Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Verdwenen zaken in Maastricht
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harrie Bekijk berichtDe Skoda autodealer (ben z'n naam vergeten, maar 't ligt op het puntje van mijn tong...) vlak naast de tunnel onder het spoor op de Scharnerweg. Hij had een mooie old timer in de etalage staan !
Leave a comment:
-
Gast antwoorddeDe Skoda autodealer (ben z'n naam vergeten, maar 't ligt op het puntje van mijn tong...) vlak naast de tunnel onder het spoor op de Scharnerweg. Hij had een mooie old timer in de etalage staan !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtWas die sigarenzaak op de hoek van het Vrijthof en de Bredestraat niet van Prick?
Leave a comment:
-
Prick
Ik kan me geen sigarenzaak met de naam Prick herinneren.
Wel een slagerij Prick in de Boullionstraat recht tegenover de oude GGD.
Leave a comment:
-
Was die sigarenzaak op de hoek van het Vrijthof en de Bredestraat niet van Prick?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeWas dat niet de pa van Wum Otten?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjewas Riemersma een patisserie? Ik kan me iets herinneren van "zwerende vingers" die ik daar op zondagmorgen met m'n vader ging halen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeWas dat niet de pa van Wum Otten?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Tummers Bekijk berichtIs dat pand nadat het als hoofdkantoor van KNP in gebruik was niet gesloopt? Mijn overleden vrouw heeft hier jaren als inkoopster voor KNP gewerkt, men noemde het kantoor toen ook nog het National.
Vraag; hoe heette ook al weer die gerenommeerde sigarenzaak die op de hoek van de Wijckerbrugstraat en de Wilhelminasingel lag?
Wat die sigarenzaak op de hoek Wilhelminasingel-Wijker Brugstraat (volgens mij was het de Stationstraat i.p.v. W.Brugstraat ) die winkel kan ik me nog goed voor de geest halen, maar weet nu even niet de naam.
Leave a comment:
-
Gast antwoorddeOorspronkelijk geplaatst door Harry Veenhof Bekijk berichtVolgens mij bestaat de regenjassenfabriek ( National) in de Bassin ook niet meer. Deze lag binnenkomend vanuit de Boschstraat aan de rechter kant.
Vraag; hoe heette ook al weer die gerenommeerde sigarenzaak die op de hoek van de Wijckerbrugstraat en de Wilhelminasingel lag?
Leave a comment:
-
Gast antwoorddeSjef Duchateau niet helemaal weg?... In Amsterdam..
Leave a comment:
-
Regenjassenfabriek
Volgens mij bestaat de regenjassenfabriek ( National) in de Bassin ook niet meer. Deze lag binnenkomend vanuit de Boschstraat aan de rechter kant.
Leave a comment:
-
Ik had al het vermoeden dat die grijze woonblok op de plaats stond van de bakkerij.
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtEn dat gebouw is vervangen door het grote grijze woonblok, waarvan rechts een stukje op mijn foto te zien is, toch?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtEn dat gebouw is vervangen door het grote grijze woonblok, waarvan rechts een stukje op mijn foto te zien is, toch?
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Veenhof Bekijk berichtHallo Wigo,
Bedankt voor de foto. Zo herinner ik me het ook.
Leave a comment:
Leave a comment: