Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De Nieuwe Ster

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Beste Antonius, Koeleköpke en Ingrid,

​Uit grond van mijn hart, alle 3 heel hartelijk dank voor jullie inbreng
    De ontelbare en nutteloze (DNS) spam postings van Ton.2014 lijken idd. helaas het effect te hebben dat veel MO-leden afhaken.

Zelf heb ik lang getwijfeld om deze posting te plaatsen, het zit nl. niet in mijn karakter om iets negatiefs te schrijven... maar ook ik ben inmiddels helemaal klaar met 'DNS-spammer' Ton.2014

Spijtig genoeg bemerk ik dat oa. Antonius op geen topic meer heeft gereageerd...
    Ik hoop dat dit maar van zeer tijdelijke aard is; graag las (en lees) ik oa. zijn postings over zijn kookcreaties!
    Antonius en alle andere MO'ers, kom op, schouders eronder en blijf svp. actief posten op MO

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht

En Ton, je hoeft niet te reageren op deze posting. Ongetwijfeld wordt dat: dus bespaar jezelf (en mij) de moeite.
      PS. Er ontbreekt een n achter 'mij'.
      Toch wil ik u Bedanken voor uw opmerkingen zowel voor de N, als De comma
      Helaas had ik een heel andere indruk over U .
      Daarom deed ik me te moeite om boekjes over de geschiedenis KNP bij u thuis te bezorgen
      geheel gratis ook de boekjes .
      maar ja vergissen is menselijk toch, niet waar.!
      Ja we zijn mensen toch.?

Verder veel succes met het proberen mij te kleineren met mijn mindere OPLEIDING,
      dus . sorry als een punt of comma verkeerd staat.
      met gr ton.

citaat.. Mevr Evers.
      Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht no 22
      Website De Nieuwe Ster overbelast

De redactie van De Nieuwe Ster mag met recht trots zijn op het steeds groeiende aantal 'abonnees'. Ik geloof dat het er nu al 22.000 zijn. Dat is niet niks! In bijna elk gezin en elke woning begint de dag met De Nieuwe Ster.

Maar ik geloof dat de redactie vandaag een record breekt: de website is overbelast en af en toe onbereikbaar! Ongetwijfeld wil heel Maastricht de mooie reportage lezen van de 'lintjestocht' van burgemeester Hillemaar door zijn gemeente: van Limmel naar Wolder, oranjebitter en een kopje koffie toe.
      Van harte gefeliciteerd, redactie. En van harte gefeliciteerd alle zeven gedecoreerden van Maastricht!
      Last edited by Ton.2014; 14 maart 2026, 17:45.

Opmerking

Dank je wel ingrid en Zomersproetje voor jullie bijval.
        Toen ik vanmorgen MO opende en de zoveelste reactie van Ton tegenkwam over DNS, was dat de druppel (bij alle druppels die al uit de lucht waren gevallen) die de emmer deed overlopen.
        Van de ene kant was ik blij dat ik eindelijk mijn frustraties van me af had kunnen schrijven, van de andere kant was ik bang dat ik wellicht te ver was gegaan.
        Nu is gebleken dat wel meer mensen hier op MO hetzelfde dachten als ik.
        't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
        is es Mestreechteneer te mage leve ...

Opmerking

Allereerst een bericht aan Ton.2014

Ik was het, die de opmerking maakte. Het was niet de bedoeling om je om wat voor reden dan ook te beledigen. Onvermoed bleek ik met mijn bericht van gisteren, geschreven te hebben wat anderen hier dachten.

Door een misverstand in het verleden (lag compleet buiten Mestreechonline), moest ik begin 2015 een aantal berichten verwijderen. De verantwoordelijke daarvoor eiste zelfs mijn inloggegevens, de persoon in kwestie had echter totaal geen benul van wat ik met die berichten wilde zeggen. Ik besloot toen om weg te blijven, om die leidinggevende geen handvat meer te geven om mij onderuit te halen.

Ik ben Mestreechonline nog altijd dankbaar dat ze die eis nooit hebben ingewilligd. Het was dus niemand van dit forum. Nu ik al een aantal jaar niet meer werk, vond ik dat de tijd gekomen was, om weer terug naar Mestreechonline te komen. Onder meer met het bericht over de deels vervallen route van Arriva, lijn 6.

Dit gezegd hebbende: ik kan me voorstellen dat je met de beste bedoelingen handelt, en wellicht geschrokken bent van mijn post. Als dat zo is, dat laatste was niet mijn insteek.

Mestreechonline is véél meer dan DNS. Laten we dat zo houden.
          Last edited by Haas; 14 maart 2026, 19:18.
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Apart nog even dit: Het interesseert me niet of er ergens een punt of komma verkeerd staat, het interesseert mij niet welke opleiding iemand heeft gehad. LTS, Universiteit, of welke opleiding er tussenin: het doet er voor mij niet toe.

Ongeacht de opleiding kan iemand in mijn ogen in élke discussie een zinvolle inbreng hebben, zo heb ik daar altijd in gestaan. Dus, ik kijk niet op tegen iemand die een (veel) hogere opleiding heeft gehad dan ik. Maar ik kijk ook absoluut niet neer op mensen die, bijvoorbeeld, al op hun 12e moesten beginnen met werken.
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
              Apart nog even dit: Het interesseert me niet of er ergens een punt of komma verkeerd staat, het interesseert mij niet welke opleiding iemand heeft gehad. LTS, Universiteit, of welke opleiding er tussenin: het doet er voor mij niet toe.

