Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

VIHO - Maastrichtse handelshistorie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Opmerking

Opmerking

Opmerking

Opmerking

.............
            Bestanden bijvoegen

Opmerking

Deel 17..

Zij waren, en nog steeds zijn, goed in onnodige obstakels en grenzen en hoge muren te bouwen .., dat is eigenlijk precies wat ze alleen maar kunnen... omdat ze altijd bang waren,en ze waren bang omdat ze wisten dat ze vals spelen..

Ik was, en ben nog steeds, goed in het afbreken van grenzen en afbreken van muren ,en het nemen van obstakels..

Als kind al,toen ik een jaar of 6/7 was ,als een hoge boom zag ,moest ik percee tot in de top erin klimmen ,hoe hoger hoe beter ,en dat lukte mij ook altijd.

Mijn doel ,en het doel van de mensheid ,is om zo veel mogelijk grenzen af te breken ,en obstakels te nemen en muren af te breken...alleen zo komt er vooruit gang , niet het omgekeerde zoals ze tot nu toe altijd deden.

Door het zoveel mogelijk afbreken van grenzen wordt alles gemakkelijker , en overzichtelijker , en economiser ..zo creer je vooruit gang ,en vrede,en rijkdom. .etc.etc..

Ze zijn nu september 2026 meer geïnteresseerd in mijn voornaamste case van de jaren '80 en '90 ,op het forum Mestreech on line ....waar ik VIHO Europe bv het opneemt tegen hun allemaal ....tegen Parker pen UK,tegen de Europese Commissie,en tegen het Europese Hof in Luxemburg...( trouwens mijn allereerste ,van wereld belangrijkste jurisprudentie is de case VIHO tegen Tipp ex ).

Maar ik je verzekeren dat ,het voor iedereen de grootste Pandora box blijft van de geschiedenis, behalve voor mij....

Ze zijn nu alweer bezig op de AI en Google beschrijvingen rond om Forum Mestreech on line van mij en VIHO de totaal verkeerde interpretaties te geven en zelfs weer fake news en leugens te verkondigen ..

HET IS GEEN ...AI ...ARTIFICIAL INTILLIGENTS maar het moet zijn ARTIFICIAL IDIOTS...

...ze,het publiek, zullen zich zelf allemaal helemaal vast praten en de weg kwijt raken, en zullen nooit de goede interpretaties van mijn case en mijn werk begrijpen..

..Maar de grootste financiële instituten begrijpen heel goed mijn werk ,maar die proberen natuurlijk met hun jarenlange corruptie weg te komen..schande..

.Ze,het publiek, (en vooral , al die cafe gangers in de zuip stadt Maastricht .)zullen allemaal WAR talen uitspreken....(.,behalve de makers van die verdragen ,,maar die verraden hun opdracht gevers niet ,anders gaat hun hoofd er af.)

Ze zullen allemaal weer,dezelfde fout maken en zich teveel richten of een schrift ,of het de Bijbel , Koran ,of Talmud,of het Rode boekje van de communist Mao tze tong,etc,etc .

Geen van hun heeft de ervaring en het geloof om er iets nuttigs mee te doen..

Zij weten niet hoe het te hanteren,en kunnen daarom er ook niks nuttig mee doen....ik wel...

Ze richten zich weer op een schrift ...,maar niet op De Mens...

Mijn case kan alleen door mij op de juiste manier geïnterpreteerd en gebruikt worden....het gaat alleen maar over Trust ,,Vertrouwen.......en er bestaat geen theorie over Trust ,/vertrouwen ....
              ..
              Zij weten totaal niet hoe je die Scepter moet hanteren.

Ik heb trouwens tegen bijna 100 van de grootste multinationals op wereld ...klachten tegen hun ingediend met massa aan bewijs materiaal...

door mij klachten hebben er minstens 10 multinationals grote boetes moeten betalen...en door al mijn werk en jurisprudenties heeft de Europese Commissie later voor bijna 40 miljard euro aan boetes uitgedeeld...ook al waren die boetes voor de schijn ,...

Die "economische" "eenheid", met " hun" "dochter" ondernemingen zijn natuurlijk voor hun van levens belang en belangrijk voor hun netwerk corruptie in stand te houden samen met hun crimineel ,vals , beleid van hun etnische cleansing en "economische" discriminaties,machts misbruik ,kartels , en nationaal Ras in stand te houden...

En het volk ,keer op keer,met hun leger van corrupte advocaten en rechters te misleiden

Trouwens economische eenheid en dochter onderneming of niet etc,etc ,, het doel ,,zou moeten zijn,voor iedereen, zelfs voor al mijn tegenstanders ...,is ...,om een zoveel mogelijk goede maatschappij op te bouwen voor iedereen.

Al die multinationals en banken zoals UBS ,Black Rock ,etc,etc.kopen elkaar op ,en fuseren met elkaar en denken dan, dat ze zo al de interne problemen kunnen op lossen ,of verbergen ,of weg werken voor het publiek en voor zich zelf en voor hun naam ,geweten,etc,etc,maar het tegendeel is waar ,de problemen worden alleen maar meer en groter en gevaarlijker,zoals hun geschiedenis heeft bewezen ,schande....

Het is wel duidelijk dat het door hun beleid niet weer gelukt is met hun "economische" " eenheid"....
              en zich ,zelfs ...Weer ...groot schalig allemaal schuldig hebben gemaakt met hun nationalisme,ondersteunt door alle kerken .. economische apartheid..,aan misdaad tegen de mensheid.....

Zoals al mijn valse tegenstanders al eeuwen doen ,is het Verdrag van Rome en artikel 85 en 86 het verdrag dat de markt principes ervan zou moeten beschermen......Maar het is zo vals opgesteld dat ze alle kanten op kunnen...

Maar zoals nu wel duidelijk, zijn ze in werkelijkheid en in het geheim ,door hun collectieve slecht geloof,weer helemaal, alleen maar, EEN KANT OP GEGAAN..EN DAT IS DE KANT VAN HET KWAAD...

.Ze maken de contracten zo, dat degenen ,,die het getekend hadden ,konden uit maken, wie slecht en illegaal is ,..en wie wie niet.
              .en hun beslissingen werden genomen op een manier om alleen maar zich zelf te verrijken ,niet en nooit in het belang van de burgers.

ze zorgden er zo voor dat als iemand niet in Hun wereld "order" wilde geloven ,dat de interpretaties uitpakken voor hem (dus voor mij) dodelijk zijn, en geen kans van slagen heeft tegen hun..

iedereen in de maatschappij moet daar aan mee doen ,om mij altijd proberen tegen te houden ,en zich negatief opstellen tegen mij ,omdat ik niet in hun geloof,.

iedereen die hun niet helpen om mij te vernietigen ...werd ook vernietigd ..

Zij forceren en dwingen iedereen om in hun te geloven...

Maar hun geloof is slecht ,,dat van mij is goed...want hun "geloof " bleef ,....weer niet staan,,... en is nu weer ,met al hun "leiders"een grote warboel,chaos,wanorde,rommel in de wereld...

Mijn tegen standers stuurde altijd al, het hele publiek,met hun ,advocaten,rechters, journalisten,etc,etc op al die verdragen af ,.....om zich erin te verliezen ,...het is zo van... wie bepaald of het glas half vol ,of half leeg is.,hier is waar altijd de corruptie onstaat.

.En zo kunnen de hoogste bestuurders,zelf , dagelijks en rustig doorgaan met hun corrupt Besturen.

Al die makers, juristen,advocaten,rechters van die valse wereld contracten moeten zich ook verplicht uitleggen voor De wereld Rechtbank....ze moeten zsm ontmaskert worden.

Zoals bv Criminele Minister van Justitie van Nederland DAVID VAN WEEL ..die zelfs nu nog op 19/9 /2026 , provocerend ,agenten op mij af stuurt om plotseling op mij voordeur van mijn woning te bonken ,en bij mij na binnen durft te sturen ,met ,,een of andere,goed voorbereidt vals achterlijk excuus,om even duidelijk te laten zien ...,zo van jij ,en jouw belangrijk werk,"kennen" we "niet" en interesseert hun "geen donder" ,jij Maurice Visser hebt niks te zeggen en ik moet maar beter mijn grote mond houden,,.wat een bende nazis weer..

Ze komen bij mij thuis om mij te bedreigen,want ze provoceren mij weer ,en provoceren is bedreigend,..ze willen schijnbaar mijn zenuwen weer testen..en zien of ik niet gewelddadig wordt... ,zoals zij altijd geweld gebruiken.
              ...Ze moeten maar eens proberen om op de voordeur van Vladimir Putin,of van Erdogan, of de leider van Iran, of de leider van de taliban ,om op hun voordeur plotseling te bonken.

Minister van justitie David van weel.....Kent NU NOG OP 19/9/2026, nog steeds niet mijn werk .???.,wat een fake news ,wat een leugenaar, wat een gevaarlijke oplichter, wat een gevaar voor de maatschappijen..

En er zijn er zelfs nog van die gewetenloze die vragen wat mijn doel is ...MIJN DOEL EN NUT EN MIJN MISSIE IS AL SINDS HET BEGIN NATUURLIJK...bijvoorbeeld,een van mijn doelen is ,om te beginnen met ....Hun.. nazi koningshuis met hun "koning" Willen Alexander en hun "koningin" Maxima,en hun corrupte valse President Rob Jetten..etc,etc.. een gewapend leger van politie ,bij hun huis naar binnen sturen en hun in de gevangenis afvoeren,en voor het Int Strafhof Gerecht in Den Haag al hun misdaden tegen de mensheid laten bekennen met hun made in Holland apartheid economie ,waar ze zich al eeuwen lang maar blijven aan schuldig maken.

Ik strijdt tegen oorlog makende leiders die miljoenen mensen de dood in gestuurd hebben ,ik strijdt tegen terrorisme,corruptie discriminatie ,corrupte rechters, corrupte media en corrupte gezondheids zorg ,etc,etc
              EN DAN ZIJ ER NOG PERSONEN DIE ZICH NOG AF DURVEN TE VRAGEN WAT MIJN DOEL IS .... dat zijn natuurlijk personen die hun eigen gezin, hun toekomst gedonder interesseert..schandalig.

...die koninklijke criminelen ,met al hun corrupte valse politieke partijen zoals bv nu D 66 weten maar niet van ophouden,ze willen het allemaal gezellig als een groot gezin onder hun houden ..en die daar niet aan mee wil doen, wordt wel even stilletjes met hun grote organisatie op zijn plaats gezet ,of mee afgerekend.

Het waren en zijn de daders ,en zijn een groot gevaar voor de toekomst ,omdat het zij nog steeds durven te pretenderen en zelfs keihard liegen over het feit dat zij wel de principes van de maatschappij vertegenwoordigen,terwijl ze het tegendeel vertegenwoordigen.

Zij zijn een gevaar voor de toekomst ,vooral omdat ze zich zelf durven voor te doen of zij vredestichters zijn.

Zoals bv "Democraten" 66 D66 met gevaarlijker Hypocrite zoals Rob Jetten, Sigrid Kaag ,Jan Terlouw ,etc,etc zijn boeven die al de belangrijke informatie stelen ,en er mee omgaand om zich zelf en de Hollandse glory er mee te verrijken....
              ,terwijl ze de eerste zijn die totaal niet weten hoe ze al de eindjes aan elkaar moeten knopen.,omdat ze zelf de daders zijn ,..
              En tegelijkertijd proberen ze,weer, op deze achterbakse manier weg te komen met al hun etnische cleansing en racisme en corruptie ,etc,,door na het publiek toe zich zo voordoen of ze ertegen zijn........ze blijven maar liegen,en dit vals gedrag gaat al van generatie op generatie maar door.
              .en iemand die tegen hun beleid ingaat,zoals ik , wordt afgeperst,bedreigd,beledigd, geïntimideerd, bestolen,etc,etc

Een geef geen cent voor de toekomst als zij niet voor de rechtbank staan ..om al hun vals ,corrupt gedrag,en misdaden tegen de mensheid eindelijk eens te bekennen.

De toekomstige generaties moeten op alle universiteiten en scholen etc,etc eens eindelijk de waarheid horen van al hun misdaden tegen de mensheid anders is er geen toekomst ,en blijft hun slecht en vals gedrag en slecht opvoeding er weer voor zorgen dat al die oorlogen , terrorisme, discriminaties,corruptie ,armoede,,onrecht,atoom bom dreigingen. ,etc,etc WEER TERUG KOMT ..

Dat ze zelfs nu nog op 28 september 2026 ze verkeerde de schuld geven,en niet respecteren ,bewijst wel weer genoeg hoe groot de kans is dat al dat kwaad weer terug komt ..

Maar wat verwacht je anders van een cafe forum..waar ik gedwongen wordt om mij en mijn universeel werk maar even te verdedigen,en mij aan hun ,om mij te verdedigen tegen al hun leugens ,die weer gefinancierd en georganiseerd zijn ,door hun bestuurders die de daders zijn ,mij uit te leggen...

Het is zoals ze met de President Karim Ahmed Khan van het Int .Strafhof Gerecht in Den Haag die werd ontslagen en die beschuldigd werd ,voor praktijken waarvan de beschuldigend zichzelf als eerste schuldig aan maken.....ze draaiden de boel keihard even om .....Karim Khan ,die,terecht, achter hun Nederlands koningshuis familie wilden aangaan ,en arresteren ,om uiteindelijk eens terecht te laten staan voor al hun vreselijke massale misdaden tegen de mensheid.. .met hun jarenlange wereld wijde machts misbruik door hun economische discriminatie wereldwijd met hun made in Holland kartel...

deze personen,zoals bv nazi Ferdinand Grapperhaus en David van weel,en Minister president Rob Jetten ,etc,etc zaaien nu wel lang genoeg corruptie en hebben al ontelbare families kapot gemaakt,tot in 27 september 2026 toe.

,,het zijn moordenaars met hun valse methodes en discriminaties die ze nog steeds dagelijks toepassen in de economie.......

ze moeten gearresteerd worden door Het Int.Strafhof Gerecht in Den Haag voor hun misdaden tegen de mensheid. ..

..maar ze zijn ,helaas nog zeer zwaar bewapend...en voor hun kunnen ze dat beter maar blijven ,...want de dag ,dat ze niet meer gewapend zijn ....ga ik ze de gevangenis in sturen....ze krijgen geen immuniteit,van mij ,zoals zij dat, als collegas ,moordenaars ,onder elkaar.. altijd doen...

Die mafia van financiers zorgen er wel voor dat ze iedere keer op belangrijke posten hun mannetjes zetten die alle documenten en bewijzen van economische discriminaties,Mededingingswet overtredingen,kartels,en machts misbruikt in de papier shredder gooien .,,en de maker van al die belangrijke jurisprudenties ,dus ik , als een crimineel behandelen.,

Ze zijn schuldig aan verraad tegen de consument/ burgers ..

Ze stelden Die grote verdragen ,zoals ,bv het verdrag van Rome of Maastricht ,etc,.zo op ,dat altijd dezelfde en machtigste ,altijd overal mee weg konden komen,en dachten totaal nooit aan de consumenten,..

En dat ze een heel leger van corrupte ,advocaten , juristen,rechters altijd ter beschikking hadden ,met verschillende technieken,en eigenschappen ..waardoor ze lang van te voren konden bepalen welke ,rechters,of ambtenaren ,of advocaten ,op welke dossiers zetten... ,zodat het voor hun ,alleen,gunstig uitkwam .. werkelijk vals mafia gedrag hebben ze ,daar op het hoogste niveau.

Ook moeten ze bekennen waarom die contracten bv in Maastricht ,Lissabon ,Nice,Rome ,Amsterdam,etc,etc gemaakt werden ,samen met geheimen Diensten .

De rede was dat ze belangrijke personen targetten die grote invloed hadden, influencers ,maar niet lid was hun hun kwaadaardige kartels,,,zoals ik ..

Al de personen om mij heen ,werden gebruikt ..om de geloof waardigheid van de burgers in mij af te laten nemen ,en het toeschrijven aan de corrupte personen die met mij "kende",zoals "familie" ,advocaten,accountants, ,etc,etc...zodat die macht hebbers ,ze konden laten zeggen wat zij wilden.

Ze verrijken meteen en maakten belangrijke meteen,en verwende meteen ,iedereen ,die ,na het publiek toe ,negatief dacht over mij ..,en mij slecht laten overkomen ..,en ,als totaal onbelangrijk,en als een kwakzalver ,en leugenaars ,etc,etc en mij zelfs onbeschoft behandelden.

...die personen ,die collaboreren met hun,werden dagelijks meteen beloond en ondersteund ,door al mijn tegenstanders.

.Het is misschien ongelooflijk voor het publiek om te geloven met wat voor een achterbakse gevaarlijk bendes we nog steeds te maken hebben.op het hoogste niveau.in het jaar 2026

..Al die oorlogen , terrorisme,onderdrukking,haat ,fake news ,leugens ,corruptie , discriminatie etc,etc etc,etc moet toch ergens vandaan zijn gekomen.

Echte fouten komen van boven, niet van onder.

Trouwens legaal of niet legaal het enigste wat telt.. zou moeten zijn ..dat het werkt...of het wel allemaal blijft staan....nauw dat is dus duidelijk weer Niet het Geval.........Het Werkt weer Niet ...En blijft weer niet Staan....door hun grote schuld...

Die grootste multinationals en regeringen trokken zich nooit wat van de wetten,en hun geweten aan , economische eenheid of niet ,dochter onderneming of niet.....

Ze hebben niet voor niks de NATO en veel Atoom bommen ,dat was altijd de enigste manier hoe ze aan hun markt aandelen kwamen.

Ze ,moeten allemaal ontmaskert worden en beslag genomen worden op al hun documenten van al hun geheimzinnige ,dubbel zinnige vergaderingen,en spionage,en briefings, en welke personen ze opstelden,en waar etc,etc ....die voor af gaan bij het maken van zulke grote verdragen.....

.Ze moeten bekennen voor de Wereld Rechtbank .,en als ze zich dan op hun zwijg "recht" of zwijg plicht beroepen ,weet iedereen meteen dat ze iets te verbergen hebben ,en dus ,dat ze schuldig zijn.

Ik Maurice Visser VIHO heb niks te verbergen....ik zwijg Niet .. INTEGENDEEL..

Al die NATO generaals met hun leiders moeten terecht staan voor hun misdaden tegen de mensheid ....en moeten.. ...EEN OVERGAVEN/CAPITULATIE CONTRACT TEKENEN. ... want zij zijn schuld ,en zij hebben de Oorlog tegen mij verloren.

Wat ook meteen funest en vernietigd is voor mijn werk ,is de valse manier ,fake news en leugens verspreidende methodes ,,hoe er nu nog ,op 16 september 20026 ...op AI en internet en het forum Mestreech online wordt geschreven ,over VIHO Europe bv en mij....allemaal weer verkeerde interpretaties..( en waar ze ook bv meteen op Mestreech on line mijn VIHO logo vervalsen,en omdraaien,een logo wat al bestaat sinds 1934,wat een criminelen zijn ze ). trouwens mijn werk is belangrijker dan een logo ,,,het ergens is al hun leugens..

Om maar eens ,een van de vele voorbeelden tegeven hoe ze weer fake news opbouwen
              van het begin af aan is, dat ze mijn werk meteen aan hun chauvinistisch,corrupt geloof,en bende koppelen,alleen maar op mij ,en mijn universeel werk, De Maastrichtse handels historie te noemen.....terwijl het alles is behalve Maastrichts....,het is wereld historie ,dus totaal NIET Maastrichts .... ... van het begin af aan schamen ze zich niet om meteen ten opzichte van de hele wereld te liegen...wat natuurlijk funest is voor mijn werk op langer termijn.

Van af het begin van mijn werk ,zitten daar altijd gevaarlijke hogen financiële corrupte bestuurders er achter ,die NIET aan het publiek en burgers DENKEN ....,maar aan zelf verrijking en om aan de macht te blijven,....en die de indruk geven aan het publiek ,door ze af en toe iets te vragen ,of ze iets te zeggen hebben..

Ik ben geen locale case ,ik ben een wereld case ..ik verspil niet mijn energie en mijn tijd aan nationale en regionale en chauvinistisch politiek.... ik onderhandel met niemand ,ik wil geen oppositie...

Ik , onderhandel nooit ,omdat je Nooit over de fundamenten moet onderhandelen,dat is de Grondwet ..dat zijn de betonnen peilers van de maatschappij ..als je daar over zou onderhandelen wil dat zeggen dat ze slecht zijn gemaakt...

..,ze zijn nu alweer beetje bij beetje de lezers aan het voor liegen .op AI en Internet ,etc,etc...met hun manier van "protocollen" en organisatie, en bestuur ,en financieren,en personen die zij uit zoeken met bepaalde technieken.

Ik kan hier niks tegen doen om te voorkomen dat dadelijk het hele publiek weer vals is geïnformeerd en mijn werk wordt verpest door hun ,....dit doen ze alleen maar omdat dat de hoogste bestuurders met hun misdaden tegen de mensheid ermee weg proberen te komen...zodat de waarheid weer niet aan het licht komt.

Door hun manier van doen ,om maar alleen weer te proberen een groot propaganda zaak ervan te maken ,is al mijn werk,in de toekomst gedoemd..

Ze zijn bewust het publiek op viho Europe bv aan het focussen ,zodat dat zij alle kanten op kunnen gaan en ..zodat ik erbij in het NIET VAL .,alsof ik een onbelangrijk aanhangsel ben .

....Omdat ik met geen van hun alle wil praten .....maken ze voor zich zelf een kartel en een "Hof" met hun vriendjes politiek,die alleen aan hun zelf denken en die zich dan voordoen of ze iets van de Case VIHO Europe bv ,afweten,en zo misbruiken ze de wereld wijde aandacht meteen en verdienen er weer een fortuin aan.,maar jammer voor hun ,het gaat uiteindelijke niet om geld.maar om een zuiver geweten, en goed geloof en waardes en moraal,,,dat alles hebben ze dus Niet.

Ik praat niet met hun ,,omdat ik eerst wil dat al die personen die ik genoemd heb ,voor de rechtbank moeten verschijnen,om de waarheid te vertellen van hun samenzweringen tegen mij.

....,hun vriendjes politiek en "adel" en kerk billionaires,etc,is belangrijker dan het algemeen belang ,dat kan de pot op .

..de makers van die verdragen zoals het verdrag van Rome zijn een zieke bende die alle andere regeringsleiders, te slim af zijn ,zoals Vladimir Putin,Donald trump,President Xi van China ,etc,etc

.in de jaren tachtig toen ik een keer een diner had in het 3 sterren restaurant Lucas Carton in Parijs ,met een belangrijk ambtenaar,genaamd ,Christian Herbin ... van de DG 4 afdeling van de Europese Commissie,en later werkte hij ook voor het bundes kartel Ambt in Berlijn ...

en die ook had meegewerkt aan mijn Viho tegen Parker pen UK case ,en Viho tegen Tipp ex Duitsland,Frankrijk en Nederland case,......dus die vertelde mij ,dat de rechters in Het hertogdom van Luxemburg graag van jachten houden in hun Luxemburgse bossen...

Een opmerking van de rechters die gericht op mij was dus....jagen op ,mij, Maurice Visser Viho...

Net zoals trouwens die valse corrupte Engelse royals met hun jachten , ze jagen op mensen ...die ze financieel helemaal kapot maken als ze niet in hun nazi praktijken geloven....wat een zieke bende...

.nauw ik denk nu dat al die rechters en en makers en "verdedigers" en grondleggers van het Verdrag van Rome ,....zich maar gauw moeten gaan verstoppen in hun Luxemburgse bossen,... samen met hun corrupte valse hertog en hertogin,...want ik denk dat ze ,... in de nabije toekomst ,gejaagd zullen worden,, door 8 miljard ontevreden burgers over de hele wereld..

Die zijn natuurlijk razend kwaad, ,en hebben er nu wel genoeg van ,dat ze door die rechters voor achterlijk worden gehouden, die hebben wel genoeg slachtoffers gemaakt over de hele wereld met hun VALS GEDRAG.

Ik vroeg Christian Herbin van de afdeling DG 4 van de Europese Commissie,wat er gebeurt als de fabrikanten samen met hun "exclusieve" distributeur in elk land gewoon doorgaan ,met hun illegale distributie ,na dat ze al 1 maal beboet zijn door de Commissie,...??.

toen zei , hij dat ze dan een grotere boete moesten betalen van 10 % van hun omzet .

..en toen vroeg ik hem, wat als ze dan nog steeds door gaan met hun illegale praktijken .???...

Toen zij hij ,dat ze dan hun bedrijf vernietigen en in beslag zouden nemen.,wat een leugen ,want dat doen ze nooit .

......maar we weten nu wel dat ze mij en VIHO keihard hebben vernietigd in april 1995...en niet hun ..

.je kunt natuurlijke ook niet zo een groot multinational bedrijf vernietigen met honderden duizenden werknemers ....

.maar je moet wel hun leiders en hun manier van leiden vervangen ,anders zijn ze een gevaar voor de hele maatschappij,die leiders moeten moeten strafrechterlijk achtervolgd worden en zich natuurlijk uitleggen voor de rechtbank...want ze zijn nu wel lang genoeg met hun corruptie weg gekomen.

De Europese Commissie gaf altijd voor de SCHIJN de schuld ,en gaf boetes aan de multinationals...maar gaven in de praktijk ,na het publiek toe, mij de schuld ,en vernietigd daarom mijn bedrijf,ik zat en zit fout ,niet zij ,beweren ze nog steeds.

HET IS GEWETENLOOS TEGEN GEWETEN ......MAAR GEWETEN ...GAAT WINNEN ....OMDAT DIE HET WETEN.......

Wat mij ook meteen opviel ,bij bv De Europese Commissie ,,is dat presidenten zoals bv Jaques Delors... .na buiten toe deden of hij de uiteindelijke beslissingen nam .

..maar ,Jaques Delors ,met zijn Jusiete opleiding ..had niks te zeggen als president bij de Europese Commissie,.....alles werd hem voor gekauwd,en op een zilver plaatje gepresenteerd..

Zijn omringende organisatie en team maakte zelf uit welk bewijs materiaal en welk dossier ze hem lieten zien..en welke niet...het was zijn team die de dienst uit maakte ,niet hij..

Ik heb 20 jaren lang zelf met mijn viho dagelijks hiertegen moeten strijden,omdat dat iedere keer opnieuw mijn personeel werd bewerkt en geïntimideerd ,van buiten af ,door veel van die gevaarlijke nationale en religieuze en chauvinistische tegenstanders van mij..

ik had zelfs veel personeel die ik wel betaalde, maar voor andere werkten om bij mij de boel te saboteren ,of zelfs te stelen van mijn bedrijf ,en om onrust te stoken etc,etc..

het is maar +- 10 van mij personeel die jaren lang trouw ,en goed hun werkt deden,voor mij ...,van de +- 100 die ik gehadt heb in 20 jaren tijd,

Het grootste gevaar begon al dat ze, bv bij presidenten zoals jaques Delors of bv Francois Mitterrand ,etc,etc.voor hun al op langer termijn omcirkelen met een corrupt team en medewerkers ..

..,die hun behandelen en manipuleren als een grote marionet..

net zoals ik al zo vaak geschreven heb , ze dat met mij ook proberen te doen hierbij Maastricht ...nu nog tot in september 2026 .toe.....

.deze personen ,met hun bestuurders ,,die mij dagelijks omsingelen met juist de personen die ik nooit wil ,zal ik vroeg of laat strafrechtelijke achtervolgen..

.Bij o.a. Jaques Delors werd er misbruikt gemaakt van zijn naam ...hij was een PR figuur meer niet.

En daarom gaat het ook allemaal mis ,Jaques Delors was geen leider ,hij liet alles maar toe..precies zoals bijna al die leiders .

.toen ze VIHO vernietigde in april 1995 trok de Europese Commissie zich daar geen donder van aan..

,en heel Maastricht ook niet met hun Verdrag van Maastricht .

.ze achtervolgen MIJ strafrechterlijk en stampen mijn vrouw en mijn zoon en mij keihard op straat ,

nadat ze VIHO hadden vernietigd,en mijn 50 personeels leden ook op straat hadden gezet.

,,nogmaals ze vernietigden al mijn waardevolle documenten ,in een paar weken,...en steelden al mij voor miljoenen kostbare voorraden .....maar ik zal die corrupte rechters ,bankiers en curator vroeg of laat de gevangenis in krijgen,dat weet ik zeker..

..maar wie waren dan wel de echte leiders ,die overbleven en dood beslissen ?? als het bv Jaques Delors ,of François Mitterrand etc etc niet was ?? ....en wie en welke personen namen dan de uit eindelijke laaste beslissingen iedere keer ????
              En het volk ,zoals nu wel genoeg bewezen,sinds duizenden jaren ,hebben ,en hadden ook nooit iets te zeggen ,die werden altijd voor gelogen en gemanipuleerd

Nauw de leiders zijn ,helaas ,tot nu toe altijd ,die bendes en personen die het slinkse en valste en het meest meedogenloos zijn ,en die niet bekend zijn bij het publiek.
              .het zijn vooral de bestuurders van de grootste financiële fondsen en banken die allemaal stuk voor stuk samen corrupt zijn.

zoals ook bv bij Karel van Miert,directeur toen in begin jaren '90 van de DG 4 afdeling v/de Europese Commissie , die ik in 1994 ontmoeten toen ik met mijn juridisch VIHO team ....zijn team ontmoeten in Brussel.

