Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

VIHO - Maastrichtse handelshistorie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

De brief aan die tandarts van U castert begrijp ik nog ten dele.
    De rest is aan mij onopvallend voorbij gegaan als water in de Maas.
    Let wel ik ken U niet en heb nog nooit eerder van U en uw levensloop gehoord. Opvallend zijn Uw bijdrage als verhaal wel.

Niet iedereen is bekend en/of beroemd, geweest.
    Soms fascineren persoonlijke verhalen, net als kunst en waardevolle historische monumenten. Leg eens beter uit aan ons " nieuwe " lezers dat wat U denkt hoe die levensloop plots in een negatieve spiraal is beland.

hij had meteen veel succes , dit wekte grote jaloezie op bij zijn broers en zussen ,neven ,nichten schoon familie,en andere bedrijven in Maastricht ,en Meersen,Eijsden.etc
    Daar is toch ook een verklaring voor anders dan jaloezie?

Opmerking

deel 9...Degenen die mij censureren moeten zich natuurlijk verantwoorden voor de rechtbank voor het vernietigen van hoogst belangrijk bewijs materiaal,en het helpen en verbergen van de schuldigen ..dat die schuldigen ,corrupte ambtenaren,rechters,notarissen,advocaten ,politicus zijn,etc,etc maak het alleen maar erger en die moeten natuurlijk als eerste voor de rechtbank bekennen,dat die personen claimen dat ze onafhankelijk zijn...???.. ,die vlieger gaat natuurlijk allang niet meer op,....ze zijn mede schuldige aan oorlogen,terrorisme,discriminatie,MH 17,wereldwijde drugs handel,netwerk corruptie,concurrentie vervalsing etc,,etc.

Ik schrijf en bewijs belangrijke onderwerpen van de maatschappij,en zocht uit dat er grote misdadigers,zijn, die zich netjes voor doen maar die dat helemaal niet zijn......dus je moet mij niet censureren.

En die personen die mij "advies" geven en de "moderators" van zo een kroegen forum ,dat ik zelf maar mij eigen reacties moet weghalen,, is duidelijk weer het zoveelste bewijs van intimidatie en bedreiging tegen mij persoonlijk,het bewijs duidelijk hoe gevaarlijk zo een locale mafia werk,om met alle mogelijke manieren ,dus mij, te stoppen om mijn hoogst belangrijk bewijs materiaal voor de rechte van de mens, wereldwijd bekent te maken,en dit maar zelfs te vernietigen.....bewijs materiaal,waar zelfs de daders van de MH 17 ramp zich voor moeten verstoppen(om maar eens een van de vele rampen op te noemen) ze beschermen de daders door mij te censureren...

de waarheid en de echte schuldigen vinden,hypocriet en laf zo als ze zijn interesseert hun totaal niet,en al die slachtoffers die er zijn gevallen door hun leugens,en door al hun intimidatie methodes en censureren ,interesseert hun ook niet, ze drinken en ouwehoeren gewoon dagelijks gezellig keihard door....

Waar ik vooral op uit ben is vooral de bestuurders en financierders op hoogste niveau die dit kwaad allemaal haar scherp dagelijks produceert ,uit doktert,en in de wereld zet, en de waarheid verbergt en manipuleert,en die hun macht uitoefenen op en samen met die locale MAFIA'S ,die bestuurders krijgen het zelfs zo voor elkaar dat ze in hun bv juridische Recht bladen en rechtbanken en De Griffie ,en accountancy,belastingen,etc,,keihard liegen en documenten vervalsen ,of weglaten of leugens toevoegen van mijn belangrijk werk zelfs IN DE GRIFFIE en in De Rechtbank,en Bij de belastingen ,het is Het hard bewijs dat al die rechters zijn omgekocht, alleen maar om op een racistische nazi manier "HUN" KONINKLIJKE NATIONALEN MARKT AANDELEN TE BESCHERMEN...alles illegaal en in overtreding van o.a DE MEDEDINGINGSWET ...en ze zelfs mijn goed werk,aan hun zelf toeschrijven en hun naam er op zetten
      en zelfs durven (en dat al 50 jaren lang), het toeschrijven precies aan die personen die altijd tegen mij waren,en die een gevaar vormden voor mij,personen van hun mafia maar die trouw lid zijn van hun kartel..

Dit alles bewijst helaas weer dat tot nu in maart 2025 dat al die hoogste bestuurders totaal niks ervan geleerd hebben...

En zo zorgen die rechters dat hun "cultuur" ,dat al die kartels,zoals bv het klein en midden bedrijf waar ik vroeger jaren lang voor heb geknokt ,om die tegen mij op te zetten,samen met alle andere kartels zoals ,de transport mafia,onroerend goed, verzekeringen ,gezonds heids , horeca,tandarts,energy,advocaten en notarissen ,mafia etc,etc

Zo "beschermen" ze nl Hun nederlandse Cultuur ,ras, en rijkdom,met hun Sinter Klaas en zwarte piet ,en Philips,en Albert Heijn,en Shell,en hun Bruna, en hun literatuur en cinema,en museums,,en door hun scholen en universiteiten fout in te lichten en op te voeden,,etc,etc samen met hun katholieke bisschoppen ,en hun Hollandse sporters,etc,etc,dit gaat helaas al zo eeuwen lang door ,en ze onderdrukken zo hele continenten voor eeuwen lang ,door hun te slim af zijn, en zelfs ze tegen elkaar op te zetten,die door de armoede zich zelf onder elkaar helaas gaan af slachten zoals zo vaak in bv Afrika is gebeurt..

En nu denken de rijke landen dat wel even goed te maken om voor triljoenen € aan geld in de arme landen te pompen ,gelukkig het werd tijd maar daar mee zijn de fundamentele problemen helemaal niet door opgelost,en de kous is niet af....maar eigenlijk weten de machtige op aarde dat zelf ook wel ze proberen alleen maar weg te komen met hun misdaden...

Ik demonstreer en rebel natuurlijk,en dan ga ik er nog niet eens voor op de weg liggen,of rij met een tractor naar Den Haag,of plak mij niet zelf vast,of ga er oorlog voor voeren,etc,etc ik schrijf het gewoon op,en bewijs het...punt uit....

Als we niet eerst precies de personen die zich het ergste aan dat alles schuldig maken ontmaskeren,kunnen we echt niet vooruit,de personen die nu aan de macht zijn en waren en zich er aan rijk hebben gemaakt ,zijn dat geworden omdat ze het meest gewetenloos waren en de beste vals speler zijn,dat is de manier hoe ze altijd hun markt aandelen krijgen,...echt niet door kwaliteit.
      En ze zijn echt niet van gedrag of hun geloof veranderd...

Nogmaals ze moeten al die personen die ik noem achtervolgen,en jarenlang ondervragen,niet mij....

Zoals al die konings gezin en katholieke ambtenaren en rechters die,nogmaals, mijn bedrijf Viho in april 1995 vernietigd hebben in de naam van nazi koningin Beatrix...die mij gewetenloos dagelijks afpersen en alles manipuleren,tot zelfs nu nog in maart 2025,en die zelfs nog durven uit te maken,wat wel en niet goed is voor mij,en daardoor mijn werk beetje bij beetje vernietigen...en mij gevangen houden in de bijstand,..wat die hogere bestuurders,en ceo's en rijkste in het land ,de tegenstanders van mij ,zeer goed uitkomt,zo kunnen die dagelijks proberen te ontvluchten van hun misdaden,en al het bewijsmateriaal tegen hun in de shredder gooien...

.Ze hebben er totaal geen probleem mee dat iemand zoals ik in de bijstand loopt,ze bagatelliseren tot in 2025 nog steeds al mijn werk met alle gevolgen van dien voor de maatschappij,het bewijs wel genoeg aan welke kant ze nog steeds staan,de kant v/d corruptie...
      nauw als zij het normaal vinden ,dan moeten ze natuurlijk niet vreemd opkijken als zij de bijstand ingestampt worden,of voor de rechtbank moeten staan in de toekomst...

Dit alles wat ik schrijf en bewijs,is trouwens maar 10% van ....HET VERHAAL.....de resterende 90% van de waarheid,zal de komende jaren moeten komen van al die duizenden officiele criminele samenzweerders tegen mij die mij vervolgd hebben etc,etc,die gaan natuurlijk alles precies bekennen en opbiechten,voor de rechtbanken,van hun misdaden tegen de mensheid en tegen mij....daar heeft het publiek en ik recht op en is ook letterlijk brood nodig,het is van wereld belang ,tot ze maar alles bekennen dan kijk ik wel achteraf naar hun verklaringen en of ze niks "vergeten" hebben.

En als ze niet voor de rechtbank willen komen,dan weet iedereen natuurlijk dat al die personen die ik noem,100% schuldig zijn ,want eerlijke burgers zou daar geen problemen mee hebben als ze niks op hun geweten zouden hebben..

Als hun kwaad aardige organisatie niet op de laaste persoon en tot op het laaste detail ontmaskerd wordt,gaat al dat slecht gedrag ,voor hun NORMAAL gedrag, gewoon dagelijks ,en tot in de geschiedenis, gewoon door,en dat moet natuurlijk niet..

De hele wereld moet er natuurlijk van kunnen leren,van hoe het dus NIET MOET...

Hoe langer ze blijven ontkennen hoe slechter ze ervoor staan

.PS.......Ik wil wel eens even zien hoe ze deze(mijn) geest terug in de fles gaan proberen te stoppen,

PS 2 .....HET VERKOPEN VAN BALLPOINTS KAN LEVENSGEVAARLIJK ZIJN....

Getekend ...Maurice J. Chr. Visser Viho....

Alleen oprichter en 100% eigenaar VIHO GROEP. since 1975...

Vroeger adres ,VIHO Europe bv Fregatweg 48 Maastricht.

. alias Castert.......ROSEBUD...

Maurice Visser is lid van Facebook. Word lid van Facebook om met Maurice Visser en anderen in contact te komen. Facebook geeft mensen de kans om te delen en maakt de wereld toegankelijker.

Last edited by castert; 5 september 2026, 08:42.

Opmerking

Deel 10,

Het wordt tijd dat de hoogste wereldwijde financiële leiders,die al dit kwaad maar dagelijks blijven financieren en verspreiden op aarde openbaar terecht gaan staan voor De Wereld Rechtbank.....zoals ze mij precies de laaste 50 jaren dagelijks openbaar hebben "terecht" gezet,omdat ik er voor gezorgd had dat de grootste multinationals voor miljoenen euros beboet werden nadat ik bewezen had dat ze zich allemaal schuldig maken aan het overtreden van de Mededingingswet ..

Al die financierders bij wie ik allang op hun zwarte lijst sta en die mij al die tijd dagelijks omringen met hun corrupte onderdanen die zij op mijn dak sturen,om mij af te persen,spioneren,stalken,provoceren,mij naar Hun Hand proberen te zetten,censureren,leugens in mijn mond leggen,toeroepen,nakijken,,roddelen,,mijn werk saboteren, mij wel even dreigend een advies geven,etc,etc
        Ik moet dit alles helaas zo vele malen herhalen daar ik er iedere dag met al dat kwaad ,wat het publiek niet ziet,letterlijk mee te maken heb,en mijn universeel levens werk kost wat het kost wil beschermen

En nogmaals ik bedoel de grootste onzichtbare financieele leiders ik heb het dan Niet over die wereldwijde leiders die je dagelijks in de media ziet.

Het publiek heeft het recht om te weten wie hun dagelijks egoititisch bedonderd en misbruik van hun maakt zonder enige rede..

Tijd voor mijn 2 programmas

1) A.O.C.P. = Anti.Officials.Crime.Program.

2) L.U.B.B. = Lock.Up.Big.Brother..

3) The RICO Act = Racketeer Influenced and Corrupt Organizations..

Tot al die "Professors" "Doctorandussen","Economen" ,Leraren,Advocaten,"rechters",decanen,psychologen, ,etc,etc...maar eens netjes voor de rechtbanken gaan uitleggen en de waarheid precies vertellen ,hoe ze in werkelijk altijd "hun" markt aandelen verworven, ze hebben nl nu wel genoeg gelogen op al de universiteiten zoals bv in Maastricht over hun "marketing" strategien,en alleen maar negativiteit ,onrust en ongelijkheid verspreid op de hele wereld.

En dan heb ik het nog niet eens over op welke slechte manier ze dat vroeger allemaal deden,maar hoe ze het vandaag maart 2025 nog steeds allemaal op hoog niveau beslissen, het feit dat ze in de regering zogenaamd tot in ieder "klein" detail "alles" uitleggen officieel en in de media,aan het publiek, is gewoon grote propaganda ,daar worden helemaal geen beslissingen genomen in bv Den Haag,,die hele regering is gewoon een grote publiciteits stunt een theater ,punt uit...

Het zijn nl al de personen die hun financieren die Alles officieel moeten uitleggen aan het publiek,die nemen de echte en alle,beslissingen.

En al die rechters blijven ook maar bewust op de kleinste van onze samenleving inhakken en daarmee de kranten opvullen ,zodat de publieke aandacht niet en nooit valt,waar het kwaad allemaal echt vandaan komt,en dat zijn zij ,de macht ,de "koninklijke" "justitie" de bankiers,etc,etc .

Bij hun begint op het hoogste niveau juist al die corruptie en ongelijkheid en stigmatisering .daar worden hun richtlijnen gemaakt.

En ze voeren alleen maar oorlogen om te doen ,en de schijn te geven,of zij ,de leiders, in "hun" "recht" "staan",ze geven iedere keer wel een ander de schuld zodat zij gewetenloos gewoon in de macht kunnen blijven..

En als de schuld teveel naar al die machtige onzichtbare machthebbers wijst..., manipuleren ze door alles wat hun zou kunnen ontmaskeren door al de belangrijkste dossiers op de wereld zoveel mogelijk en constant te vertragen ,en te verpesten ,en te verwarren, voor jaren en zelfs decennia lang, zo dat zij alle sporen en bewijs materiaal wat naar hun leid zoveel mogelijk kunnen vernietigd worden in die tijd..zoals ze dat met mij doen en mijn bedrijf VIHO bv.

Ze gooien ook de publieke aandacht met hun grote criminelen wereldwijde organisatie op de verkiezingen en het stemmen van nieuwe regerings leiders,zoals bv nu in Nederland op 29 oktober 2025 ,maar die grootste financierders hebben zich nooit een donder van de publieke opinie en de regeringen aan getrokken,ze blijven gewoon het publiek als achterlijk behandelen ...

Ze hebben van al die verkiezingen gewoon een groot carnavals evenement gemaakt ,of een groot Song Festival,een grote parade ,een propaganda stunt op wereld niveau.etc,etc,schandelijk....

En nogmaals ik heb niks tegen rijken ,maar wel als ze rijk zijn geworden door hun hele loopbaan iedereen maar keihard vanaf het begin op te lichten en de hele wereld wat "wijs" maken,met bv "hun" "vergunnings" "beleid" zoals ik dat allang bewezen heb...

..En de eerste 10.000 rijkste op de wereld,zoals Warren Buffet,Bill Gates,George Soros,Elon Musk,Jeff Bezos,Michael Bloomberg, Larry Fink ,Bernard Arnaut, etc,etc die al die oorlogen hebben ,en nog steeds,gefinancierd en genocides georganiseerd hebben vooral zoals Mark Rutte met zijn Nazis van de NATO en Dutchbat en katholieke "koning" Willem Alexander,"Koningin" Maxima ,"Princes" Beatrix,,etc .

Die sinds altijd het racisme en ethnic cleansing in hun Dutch Blauw bloed en Dna en geloof hebben ,waar ze al sinds hun bestaan zo trots op zijn,samen met al hun concurrentie vervalsende mega multinationals zoals de KONINGLIJKE SHELL,Unilever,Phillips,ABN,ING,DSM etc etc,

Dit alles doen ze om alleen maar egoistisch het grootste markt aandeel te krijgen,ze willen de macht hebben en aan de macht blijven ,om alleen maar voor hun zelf digitaal biljoenen € euro te maken om zo hun problemen op te lossen, samen met de grootste accountants buro op de wereld die wel even alles oplossen met hun creatieve boekhoudingen.

.,deze personen moeten natuurlijk snel terecht staan voor misdaad tegen de mensheid,om De Waarheid te bekennen van al hun misdaden en omkoperij,voor De Rechtbank Het Internationale Strafhof Gerecht in Den Haag ..

Ze denken dat universeel zijn weer iets is wat ze kunnen kopen, en betalen gigantisch veel geld aan de oplichters die dat samen met hun willen spelen,ze denken dat universeel zijn iets is van de buitenkant iets dat je kunt grijpen en op papier kunt zetten of in een doos doen ,of dat het een sleutel of wacht woort is ..

Maar universeel zijn is alleen maar iets van De Binnenkant van de mens,je kunt het niet grijpen het is persoonlijk.

Al de rijkste op de aarde zijn gewoon groote geld graaiers,die de universele blijven spelen en zich zo voordoen ,met al kwade gevolgen van dien voor de hele wereld..zoals ,vooral de kerk en het Vaticaan al voor 2000 jaren deed.

De rijkste landen met hun grote multinationals,zoals Koninklijke Shell, etc,etc en financiele fondsen, hebben het altijd voor elkaar gekregen om andere kleinere landen en organisaties het vuile werk te laten doen voor hun ,en ze constant zelfs tegen elkaar opgezet en zich hebben laten opzetten en uitgespeeld,zoals bv de genocides in Rwandan, en Bosnian,en oorlog in Syrien ,Ukraine ,gaza,Israel,,9/11 ,Irak,Libië,,MH 17,,,etc,ze hebben allang meer slachtoffers gemaakt dan Saddam Hussein,Bin Laden,Milosevic,gadaffi en Adolf Hitler,Pol Pot etc,etc,samen

Of ik dat allemaal kan bewijzen ..JA....voor 100% ,lees en zie mijn bewijs materiaal Viho Europe bv tegen het Europese Hof in Luxemburg,tegen het Europese Hof v/d rechten v/d mens in Straatsburg,en tegen de Europese Commissie en tegen de High Court of Justice of England Wales ,UK, De Hoge Raad in Nederland,en tegen veel andere nationale rijke landen rechtbanken, daar bewijs ik dat zij ,dus de rijkste landen,zich altijd het meeste schuldig maken aan nationalisme en ethnic cleansing en discriminatie,concurrentie vervalsing,anti trust violations,mededinging wet overtredingen ,totale corruptie wereld wijd in al hun boekhouding met al hun corrupte accounts,etc,etc,

De rijke landen hebben altijd eerst al die arme landen met hun economische sanctions jaren lang afgeperst(zoals ze trouwens al jaren lang bij mij ook doen) ,zodat de rijke landen het gemakkelijk voor elkaar speelden om hun voor De Slechterik te laten spelen,en te laten opdraaien voor de misdaden tegen de mensheid die de rijke landen zelf georganiseerd hebben met hun wereldwijde macht..

Het argument van de hoogste totalitaire macht zoals bv de "United" Nations,was en is altijd geweest dat de kleineren niet naar hun luisteren...punt uit.... MAAR IK HEB OOK NOOIT NAAR DE RIJKE LANDEN GELUISTERD EN IN HUN GELOOFD.....EN IK HEB BEWEZEN DAT IK GELIJK HEB MET AL MIJN BESCHULDIGINGEN TEGEN DE RIJKE LANDEN..

Tot al die proleten prominenten en elite, maar eens netjes de waarheid vertellen hoe hun, al eeuwen oude mafia "werkt" bv hun franchise systeem ,en vergunnings beleid, illegale markt controle,bank systeem,,etc,etc,dat schijnbaar, alleen maar voor hun goed uitkomt,en die andere als crimineel behandelen en uitschakelen,als ze niet willen luisteren naar hun kwaad beleid.

Of wachten ze soms allemaal op het moment om hun alleen ,zichzelf ,onder elkaar ,weer volop grote prijzen en medailles te geven en rijkelijk te belonen....

Misschien zouden de eerste prijzen van ignorantie,arrogantie, gewetenloosheid en gewelddadigheid wel de geschikte prijzen zijn voor hun,zo van het volk begrijpt het toch niet ,dat zij ,de leiders,de "goede" zijn..

Een van die onbeschofte belangrijke leiders( Emmanuelle Macron) vertelde zelfs op TV dat het volk het toch momenteel ,en zelfs misschien nooit ..HET BEGREEP ..

Die leiders verkopen zelfs hun eigen volk voor achterlijk,en dat nadat die leiders al hun hele geschiedenis al hun religieuse en nationale rotzooi op alle scholen en universiteiten er met geweld erin hebben gepompt.

Die mafia leiders controleren,en manipuleren,helaas, zo erg als het is, ieder zijn bank rekening op de hele wereld ,deze "leiders" moeten natuurlijk de laaste zijn,met hun geschiedenis, die je vertrouwd met ieders bank rekening nummer ,Gps,medische gegevens,geld,pensioen,belastingen,aandelen,cookie s,prive en intimiteit ,telefoon,computer,familie,gezin,scholen, Universiteiten,belastingen,uitkeringen,zorg,health service,verzekeringen,werk,media,geloof,gender, pension,etc,etc,de leiders beslissen nl nog dagelijks hierover op aarde....dan is er natuurlijk zeker nooit een kans op een betere toekomst ,als zij dat blijven doen.

Geen woorden zijn hard en fel,genoeg van mij om te proberen te stoppen, al die grootschalige, oorlogen,corruptie,grote rijkdom verschillen,drugs,discriminatie ,wel of geen health service,etc,etc

Wat mijn visie voor de toekomst is??.....DAT IS .....VOORUIT......maar Niet in Hun Richting,.. en niet als de hoogste leiders niet eerst hebben bekend voor al hun misdaden tegen de mensheid..

Slechter en corrupter dan tot nu toe in de geschiedenis zou onmogelijk zijn volgens mij, en ik dwing niemand met mijn werk en propeer niemand mijn werk op te dringen,die daar niet in geloofd,.
        Tot ze maar op de ouderwetse gewelddadige manier door gaan,als ze dat willen

Maar als het publiek precies de waarheid krijgt te horen na al die eeuwen van leugens en fake news en door wie ze altijd voor achterlijk werden verkocht zullen velen zich veel beter en opgelucht voelen (niet de daders).

Het is als een verlichting ,en dat is vooruitgang,dat is toekomst,dat is vertrouwen.dat is geloof.

Getekend ,Maurice,J. Chr Visser. VIHO... alleen oprichter en eigenaar Viho groep. ...since 1975....

vroeger adres ,Viho Europe bv Fregatweg 48 Maastricht.

..alias Castert........... ROSEBUD...

.
        Last edited by castert; 18 augustus 2026, 11:11.

Opmerking

Deel 11.

Ze vonden schijnbaar dat ik helemaal niks zei omdat ik niet reageerde op al hun vragende blikken naar mij ,leg jij je maar uit aan ons we snappen je niet ,maar hoe kun je iets niet snappen als je HET dagelijks doet en je ,je er schuldig aanmaakt?????

Maar ja ik ga echt niet,over mijn Hoogst belangrijk werk , ouwe hoeren op de hoek van de straat,of met de buren die mij precies 10 jaren lang hebben bespioneerd en gestalkt, ,,of mijn belangrijke energy verspillen, door te kallen en alcohol te drinken zoals de meeste Nederlanders,Limburgers en zeker Maastrichtenaren die dat,goed opgevoed, doen in een van hun 10.000 cafes in het land ,waar er vele net zo uit hun nek kletsen als Albert Schweitzer en serieus proberen over te komen.....dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
          ,...
          of in een hun vele "sjieke" restaurants of politieke praat clubjes,of in een van die duizende totaal niks zeggende talkshows ,waar het alleen maar om de gezelligheid en de familie sfeer en kijkcijfers gaat,en nooit om de echte inhoud,en natuurlijk om gezamelijk te liegen om HUN LAND te verdedigen ,om hun "cultuur" in stand te houden,ze willen wel dat de moskeeen niet meer luidruchtig zijn ,maar ze moeten eerst zelf eens stoppen met hun onheil en dat is bv hun sinister Klokken geluid.

Of om mij even uit te leggen aan hun ,over mijn universeel belangrijk werk bij hun Het Volk ,en even vragen hoe alles gaat hoe zij dat schijnbaar altijd doen ,bij de kapper of zo, of bij tandarts,ziekenhuis,fietsenwinkel,of bij "vriende" of "bekende" of "familie" die willen wel weer even plat kallende overal over blijven liegen en de boel weer verdraaien om wat aandacht te krijgen,en ,om te proberen er mee weg te komen

Ze wilden schijnbaar dat ik stukje schrijf in Mestreech online ,nauw dat heb ik bij deze dan gedaan.

Je weet maar nooit misschien houden ze wel eindelijk eens op om mij dagelijks vlijmscherp economisch af te persen....en als een achterlijke rondjes te laten fietsen in Maastricht,omdat ze mijn heel vermogen niet willen terug geven,omdat ze weten dat ik dan de dag ernaar vertrek uit het dorp maastricht.

Ik heb helaas mijn prachtige gestolen villa nachtengalen straat 9 in lanaken nog niet terug,met mijn mooie tuin van 10.000 m'2 en eigen tennisbaan en zwembad..

.Daar woont nu al ,sinds 1997 een criminele kartel leider in, die precies MIJN villa gestolen heeft als machts vertoon dat je beter niet aan hun kartel moet zitten.