Ongeacht de opleiding kan iemand in mijn ogen in élke discussie een zinvolle inbreng hebben, zo heb ik daar altijd in gestaan. Dus, ik kijk niet op tegen iemand die een (veel) hogere opleiding heeft gehad dan ik. Maar ik kijk ook absoluut niet neer op mensen die, bijvoorbeeld, al op hun 12e moesten beginnen met werken.
              Beste Haas ik heb respect voor uw mening en openheid
              Wat mij dwars zit dat men de mond vol heeft over RECHT op eigen mening.
              Maar na mijn mening alleen als ik het zelfde liedje zing als diverse
              want eerst prees men DNS de hemel in ,en nu hebben ze daar een ander woord voor.
              ik vind de verslaggeving van zowel de Limburger als DNS eerlijk en correct.
              Dat andere er nu anders over denken
              NU. Na twee jaar is hun goed recht .
              Maar ik vind dat ik dit ook heb. zonder knipwerk en het sluiten van mijn topic.(maastrichtse politiek )
              Zodat je niet zelf een topic kunt verwijderen.
              Voor mij is het goed zo. met groet voor uw openheid. ton.

P.s inderdaad ik ben met 12 begonnen met werken.
              en met hard werken een eigen huis ,en mijn vrouw en kinderen goed verzorgd.
              Last edited by Ton.2014; 14 maart 2026, 19:32.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                Verder veel succes met het proberen mij te kleineren met mijn mindere OPLEIDING,
                dus . sorry als een punt of comma verkeerd staat.​
                Beste Ton, dat was misschien niet erg aardig om te wijzen op die vergeten n, maar het is een feit dat ik vaak niet eens begrijp wat u bedoelt, als u een paar woorden plaatst op MO ter begeleiding van een bericht van De Nieuwe Ster.

Het gaat er niet om of je een universitaire opleiding hebt gehad, of met 12 jaar van school moest en bent gaan werken. Ik heb er respect voor hoever u het naast een baan en een gezin heeft gebracht, mede ook door een enorme inzet voor het buurtgebeuren.

Wat mij dwars zit is, dat u niet even de moeite neemt om te kijken, of datgene wat u vers van de lever heeft geschreven, ook begrijpelijk is voor een buitenstaander. U heeft zoveel kennis van de plaatselijke politiek dat u dingen schrijft, die iemand die daar niet of minder in geïnteresseerd is, het niet kan volgen. U wilt toch gelezen worden? Dan moet het ook leesbaar zijn.

Zeker, die n is niet belangrijk. U had het ongetwijfeld aangevuld als u even de tijd had genomen om op de knop 'voorbeeld' te drukken en uw bericht terug te lezen voordat u het had geplaatst.
                Of, als u het al had geplaatst, het terug te lezen en na de omissie te hebben gezien, op het pennetje rechtsonder te klikken, en het foutje te corrigeren. Maar u blijft voor de vuist weg publiceren zonder een kritische blik op wat u schrijft.

Maar afgezien van dat alles: Zoals Koeleköpke schreef: meer mensen dan u nemen kennis van De Nieuwe Ster. We weten allemaal dat u volledig achter die redactie staat. Waarom moeten al die nieuwsberichten worden herhaald op Mestreech Online? En mag ik u er nogmaals op wijzen, dat de beslissing om MO en DNS niet te koppelen, indertijd door het toenmalig bestuur is genomen, niet door individuele leden. Dus blijf ons dat niet steeds opnieuw onterecht verwijten.
                Maar vooral herhaal ik wat ik al eerder schreef: Mestreech Online verdient het niet om als onofficieel propaganda-medium te worden misbruikt.
                Last edited by Ingrid M.H.Evers; 14 maart 2026, 22:47.

Opmerking

citaat.. Mevr Evers.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht no 22

De redactie van De Nieuwe Ster mag met recht trots zijn op het steeds groeiende aantal 'abonnees'. Ik geloof dat het er nu al 22.000 zijn. Dat is niet niks! In bijna elk gezin en elke woning begint de dag met De Nieuwe Ster.

Maar ik geloof dat de redactie vandaag een record breekt: de website is overbelast en af en toe onbereikbaar! Ongetwijfeld wil heel Maastricht de mooie reportage lezen van de 'lintjestocht' van burgemeester Hillemaar door zijn gemeente: van Limmel naar Wolder, oranjebitter en een kopje koffie toe.
                  Van harte gefeliciteerd, redactie. En van harte gefeliciteerd alle zeven gedecoreerden van Maastricht!
                  Tussen haakjes: u plaatste in uw posting # 37 ook een link naar een eerdere posting van mij op MO, én kopieert die tekst dan ook nog helemaal in uw bericht. Noch het een, noch het ander begrijp ik. Waarom doet u dat? Heb ik iets miszegd in die felicitatie voor De Nieuwe Ster?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht

nog het een nog het ander , welk verschil in deze twee ?..zie de twee topic's
                    of bedoelt u dat ik laat lezen uw felicitatie naar De nieuwe ster ??? Dat meent u toch neem ik aan ?
                    Last edited by Ton.2014; 14 maart 2026, 23:17.

Opmerking

nog het een nog het ander , welk verschil in deze twee ?..zie de twee topic's
                      of bedoelt u dat ik laat lezen uw felicitatie naar De nieuwe ster ??? Dat meent u toch neem ik aan ?
                      Ik heb werkelijk geen idee wat u bedoelt, Ton, en ik doe er ook maar geen moeite meer voor.

Last edited by Ingrid M.H.Evers; 15 maart 2026, 15:09.

Opmerking

Bezig...
                      X