Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Buurtbudgetten anno 2012/2014: hoe nu verder?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • MAW. Val ons niet lastig met vragen over het verleden, wij doen dit belangeloos en dat is al heel wat. Alleen de toekomst telt in ons aller belang, heb toch vertrouwen, Dag meneer......

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
      MAW. Val ons niet lastig met uw vragen, wij doen dit belangeloos en dat is al heel wat. Alleen de toekomst telt in ons aller belang, heb toch vertrouwen, Dag meneer......
      beter had ik het niet kunnen verwoorden.

      Opmerking


      • Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst).

        Geen uitgebreide verslaglegging daar kan ik nog in meegaan.
        Echter er zal dan op z'n minst toch wel een besluitenlijst of iets dergelijks zijn.
        Immers men moet naderhand toch kunnen terugkijken wat en wanneer dat is besloten.
        Of is dat er ook niet ?
        Zo neen, dan is dat een vreemde gang van zaken.

        Wat de aktiepuntenlijst betreft: Daar werken meerdere platforms, verenigingen en/of groepen mee.
        Daar is niks mis mee en die aktiepuntenlijst zouden ze belangstellenden wel kunnen/moeten verstrekken.
        Mestreechter Geis mage beleve
        en dat door te kinne geve.
        God, wat is dat sjiek ! © Wigo

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
          Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst).

          Geen uitgebreide verslaglegging daar kan ik nog in meegaan.
          Echter er zal dan op z'n minst toch wel een besluitenlijst of iets dergelijks zijn.
          Immers men moet naderhand toch kunnen terugkijken wat en wanneer dat is besloten.
          Of is dat er ook niet ?
          Zo neen, dan is dat een vreemde gang van zaken.

          Wat de aktiepuntenlijst betreft: Daar werken meerdere platforms, verenigingen en/of groepen mee.
          Daar is niks mis mee en die aktiepuntenlijst zouden ze belangstellenden wel kunnen/moeten verstrekken.
          Buurtplatforms.
          Het meredeel is er voor de bewoner..
          Maar u heeft het rapport van de ombuds com gelezen het liegt er niet om.
          Na afgelopen maandag hebben diverse raadsleden mij gevraagd om inzage.
          Tot mijn grote vreugde. men neemt het zeer serieus.
          Ik denk dat er goede regels op papier komen voor de toekomst,
          dus dit alles is niet voor niks geweest.
          Last edited by ; 21 januari 2013, 15:48. Reden: een woordje teveel

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
            Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst).

            Geen uitgebreide verslaglegging daar kan ik nog in meegaan.
            Echter er zal dan op z'n minst toch wel een besluitenlijst of iets dergelijks zijn.
            Immers men moet naderhand toch kunnen terugkijken wat en wanneer dat is besloten.
            Of is dat er ook niet ?
            Zo neen, dan is dat een vreemde gang van zaken.

            Wat de aktiepuntenlijst betreft: Daar werken meerdere platforms, verenigingen en/of groepen mee.
            Daar is niks mis mee en die aktiepuntenlijst zouden ze belangstellenden wel kunnen/moeten verstrekken.
            Als EEN persoon u jaren lang bloed onder de nagels uit haalt geeft u die dan informatie of staat hem te woord Wigo?

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
              Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst).

              Geen uitgebreide verslaglegging daar kan ik nog in meegaan.
              Echter er zal dan op z'n minst toch wel een besluitenlijst of iets dergelijks zijn.
              Immers men moet naderhand toch kunnen terugkijken wat en wanneer dat is besloten.
              Of is dat er ook niet ?
              Zo neen, dan is dat een vreemde gang van zaken.
              Verslaggeving van het gebeuren vind ik minimaal een vereiste! Onzin dat vrijwilligers geen tijd hebben enz. om dat te doen. Als je geen tijd kunt vrijmaken, moet je niet meedoen. Een inbreng leveren op vrijwillige basis en dit naast banen en andere daginvullingen is niet vrijblijvend.

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
                Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst).

                Geen uitgebreide verslaglegging daar kan ik nog in meegaan.
                Echter er zal dan op z'n minst toch wel een besluitenlijst of iets dergelijks zijn.
                Immers men moet naderhand toch kunnen terugkijken wat en wanneer dat is besloten.
                Of is dat er ook niet ?
                Zo neen, dan is dat een vreemde gang van zaken.

                Wat de aktiepuntenlijst betreft: Daar werken meerdere platforms, verenigingen en/of groepen mee.
                Daar is niks mis mee en die aktiepuntenlijst zouden ze belangstellenden wel kunnen/moeten verstrekken.
                Dat klopt wigo.
                Deze voorzitter is uit de lucht komen vallen in 2010
                Nadat de vorige voorzitster moest aftreden om haar politieke ambities
                bij D 66.
                na haar eerdere poging bij de senioren partij.
                dus mijn vraag (eerste vraag aan hem zie topic 114.)
                Is die zo moeilijk.

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                  Verslaggeving van het gebeuren vind ik minimaal een vereiste! Onzin dat vrijwilligers geen tijd hebben enz. om dat te doen. Als je geen tijd kunt vrijmaken, moet je niet meedoen. Een inbreng leveren op vrijwillige basis en dit naast banen en andere daginvullingen is niet vrijblijvend.
                  Ik wil het even opnemen voor de buurtplatforms zoals die in Maastricht moeten functioneren. Er is een gebrek aan ondersteuning vanuit het vaak verkokerde ambtelijk apparaat. Men laat buurtplatforms wat aanmodderen, er is geen duidelijk kader, de spelregels zijn onduidelijk. Zo kan ik nog even doorgaan. Vele actief ingestelde bewoners voelen zich gebruikt en haken af. Nogmaals het is erg triest. De opmerkingen over geen tijd hebben, of geen verslagen hebben, duiden op een gebrekkige taakopvatting, men beseft volgens mij niet waarmee men bezig is, en kritiek vindt men bedreigend, men sluit zich op in het eigen gelijk. Ik bespeur ook angst, toedekken voor verlies van aanzien, men waant zich bijna ongenaakbaar, dat is het enige wat rest. Belangenverstrengeling en solistisch opereren zijn symptomen van een gebrekkig verrot systeem. Het krantenartikel over Biesland spreekt boekdelen.
                  Last edited by ; 21 januari 2013, 19:23. Reden: Nuancering

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
                    Als EEN persoon u jaren lang bloed onder de nagels uit haalt geeft u die dan informatie of staat hem te woord Wigo?
                    Wim, n.a.v. jouw reactie op mijn berichtje het volgende.

                    In mijn berichtje geef ik mijn mening over iets algemeens, t.w.: ‘Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst)’., dus over een voorval.
                    Wanneer je behoefte hebt om fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren op mijn mening dan kan en mag dat hier op MO.

                    Ik heb het in mijn berichtje niet over een persoon en noem ook geen persoon !
                    Echter jij haalt er wel een persoon bij en daarbij beschuldig jij deze persoon ook nog eens van iets.
                    Als ik jou was dan zou ik met het beschuldigen van een persoon hier heel voorzichtig zijn.

                    Buiten het feit dat je dan ook met harde bewijzen moet komen, is een gouden regel hier op MO dat wij niet persoonlijk worden.
                    Heb je iets tegen iemand dan stuur hem/haar maar een P -berichtje en/of een mail.
                    Openbare (loze) beschuldigingen pikken wij op MO niet !

                    Ik hoop dat bovenstaand duidelijk is en geef jou hierbij ook nog een gratis advies mee: Een gewaarschuwd mens telt voor twee !
                    Mestreechter Geis mage beleve
                    en dat door te kinne geve.
                    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
                      Wim, n.a.v. jouw reactie op mijn berichtje het volgende.

                      In mijn berichtje geef ik mijn mening over iets algemeens, t.w.: ‘Geen uitgebreide verslaglegging (verleden) maar wel een aktiepuntenljst (toekomst)’., dus over een voorval.
                      Wanneer je behoefte hebt om fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren op mijn mening dan kan en mag dat hier op MO.

                      Ik heb het in mijn berichtje niet over een persoon en noem ook geen persoon !
                      Echter jij haalt er wel een persoon bij en daarbij beschuldig jij deze persoon ook nog eens van iets.
                      Als ik jou was dan zou ik met het beschuldigen van een persoon hier heel voorzichtig zijn.

                      Buiten het feit dat je dan ook met harde bewijzen moet komen, is een gouden regel hier op MO dat wij niet persoonlijk worden.
                      Heb je iets tegen iemand dan stuur hem/haar maar een P -berichtje en/of een mail.
                      Openbare (loze) beschuldigingen pikken wij op MO niet !

                      Ik hoop dat bovenstaand duidelijk is en geef jou hierbij ook nog een gratis advies mee: Een gewaarschuwd mens telt voor twee !
                      Ik beschuldig niemand ,ik stelde u alleen maar een vraag daar u vroeger en misschien nu nog voor een wijk/buurt werk heeft gedaan .
                      Het is een vraag verder niets !

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
                        Ik beschuldig niemand ,ik stelde u alleen maar een vraag daar u vroeger en misschien nu nog voor een wijk/buurt werk heeft gedaan .
                        Het is een vraag verder niets !
                        INSINUEREN
                        1) Aantijgen 2) Indirect beschuldigen 3) Onterecht suggereren 4) Op een bedekte manier beschuldigen 5) Toespelen 6) Verdacht maken 7) Zinspelen
                        Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzel...k/INSINUEREN/1

                        Dit was het.

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                          INSINUEREN
                          1) Aantijgen 2) Indirect beschuldigen 3) Onterecht suggereren 4) Op een bedekte manier beschuldigen 5) Toespelen 6) Verdacht maken 7) Zinspelen
                          Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzel...k/INSINUEREN/1

                          Dit was het.
                          Kermit, jij slaat de spijker op de kop.
                          Geweldig, hiernaar was ik op zoek.

                          Hier wil ik het dan ook bij laten en sluiten met jouw woorden: 'Dit was het'.
                          Dus: Back to topic !
                          Mestreechter Geis mage beleve
                          en dat door te kinne geve.
                          God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                            INSINUEREN
                            1) Aantijgen 2) Indirect beschuldigen 3) Onterecht suggereren 4) Op een bedekte manier beschuldigen 5) Toespelen 6) Verdacht maken 7) Zinspelen
                            Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzel...k/INSINUEREN/1

                            Dit was het.
                            Naar mijn oordeel is insinueren bij heel veel berichten in dit forum onderdeel het geval

                            Opmerking


                            • Even ter herinnering.

                              Het draadje luidt Buurtbudgetten anno 2012/2013: hoe nu verder?

                              Opmerking


                              • Ja breur hoe nu verder.
                                in febr is er een vergadering dan zullen de raadsleden.
                                de opdracht formulering bespreken.
                                dus het woord is aan de raadsleden ze hebben inmiddels genoeg gegevens.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X