Zijn team nam bij mijn aankomst zeer listig mijn dossier af ....

.zodat ik het hem niet kon overhandigen, later kreeg helaas Karel van Miert al op 67 jarige leeftijd een hart aanval.

Ze zeggen tegen de hele wereld dat ze het publiek beschermen ,maar ze doen precies het tegen over gestelde.

Zij, die presidenten , wisten helemaal niet hoe je al dat corrupt gevaar dagelijks van zich af moest slaan.

Ik heb ,en probeer nog steeds, dagelijks dat ,dat sluipend corrupt gevaar niet mij overkomt..Ik ben dagelijks op mijn Hoede.

Maurice J.Chr. Visser VIHO.

Oprichter ,eigenaar VIHO groep. sinds 1975 ..

.

.

.

.

.

.

.
              Last edited by castert; 28 september 2026, 12:04.

Opmerking

....Deel 18.....

Al die samenzweerders die ik dagelijks tegen mij heb ,en die alleen maar aan zelf verrijking denken... ,en daar door mijn heel universeel werk aan het verrekken zijn ,,.....,moeten zich eens aan het publiek kenbaar maken...
                als ze denken dat ze het beter weten dan ik .....

Ze moeten zich uitleggen voor de rechtbank ,zij en al hun medewerkers en financierders van hun georganiseerde misdaad .

Ze moeten niet op de achtergrond blijven en zich voor doen of ze belangrijk zijn ,terwijl ze een groot gevaar zijn voor het publiek en de toekomst.

Zoals ik al vaak geschreven heb( ,maar ze blijven maar doorgaan met hun crimineel gedrag,tot op 20 september 2026 toe..) proberen ze mij op te zadelen met hun leugens en rotzooi...maar als zij hun zin krijgen loopt alles weer op langer termijn goed mis.

Ze zullen wel zeggen dat ik hun werk niet moet afbreken ,maar ik breek hun werk helemaal niet af ..dat doen ze altijd zelf ,zoals nu wel hun hele geschiedenis is bewezen...

Wat het bewijs , is ,eenvoudig te verklaren..omdat als hun werk zou blijven staan.... ,ze mij helemaal niet nodig zouden hebben..

En als ze mij dwingen heeft iedereen hun "werk" ....niet dat van mij ..en dan loopt het weer ,vroeg of laat goed mis, door hun.

DAAROM SCHRIJF ,EN ZEG IK OOK NIKS MEER ..OP INTERNET...VOORDAT AL DIE PERSONEN DIE HUN NAMEN IK VERMELD HEB OP MESTREECH ONLINE ,,,IN DE GEVANGENIS ZITTEN EN HEBBEN BEKEND VOOR DE RECHTBANKEN.

Zij zijn een groot gevaar voor mijn, van wereld belangrijk werk.

Maastricht,Limburg,Den Haag ,Brussel, moet eerst maar eens al die lijken uit de kast halen.

Ik ga echt niet meer werk doen,en mijn kostbare energie en tijd verspillen ,wat door hun, meteen er na,. weer wordt afgebroken,alleen maar omdat zij aan vriendjes politiek,en zelf verrijking doen

In werkelijkheid interesseren al die oplichters zich geen donder in mij en mijn werk.

.en proberen keer op keer door te fuseren en elkaar op te kopen zoals bv Black Rock en UBS Banken dat doen ..... al hun problemen te verbergen en onder het tapijt te vegen....

...maar zoals nu wel duidelijker wordt ,komen nu iedere dag meer,en meer ,al die misdaden aan het licht.
                .
                ..tot ze maar weer van iemand anders een marionet proberen te maken.
                ...

Maurice.J.Visser VIHO.
                .
                oprichter en 100% alleen eigen naar VIHO groep sinds 1975.
                .

vroeger adres ...... VIHO Europe bv fregat weg 48 Maastricht.

.
                Last edited by castert; 27 september 2026, 16:12.

Opmerking

Wat is eigenlijk het doel van deze teksten?
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Bezig...
                  X