Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
In een later stadium heeft daar toch ook een supermarkt gezeten, ik meen tussen de garageperiode en de copyshopperiode in.
Bij mijn weten niet Haas, de garage en bijbehorende grond zijn vlug verkocht aan een projectontwikkelaar.
Met als resultaat prachtige appartementen in Kl. Looierstraat en hoek Achter de Molens
Later zat daar een tweedehands kledingzaak, naar ik meen Second Hand Rose. De eigenares kwam te overlijden toen zij door een glazen lichtraam in het platte dak stuikte. Daarna kwam er geloof ik een copyshop in, die vooral voor studenten werkte.
Jij zit op de Ezelenmarkt ? Kl. Looiersgracht en wij hebben het over de Kl.Looierstraat
Later zat daar een tweedehands kledingzaak, naar ik meen Second Hand Rose. De eigenares kwam te overlijden toen zij door een glazen lichtraam in het platte dak stuikte. Daarna kwam er geloof ik een copyshop in, die vooral voor studenten werkte.
Oorspronkelijk geplaatst door Karel de KaleBekijk bericht
Is "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.
Goed omschreven, ik zie Willems zo voor mij en zijn garage ook
Is "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.
Leave a comment: