Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kosten democratie.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
    mijn muis was leeg
    En steeds meer boodschappentassen

    Opmerking


    • #17
      De brief van mevr. Nuyts schetst ook een nogal verontrustend beeld van het politieke bedrijf en het handelen van deze wethouder.
      Een gemeenteraadslid dat ingeperkt wordt in het controleren van de macht, vervolgens door een wethouder die kwistig omgaat met publieke middelen die neigen naar verspilling en persoonlijk hobbyisme, publiek te kijk wordt gezet.

      Opmerking


      • #18
        Geweldig die besparingdrift van Jacques Costongs. Ik vraag me af waar die plotseling vandaan komt. Projecten als AINSI, Timmerfabriek, MCH mogen velen miljoenen kosten en nu plots gaat Jacques "op de kleintjes passen". Een goede strategie van Jacques, beginnen met Kitty Nuyts de laan uit te sturen. Vervolgens iedereen weg die zijn mening niet deelt. Als hij dan toch bezig is met opruimen/bezuinigen stuurt hij iedereen de zijn mening wel deelt ook weg. Die kosten immers ook alleen maar een hoop geld. De burgemeester, die Jacques dan nog kan tegenspreken, mag als laatste zijn koffertje pakken. Controle op de centen is te duur en dus overbodig met Jacques aan het roer. Ja en zo krijgen we dan onze eigen "stadsdictator" die precies weet wat goed voor ons is.

        Gelukkig is het niet aan "Sjakie" om mensen weg te sturen zodat dit gruwelscenario ons gelukkig bespaart blijft. Feit blijft, Sjakie heeft humor, we kunnen waarschijnlijk ook in de toekomst nog vaak over zijn uitspraken lachen.

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Het zou me niks verbazen als de bron Kermits duim blijkt te zijn
          Inmiddels heb ik met ons gewaardeerd MO-lid Kermit via P-berichten gecommuniceerd.
          Helaas is Kermit ook in die berichten niet heel erg duidelijk, maar het ziet er naar uit dat het inderdaad een fictief interview is.
          Ik hou wel van die (cynische) humor.
          Dit is mij zelfs al eens verweten op MO......

          Toch zou ik er de voorkeur aan hebben gegeven dat Kermit dit duidelijker had vermeld.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #20
            Ik begrijp dat de gekozen vorm ook wel eens voor enige verwarring kan zorgen, maar soms wil je je verontwaardiging ook wel eens op een andere wijze uiten.
            De werkelijkheid is ook wel eens een Muppetshow...
            Last edited by ; 4 november 2012, 19:46.

            Opmerking


            • #22
              Eenieder kan/mag van Kitty Nuyts denken en schrijven wat men wil.

              Kitty kan wel eens wat langdradig zijn in haar betogen.
              Maar één ding moet ik haar nageven: Kitty is goed op de hoogte van
              de zaken die in Maastricht spelen. Daarbij is ze altijd oplettend op o.a.
              de gevolgde procedures, de gemaakte afspraken en/of convenanten,
              de voorschriften en de wettelijke verplichtingen.
              Korter omschreven: Kitty vervult haar controlerende taak uitstekend !

              Sommigen zien haar misschien als 'lastig persoon' of als 'luis in de pels'. :(
              Zelf zie ik Kitty als 'de ogen, de oren en .... de monden van de burgers'.

              Chapeau hiervoor Kitty, ga zo door !
              Mestreechter Geis mage beleve
              en dat door te kinne geve.
              God, wat is dat sjiek ! © Wigo

              Opmerking


              • #23
                Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                Dagblad De Limburger

                Je kunt je natuurlijk afvragen waarom die kosten zo hoog zijn; wethouder Costongs weet het blijkbaar ook niet . Ambtenaren hebben er soms uren werk aan. Zijn toch in loondienst?

                Ja Hr Costongs kitty kost dan ca 100.000

                Maar het komt ten goede van de burger..

                Bij u zie ik een nulletje meer 1.000.000

                voorlopig!

                Opmerking


                • #24
                  Ja nu moet kitty weer vragen stellen.
                  kost weer geld.

                  Maar wie zorgt daarvoor?

                  dat kitty steeds vragen moet stellen?
                  Last edited by ; 10 december 2012, 23:07. Reden: iets vergeten

                  Opmerking


                  • #25
                    Post van Gemeente Maastricht.

                    Ik ontving vandaag een brief van Gemeente Maastricht geadresseerd aan mijn schoonvader die naast mij woonde. Mijn schoonvader is in 2008 overleden. De brief is gedateerd: 18 februari 2013. . Ik heb geen idee naar welk adres ik deze brief moet doorsturen. Helstraat, d'n Hiemel of tussen de St. Jan en de St. Servaaskerk.

                    Opmerking


                    • #26
                      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                      (...) of tussen de St. Jan en de St. Servaaskerk.
                      Dat laatste hoop ik niet..... dat stuk heet nml. het Vagevuur

                      Ik hoop niet dat de goede man die loutering nodig had!
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • #27
                        Procedure bij brief aan Gemeente Maastricht.

                        Wat gebeurt er formeel als eerste stap na de ontvangst van een brief gericht aan de Gemeente als reactie op het betreffend schrijven? Het lijkt mij zinvol om de dagelijkse gang van zaken te vermelden.

                        Beste meneer/mevrouw,

                        Wij hebben uw e-mail goed ontvangen. Deze mail hebben wij geregistreerd onder nummer ............. en doorgestuurd naar het team dat hem zal beantwoorden.

                        Antwoord
                        Als uw mail eenvoudig af te handelen is, ontvangt u binnen drie dagen antwoord. Voor overige e-mails geldt dat u binnen twee weken antwoord krijgt.

                        Bezwaar
                        Wilt u via uw e-mail bezwaar maken tegen een besluit, kunnen wij uw e-mail helaas niet in behandeling nemen. Een bezwaarschrift moet namelijk voorzien zijn van een handtekening.

                        Wilt u daarom uw bezwaar inclusief een handtekening via de post aan ons bezorgen? Dan nemen wij uw bezwaar in behandeling. Zorgt u er trouwens wel voor dat u binnen de bezwaartermijn reageert.

                        Meer informatie over bezwaar maken vindt u op www.maastricht.nl

                        Contact
                        Onze contactgegevens en openingstijden vindt u ook op onze website. Snel aan de beurt bij het GemeenteLoket? Maak dan telefonisch via 14 043 of +31 43 350 40 40 (vanuit het buitenland) of online een afspraak.

                        Nieuwe openingstijden GemeenteLoket per 1 januari 2011

                        Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag: 08.30 – 12.30 uur.
                        Donderdag: 13.30 – 19.00 uur
                        En verder uitsluitend op afspraak via www.maastricht.nl of telefoonnummer 14 043.
                        Via het Gemeenteloket op internet kunt u 24 uur per dag steeds meer diensten en producten van de gemeente regelen.


                        Met vriendelijke groet,

                        Team Documentbehandeling | Gemeente Maastricht
                        Postbus 1992, 6201 BZ Maastricht| Mosae Forum 10, 6211 DW Maastricht
                        T 14 043 | E post@maastricht.nl| Iwww.maastricht.nl


                        Opmerking

                        Bezig...
                        X