Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Op Maastricht dichtbij, ik heb het gecontroleerd, staat toch echt SPM!!
Bovendien mag je je bronnen best controleren.
Pier ik doe copie en plak met zulke media online berichten en plaats
er op advies van sommige er ook de link bij.
Als er bv naar tijdje iets veranderd is in een media stuk dan is het tuurlijk
niet leuk .
En als het mijn woorden waren geweest dan zou daar openlijk mijn excusen voor maken
Nu we "de koffie" hebben ontdekt, met dank aan Klaas, heb ik een opmerkelijk interview gezien met de PvdA'er Ramazan Ekinci.
Nu is het vrij gemakkelijk op een forum en/of blog iemand gewetenloos neer te sabelen.
De beste stuurlui staan namelijk spreekwoordelijk aan de wal.
Toch vind ik dat dit interview met Ramazan Ekinci de trouwe lezers van MO niet onthouden mag worden.
Ik zal er geen verder commentaar op leveren, maar weet dat Ramazan nog niet één keer het woord heeft gevoerd in de ruim tweeënhalf jaar dat hij nu voor de PvdA in de raad zit.
Dit is overigens een bevinding die ik ruime tijd geleden al eens aan Manon Fokke heb voorgelegd.
Manon Fokke gaf toen aan dat Ramazan Ekinci vrees had om en publiek te spreken.
Nou, kijk HIER naar het interview en oordeel zelf.
Ik vind dit jammer, maar dat mag geen reden zijn om het niet onder de aandacht te brengen.
Het is nu eenmaal een gegeven een goed gebekte
verkoop zich beter.
dat wil niet zeggen dat hij beter is..(die goed gebekte)
En sommige mensen bewijzen hun dienst achter de schermen.
Vandaag, 11 oktober 2012, stond onderstaand opiniestuk in DDL.
Feitelijk stond er, voor de trouwe lezer van deze thread, niets nieuws in.
Hoewel, één feit verbaasde mij wel.
Volgens Stefan Gybels zouden de PVM en de SPM onderhandeld hebben over een lijstverbinding.
Dat verbaast mij persoonlijk wel weer. Maar goed, ik kan natuurlijk ook niet alles weten
Dat vervolgens wethouder Willems gisteravond abusievelijk een mail heeft gestuurd aan de fractievoorzitter van PVM welke bedoeld was voor de seniorenpartij zet de ontstane situatie nog meer onder druk. In deze mail gaf wethouder Willems aan hoe de seniorenpartij zou kunnen reageren richting de overige fractievoorzitters. De kern van het dualistische stelsel in de wet is een scheiding in samenstelling en functies tussen wethouders enerzijds en raadsleden anderzijds. Het dualisme beoogt juist niet dat wethouders in dergelijke situaties een regisseursfunctie vervullen.
Gerard van Rens staat op een achtste plaats op de lijst van de Christen Democraten Hoeselt (CDH) voor de aanstaande verkiezingen in België.
Maastricht
Van onze verslaggever
Van Rens was jarenlang raadslid en fractievoorzitter voor het CDA in Maastricht. In 2007 stapte hij uit de gemeenteraad toen bekend werd dat toenmalig burgemeester Gerd Leers hem chantabel achtte vanwege een hoge schuldenlast. Volgens Van Rens betekent de plek op de CDH-lijst echter geen terugkeer in de politiek. „CDH heeft mij gevraagd wat te ondersteunen. Uiteindelijk heeft dat geleid tot een voorzitterschap van de partij, wat weer als gevolg heeft dat ik ook op de lijst ben geplaatst. Maar voor mij geen terugkeer in welke gemeenteraad dan ook. Die tijd heb ik gehad.”
Gerard van Rens staat op een achtste plaats op de lijst van de Christen Democraten Hoeselt (CDH) voor de aanstaande verkiezingen in België.
Maastricht
Van onze verslaggever
Van Rens was jarenlang raadslid en fractievoorzitter voor het CDA in Maastricht. In 2007 stapte hij uit de gemeenteraad toen bekend werd dat toenmalig burgemeester Gerd Leers hem chantabel achtte vanwege een hoge schuldenlast. Volgens Van Rens betekent de plek op de CDH-lijst echter geen terugkeer in de politiek. „CDH heeft mij gevraagd wat te ondersteunen. Uiteindelijk heeft dat geleid tot een voorzitterschap van de partij, wat weer als gevolg heeft dat ik ook op de lijst ben geplaatst. Maar voor mij geen terugkeer in welke gemeenteraad dan ook. Die tijd heb ik gehad.”
Maastrichts raadslid Van Rens opgestapt
18 dec 2007 L 1
Gerard van Rens is uit de Maastrichtse gemeenteraad gestapt. Dat maakte hij dinsdagavond bekend. Van Rens wil niet langer zonder fractie in de Maastrichtse gemeenteraad zitten. Enkele weken geleden werd hij uit de CDA-fractie gezet. Eerder al was hem zijn fractievoorzitterschap ontnomen. Aanleiding hiervoor waren de grote schulden van Van Rens, die zijn positie als volksvertegenwoordiger onder druk zetten.
Van Rens kondigde toen aan zijn zetel in de gemeenteraad niet op te geven, maar dat doet hij nu dus toch. Het onderzoek tegen burgemeester Leers en wethouder Winants naar aanleiding van de aangifte van Van Rens gaat overigens gewoon door. Van Rens heeft Leers en Winants aangeklaagd omdat ze privé-informatie over de schulden van het raadslid naar buiten hebben gebracht. Dat onderzoek wordt momenteel uitgevoerd door de rijksrecherche, in opdracht van het parket in Roermond.
Een mooi spreekwoord hij die zonder zonden is gooit de eerste steen..
(he.. Dhr Leers/ Winants.)
Last edited by ; 12 oktober 2012, 19:10.
Reden: een e vergeten
Opmerking