Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Formatie kabinet 2012

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Formatie kabinet 2012

    Verkenners zijn onderweg.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Verkenners zijn onderweg.
    En nu de padvinders nog.
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

    Opmerking


    • #3
      Ik ben benieuwd hoe het afloopt met het door de PVDA zeer beslist quotum gesteld wat betreft man/vrouw verdeling. 50% vrouw - 50% man. Ook al zijn er betere mannelijke kandidaten. Idealisme? Ik ben voor realiteit. De beste man of vrouw op de juiste plek.

      Opmerking


      • #4
        Tjonge Breur, als de formatie daar nou maar niet op stukloopt.
        Don't PRESS me....

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
          Tjonge Breur, als de formatie daar nou maar niet op stukloopt.
          Ik denk het niet Elvis, het is geen breekpunt. Ben alleen benieuwd of zulke beloftes effect hebben. Manon Fokke krijgen ze in ieder geval erbij in Den Haag. Een slimme meid..

          Opmerking


          • #6
            Manon Fokke neemt in november afscheid van Maastrichtse raad

            Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
            (..) Manon Fokke krijgen ze in ieder geval erbij in Den Haag. Een slimme meid..
            Het gerucht doet de ronde dat Manon Fokke in november 2012 afscheid zal nemen van de Maastrichtse gemeenteraad.
            Dat is wel in overeenstemming met hetgeen zij mij op 26 juni 2012 vertelde.

            Antoine van Lune zal Manon Fokke opvolgen als raadslid.

            Nelleke Barning zal waarschijnlijk de nieuwe fractievoorzitster worden.

            Maar nogmaals...... geruchten.
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
              Het gerucht doet de ronde dat Manon Fokke in november 2012 afscheid zal nemen van de Maastrichtse gemeenteraad.
              Dat is wel in overeenstemming met hetgeen zij mij op 26 juni 2012 vertelde.

              Antoine van Lune zal Manon Fokke opvolgen als raadslid.

              Nelleke Barning zal waarschijnlijk de nieuwe fractievoorzitster worden.

              Maar nogmaals...... geruchten.
              Dit "gerucht" was al om 13.00 op Maastricht Aktueel te lezen .
              http://www.maastrichtaktueel.nl/afsc...htse-politiek/

              Opmerking


              • #8
                Manon Fokke bevestigt vertrek uit de gemeenteraadsfractie PvdA

                Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                Het gerucht doet de ronde dat Manon Fokke in november 2012 afscheid zal nemen van de Maastrichtse gemeenteraad.
                Dat is wel in overeenstemming met hetgeen zij mij op 26 juni 2012 vertelde.
                (..)
                Manon Fokke heeft zojuist op Facebook zelf bevestigd dat ze per 1 november 2012 de gemeenteraad van Maastricht zal verlaten.
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  Het past wel niet in dit draadje, maar weet iemand al wat Gerd Leers gaat doen, die gaat me meer aan 't hart dan Manon Fokke
                  Voorlopig blijft hij gewoon demissionair minister.
                  Pas nadat er een nieuw kabinet gevormd is, zal hij worden vervangen.
                  Tenminste als het CDA niet ook in het kabinet komt te zitten en hij dus net terug komt als minister.
                  Overigens acht ik die kans niet erg waarschijnlijk.

                  Maak je overigens niet te veel zorgen.
                  De wachtgeldregeling is meer dan prima. Bovendien zal er links en rechts wel een commissariaatje inzitten.

                  De kans dat een bijstandsmoeder snel een nieuwe baan heeft is kleiner dan dat minister Leers snel een nieuwe baan heeft.
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #10
                    Misschien beetje ofline
                    maar ik vind het verstandigen woorden .
                    http://www.telegraaf.nl/binnenland/v...vragen___.html

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                      Ik denk het niet Elvis, het is geen breekpunt. Ben alleen benieuwd of zulke beloftes effect hebben. Manon Fokke krijgen ze in ieder geval erbij in Den Haag. Een slimme meid..

                      Dat is ze zeker

                      Ze wordt dan ook goed beloont
                      Van ca 16000 euro naar ca 100.000 euro inc vakantie geld.

                      Opmerking


                      • #12
                        Er viel mij gisteren iets op (ook al eerder). Diederik Samson zat er ongemakkelijk bij. Zijn gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen. Of hij wil zo snel mogelijk aan de slag of zit liever buiten de wind met een minder knellende stropdas. Ik weet dat dit een subjectieve waarneming is, maar toch ...

                        Opmerking


                        • #13
                          Binnenkort kan Samsom een update verwachten (nieuwe firmware) zodat hij er wat makkelijker bijzit. Volgens mij had Rutte gisteren wel al zijn update binnen, zo losjes en ontspannen...
                          Tijdens de radiostilte kunnen ze ook nog wat aan de hardware sleutelen.

                          Opmerking


                          • #14
                            Goed, Manon Fokke wordt dus gewoon Kamerlid, wat is daar verrassend aan, als ze op een verkiesbare plaats stond?
                            En waarom is het altijd zo'n punt dat iemand een salaris verdient en vakantiegeld krijgt?
                            Don't PRESS me....

                            Opmerking


                            • #15
                              Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Overigens vind ik het vreemd dat Manon omdat ze die terecht hogere honorering krijgt DUS slim is. Ik dacht dat het andersom zou kunnen zijn.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X