Dat ik nooit in hun en het geld geloofde ,heb ik nu wel lang genoeg bewezen anders was ik al lang een van die graaiers geweest.

ik moet schijnbaar eerst heel lief en aardig zijn ,als ik ergens naar toe ga in hun stad en wijken,en ik moet het ook echt menen ,....heel aardig zijn tegen iedereen,net zoals een prins carnaval van hun dat doet ,of zo een populaire burgemeestertje, of zoals een van hun ,"figuurlijke" spirituele pedo, pastoors,die in zijn riant huis al 60 jaren lang pal naast een kleuter school woont,, en meteen wel even oordeeld en aan hun geest en spirit en individualiteit zat van elke kind ,

die kruipt wel even in die jongen nog kwetsbare kinderen hun hersens ,en hypnotiseer en ïntimideerd ze voor de rest van hun leven...en kijkt welk kind er wel en niet direct in hem alleen geloofd ,of wel of niet braaf luistert naar hem,en de pastoor bepaald meteen ,met zijn uitgekozen leraren,welke plaats de kleuter krijgt voor zijn leven lang in de maatschappij,en zorgt er dan voor dat zijn waarneming en beslissingen precies uitkomen met zijn Vaticaan organisatie ,want hij moet natuurlijk wel gelijk krijgen anders geloven ze de kerk niet meer,en de pastoor wil natuurlijk niet toegeven ,als hij fout zit met al zijn oordelen in zijn Parochie,zoals hij ,niet wil toegeven dat hij en al zijn broeders,fout zaten bij mij en bij vele, vele ,anderen.

De pastoor en de kerken en Vaticaan,,de locale kranten ,de bankiers,de notarissen,de" elite",etc,houd nl in het geheim met grote preciese in al zijn archieven precies bij,en bestempeld wel even iedereen voor de rest van hun leven,, en wie wat geloofd en wie niet,en wie een trouwe langen termijn volger van hun is,en wat er wel en wie er niet in de krant komt,en op welke manier en wanneer hij in de krant komt met de grootste precisie,en wie wel rechter en advocaat,bankier,belasting ambtenaar en notaris etc etc mag zijn en wie niet,,

En natuurlijk zeker niet te vergeten ,wie bij de Bank mag werken en de belangrijkste en strategische posities krijgt en wie niet..

dat allemaal is nl zijn dagelijks werk en brood verdienen,al eeuwen lang speelt dat spirituele vuil spel zich af tot in de jaren 1950,60,70 ,80,90 toe ,(al de hele geschiedenis v/de mensheid) hij,met de kerken hebben nl het grootste geld fonds en invloed op de wereld ,hij alleen mag het brood en de hosties uit delen...

Toen ik +-5,6, 7 jaar jong was zag ik dagelijks hoe andere kinderen in hun "religieuze" handen vielen,en die liepen er,erna mooi afgericht,en gehypnotiseerd en angstig bij,en zogenaamd vol "vertrouwen" maar niet meer in hun zelfs ,ze moesten verplicht wel laten zien dat ze echt meededen en geloofde en hun christelijk woord en vals geroddeld wilden verspreiden...zo van geloof maar in Papa in De Vader.... ,

Ik zag in hun ogen ,en voelden aan ,dat al die kinderen afscheid hadden moeten nemen van Hun zelf ,Hun ik,en dat hadden ze ook gedaan, ze moesten wel ze moesten nl "hun" "plicht" doen en hierna schreven ze natuurlijk heel mooi op school en luisterde ,goed afgericht,en angstig zeer goed ,naar de broeders,pastoors,bisschop, ,nonnen,leraren en naar de gemeenten burgemeester ,rechters,etc,etc,trouwens mooi schrijven kon ik ook als ik wilde ,maar ik had er geen zin in..ik laat mij niet dwingen en africhten..,

Al die kinderen werden natuurlijk voorbereid om in hun verhaal te geloven en te verspreiden en braaf in hun hierarchie te geloven..

..Nauw dat is hun dan ook goed geluk met 70 jaren lang Fake news en leugens voor de zoveelste keer in de geschiedenis te verspreiden.

.. In alles waar die kinderen geforceerd werden in te geloven, is er nog niet eens Een Ding of ideologie dat is blijven Staan....En zo gaat die rotzooi al 2000 jaren door ..iedere keer liep het op wereldoorlogen uit.

.De kerk heeft de belangrijkste plaats aan die grote ronde nazi vergaderings TAFEL samen met de bankiers ,industriele,verzekerings maatschappijen,royals, politicussen,nationalisten,etc,etc

Er zullen wel veel mensen zich afvragen waarom ik zo vaak terug kom over al die rotzooi wat er zo lang geleden allemaal is gebeurt...
          .nauw dat doe ik omdat dezelfde instituten en geld fondsen van vroeger nog groter en gevaarlijker zijn geworden nu in 2025 ,omdat ze door hun macht en organisatie steeds het voor elkaar krijgen om het publiek van alles en nog wat voor te liegen,keer op keer...,

ze veranderd gewoon keer op keer hun verhaal ,willen we voor uit gaan moeten we eerst goed bloot leggen wat ze vroeger precies deden,en nu nog steeds doen op een andere manier ,en op welke kwaadaardige manier ze het nu weer doen...

En dan blokkeren al die leugenaars keer op keer mijn rekeningen en leggen beslag op alles wat ik had verdient in de parallel markt....Het wordt tijd dat al hun rekeningen en bezittingen in beslag worden genomen.

De pastoors en broeders en nonnen hadden (hebben ) het monopolie van "het geloof" en maken er dagelijks misbruik van.......en die kinderen ,die ze allemaal bekeerd en afgericht hadden,hebben ze toen ook alles kunnen wijs maken wat ze maar wilden ,tot op vandaag toe geloven bestuurders op de belangrijkste posten in hun gedoe,zelfs zonder dat ze het zelf beseffen ..

,het leek wel of die pastoors zich verheugden en trots waren , als ze er weer een bekeerd hadden van jongs af aan ,op bv hun voetbal club Rapid in Maastricht kwamen de broeders ook wel eens vaker met hun lange zwarte rokken de kleed kamer binnen marcheren..

Ze deden zo gevaarlijk,slinks en achterbaks tegen mij ,omdat ,ze het niet voor elkaar kregen om mij in hun te laten geloven ,en af te richten,,en ze kregen het ook niet voor elkaar om mij van de wijs te maken of een brutaal of agressief kind van mij te maken,... ik was een raadsel voor hun,,...ik kon mijn gevoelens en gedachten zelfs nog niet eens aan mij zelf uitleggen ,,het was puur instinct en gevoelens van mij ,wat mijn ziel en leven gered heeft van de duivel zelf ..

Toen ik 8 jaar oud was kon ik gelukkig naar de Montessori school in de stokstraat gaan, wat voor mij een paradijs was,zeker in vergelijking met die scholen van die katholieke broeders,nonnen,en pastoors ,maar later moest ik helaas weer terug naar de mavo waar die vieze Machiavelli broeders nog steeds aan de macht waren...en die mij daar na weer probeerde 4 jaren lang,tevergeefs, op mijn knieën te krijgen voor hun ,

wat een zieke bende was dat.Daarna begon ik op 16 jarige leeftijd in het magazijn van het klein groothandel bedrijfje van "mijn" "vader" ,waar ik al na 2 maanden de telefoon begon op te maken ,en zelf steeds betere en grotere zaken begon te doen.

En nu opereren al die machtige kerken nog steeds wereldwijd samen, maar nu maken ze al hun volgers alles wijs en misleiden ze op een andere en nieuwe manier nu heten ze bv UBS bank..etc ,etc

.ze hebben het monopolie van de Geest..het Vaticaan met al hun bezittingen wereldwijd wordt totaal onderschat en is een gevaarlijk Institute van de duivel die hun leer doorgeeft aan hun trouwe volgers

...al hun bezittingen moeten zo snel mogelijk in beslag genomen worden voordat ze nog meer onheil stichten,.,ze hebben nu in 2025 niks meer te zoeken op deze wereld,ze moeten opdonderen.ze hebben helemaal geen echte functie en echt werk , in de wereld en dragen totaal niks bij aan de maatschappij ,,het tegendeel zelfs.

Ik wil wel eens even schriftelijk weten van die nieuwe paus Leon (en zijn 7 voorgangers)wat dan het groot probleem met mij is en was sinds ik geboren ben,ze behandelen je en maken je voor autist uit omdat ik het maar bleef vertikken om in hun katholieke troep te geloven tot op vandaag toe..

.en ze vinden dat vele anderen het zelfde probleem hebben en zijn,zo als ik ,omdat ze,terecht, niet in hun vals onzinnig gedoe geloven zoals ik,.. Het vaticaan maakt altijd gewoon iedereen wat wijs als ze maar aan de macht kunnen blijven,en alle banken onder controle kunnen hebben,met hun "gelovigen" en volgers....

ik begrijp nu wel onderhand waarom al die Arabieren zoveel en hard altijd Allah riepen,die geloofde terecht niet in die Christensen troep.,

...maar ja al die onorganiseerde Arabieren met hun islam en al die onorganiseerde Palestijnen interpreteren hun boek ,hun "geloof" en hun eigen bende zoals het hun uitkomt, ,.

..en SPUGEN letterlijk en figuurlijk op ieder ander ,en ze voeden hun eigen kinderen op om met hun haat en fanatisme mee te doen ,en in hun boek te geloven ,maar ze geloven in realiteit, nog steeds zelfs ,altijd al ,steen vast ,alleen maar in de Dollar $ en de Euro ¬ ,en om alle westerse ,Amerikaanse Japanse en Chinese producten te kunnen kopen,dus Dat Allah gedoe van hun is en was altijd maar een grote SMOES ... en wat de Jode betreft die blijven nog steeds,verloren, zoeken en vragen naar Hun Messiah.

We moeten eens met zijn alle goed afrekenen met ons kwade verleden ,we leven nu allemaal in de 21 eeuw en AL die haat zaaiende religies en nationalen en chauvinistische instituten van de middel eeuwen horen daar allang niet meer in thuis..of het nauw katholiek,Islam,joods,boudisme, hindouisme,dali lama,bijbel, Jesus gedoe , Mohammed,allah, nationalisme etc,etc ze moeten gewoon geen financieringen meer krijgen .punt uit...

En dat wil echt niet zeggen dat ,daarna als het is afgeschaft,al de armste van de aarde meteen naar al de rijkste landen toegaan..in tegendeel ,want ze zullen vanzelf wel snel door gaan hebben dat de grootste en beste kansen nu eindelijk eens in hun eigen landen liggen.

Het bewijs duidelijk dat ze het helemaal niet eerlijk spelen ,anders zouden die nazi methodes van hun helemaal niet nodig zijn...

Dat die paus zich maar eens voor het Int,Strafhof Gerecht in Den Haag gaat uitleggen..

Ze hebben altijd bij mij gezien dat ik een groot probleem was voor hun ,het lukte hun nl niet om mij naar hun hand te zetten en mijn vertrouwen te winnen,dat irriteerde ze enorme en maakte ze echt vals en gevaarlijk tegen mij...

Ze hadden ook een groot probleem met de Montessorischool in de stokstraat Maastricht ,nauw die hele school hebben ze,helaas dan ook goed te grazen genomen en mee afgerekend vanaf 1974, en naar hun hand gezet met hun katholieke invloed hier in Maastricht ,tot op vandaag toe.schande..

Als mensen echt om hun kinderen gaven waren ze allang het Vaticaan en al die grote kerken binnen gestormd,om beslag te leggen op de Vaticaan bank, en om de grootste kwaadaardige beerput te openen ,,van de hele geschiedenis met hun kerk archieven ,om te zien hoe dat stiekem monsterachtig selectie systeem wel echt "werkt" sinds de laaste 2000 jaar...

Moeten ze maar een precies uitleggen wat nu wel de functies is van dit grootste en rijkste instituut op aarde..nauw ik weet wel wat hun functie is ,en die is IEDEREEN OPLICHTING ..

Dat het de grooste oplichters zijn wordt weer voor de zoveelste keer bewezen samen met de grootste financiele instituten op aarde ,is dat alles draait om Trust en Anti Trust ....

.terwijl ze pretenderen dat ze mij nog niet eens kennen en terwijl er niemand is op de wereld is geweest die zoveel grote bedrijven te grazen heeft genomen en grote boetes heeft laten betalen voor anti trust violations.

...hun argument en leugens was altijd dat het hun rechtbanken en hun advocaten was die dat deden...

.maar dat is een grote leugen en dat was alleen maar omdat ze wel moesten ,daar ik al vanaf 1975 de knuppel in het hoenderhok had gegooid ,en de hele office en computer sector en alle landen wisten verdomd goed van mijn strijdt tegen hun discriminerende exclusiviteit contracten ,en discriminerende contracten wereldwijd dus ze moesten wel iets doen om nog niet meer hun reputatie te verliezen..

..plus er is niemand van hun, die er echt ,dagelijks met gevaar van mijn eigen leven er tegen in ging,zoals ik dat doet.alleen ik STA en stond er voor..

Al die "gelovigen" en volgers worden al sinds het begin van hun leven onderdrukt ze weten het alleen zelf niet ,om dat ze er maar in geloven ,...geloof hun maar eens niet ,dan stampen ze je ,je meteen het Mondriaan in..of op straat.

Ik heb bewezen dat al die rechters en al die bekende advocaten etc ,die inplaats dat ze veroordeeld worden voor hun misdaden,zelfs nog constant in veel talkshows met plezier worden ontvangen, in dit nazi land terwijl ze ,50 jaren lang,corruptie en discriminatie hebben verspreid en onder een hoed werken met al die multinationals die door mij beboet zijn geworden,

en bluffers , provocerend en vals dat ze zijn ,vertellen ze het publiek dat ik een advocaat of recht"bijstand" moet hebben ,.

dat zouden ze wel willen om hun reputatie te redden,dat ik met hun moet samenwerken,en dat uitgerekend deze schoften mij de les lezen en ze zich nog steeds voordoen of ze weten wat recht is ,ik lees hun de les en zal hun vroeg of laat voor de rechtbank zetten..

dat ze dat nog weer proberen te Flikken laat duidelijk zien dat je met de duivel te maken hebt,die tegen iedereen in de maatschappij maar blijven liegen..,

ik heb al de laaste 50 jaren bewezen dat zij dus niet weten wat Recht is en ze zelf slecht,omgekocht,en De Daders zijn..

Ze moeten nu eens eindelijk beslissen of ze al die personen geloven of mij. maar dan hebben ze een groot probleem want ze weten precies dat ik die personen die ik zo fel tegen mij had ..ik er niet ,en nooit ,mee weg laat komen...

,Of ze regelen het zo "toevallig" dat ik misschien net "toevallig"niemand tegenkom ,bij de AH,kruitvat,tandarts,fietsenwinkel of bij de Action, etc die een van die corrupte gevaarlijke rechters,curators,advocaten ,notarissen,et zijn( die ik waarschijnlijk nog niet eens meer zou herkennen),of ze springen onverwacht aan mijn tafel als ik een koffie ben aan het drinken.of op een bank toevallig zit uit te rusten in een park ...schande,

Personen die mij en mijn vrouw en mijn zoon op straat hebben gezet.

.probeer dat maar eens te overleven als je zo vaak op straat wordt gestampt en opgesloten wordt in Hun Mondriaan .

De hoogste bestuurders sturen dagelijks al hun onderdanen op mij af ,en proberen zo dat ik al mijn kostbare energy en tijd met die onzin verlies,, door mij te laten stalken met al die "sociale" onzin.
          de hoogste bestuurders doen alles ervoor als ik hun maar er buiten laat ..

zo van er is niks gebeurt, en nogmaals ze proberen mij ,constant,op te zetten ,en te associëren,met een van mijn gevaarlijke "familie " leden die mij totaal leeg gestolen hebben en alles hebben geprobeerd om mij dood te zien...ze proberen gewoon alles, en mijn werk, weg te werken.

Of ze willen schijnbaar dat ik eerst,sociaal wordt˜ ,en met een van hun contact maak,...ook al is het er maar een..,

,zo slecht dat ze zijn ,ze wilen dat ik eerst met een van hun aan pap ,terwijl ik mijn zoon zijn moeder mijn schoondochter en mijn kleinkind ,nog niet eens bij mij kan zijn,en ,die door die mafia op de zelfde manier worden lastig gevallen en bedreigd zoals ik ,tot op november 2025 ,en voor ik weer bij hun wil zijn, wil ik eerst natuurlijk al mijn bezittingen terug krijgen ,en alles recht hebben gezet,op mijn manier,zodat hij en zijn moeder ,en mijn schoondochter,en mijn kleinkind en het publiek de waarheid horen,zodat ze zich niet meer hoeven te schamen voor mij.

Ik herhaal mij helaas zelf misschien veel ,maar er is geen krant op de wereld die niet ieder artikel ,iedere keer opnieuw ,van het begin af aan opschrijft en dan het nieuwste er aan toevoegd.

Ik heb dit alles allang ,zo wie zo, op mijn http://vihoworld.over-blog.com en op mijn Facebook timeline gezet....en Euro Lex etc,etv,

maar ik schrijf helaas en gedwongen,alles maar weer eens,voor de 10 x op ,om dat ze schijnbaar dachten dat ik niks meer zou zeggen,en dat ze het eerst nog allemaal moeten zien.,zo van die stop wel met zijn onzin,..dus ik laat ,,stom genoeg ,,af en toe even zien dat ik nog, (helaas voor veel andere) ,ondanks alles nog ,spring levend ben.

We kunnen het als laaste nog even hebben over de zoveelste propaganda miljarden kostende NATIES hun NAVO/NATO top binnenkort in Den Haag ...

.waar ze weer wereld wijd het hun goede voorbeeld gaan geven over wie ze nu weer gaan neerschieten op de wereld.schande

Ze moeten nl wel weer er goed voor zorgen dat hun Gas en olie prijs nog hoger wordt.

Al die wereld leiders concluderen uit eindelijk ,zo van,,.....wat maakt het uit,en blijven maar gewoon,oorlog voeren,geld drukken ,of digitaal geld aan maken ,douane tarieven krankzinnig verhogen etc,etc,wat maakt het uit ,als zoveel mogelijk mensen van de hele wereld er maar in geloven,dan kunnen ze gewoon doorgaan..

maar het publiek heeft gewoon geen keus ,normaal zou zijn, als het publiek met hun eigen wil in alles kunnen geloven en vertrouwen zonder al die corruptie en onrechtvaardigheid ..

, ...maar ze vergeten wel helaas wat nog belangrijker is ,en dat is ,dat al het publiek er nu in begint te geloven,dat zij de leiders corrupt zijn.

het publiek wordt nu met de dag slimmer en ziet meer licht ,

....,licht dat niet door die corrupte leiders is gekomen,

maar dat willen de machtigste bezitters maar niet eerlijk toegeven waardoor hun gevaar op de loer blijft liggen.

Ik denk dat we eens beslag moeten leggen op al de Shell,Apple,Micro soft, etc,etc aandelen van die leiders van de Navo dan hebben die echt geen zin meer om andere de dood in te sturen.

Maar ja, dan pas wordt de rode lijn echt doorbroken voor hun ,en dat is als je aan hun eigen geld zit.

En met zo een peace maker als ik verdienen ze totaal niks ,dus die onderdrukken ze.ik vraag me af hoe lang ik ze nog van mij af kan houden ,ze staan nu al tot op mijn stoep...

Maar ja wat verwacht je anders van zo een bende generaals die altijd maar op een manier hun zin kunnen krijgen en het laaste woord ,en dat is met al hun wapens ,zo triest.

.getekend .

Maurice J.C.Visser VIHO.

alleen eigenaar en oprichter VIHO GROEP. since 1975...

vroeger adres ,VIHO Europe bv Fregatweg 48 Maastricht.

.
          Last edited by castert; 18 augustus 2026, 17:23.

Opmerking

.Deel 12........Zeer belangrijk om te melden is het volgende ...op internet zoals Google AI ,Gemini,deep seek ,yahoo,bing ,euro lex ,en alle andere juridische sites ,gebruiken vervalste juridische en officiële stukken gemaakt door de rechtbanken, kamer van koophandel, griffier ,rechters,,notarissen,belastingen,rechtbanken media,gemeente ,etc,etc ze zijn tegen mijn wil ,en achter mijn rug,en in het geheim ,en achteraf vervalst en verdraait, ,ze zijn vol met leugens ,betreffende o.a de oprichtings datums activiteiten in de statuten etc,etc, en ze vervalste alle cijfers ,mijn zeer succesvol bedrijf werd keihard vernietigd door all hun leugens om het gewoon gewetenloos kapot te maken en leeg te stelen en daarna failliet te verklaren,en al mijn goed werk ook nog eens op de namen te zetten van hun corrupte natie collegas ,en ze de hele inhoud van MIJN daadwerkelijk belangrijk werk gewoon in de doofpot houden ,ze vertellen allemaal leugens ,over mij en de VIHO groep ....dit is door al mijn tegenstanders opzettelijk gedaan, die al sinds 1975 tegen mij samenzweren,samen met corrupte rechters ,hoge ambtenaren, accountants, notarissen ,bankiers,verzekerings maatschappijen,advocaten,etc,etc .alleen maar omdat ik met hun grootste bedrijven concurreerde ,en hun mafia gedrag verstoorde..

DAT AL DIE PERSONEN VAN WIE IK HUN NAMEN OP MESTREECH ONLINE(EN DIE VANUIT LIMBURG EN MAASTRICHT ALS EERSTE) HEB GEZET ,MAAR EENS EINDELIJK EENS OPRECHT DE GROOSTE SPIJT EN SCHAAMTE BEGINNEN TE VERTONEN AAN HET PUBLIEK EN ZICH ZELFS MAAR EENS ZO SPOEDIG MOGELIJK GAAN AANGEVEN BIJ DE JUSTITIE EN GAAN BEKENNEN VOOR DE RECHTBANKEN ,OVER AL HUN VALSE DADEN, CORRUPTIE, ECONOMISCHE DISCRIMINATIES ,KARTELS,ETC,ETC, OF WILLEN ZE OP ALLE SCHOLEN EN UNIVERSITEITEN HUN EIGEN KINDEREN VOOR BLIJVEN LIEGEN IN DE TOEKOMST..

Zoals ik zo vaak schreef is de concurrentie vervalsing en de mededinging wet niet respecteren vooral gedaan door de grootste bedrijven op aarde ......hierdoor hoeven ze vooral hun personeel niet optimaal te betalen en verzorgen ,ze concurreren niet met elkaar onderling wie zijn personeel het beste verzorgt .dat is vals en gewoon uit slecht.. het komt de rijkste goed uit maar de werknemers niet.

als er concurrentie was zouden de ondernemers ,en de rijkste ,en al de hoogste Ceo's op aarde hun best moeten doen voor de personeelsleden om ze te krijgen en te houden. .

Die grooste financiële instituten ,bankiers ,OCDE ,UN,UNESCO ,OCDE ,en grootste multinationals of het nauw in de industrie ,grondstoffen,of handel zitten,pretenderen zelfs dat zij de veroorzaker zijn van welvaart ,terwijl zij de daders zijn die eerst verantwoording moeten afleggen ...

ze alleen maar groot zijn geworden door de markt illegaal te controleren en miljoenen andere bedrijven en zoveel mogelijk innovatie en verbetering, van de markt te houden

..ze pretenderen dat ..daar nu verandering in komt door hun ,...de leugenaars, ...er is inderdaad materiële vooruitgang en verandering in de markt ,de waarheid komt ,gelukkig beetje bij beetje meer naar boven ,als gevolg dat de mensen het steeds meer door beginnen te krijgen hoe ze hun vals kartel spel altijd speelden ,en dat die waarheid naar boven komt ,dat komt door Mij ,,want er is er maar een die tegen hun illegale markt controle in ging ,en in gaat ,EN DAT BEN IK...ik ben de enigste spirituele onafhankelijk .

Ze ,op het hoogste niveau ,pretenderen en doen zich zelfs nog zo voor ,zelfs nu nog tot 5 mei 2026, dat ze het altijd en alles volgens de regels doen...nauw ik weet zeker dat de hele wereld nu staat te springen om van hun te horen voor de rechtbanken welke regels van hun dat precies zijn.

Ze zeggen zelfs nu nog natuurlijk dat ik mij ..op mijn meningen.. en niet op de feiten en bewijs materiaal baseer ,van af 1975 tot 2008 verwees ik naar al mijn processen en klachten met duizende bewijs stukken ,die ik had op gestuurd wereld wijd naar de hoogste rechtbanken en belangrijkste instituten en commissies op de wereld

,ik heb gezorgd dat vele multinationals hoge boetes hebben moesten betalen aan de europse commissie ,boetes die ,nu achteraf duidelijk bewezen ,ze alleen maar op legden voor de schijn ...de Commissie en de mafia kartels spelen onder een hoed...je moet wel steken blind zijn of door en door slecht zijn als je nu nog het tegendeel beweert

Zoals ik al vaker schreef, heb zelfs bewezen dat ministers zich schuldig maken aan economische discriminatie en valse concurrentie,zoals bv Neely Kroes ,die toen minister was van de Telecommunicatie..in 1990..De multinationals en de regeringen hebben toen ,als wraak ,enkele jaren later mijn Viho bedrijven met veel van al mijn bewijs tegen hun keihard en gewelddadig vernietigd .en hebben zelfs schandalig,crimineel en onbeschoft als ze zijn met veel bluf neely Kroes op de hoogste post als commissaris van het concurrentie beleid DG 4 bij de Commissie in Brussel gezet...hoe grooter hun leugens en bluf hoe beter dat ze werken is schijnbaar hun motto bij hun.

En dan durfde al die OMGEKOCHTE rechters staal hard als ik weer voor hun rechtbank moest verschijnen te vragen aan mij OF IK SCHULDIG PLEIT OF ONSCHULDIG ....ZODAT ZE GOED DE VINGER NAAR MIJ WEER KONDEN WIJZEN ..om zo het publiek te misleiden... EN ZODAT ZIJ SCHIJNBAAR DE ONSCHULDIGEN WAREN EN NOG STEEDS ZIJN .Zodat ze het hele volk hun fake news en leugens en vals gedrag konden opdringen .......

En,nogmaals, al die wereldwijde regerings leiders zullen er met de dag meer achter komen dat ze al hun fundamentele problemen alleen maar erger maken,en niet opgelost krijgen als ze zelf niet eerst al hun fouten erkennen.

Ze zeggen en denken natuurlijk wie gaat al die TROEP van mij nauw lezen ,,,maar ik ben er verzekert van dat meer en meer mensen mijn werk, gaat en wil lezen ,omdat ze snel uit al die vroegere en hedendaagse verloren bendes met hun vals gedrag en discriminatie van hun willen wegkomen.

En mijn TROEP is in ieder geval al lang beter dan hun oorlog voerende en atoom bom dreigende TROEP.

Die machtigste leiders en al die nieuwe die aan de macht willen komen denken altijd als eerste ,ik ga er voor ,zo een kans krijgen ze nooit meer,,ze steken zich eerst hun zakken vol en zien later wel hoe het afloopt..en dat komt natuurlijk dat ze ook nog eens daadwerkelijk altijd met hun corruptie ermee weg kwamen ...TOT NU TOE..

De +- 20 miljoen miljonairs en 5000 miljardairs ,en op komende billionaires , hebben een pact ,en doen wat ze maar willen, en altijd een ding in het gemeen hebben ,en dat is dat ,ze vinden dat de andere 8 miljard op de wereld ,minderwaardig zijn dan hun en dat het gewone volk niet begrijpt wat de rijke doen , .,ze hebben het grootste deel van het volk nl altijd als minder belangrijk en slecht gevonden en voor dom gehouden en zelfs geincrimineert.

..we moeten eens precies gaan uit tellen hoeveel mensen zij de dood hebben ingestuurd alleen maar om bv de olie prijs te stabiliseren.

nogmaals ik heb niks tegen rijk zijn ,maar wel als die op een corrupte manier hun fortuin hebben verdient en ze geen verantwoordelijkheid willen nemen.

.eigelijk hebben al die wereldleiders als puntje bij paaltje kwam,zich altijd onder elkaar de hand boven het hoofd gehouden,omdat ze allemaal zich schuldig maakten aan de zelfde nationale en religieuze misdaden en corruptie..daardoor konden ze zich niet eerlijk onder elkaar beschuldigen.en daardoor gaat dit al duizenden jaren op dezelfde kwaad achtige manier door.

Zelfs tot nu toe op 5 mei 2026 durven ze zich nog voor te doen of hun neus bloed en dat zij onschuldig zijn ..ze willen hun eigen kinderen met hun leugens opzadelen...ze zijn gewetenloos...en die oorlog voerende en met atoom bom dreigende leiders zijn zeker,zoals nu wel genoeg bewezen.. schizofree.

Trouwens je kunt allang mijn strijdt en rechtzaken tegen de hun geen processen meer noemen ..het is een 50 jarigen "juridische" oorlog van mij tegen hun.

Ik ben benieuwd hoe die hoogste bestuurders op de wereld zich hier over gaan uitpraten..ze denken dat het wel overgaat en proberen gewoon zoals vroeger door te gaan...maar hier door komen ze er met de dag er nog slechter op te staan.

Je ziet het bv duidelijk in al de regeringen en media en praat programmas ,ze vertellen alleen maar meer TROEP,..ze raken meer en meer de klust kwijt ,...het is zonder richting...

Ik weet zeker dat de hele wereld wel wil weten hoeveel biljoen € aan kosten, aan omgekochte rechters,advocaten ,notarissen,gemeenteraden ,Ceo's,raad van bestuur,accountants,media, journalisten,politicussen,etc,etc al die regeringen,banken, industriële en multinationals al er voor hebben overgehad om mij en mijn werk en meningen de grond in te werken,iedereen die negatief over mij was en op mij neer kijkt wordt meteen gefinancierd door de rijke.

Het publiek voelt zich steeds meer onderdrukt ,maar dat is vooral door hun eigen geweten ,want ze begrijpen met de dag meer hoe ze vanaf het begin al van hun leven te grazen zijn genomen door al die "elite" en bankiers etc,etc..

Vandaar dat al die macht hebbers er maar voor blijven zorgen op al hun tv programmas en in de media om zoveel mogelijk verwarring te schoppen en zich te houden aan hun grote leugen,.hoe groter de leugen hoe groter de kans van slagen voor hun ,dat is hun moto.

Zoals bv de viering van de "Bevrijdingsdag" vandaag op 5 mei 2026 ,waar er groot feest wordt gevierd met het Hollands "Koningshuis" ,terwijl het die nazi "familie" die schaamteloos genoeg zelfs nog publieke de groot lolbroeken breed zit uit te hangen,juist het voorbeeld is en de oorzaak met hun slecht geloof en "opvoeding" van al dat gewetenloos kwaad ,corruptie en apartheid gedrag van hun, wat ik bewijs waar ze aan schuldig zijn ,al eeuwen lang tot op vandaag toe (wel in andere en zelfs gevaarlijkere vormen) .

Ze moeten dus zsm terecht staan voor de wereld rechtbank en levenslang de gevangenis in gaan voor al hun vooroordelen en hun economisch misdaden tegen de mensheid,het wordt tijd dat de wereld de ware aard van hun roots,wortels,en Duits bloed leert kennen.

Ik strijdt al mijn hele leven tegen hun duivelse vooroordelen ,,ik was en ben nog steeds gewend dat als je voor de rechtbank staat of voor elke andere ambtenaren ,verwees ik hun iedere keer naar al mijn werk en bewijs op internet, maar voor de rest antwoorden ik zelfs niet meer aan hun,omdat ze hun mening en antwoorden over mij al van te voren hadden uitgemaakt ,ze werden altijd al zo opgezet,geframed en geïnformeerd tegen mij dat het over alles ging behalve over hun eigen corruptie en mafia....zelfs ,dit nadat ik het hun al 10/20/30/40/50 jaren gezegd, bewezen en geschreven had..

En de rede waarom ik zeer voorzichtig ben om mij verbaal uit drukken is ,omdat ik ,als ik dat deed ,mijn ondervragers ,zich volop moeite moesten doen om mij niet naar mijn keel te springen ,ze ,ambtenaren bankiers,advocaten,notarissen rechters,accountants etc,etc ,..sloegen rood aan,.

..zeker personen in dagelijkse omstandige die mij benaderden en wel even een "praatje" wilde maken met mij,ze hadden zich al van te voren zichzelf zo zitten op te pompen met hun mening en leugens en vooroordelen ,dat ze op springen stonden,ik wilde altijd iedere vorm van geweld voorkomen ,

,,het feit dat ze zo tegen mij waren was voor mij al genoeg om te zien dat ze een persoonlijk probleem met mij hebben,en dat ze zich wel degelijk aangesproken voelden..en dat ze een zeer gevaarlijk kort lontje hebben.

,of zoals bv voor de recht banken dat ze hun vragen ,met hun griffie en rechters,zo gericht en vals framen bij voorbaat dat ,iedere waarheid niet aan het licht kan komen ,naast het feit dat je al snel , geïntimideerd of afgesnauwd en gestopt wordt ..,zo van ..wij zijn de baas ,we krijgen en houden je wel klein en.een verkeerd woord tegen ons en je wordt meteen afgevoerd ,het is gewoon hun apartheid methode ,precies zoals het was in Zuid Afrika maar nu op een hedendaagse, contemporaine manier.

En als ik iets vertelde of probeerde mijn standpunt en motief uit te leggen ,luisteren ze helemaal niet,ze keken letterlijk en figuurlijk de andere kant op,het interesseert hun geen donder,ik en het is niet belangrijk ,ze moeten natuurlijk geen interesse tonen in mij of mijn werk ,dat zou verraad van hun nationaliteit en hun bende zijn.

...ze proberen je al strategisch lang van te voren uit te putten met hun"regels" advocaten en tijd rekking ,en het helemaal uit elkaar halen van de zaak..lang van te voren wordt bepaalt op hoog niveau welke griffiers,rechters en advocaten ,met de voor hun passende techniek en geloof ,
            politieke ideeën,en gehoorzaamheid,etc, ze aan mijn van wereld belangrijke processen zetten..zo dat zij allemaal de dans kunnen ontspringen.ze zijn zo vals ,berekend en achterbaks als het maar kan zijn allemaal in het nationaal "belang"...

Het is echt zoals bv Franz Kafka en George Orwell het omschreven...helaas zijn die schrijvers allemaal het slachtoffer geworden van het systeem wat zij terecht bekritiseerde.

En dat mensen zoals zij en ik het hele systeem bekritiseren en slecht vinden ,en bijna iedereen ziet als nazies..???

In bv alleen maar al,in de 1 WW en de 2 WW etc,etc,is al goed bewezen ,dat een heel systeem en miljarden mensen ,gruwelijk en waanzinnig allemaal fout kunnen zitten ,en hun geloof fout was...

Hoge slecht leiders kunnen helaas miljarden mensen de verkeerde kant opsturen met alle gevolgen van dien.,vandaar dat ook het verdrag van Rome gemaakt werd ,( en ook verdrag van Versailles,) met fundamentele principes ,die zoals ik bewezen heb Weer Nooit gerespecteerd worden..

Maar alle jongeren zien dit niet zo ,zij willen natuurlijk vol vertrouwen en met vol energy aan hun leven beginnen ,het is als ze ouder worden dat de mensen ontdekken dat het op hoger niveau niet pluis is ,en dat er dagelijks grootschalig VALS wordt "gespeeld"...en dan moeten ze beslissen ,of om er aan mee te doen,of aan de drugs en aan de drank te zitten,,( of aan de drugs en aan de drank zitten EN ook meedoen )om het maar allemaal zoveel mogelijk te vergeten.

Degenen die het valse 'spelen" krijgen de meeste macht en geld..

...Dat ze collective VALS zijn... bewijs ik vooral ...en zeg ..en schrijf ik,, in mijn wereldberoemde rechtzaak tegen Het Hof Van Luxemburg ..dat het Hof,...ZELF .. de principes van het Verdrag van Rome dagelijks overtreed en misbruikt .
            ...Dus ..dat het Hof ,de Europese Commissie en Parker Pen ..zich er dagelijks schuldig aan maken en vals " spelen"...

Ze proberen mij tot nu toe in mei 2026 nog steeds sluw op te zetten en te omringen met personen ,waarbij het hun goed uit komt en die onder hun controle staan .maar waar ik totaal niks mee te maken wil hebben..,,

door dat zij mij economisch nog steeds gegijzeld houden kunnen ze dat proberen ,keer op keer ...
            als hun dat zou lukken vernietigd dat meteen mijn hele werk met alle kwade gevolgen van dien.ik laat en probeer mijn werk niet te laten gebruiken en in de handen vallen van mijn vijanden.

Ik had en nog steeds heb zeer veel rechtzaken en klachten tegen de hoogste bestuurders maar die zitten in heel veel doof potten,,en er zal er geen een rechtzaak zijn ,van mij ,op wie ik niet uitgebreid tot op het laatste detail , publiekelijk terug zal komen in mijn toekomst,om de boel goed Recht te zetten.in het algemeen belang.

nogmaals ,ik had ook zelfs bv in Parijs en Nanterre toen ik voor de rechtbank stond en aan het woord was dat er zwaar met mitrailleurs bewapende CRS'er politie enkele stapjes dichter naar mij toe kwamen staan..een van die rechters liet mij ,zoals zo vaak ,nog niet eens uitpraten en zij dat ik een psychiatrische probleem was en ben.,en insinueerde ook weer ,om mij na een psychiatrische kliniek te sturen.terwijl ik geen vlieg kwaad doe,....en ZIJ zijn het gevaar voor andere niet IK...

... ik was en ben nog steeds hun grootste vijand ,wat ze mij nauw precies verwijten durven niet eens te zeggen ,omdat het weer een keiharde leugen van hun naar het publiek zou zijn.

Tot ze maar eens beginnen om uit te leggen aan het publiek waarom ik steeds voor de rechters moest verschijnen en niet de eigenaren en groot aandeel houders van de multinationals die voor de schijn beboet waren door mijn klachten tegen hun.

Ze hebben natuurlijk altijd te maken gehad met de machtigste "tegenstanders", en "loste" hun problemen op met grof geweld met hun Nato en grote legers,en politie ,geheime diensten ,oorlog ,etc,etc maar ze hebben allemaal nog nooit te maken gehad met EEN TEGENSTANDER die hun bestrijdt in zijn eentje met maar een BALLPOINT.

Hun ...dit... soort " justitie" en vals berekende rechters en rechtbanken die overal en samen door hun geloof hele bevolkings groepen stigmatiseren en incrimineren ,en zien als ondergeschikten, bij voorbaat met hun voor oordelen over die bevolkingen, heerst al wereldwijd eeuwen,zelfs duizenden jaren lang ,en daar moet eens goed psychoses mee afgerekend worden ..er moet een einde aangemaakt worden.

Waar ik nu al precies 50 jaren lang probeer tegen te houden en tegen vecht is....dat ze georganiseerd wereldwijd proberen met al hun macht van de regeringen,multinationals rechtbanken ,media,bankiers, etc,etc mij en mijn werk te verkopen en te brengen op hun manier en met hun vals leugenachtig verhaal over mij.

...terwijl ze mij en mijn verhaal tegelijkertijd al 50 jaren lang ,monddood willen maken en in de grond willen boren.

Ze moeten maar eens duizenden Netflix films en series over hun maken,van wat ZIJ allemaal achter de schermen samenzweren tegen het volk en vooral tegen mij.

Als leiders geen verantwoording willen afleggen ,brengen ze iedereen nog meer in levens gevaar en bewijs dit nog meer hoe schuldig en laf dat ze zijn.

Ik zal de komende jaren er alles aan doen om de daders juridisch straf rechterlijk te vervolgen om ze zo al hun leugens over mij te laten bekennen voor de rechtbank.en aan het publiek.....en al mijn geleden schades door hun te laten uitbetalen.....
            .
            .GETEKEND .. MAURICE. J. C. VISSER VIHO alleen EIGENAAR EN OPRICHTER van de VIHO GROEP.... since 1975..

vroeger adres, VIHO Europe bv Fregatweg 48 Maastricht..
            Last edited by castert; 18 augustus 2026, 17:51.

Opmerking

.Deel 13.

NOGMAALS ,MIJN ZEER SUCCESVOL BEDRIJF VIHO EUROPE EN DE HELE VIHO GROEP WERD VERNIETIGD DOOR DE AUTORITEITEN ,DOOR HET "OFFICIEEL" FAILLIET TE VERKLAREN....

DE CORRUPTE RECHTBANK EN RECHTERS IN MAASTRICHT MAAKTE VIHO EUROPE BV IN APRIL 1995 KAPOT TERWIJL HET BIJNA VOOR 20 JAREN ,VANAF 1975 TOT 1996 LANG MILLIOENEN € EURO'S WINST MAAKTEN,EN WERELDWIJD SUCCES BOEKTE EN NAAMS BEKENDHEID HAD EN NOG STEEDS HEEFT..

EN DIE CORRUPTE RECHTERS EN BANKIERS NOG STEEDS WEIGEREN MIJN AAN MILJOENEN € EURO HEEL EIGEN FORTUIN EN AL MIJN BEZITTINGEN EN VIHO BEDRIJVEN TERUG TE GEVEN EN NOG STEEDS WEIGEREN AL MIJN GIGA AAN SCHADECLAIMS UIT TE BETALEN..

Het wordt hoog tijd ,VOOR HET ALGEMEEN WERELD BELANG,dat die rechters ,bankiers,advocaten,curators ,etc nu strafrechtelijk worden achtervolgd (zoals ze bij mij deden) en ze voor de rechtbank de waarheid laat vertellen , hoe ze zich allemaal hebben laten omkopen en door wie....want slecht geloof is nauw eenmaal zich laten omkopen.

Vooral omdat ze, samen met die bendes hier in Maastricht zoals de gemeente etc,etc en vooral bv weer de corrupte woningcorporatie Servatius,die misbruik maken en zich zelf weer proberen te verrijken waar Servatius ook al 10 jaren lang weer voor in het nieuws was en nog steeds is ,,nl voor corruptie en zelf verrijking ,ze maken er misbruik van dat ik in een van hun rot woningen moet wonen ,en met hun invloed mij nog tot op 30 juni 2026 mij aan het afpersen en stalken zijn ,door andere buurt bewoners tegen mij op te zetten en vals manipuleren tegen mij , door mij totaal en vals en respectloos te behandelen ,zo van ,zij hebben het voor het zeggen,en mij en het publiek voor achterlijk proberen te verkopen, door mij juist te proberen te confronteren met mijn vijanden,of er niks is gebeurt ,en daardoor een groot gevaar vormen voor de toekomst van iedereen ,door nog maar steeds, mijn universeel werk van af het begin met de grond gelijk proberen te maken met alle gigantische kwade gevolgen, van dien, voor de hele maatschappij..

De lokale en chauvinisten blijven maar ,tot op 13 juli 2026 proberen om de slimmeriken ,om mij heen,te spelen met alle kwade gevolgen van dien voor het algemeen belang en voor de toekomst,schande..

En ze zijn nog steeds met hun buitenlandse contacten mijn zoon ,zijn moeder,mijn schoondochter en mijn kleinzoon ,af aan het persen ,aan het manipuleren,angst aan het aanjagen ,en hun alleen maar leugens en valse interpretaties te vertellen over mij.

Het is in het algemeen belang dat ik zo snel mogelijk uit deze slechte "sociale" woning kan vertrekken naar betere woningen en omgeving, en ze verspillen dagelijks ,mijn kostbare tijd,werk, energy en innovatie .

Ik ben er niet om andere mensen te behagen,daar ben ik en mijn werk te belangrijk voor.

.En dan blijven die corrupte ,mij dagelijks afpersen en onbeschoft en vernederend rechters,maar door gaan met hun fake nieuws en leugens te verkopen hier in maastricht,tot op 13 juli 2026 ,door voor mijn deur een nieuw pand voor het Openbaar Ministerie te bouwen van 20.000 m2 om zo weer misbruik te maken van mijn goed werk in hun naam.. zo slecht..Het zijn corrupte ambtenaren en boeven die hun eigen rechtbank en hun eigen corrupt HOF maken ,vol met corrupte door hun aangestelde personen.DIE ALLEMAAL DOEN OF ER NIKS IS GEBEURT.

Terwijl ze mij bagatelliseren ,en zelfs de grootste financieel instituten,(zoals bv de criminelen bestuurders van de SVB, die mij schrijven dat mijn kranten artikelen hun totaal niet interesseert ,en de gemeente noemt het en mij fake news en niet relevant,en blijven mij verder als een leugenaar behandelen .

Maar ja ,ze moeten natuurlijk zo hard mogelijk proberen om totaal geen interesse voor mij te tonen anders verraden ze zichzelf..

Wat een respect voor iemand zoals ik, die er dag en nacht mee bezig is ,om te voorkomen,dat hun kinderen niet in een MH 17 passagiers vliegtuig stappen.,passagiers vliegtuigen die worden afgeschoten omdat de Koninklijke Shell zijn beurs waarde wil verhogen.

En dan is de hele wereld in het lot van zulke grote ,totaal de draad kwijt zijnde organisaties,die eeuwen lang tot op 2 jaar geleden nog in staat waren om hun eigen kinderen te dwingen oorlog te gaan voeren ,waar dan ook ,zodat zij al die corruptie konden gaan verdedigen voor het vaderland en voor de SVB...ze moesten eens snel zo een stuk of 10.000 van die hoogste bestuurders in de gevangenis zetten,die nog steeds denken dat ze in Hun Recht Staan ,want er is niks gevaarlijker dan een LOS GESLAGEN SCHIP.

Maar ja ,ik kan verder echt niets meer doen dan al mijn grieven,1000 x, op te schrijven en hun proberen te waarschuwen voor hun geestelijke zelf moord.

Je moet eens zien wat ze allemaal nu nog in juli 2026 allemaal gevaarlijk uit hun nek kletsen ,zoals in Den Haag ,of de Amerikaanse en Engelse en Franse regeringen etc,,ze weten totaal niet meer wie is wie en wat is wat.. zo triest.

Mijn werk zijn maar gewoon Kranten artikelen voor hun ,en zelfs fake news,en is een failliete boel,,voor hun maar ja ,zoals wel genoeg bewezen zijn rampen en oorlogen zoals MH 17 ,Ukraine,9/11,Syrië in Damascus,Israël en Gaza en Hamas ,oorlog in midden oosten om de olie prijzen etc,etc met miljoenen slachtoffers in de laatste 50 jaren , continue corruptie etc,etc, ook maar gewoon Kranten artikelen voor al die bankiers ... ..het wordt tijd dat er gewoon een paar duizend kranten artikelen over die bankiers wordt gemaakt ...kijken of de kranten artikelen hun dan nog steeds niet interesseert.

Het moet natuurlijk ,vroeg of laat,wel aan het daglicht komen wat voor een duivels zich sinds altijd al afspeelt op hun hoogste niveau in hun kwade wereld.

Als in de toekomst ,vroeg of laat, weer al die hoogste bestuurders weer met hun atoom dreigingen komen aanzetten, en oorlogen en corruptie,MH 17 rampen etc,etc, die misschien nog harder terug komen dan vroeger,dan is dat omdat ze geslaagd zijn mij op mijn knieën te krijgen.

Die totaal corrupte justitie en het open baar ministerie proberen maar steeds opnieuw om macht te verzamelen op een misdadige manier via mij, om hun leugens aan mij te verbinden...

Precies zoals ze deden met mij in de jaren 70/80/90 toen ik in 1978 op het OLV plein 22 Maastricht in een mooie woning ging wonen vanaf 1978 tot 1988 ,en toen ik al de eerste klachten had ingediend bij DG 4 in Brussel bij Jacques Delors,..en al een zeer belangrijke doorslaggevende rechtspraak had gemaakt met de Tipp-ex case in 1980.

Toen kocht de Europese Commissie opeens het totale pand op in 1982 waar ik al bijna 3/4 jaren woonden ..zodat leugenaars zoals bv Guy Verhofstadt etc,etc van mijn werk 40 jaren lang misbruik kon maken ...

Ze moeten eens optellen hoeveel mensen er gedood zijn en oorlogen en terrorisme er is geweest alleen omdat zij tegen de hele wereld hebben gelogen(en nog steeds).en zich schuldig maken aan zelf verrijking, .

Helaas moet ik mij zo vaak zo fel uitdrukking en iedere keer mij moet herhalen ..maar dit is puur om het feit dat ze mij en mijn werk van af het begin proberen kapot te maken en proberen te bagatelliseren .mijn kranten artikelen interesseert hun zogenaamd geen donder ,met alle catastrofale gevolgen voor iedereen van dien.

Ze moeten in plaats van een nieuw pand voor mijn deur van het OM,daar een gevangenis maken waar ze meteen al de corrupte gevaarlijke personen,die ik noem hier op Mestreech on line in kunnen zetten voor de rest van hun leven, ,..en al de hoogste bestuurders van het "Openbaar" Minister en de rechtbank Maastricht en de EIPA zelf in opsluiten omdat die mij al jaren lang achtervolgen ,en zelfs mij keihard in mijn gezicht intimideren en bedreigen en beledigen na dat ze mij achtervolgd waren zoals bv in september 2017..ze moeten in de gevangenis voor dat ze de hele wereld de afgrond in jagen..

Die personen pretenderen dat ze beter weten ,wat IK en VIHO ,voor een waarde vertegenwoordigd ,en dat ze gelinkt zijn aan mij en Viho ,terwijl ze,tot op vandaag 13 juli 2026 alleen maar het kwaad vertegenwoordigen, waar ik dagelijks tegen strijdt .dus het tegen over gestelde van mij..

Ze zien mij en behandelen mij zelfs bv als een van de belangrijkste toeristische attractie,hier in Maastricht .wat een oplichters

Ze zitten constant om mij heen te lopen en presenteren zich zelfs op eens als intellectuele Pieten ,die zich zelf nog belangrijker vinden dan ik ,en,die denken dat ze,iets ,en het wel weten over mij ,en denken dat ze mij advies kunnen geven en mij "beschermen" maar ze brengen juist mij en mijn werk nog meer in gevaar ,door nog steeds ,alleen maar een bende chauvinistisch aan corrupte egoïstisch vriendjes politiek doende bende te zijn .

En wat bescherming betreft ...zij beschermen mij niet ,maar ik bescherm hun,voor hun zelf ...voor bescherming heb je op de eerste plaats hersens en goed geloof nodig.
              .
              Ze worden trouwens helemaal slim en sluw voorzichtig gefinancierd en onder steunt door al mijn grootste vijanden en dat zijn de grootste financiële instituten op aarde ,die vroeger ,toen die chaunistische bende mij nog niet kende ,totaal onbelangrijk waren voor al die bankiers .

Die bankiers , proberen weer voor de zoveelste keer tevergeefs , om op een achterbakse manier alles om mijn heen zo op te zetten,te framen, en te financieren ,zoals bv in een iconisch film van Paul Newman uit 1973 ..The Sting..

Dat ik probeer met al mijn kracht om er voor te zorgen dat hun hele gezin niet weer in een passagiers vliegtuig stappen zoals De MH 17 ramp,interesseert hun geen donder.

..en de kans dat zo iets weer gebeurt samen met al de oorlogen ,die er bij horen ,weer terug komt ,is natuurlijk groot .

Als ik beoordeeld wordt door mensen die zo slecht zijn en totaal geen kennis hebben van de belangrijkheid van mijn wereld werk,,dat ze dan maar snel verder gaan met de hoogste bestuurders die liever te maken hebben met iemand die zogenaamd precies aan bv recycling doet en die de beste fiets verlichting heeft ,en alle verkeer "regelingen" "kennen" ,etc,etc,

Die,de interpretaties gebruiken om zo alleen maar te doen dat ze de "officiële" en de politie kunnen zijn ,net of ik niet weet wat veiligheid is ,terwijl ik heb bewezen dat zij de moordenaars en oorlog voerende partijen sinds altijd zijn,en dat ik schijnbaar alleen maar in afval en troep wil leven en niet weet wat discipline en opruimen is ..

.ik ben heel goed met opruimen ,ik ben nl iedere dag bezig om de corruptie en racisme van hun op te ruimen voor altijd..

Het enigste waar ze op uit zijn is om mij en mijn werk zoveel mogelijk dagelijks te saboteren ,en mijn kostbare energy en tijd te verspillen,zodat die moordende vriendjes van hun zoals bv de Nato samen met hun gevaarlijke multinationals nog meer mensen de dood in kunnen jagen.

,.Je kunt er van verzekerd zijn dat zulke gevaarlijke bendes ,weer de politie gaan "spelen", en alleen maar , willen zijn ,om daarna te beslissen ,en weer de dienst gaan uitmaken, zoals De Kerk altijd deed , dat je alleen maar een goede burger bent bv als je getrouwd bent ,man en vrouw en nooit naar een andere partner zal gaan,of nooit zult scheiden,en je aan recycling doet ,,zo een voudig is dit voor hun zeggen ze...,,dan begint natuurlijk de ellende weer helemaal opnieuw voor de komende duizenden jaren ,door die zelfde overheid..

Getrouwde mensen, scheiden alleen maar zo veel ,en zijn vaak ongelukkig ,omdat die corrupte overheid de dienst uitmaakt ,en vooral de politie wil blijven "spelen" ,,die overheid verziekt de maatschappij..

We hebben wel met een overheid te maken die Marokkanen,gekleurde mensen,Turken,etc,etc ook al eeuwen lang als afval zien en die eerst gerecycled en Hollanders moeten worden,

Vooral omdat al die royals en grootste industriële een grote deal met bv de Marokkaanse koning hebben gemaakt ,die zich rijk maakt ,met de aan hem geven aandelen ,van westerse multinationals ,zodat hij zijn eigen hele bevolking onderdrukt ,en voorbestemd,om ze in andere landen de laagste en slechtste betaalde arbeid te laten doen..

Ze zijn precies Het voorbeeld van De Machts Misbruik waar ik tegen strijdt...en er ,zoals nu al eeuwen lang bewezen ,er iedere dag misbruik van maken..het zijn gewoon criminelen die terecht moeten staan....en dat zullen ze ook,het is gewoon een kwestie van tijd.

dat ik mij hier over nog moet uitleggen en dit nog moet opschrijven ,terwijl ik wereldproblemen probeer op te lossen ,bewijs wel duidelijk wie verantwoordelijk is voor zoveel slachtoffers in al die oorlogen.... walgelijke,,.

Trouwens recycling en veiligheid krijg je alleen maar als er geen concurrentie vervalsing en vriendjes politiek en Machts misbruikt heerst ,maar dat heerst er nu dus wel overal en is zelfs op volle toeren ,door deze omgekochte "bestuurders" .

Die corrupte personen kunnen goed egoïstisch verdienen ,en krijgen goed geld toegeschoven van mijn vele tegen standers ( die ik in de gevangenis wil zetten) om met deze argumenten tegen mij in te gaan ,om mij te chanteren en mijn kostbare energy en tijd zo verspillen.

Daar heb je een van de grote voorbeelden van corruptie die leid tot rampen zoals we er vele van hebben gehad

Het gevaar voor de toekomst wat het voor miljoenen anderen oplevert omdat ze geen voorrangs gevoel hebben,en totaal niet weet wat het belangrijkste is , interesseert hun geen donder ( maar ja ze weten wel wat belangrijker is, maar dat levert hun momenteel niks op aan financiering.)

Nogmaals de toekomst en de belangrijkheid van mijn werk interesseert hun geen donder alleen hun zelf verrijking en hun naam ,wat slecht..

En nogmaals,..lokale personen en buren ,stiekem ,ondersteunt door de bestuurders van Maastricht , die mij dagelijks spioneren om het mij nog ongemakkelijker te maken,en die het wel interessant vinden om te zien hoe ik dagelijkse economisch wordt afgeperst.

Personen waar eerst bijna niemand zich een donder van aantrok en zelfs eerst als ordinair ,en achterbuurt bewoners werden bestempeld ,staan sinds ze mij kennen, op eens in het midden van een machts"spel" op wereld niveau ,,en maken ,van die grote enige kans in hun leven, er egoïstisch meteen misbruik van om ,een graantje mee te pikken en zich zelf te verrijken,en om zelf een "belangrijke" " rol te "spelen",wordt hun "wijs" gemaakt ,om mij,tot op nu 20 augustus 2026, bazig,vrijpostig en minachtend te zien ,en proberen te benaderen,en te bespioneren.schande.

Het is wel duidelijk dat die " nette" mensen mij eerst willen africhten en manieren bij willen leren, en maar braaf in hun ga geloven .

Ze willen schijnbaar,dat ik doe of het schoon weer is ,maar dat is het helemaal niet ..

Het is gegarandeerd weer een grote leugen als zij uitmaken wanneer het schoon weer is

En ik maak wel zelf uit wanneer het schoon weer is ,niet hun.

Ik verkoop geen fake news en geef geen fout beeld van de maatschappij zoals zij altijd al doen.

Nauw ik geef je zwart op wit dat ik komende jaren er alles aan zal doen dat die personen op het hoogste niveau die mij zo dagelijks zijn aan het ontleden,dat al hun gezichten en namen wereldwijd bekent zullen worden,en dat ze zich allemaal democratisch en eerlijk verplicht gaan uitleggen voor de rechtbanken aan het wereldwijde publiek , over hun beleid van al die vorige jaren,.

,en daarna voor de rest van hun leven maar beter in de gevangenis zitten, want die nette Serie moordenaars,vanhet hoogste niveau hebben nu onder andere wel genoeg slachtoffers wereldwijd gemaakt
              .
              Zij met hun Nato en kolonialisme weten hoe ze,met veel geweld, land kunnen veroveren ...,Maar Niet hoe ze zielen kunnen veroveren....

Door mij zo gevangen en klem te houden,en te vernederend om mij in zo een klein vies " sociaal" woningkje vast te houden ,, beschermen ze natuurlijk het corrupte " recht" " "systeem" samen met al die corrupte rechters hier van de rechtbank en de OM hier maastricht .

Ze hoeven alleen maar al die doofpotten over mij bij de rechtbank Maastricht open te maken met al mijn rechtzaken en schadeclaims tegen hun ,en mij mijn schade onmiddelijk uit te betalen.

En dat kunnen ze zelfs heel snel doen ,,want dat ze heel snel kunnen zijn ,hebben ze wel goed bewezen toen ze al mijn VIHO bv bedrijven op de fregat weg 48 in Maastricht keihard vernielden in april 1995 met veel geweld... IN 1 WEEK TIJD...was het kapot en met de grond gelijk gemaakt .

Als mijn schades zijn betaald kan ik eindelijk eens weer,mijn VIHO bedrijven goed kan opstarten met mijn eigen ,door mij alleen uitgezocht team.
              En eindelijk eens weer goed voor mijn zoon ,zijn moeder ,mijn schoondochter en mijn kleinzoon kan zorgen want die worden natuurlijk ook dagelijks gemanipuleerd en lastig gevallen omdat ik hun vader ben.

En natuurlijk al die personen die ik noem ,waarvan ik de namen heb opgestuurd naar hun rechtbank ,bv,in maastricht strafrechtelijke achtervolgen en in voorarrest te zetten.

Maar ja ,zo als nu wel goed bewezen hebben ,al die "nette" "rechters" in dit land ,liever iemand zoals hun baas zoals Rob Jetten..daar kunnen ze nl ,van alles mee doen ,die laat alles wel toe ,wat zij willen.

Met mij ,zo slecht als ze ,"collective" zijn , doen ze ook wat ze,met mij maar willen ,maar dat is alleen maar omdat ,als ik mijn mond ,alleen al maar open doen ,ze weer gewapend bij mij thuis komen binnen vallen ,zoals ze dat al zo vaak hebben gedaan,bij mij. .

.En al die rechters,door mij zo klem te zetten en gevange te houden,,beschermen ook hiermee de grootste criminelen miljardairs en corrupte multinationals bestuurders ,met alle kwade gevolgen van dien voor de maatschappij..

Al die rechters en procureurs ,griffier etc,in bv Amsterdam,,Den Bosh,Den Haag etc, EN VOORAL HIER IN MAASTRICHT ,DIE MAAR, ,ZELFS TOT NU TOE 20 AUGUSTUS 2026 ,...NA DE BUITEN WERELD BLIJVEN DOEN ,....OF ZE TOTAAL NIKS.. AFWETEN VAN HUN ...DOOR HUN ZELF GEPLEEGDE CORRUPTIE EN MISDADEN...... OP AL HUN EIGEN RECHTBANKEN EN OPENBAAR MINISTERIE.

EN ,ZO ONGELOFELIJK EN SLECHT DAT HET IS ,,DOEN NU NOG ,TOT IN 20 AUGUSTUS 2026 ,...OF IK ER NIET BEN,...,OF IK NIET BESTA,...OF IK MORS DOOD BEN...

Dat de hele justitie ,alle rechters,rechtbanken,OM,,,etc etc,zich geen donder interesseert in de toekomst en veiligheid van de stadt ,land, maatschappij ..etc,etc,...,bewijzen ze iedere dag meer. ,
              omdat anders die justitie ...als het correcte ,nette,eerlijk mensen waren,.... op een hele voorzichtige respectvolle manier ..allang contact met mij had op genomen... ,..om zich zelf ...MEA CULPA ...te verklaren.

Ze bewijzen ,naar de rest van de wereld ,iedere dag meer hoe slecht dat zij zijn ..door mij en mijn van wereld belangrijk werk maar in al hun doofpotten te houden,..ze vinden mijn werk nog steeds niet relevant ...,,ze vinden dat mijn werk maar een paar kranten artikelen zijn....... En aan deze corrupte rechters MOET het hele volk met hun eigen kinderen... ,zich aan toe vertrouwen .....WAT EEN RAMP.

,en ,nogmaals,om METEEN mij al mijn bezittingen en fortuin en organisatie,terug te geven ,en al mijn schadeclaims ,ontstaan door hun gedrag ,uit te betalen aan mij.

Zodat ik eindelijk weer de middelen heb om mijn van wereld belangrijk werk ,op nieuw op te starten.

Ik heb al zeer veel van wereld belangrijkste jurisprudentie gemaakt.... ,en ik ga er nog zeer veel meer maken zoals ,....dat ik de eerste ben die rechters ,advocaten, accountants ,procureurs ,,notarissen, deurwaarders,curators, belastingen ambtenaren, politicus,miljardairs ,en die maastrichtse mafia "familie" leden ,strafrechtelijk ga achtervolgen en ook er voor zal zorgen dat ze als slecht voorbeeld dienen,en de gevangenis in gaan.

Dat ze allemaal altijd immuniteit hebben ,is de bron van het kwaad.

Zoals ik al zo vaak geschreven heb,moeten vooral die gevaarlijke corrupte "familie", "van" "mij" ,die ook Visser,Beckers,schippers ,Ummels etc,etc etc, heten ,zoals broers en zussen ,en schoon broers en schoon zussen,neven nichten ,etc,,hier in Limburg en Maastricht
              ,,die zie voordoen of ze VIHO zijn ,en mijn naam misbruiken ,,en gewoon op hun dooie gemak keihard naar iedereen hier in Maastricht zitten te liegen ,misbruik maken van mijn naam men zich vals voordoen
              waardoor ze al ontelbare slachtoffers hebben gemaakt door al hun leugens na het publiek toe.

Die mij nog steeds hier onder toezicht en afpersing dagelijks chanteren en mij proberen te stoppen en mij proberen na hun corrupte hand te zetten.,,en die met het grootste gevaar voor de hele wereld keihard door gaan met hun criminaliteit en om weer een totaal vals beeld te scheppen naar het publiek,zodat de machtigste criminelen er weer mee wegkomen.

Maar ja wat kan ik doen..?...NIKS...alleen maar zoveel mogelijk alles opschrijven zoals nu...en het publiek proberen te waarschuwen voor hun gevaarlijk bedrog.

.....zij hebben een leger van corrupte rechters,gemeente bestuurders ,en gewapende politie en geheime diensten en justitie etc etc achter hun staan .

Die mij willen dwingen om te 'praten" ,en mij willen dwingen te onderhandelen met hun..maar ik praat niet en nooit met hun .. ik onderhandel nooit en praat nooit over fundamentele zaken en principes...want dan zijn ze niet meer fundamenteel..en niet meer principieel.

