Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele
Bekijk bericht
De heersende bestuurders proberen demonstraties en protesten te verbieden, te stoppen, te ontmoedigen en in negatief licht te plaatsen.
Van binnenuit, door zelf de meerderheid in de 2de kamer te nemen, zullen we het belang van Nederland en de grootste groep Nederlanders voorop kunnen plaatsen. Hier kan de gevestigde orde ons moeilijk tegen houden, negeren en de mond snoeren.
Van binnenuit, door zelf de meerderheid in de 2de kamer te nemen, zullen we het belang van Nederland en de grootste groep Nederlanders voorop kunnen plaatsen. Hier kan de gevestigde orde ons moeilijk tegen houden, negeren en de mond snoeren.
Als ik het dus goed lees is deze partij voor het laten doorgaan van de KOZP-demonstratie in Maastricht!
Ik moet zeggen dat ik dit niet verwacht had

Dit is een compliment voor onze burgemeester. Zij probeerde demonstraties (KOZP) en protesten (anti-KOZP) niet te verbieden, te stoppen of te ontmoedigen en in een negatief licht te plaatsen.
Dat 'van binnenuit, door zelf een meerderheid in de 2de kamer te nemen' zal nog wel even duren vrees ik.
De PVV in Maastricht haalde in 2018 in totaal 2808 stemmen.
John Nouse, die toen op de kieslijst van de PVV stond, wed NIET in de raad gekozen.
Hoeveel stemmen hij precies haalde weet ik nu even niet, maar in ieder geval geen haalde hij niet de kiesdrempel. Die lag toen - als ik mij goed herinner - rond de 700 stemmen.

qua informatie
van malloten. In ieder geval geen slimme start voor de verkiezingen van mogelijk een opgesplitste partij volgend jaar.
Leave a comment: