Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

VIHO - Maastrichtse handelshistorie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

De brief aan die tandarts van U castert begrijp ik nog ten dele.
    De rest is aan mij onopvallend voorbij gegaan als water in de Maas.
    Let wel ik ken U niet en heb nog nooit eerder van U en uw levensloop gehoord. Opvallend zijn Uw bijdrage als verhaal wel.

Niet iedereen is bekend en/of beroemd, geweest.
    Soms fascineren persoonlijke verhalen, net als kunst en waardevolle historische monumenten. Leg eens beter uit aan ons " nieuwe " lezers dat wat U denkt hoe die levensloop plots in een negatieve spiraal is beland.

hij had meteen veel succes , dit wekte grote jaloezie op bij zijn broers en zussen ,neven ,nichten schoon familie,en andere bedrijven in Maastricht ,en Meersen,Eijsden.etc
    Daar is toch ook een verklaring voor anders dan jaloezie?

Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

Opmerking

deel 9...Degenen die mij censureren moeten zich natuurlijk verantwoorden voor de rechtbank voor het vernietigen van hoogst belangrijk bewijs materiaal,en het helpen en verbergen van de schuldigen ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธdat die schuldigen ,corrupte ambtenaren,rechters,notarissen,advocaten ,politicus zijn,etc,etc maak het alleen maar erger en die moeten natuurlijk als eerste voor de rechtbank bekennen,dat die personen claimen dat ze onafhankelijk zijn...???.. ,die vlieger gaat natuurlijk allang niet meer op,....ze zijn medenschuldige aan oorlogen,terrorisme,discriminatie,MH 17,wereldwijde drugs handel,netwerk corruptie,concurrentie vervalsing etc,,etc

Ik schrijf en bewijs belangrijke onderwerpen van de maatschappij,en zocht uit dat er grote misdadigers,zijn, die zich netjes voor doen maar die dat helemaal niet zijn......dus je moet mij niet censureren.๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก,

En die personen die mij "advies" geven en de "moderators" van zo een kroegen forum ,dat ik zelf maar mij eigen reacties moet weghalen,, is duidelijk weer het zoveelste bewijs van intimidatie en bedreiging tegen mij persoonlijk,het bewijs duidelijk hoe gevaarlijk zo een locale mafia werk,om met alle mogelijke manieren ,dus mij, te stoppen om mijn hoogst belangrijk bewijs materiaal voor de rechte van de mens, wereldwijd bekent te maken,en dit maar zelfs te vernietigen๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿคฎโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธbewijs materiaal,waar zelfs de daders van de MH 17 ramp zich voor moeten verstoppen(om maar eens een van de vele rampen op te noemen) ze beschermen de daders door mij te censureren๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜กโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ,

de waarheid en de echte schuldigen vinden,hypocriet en laf zo als ze zijn interesseert hun totaal niet,en al die slachtoffers die er zijn gevallen door hun leugens,en door al hun intimidatie methodes en censureren ,interesseert hun ook niet, ze drinken en ouwehoeren gewoon dagelijks gezellig keihard door๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž

Waar ik vooral op uit ben is vooral de bestuurders en financierders op hoogste niveau die dit kwaad allemaal haar scherp dagelijks produceert ,uit doktert,en in de wereld zet, en de waarheid verbergt en manipuleert,en die hun macht uitoefenen op en samen met die locale MAFIA'S ,die bestuurders krijgen het zelfs zo voor elkaar dat ze in hun bv juridische Recht bladen en rechtbanken en De Griffie ,en accountancy,belastingen,etc,,keihard liegen en documenten vervalsen ,of weglaten of leugens toevoegen van mijn belangrijk werk zelfs IN DE GRIFFIE en in De Rechtbank,en Bij de belastingen ,het is Het hard bewijs dat al die rechters zijn omgekocht, alleen maar om op een racistische nazi manier "HUN" KONINKLIJKE NATIONALEN MARKT AANDELEN TE BESCHERMEN๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž, alles illegaal en in overtreding van o.a DE MEDEDINGINGSWET ...en ze zelfs mijn goed werk,aan hun zelf toeschrijven en hun naam er op zetten๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž.
      en zelfs durven (en dat al 50 jaren lang), het toeschrijven precies aan die personen die altijd tegen mij waren,en die een gevaar vormden voor mij,personen van hun mafia maar die trouw lid zijn van hun kartel๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

Dit alles bewijst helaas weer dat tot nu in maart 2025 dat al die hoogste bestuurders totaal niks ervan geleerd hebben๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก

En zo zorgen die rechters dat hun "cultuur" ,dat al die kartels,zoals bv het klein en midden bedrijf waar ik vroeger jaren lang voor heb geknokt ,om die tegen mij op te zetten,samen met alle andere kartels zoals ,de transport mafia,onroerend goed, verzekeringen ,gezonds heids , horeca,tandarts,energy,advocaten en notarissen ,mafia etc,etc,๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก

Zo "beschermen" ze nl Hun nederlandse Cultuur ,ras, en rijkdom,met hun Sinter Klaas en zwarte piet ,en Philips,en Albert Heijn,en Shell,en hun Bruna, en hun literatuur en cinema,en museums,,en door hun scholen en universiteiten fout in te lichten en op te voeden,,etc,etc samen met hun katholieke bisschoppen ,en hun Hollandse sporters,etc,etc,dit gaat helaas al zo eeuwen lang door ,en ze onderdrukken zo hele continenten voor eeuwen lang ,door hun te slim af zijn, en zelfs ze tegen elkaar op te zetten,die door de armoede zich zelf onder elkaar helaas gaan af slachten zoals zo vaak in bv Afrika is gebeurt๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

En nu denken de rijke landen dat wel even goed te maken om voor triljoenen โ‚ฌ aan geld te printen of digitaal in de arme landen te pompen ,gelukkig het werd tijd maar daar mee zijn de fundamentele problemen helemaal niet opgelost,en de kous is niet af๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก ,maar eigenlijk weten de machtige op aarde dat zelf ook wel ze proberen alleen maar weg te komen met hun misdaden๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ .

Ik demonstreer en rebel natuurlijk,en dan ga ik er nog niet eens voor op de weg liggen,of rij met een tractor naar Den Haag,of plak mij niet zelf vast,of ga er oorlog voor voeren,etc,etc ik schrijf het gewoon op,en bewijs het...punt uit....

Als we niet eerst precies de personen die zich het ergste aan dat alles schuldig maken ontmaskeren,kunnen we echt niet vooruit,de personen die nu aan de macht zijn en waren en zich er aan rijk hebben gemaakt ,zijn dat geworden omdat ze het meest gewetenloos waren en de beste vals speler zijn,dat is de manier hoe ze altijd hun markt aandelen krijgen,๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธecht niet door kwaliteit.
      En ze zijn echt niet van gedrag of hun geloof veranderd๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก

Nogmaals ze moeten al die personen die ik noem achtervolgen,en jarenlang ondervragen,niet mij.๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

Zoals al die konings gezin en katholieke ambtenaren en rechters die,nogmaals, mijn bedrijf Viho in april 1995 vernietigd hebben in de naam van nazi koningin Beatrix๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ždie mij gewetenloos dagelijks afpersen en alles manipuleren,tot zelfs nu nog in maart 2025,en die zelfs nog durven uit te maken,wat wel en niet goed is voor mij,en daardoor mijn werk beetje bij beetje vernietigen๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žen mij gevangen houden in de bijstand,..wat die hogere bestuurders,en ceo's en rijkste in het land ,de tegenstanders van mij ,zeer goed uitkomt,zo kunnen die dagelijks proberen te ontvluchten van hun misdaden,en al het bewijsmateriaal tegen hun in de shredder gooien๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜กโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

.Ze hebben er totaal geen probleem mee dat iemand zoals ik in de bijstand loopt,ze bagatelliseren tot in 2025 nog steeds al mijn werk met alle gevolgen van dien voor de maatschappij,๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žhet bewijs wel genoeg aan welke kant ze nog steeds staan,de kant v/d corruptie๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž
      nauw als zij het normaal vinden ,dan moeten ze natuurlijk niet vreemd opkijken als zij de bijstand ingestampt worden,of voor de rechtbank moeten staan in de toekomst๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž

Dit alles wat ik schrijf en bewijs,is trouwens maar 10% van ....HET VERHAAL.....de resterende 90% van de waarheid,zal de komende jaren moeten komen van al die duizenden officiรซle criminele samenzweerders tegen mij die mij vervolgd hebben etc,etc,die gaan natuurlijk alles precies bekennen en opbiechten,voor de rechtbanken,van hun misdaden tegen de mensheid en tegen mij....daar heeft het publiek en ik recht op en is ook letterlijk brood nodig,het is van wereld belang ,tot ze maar alles bekennen dan kijk ik wel achteraf naar hun verklaringen en of ze niks "vergeten" hebben.๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐ŸŽฌ

En als ze niet voor de rechtbank willen komen,dan weet iedereen natuurlijk dat al die personen die ik noem,100% schuldig zijn ,want eerlijke burgers zou daar geen problemen mee hebben als ze niks op hun geweten zouden hebben๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ

Als hun kwaad aardige organisatie niet op de laaste persoon en tot op het laaste detail ontmaskerd wordt,gaat al dat slecht gedrag ,voor hun NORMAAL gedrag, gewoon dagelijks ,en tot in de geschiedenis, gewoon door,en dat moet natuurlijk niet๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜กโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

De hele wereld moet er natuurlijk van kunnen leren,van hoe het dus NIET MOETโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

Hoe langer ze blijven ontkennen hoe slechter ze ervoor staan

.PS.......Ik wil wel eens even zien hoe ze deze(mijn) geest terug in de fles gaan proberen te stoppen,๐Ÿง๐Ÿคจ๐Ÿค”โš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐ŸŽฌ

Getekend ...Maurice J. Chr. Visser Viho..... alias Castert...๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿšด๐Ÿšด๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐ŸŽฌ....ROSEBUD...
      Last edited by castert; 13 maart 2025, 16:26.

Opmerking

Deel 10,

Het wordt tijd dat de hoogste wereldwijde financiรซle leiders,die al dit kwaad maar dagelijks blijven financieren en verspreiden op aarde openbaar terecht gaan staan voor De Wereld Rechtbank.....zoals ze mij precies de laaste 50 jaren dagelijks openbaar hebben "terecht" gezet,omdat ik er voor gezorgd had dat de grootste multinationals voor miljoenen โ‚ฌ beboet werden nadat ik bewezen had dat ze zich allemaal schuldig maken aan het overtreden van de Mededingingswet ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ.

Al die financierders bij wie ik allang op hun zwarte lijst sta en die mij al die tijd dagelijks omringen met hun corrupte onderdanen die zij op mijn dak sturen,om mij af te persen,spioneren,stalken,provoceren,mij naar Hun Hand proberen te zetten,censureren,leugens in mijn mond leggen,toeroepen,nakijken,,roddelen,,mijn werk saboteren, mij wel even dreigend een advies geven,etc,etc๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž
        Ik moet dit alles helaas zo vele malen herhalen daar ik er iedere dag met al dat kwaad ,wat het publiek niet ziet,letterlijk mee te maken heb,en mijn universeel levens werk kost wat het kost wil beschermen

En nogmaals ik bedoel de grootste onzichtbare financieele leiders ik heb het dan Niet over die wereldwijde leiders die je dagelijks in de media ziet.

Het publiek heeft het recht om te weten wie hun dagelijks egoรฏstisch bedonderd en misbruik van hun maakt zonder enige rede .๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ

Tijd voor mijn 2 programmas

1) A.O.C.P. = Anti.Officials.Crime.Program.

2) L.U.B.B. = Lock.Up.Big.Brother..

Tot al die "Professors" "Doctorandussen","Economen" ,Leraren,Advocaten,"rechters",decanen,psychologen, ,etc,etc...maar eens netjes voor de rechtbanken gaan uitleggen en de waarheid precies vertellen ,hoe ze in werkelijk altijd "hun" markt aandelen verworven, ze hebben nl nu wel genoeg gelogen op al de universiteiten zoals bv in Maastricht over hun "marketing" strategieรซn,en alleen maar negativiteit ,onrust en ongelijkheid verspreid op de hele wereld, ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

En dan heb ik het nog niet eens over op welke slechte manier ze dat vroeger allemaal deden,maar hoe ze het vandaag maart 2025 nog steeds allemaal op hoog niveau beslissen, het feit dat ze in de regering zogenaamd tot in ieder "klein" detail "alles" uitleggen officieel en in de media,aan het publiek, is gewoon grote propaganda ,daar worden helemaal geen beslissingen genomen in bv Den Haag,,die hele regering is gewoon een grote publiciteits stunt een theater ,punt uit.๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žhet zijn nl al de personen die hun financieren die Alles officieel moeten uitleggen aan het publiek,die nemen de echte en alle,beslissingen.๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

