

            Opmerking


            • Vastelaovend in Mestreech 2013

              Heel vrolijk en kleurrijk! Culturele hoofdstad in 2018? Niet nodig ... zijn we toch al lang .

              Last edited by Breur; 3 januari 2015, 11:58.

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                Maastricht Aktueel fotograaf Hans van Eijsden maakte de afgelopen dagen heel wat foto’s van optochten en optredens in het centrum van de stad.
                Nu hoeft de provincie geen geld meer uit te geven voor de Carnavalsposter 2014.

                Opmerking


                • Wiecker Tribbenaol 2013 Schandaalcollectief de Mestreechter Clochards

                  Wiecker Tribbenaol 2013 Schandaalcollectief de Mestreechter Clochards verantwoorden zich voor het tribunaal. Deel 1 en 2.



                  Opmerking


                  • Prins Oscar I, van harte met Uw 42ste verjaardag, vandaag op deze 16e februari in 2011+2!

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                      Veel te laat, maar toch.

                      Een vriend van me vertelde me ooit dat dit woord teruggaat op het Spaanse 'caballo'. Hij vertelde me dat dit een overgebleven woord uit de Spaanse bezetting van eind 16 de eeuw was.

                      Mooi verhaal, toch....
                      Maar zeker!

                      Opmerking


                      • Sleuteloverdracht in Vallekeberg aon de Gaol

                        Last edited by Breur; 3 januari 2015, 11:59.

                        Opmerking


                        • Mis de filmpjes van het Wiecker Tribbenaol Vergissing zijn er weer
                          Kompleminte

                          Toller

                          Opmerking


                          • Die zangers van DOS MAS hebben wel humor. Niet alleen vanwege het liedje, maar vanwege de artiestennaam:

                            "Twee maten"
                            I am not a complete idiot. Some parts are missing

                            Opmerking


                            • 'n Soort Duo Xelle?
                              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                              Opmerking


                              • Dunner, en dan mannelijk.


                                Maar het heeft hier dus 2 of zelfs 3 betekenissen.


                                En in het Stadhuis vinden de die verwijzing denk ik helemaal niet leuk.
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X