En al die rechters blijven ook maar bewust op de kleinste van onze samenleving inhakken en daarmee de kranten opvullen ,zodat de publieke aandacht niet en nooit valt,waar het kwaad allemaal echt vandaan komt,en dat zijn zij ,de macht ,de "koninklijke" "justitie" etc,etc . bij hun begint op het hoogste niveau juist al die corruptie en ongelijkheid en stigmatisering ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žen ze voeren alleen maar oorlogen om te doen ,en de schijn te geven,of zij ,de leiders, in "hun" "recht" "staan",ze geven iedere keer wel een ander de schuld zodat zij gewetenloos gewoon in de macht kunnen blijven ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿšด

En nogmaals ik heb niks tegen rijken ,maar wel als ze rijk zijn geworden door hun hele loopbaan iedereen maar keihard vanaf het begin op te lichten en de hele wereld wat "wijs" maken,met bv "hun" "vergunnings" "beleid" zoals ik dat allang bewezen heb๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ .

..En de eerste 10.000 rijkste op de wereld,zoals Warren Buffet,Bill Gates,George Soros,Elon Musk,Jeff Bezos Larry Fink ,Bernard Arnaut, etc,etc die al die oorlogen hebben ,en nog steeds,gefinancierd en genocides georganiseerd hebben vooral zoals Mark Rutte met zijn Nazis van de NATO en Dutchbat en katholieke "koning" Willem Alexander,"Koningin" Maxima ,"Princes" Beatrix,,etc die sinds altijd het racisme en ethnic cleansing in hun Dutch Blauw bloed en Dna en geloof hebben ,waar ze al sinds hun bestaan zo trots op zijn,samen met al hun concurrentie vervalsende mega multinationals zoals de KONINGLIJKE SHELL,Unilever,Phillips,ABN,ING,DSM etc etc๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ, dit alles dien ze om alleen maar egoรฏstisch het grootste markt aandeel te krijgen ,deze personen moeten natuurlijk snel terecht staan voor misdaad tegen de mensheid,om De Waarheid te bekennen van al hun misdaden en omkoperij,voor De Rechtbank Het Internationale Strafhof Gerecht in Den Haag ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

Ze denken dat universeel zijn weer iets is wat ze kunnen kopen, en betalen gigantisch veel geld aan de oplichters die dat samen met hun willen spelen,ze denken dat universeel zijn iets is van de buitenkant iets dat je kunt grijpen en op papier kunt zetten of in een doos doen ,of dat het een sleutel of wacht woord is๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž...maar universeel zijn is alleen maar iets van De Binnenkant van de mens,je kunt het niet grijpen en begrijpen het is persoonlijk.
        Al de rijkste op de aarde zijn gewoon groote geld graaiers,die de universele blijven spelen en zich zo voordoen ,met al kwade gevolgen van dien voor de hele wereld๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ

De rijkste landen met hun grote multinationals,zoals Koninklijke Shell, etc,etc en financiรซle fondsen, hebben het altijd voor elkaar gekregen om andere kleinere landen en organisaties het vuile werk te laten doen voor hun ,en ze constant zelfs tegen elkaar opgezet en zich hebben laten opzetten en uitgespeeld,zoals bv de genocides in Rwandan, en Bosnian,en oorlog in Syriรซ,Ukraine ,gaza,Israรซl,9/11,Irak,Libiรซ,MH 17,,,etc,ze hebben allang meer slachtoffers gemaakt dan Saddam Hussein,Bin Laden,Milosevic,gadaffi en Adolf Hitler,Pol Pot etc,etc,samen ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ

Of ik dat allemaal kan bewijzen ..JA....voor 100% ,lees en zie mijn bewijs materiaal Viho Europe bv tegen het Europese Hof in Luxemburg,tegen het Europese Hof v/d rechten v/d mens in Straatsburg,en tegen de Europese Commissie en tegen de High Court of Justice of England Wales ,UK, De Hoge Raad in Nederland,en tegen veel andere nationale rijke landen rechtbanken, daar bewijs ik dat zij ,dus de rijkste landen,zich altijd het meeste schuldig maken aan nationalisme en ethnic cleansing en discriminatie,concurrentie vervalsing,anti trust violations,mededinging wet overtredingen ,etc,etc,๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ

De rijke landen hebben altijd eerst al die arme landen met hun economische sanctions jaren lang afgeperst(zoals ze trouwens al jaren lang bij mij ook doen๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž) ,zodat de rijke landen het gemakkelijk voor elkaar speelden om hun voor De Slechterik te laten spelen,en te laten opdraaien voor de misdaden tegen de mensheid die de rijke landen zelf georganiseerd hebben met hun wereldwijde macht๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘.

Het argument van de hoogste totalitaire macht zoals bv de "United" Nations,was en is altijd geweest dat de kleineren niet naar hun luisteren...punt uit.... MAAR IK HEB OOK NOOIT NAAR DE RIJKE LANDEN GELUISTERD EN IN HUN GELOOFD.....EN IK HEB BEWEZEN DAT IK GELIJK HEB MET AL MIJN BESCHULDIGINGEN TEGEN DE RIJKE LANDEN๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธโš–๏ธ

Tot al die proleten prominenten en elite, maar eens netjes de waarheid vertellen hoe hun, al eeuwen oude mafia "werkt" bv hun franchise systeem ,en vergunnings beleid, illegale markt controle,bank systeem,,etc,etc,dat schijnbaar, alleen maar voor hun goed uitkomt,en die andere als crimineel behandelen en uitschakelen,als ze niet willen luisteren naar hun kwaad beleid .๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

Of wachten ze soms allemaal op het moment om hun alleen ,zichzelf ,onder elkaar ,weer volop grote prijzen en medailles te geven en rijkelijk te belonen๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž ......
        Misschien zouden de eerste prijzen van ignorantie,arrogantie, gewetenloosheid en gewelddadigheid wel de geschikte prijzen zijn voor hun,zo van het volk begrijpt het toch niet ,dat zij ,de leiders,de "goede" zijn๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž.

Een van die onbeschofte belangrijke leiders( Emmanuelle Macron) vertelde zelfs op TV dat het volk het toch momenteel ,en zelfs misschien nooit ..HET BEGREEP ..๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Ž
        Die leiders verkopen zelfs hun eigen volk voor achterlijk,en dat nadat die leiders al hun hele geschiedenis al hun religieuse en nationale rotzooi op alle scholen en universiteiten er met geweld erin hebben gepompt. ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘Žโš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐ŸŽฅ๐ŸŽฅ๐ŸŽฅ๐ŸŽฅ๐ŸŽฌ๐Ÿšด๐Ÿšด๐Ÿšด๐Ÿšด๐Ÿšด๐Ÿšด

Die mafia leiders controleren,en manipuleren,helaas, zo erg als het is, ieder zijn bank rekening op de hele wereld ,deze "leiders" moeten natuurlijk de laaste zijn,met hun geschiedenis, die je vertrouwd met ieders bank rekening nummer ,Gps,medische gegevens,geld,aandelen,cookies,prive en intimiteit ,telefoon,computer,familie,gezin,scholen, Universiteiten,belastingen,uitkeringen,zorg,health service,verzekeringen,werk,media,geloof,gender, pension,etc,etc,de leiders beslissen nl nog dagelijks hierover op aarde ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ˜ก..dan is er natuurlijk zeker nooit een kans op een betere toekomst ,als zij dat blijven doen.๐Ÿ–‹๏ธโš–๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐ŸŽฌ

Geen woorden zijn hard en fel,genoeg van mij om te proberen te stoppen, al die grootschalige, oorlogen,corruptie,grote rijkdom verschillen,drugs,discriminatie ,wel of geen health service,etc,etc

Wat mijn visie voor de toekomst is??๐Ÿค”๐Ÿคจ๐Ÿง......DAT IS .....VOORUIT.......

Getekend ,Maurice,J. Chr Visser. VIHO.....alias Castert........... ROSEBUD ๐Ÿง๐Ÿคจ๐Ÿค”๐Ÿ‘โš–๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ๐Ÿ–‹๏ธ

.
        Last edited by castert; 12 maart 2025, 06:27.

Opmerking

Bezig...
        X