Ze hebben op het hoogste financiële niveau al hun loopbaan en " carrière" lang na hun eigen kinderen zitten te liegen ...en dat ze nu nog harder liegen dan toen ,bewijzen ze zelf...door over hun verleden te blijven liegen..

wat een onverantwoordelijke , gevaarlijke egoïsten,.....met al hun leugens komen gegarandeerd al die oorlogen en terrorisme en verdeeldheid en armoede gegarandeerd in de komende duizenden jaren van de mensheid weer terug.
              ....want ik denk dat ze er dan weer een paar duizend jaren op moeten wachten om er weer eentje terug te krijgen zoals ik..iemand die zo ver ,en diep en hoog kwam ,ten opzichten van alle anderen .

En als die er weer zouden zijn ,zoals ik ...,kun je er van uitgaan ...,dat het weer groots opgezette propaganda is dat maar voor enkelen jaren blijf "staan"...iemand die weer goed in alle andere geloofd, behalve in zichzelf ,en die zich laat opjutten en financieren door anderen, ...dus iemand die helemaal Niet souverein is.

Als ze oprecht waren ,zouden ze al lang opgehouden zijn om mij proberen klein te maken en naar hun corrupte hand te zetten ...,en zouden ze mijn belangrijk werk respecteren.....en niet iedere dag van mij, in al die voorafgaande jaren verspillen ,...en al mijn energie in al die jaren niet verspillen...... zo zonden.

Ze geloven al hun leven lang en volgen trouw al die nazi regeringen en multinationals en royals die ik hoge boetes heb laten betalen voor hun netwerk corruptie en economische discriminatie wereldwijd .

Serie moordenaars ( dat is zoals ze mij zien)zoals Ursula von der Leyen en Mark Rutte etc,en alle konings huizen in Europa,en Vladimir Putin,etc. gaan tot op 3 september 2026...liever door met hun dreigementen om oorlog te voeren ,...waar dan ook... en zelfs ,echt nog mensen de dood in sturen.... ,alleen maar omdat ze niet mea culpa durven te zeggen.,en niet precies uit willen leggen waarom het maar blijf misgaan.....alleen maar omdat ze hun buit willen houden.

Ze,al die "leiders", billionaires ,bankiers,Ceo's ,royals , politicus,etc ,zijn ,en waren altijd waardeloos, en dragen en hebben nooit, aan gedragen , waardes,of rijkdom in geen enkele vorm.

... ,integendeel ze stelen, waardes,en rijkdom ,en maken ze kapot.... ,en stelen er na weer waardes en rijkdom, van anderen....en maken ze weer kapot,....waardes wat andere hebben gemaakt,....en maken zelfs,keer op keer ,,,kapot de mens ,....zoals ik ...die alleen maar waardes brengt...ze zijn,en waren altijd , nutteloos en een gevaar voor de wereld... ze zijn oplichters met machtige corrupte geheime diensten achter hun...die van mijn goed werk en naam dagelijks misbruik maken,,en die dagelijks mij en mijn werk saboteren en mij afpersen..
              .tot nu op 3 september 2026 toe,,ze maken misbruik van het feit dat ik hier in een rot woning gedwongen moet wonen in Maastricht ,en bouwen een hele ,door hun opgezette corrupte organisatie,en leugenachtig beeld om mij heen,en misbruiken mijn goede naam ....ze liegen keihard dagelijks tegen het hele publiek over mij en mijn werk....ze horen in de gevangenis thuis.

Vandaar dat de Mens Nooit sinds het begin ,Vooruit gang boekten... alleen maar oorlogen , terrorisme,corruptie , discriminatie,etc,etc,

En die hoogste bestuurders stikken natuurlijk van de angst, dat iemand zoals ik ,al hun wereldwijde zwarte bank rekeningen openbaar gaat maken..En hun op straat ,en in de AIO ,en in een psychiatrische stichting zal stampen ,en WC 's laat poetsen zoals ze bij mij deden..

De westerse landen hebben en hadden nooit een Moraal...en ze doen zich zelfs tot op vandaag nog voor of ze moraal superieur zijn ...zo slecht .

Ze zeggen dat Vladimir Putin en zijn vrienden ,Ukraine de oorlog heeft verklaard en is binnen gevallen..maar de lafaards van de rijke landen met hun rijkaards zeggen niet hoe zij al eeuwen lang misbruik maken van ,de door hun opgebouwde monopolies en hoe ze ,,vals, strategies 80 % van al de andere landen op de wereld hebben uitgebuit ,en van de wereld markt hebben af gehouden en zelfs tegen houden.
              Dus Wie ,viel hier nu... Wie als eerste aan......nauw dat zijn dus de rijkste landen van de wereld.

Het is nu wel lang genoeg bewezen dat de consument nooit op de eerste plaats staat.

Deze, al meer dan 50 jaren durende samenzweringen tegen mij,van hun, met al die grootste financiers achter hun ..hebben de verhalen van Agata Christie en Stephen King etc,etc al lang over troffen.

...Netflix,Amazon prime,Disney,Max HBO,Paramount Apple tv ,Fox tv,moeten maar eens een paar duizenden films en TV series over hun, met hun ,stad ,en provincie en land maken...dan zou de hele wereld eindelijk eens de waarheid zien.

Het is van hoogste belang dat die hele georganiseerde misdaad organisaties met al hun leiders ,die weer achter hun stonden en samenzweren tegen mij ....allemaal ontmaskert worden..

, ik moet die wel zo vaak schrijven,want ze gaan ,tot op 24 augustus 2026 ,gewoon door om mij en mijn universeel werk kapot te maken ,alleen voor voor hun eigen hachje te redden.

Ik weet zeker dat ik De Belangrijkste Ondernemer van de hele geschiedenis van de mensheid ben , en zeker van de 20 en de 21 ste eeuw.

Ik heb ook al ontelbare keren verwezen ( en op gevraagd bij hun)naar die honderden miljoenen FL Guldens aan belastingen . vooral in Maastricht... die ik heb betaald met al mijn VIHO BV bedrijven ,en VIHO LIMITED ,VIHO INC,VIHO SA,VIHO sarl, etc,etc, ... vanaf 1974 tot 1997 ...,en ik zelf mijn prive belastingen,... ,zoals ,omzet belastingen,INVOERRECHTEN,, vennootschap belastingen BTW,, loonheffing ,dividenden belastingen ,vermogens belastingen, inkomsten belastingen ,etc,etc,etc,etc,etc,etc

En alle salarissen ,en belastingen ,en premies ,etc,etc die ik heb betaald van af 1975 tot mei 1995 van in totaal ongeveer 100 mensen die voor mij gewerkt hebben,in al die jaren.

Al mijn miljoenen euros die ik als winst belasting heb betaald in al die jaren.

Ik heb ook constant ,verwezen en ook opgevraagd aan de banken en overheid ,rechtbanken,en sociale dienst ,en pension fondsen,advocaten, etc,etc om op te vragen ,al de bewijzen van al mijn ,zeer succesvolle , VIHO bedrijven , dus alle bank afschriften ,alle betalingen en inkomsten,en mijn duizenden L/C , Letter of Credits ,etc,etc, bij al mij banken ABN ,ING etc,etc,van bijna 1 miljard EURO € aan inkoop en verkoop transactie ,over bijna de hele wereld ,vanaf 1974 tot 1996..met mijn honderden leveranciers over bijna de hele wereld en mijn +- 5000 VIHO resellers klanten in bijna heel Europa ,,met duizenden inkoop facturen en honderd duizenden verkoop facturen.

Ik heb ook gevraagd aan de ANB en de ING de kopien van al hun kosten aan mij berekend ,vanaf 1974 tot 1996 met hun woeker rentes van over de 10 tot 12 % wat die criminelen bankiers mij per jaar berekende ..
              dat was voor miljoenen euros in al die jaren.

..ik zeg nogmaals criminelen bankiers omdat dat banken cartel illegaal de rentes onder elkaar afspreken.
              ..en ook uit maken wie ze het dubbele of zelfs het drie dubbele,berekende,en dat deden ze bij mij vooral omdat ik met al hun grootste klanten concurrerende...

Ze deden ook alles er aan om het zo onder elkaar, als banken af te spreken ,dat ik alleen bij hun terecht kon..terwijl mijn bedrijf gewoon een goud mijn was.

,Ook heb ik gevraagd om alle afschriften en al mijn transacties, van al mijn krediet kaarten , American Express,Diners club,gold en platinum,Visa ,met al mijn kosten,van al mijn, zaken reizen over bijna de hele wereld,ongeveer 3 miljoen km, ,en reisden,voor veiligheids redenen altijd eerste klas,en zat altijd in eerste klas hotels. ,vanaf 1975 tot 1996.

Plus ik heb ook opgevraagd ,bij de notarissen en accountants ,etc,,om al mijn oprichtings actes en aandeel houders lijsten, van al mijn VIHO bedrijven wereldwijd , dat ze ook weigerden te geven.

Plus dat al die advocaten kantoren ,al mijn documenten vrijgeven ,om,te beginnen met al die advocaten die ik al genoemd heb, dat zij zsm alle documenten en processen en gespreks notities,en namen vrijgeven
              ...en.. ,met wie deze advocaten op hun beurt weer over mijn dossiers hebben vergaderd ....,"mijn advocaten" hebben mij voor honderde duizenden € euros in al die jaren berekend .
              terwijl ze alleen maar ,meteen van het begin af aan ,mijn dossier hebben zitten te saboteren en te vertragen ,om zo ,al mijn tegenstanders te helpen om met hun misdaden weg te laten komen.

..ik hoop voor hun dat ze al die documenten niet hebben vernietigd ,anders gaan ze zeker meteen ,in voorarrest de gevangenis in ,omdat ze het dan ,als hoofd getuigen,voor de rechtbank allemaal moeten bekennen, ,van hun samenzwering tegen mij en vertellen over al die rechtzaken die zij van mij hadden
              ontvangen..

Plus ook wil ik alle namen en getuigen verklaringen ,van al die corrupte ,gewelddadige ,intimiderende , rechters, douane ambtenaren ,belasting inspecteurs, fiod ambtenaren .curators,deurwaarders,accountants,"familie" leden,,chauffeurs van de transport bedrijven.,griffie anbtenaren.notarissen,advocaten.,opkopers, die bij mij bijna iedere jaar ,toen al vanaf 1975 tot 1996 bij een van mijn viho bedrijven... ,en zelfs bij mij prive, kwamen binnen stormen...
              ..en alles hebben gestolen....zeker In april 1995 ,toen ze in een klap al mijn bedrijven vernielden,en ook bijna al mijn prive bezittingen steelden....
              Ik wil ook al de namen die dit allemaal deden en nog steeds doen., tot vandaag toe.

. en ik wil al de namen van de personen die zich hebben schuldig gemaakt aan plunderingen,om alles op te kopen voor nog geen 10% van de echte waardes,en zich illegaal rijk en belangrijk hebben gemaakt door mij proberen kapot te maken ,ten kosten van zoveel andermans leed.

En zeker ,als eerste ,moet ,zsm ,de Raad van Bestuur van de ABN in Amsterdam in hechtenis worden genomen,die opdracht gaf om VIHO te vernietigen in april 1995
              ,dus in hechtenis worden genomen ,samen met de "Rechter" Groen en de President van de rechtbank Maastricht ,en curator Oostdijk ,in de Alexander battaLaan in Maastricht,, samen met accountants Joep Versteegh,Roger Dassen,Paul Heuskens,Jos Vercammen, R.Opreij,R.Biermans en advocaten Roel Kerkhofs, Bram Moszkowicz,John Martens.Theo Hiddema ,R Vonken.,Roger Libotte,etc,etc en belasting ambtenaren Beckers,Dazert...etc,etc
              .

AL die Holocaust ontkenners moeten maar een eindelijk voor veel rechtbanken schuldig pleiten en toegeven dat ze WEER diep Fout Zitten... anders kunnen toekomstige generaties Niet van hun fouten leren....want ze praten er al 80 jaren hypocrietisch en geraffineerd omheen ,want ze waren allemaal schuldig dat het zo Fataal afliep.
              .
              Het bewijs weer hun corruptie dat ze al die informatie en bewijzen,weigeren ze vrij te makentot op 27 augustus 2026.

De justitie laat,hierdoor weet zien, iedere dag meer , aan de hele wereld hoe corrupt dat ze zijn , om al dat,voor het algemeen ontzettend belangrijk bewijs materiaal in hun doofpotten te blijven houden,ze zijn bang dat de waarheid over hun corruptie wereldwijd bekend wordt.

Dat ik dagelijks door hun nog belemmerd wordt om al mijn belangrijk werk,voor de rechten v/de mens te doen ,om oorlogen en terrorisme,corruptie, discriminatie etc,etc te voorkomen, interesseert hun geen donder.

zo van die jongen ken ik ,personen die mij zelfs provocerend en vulgair hebben na schreeuwde,,en de hele buurt en stad een valse indruk en valse schijn en beeld geven ,van wat er nu precies aan de hand is rond om mij,...zodat al mijn hoog geplaatste tegenstanders met hun samenzweringen tegen mij ,er mee weg kunnen en proberen te komen.

zo van wie die denk je wel dat je bent ,je bent een van ons ..,schandalig zo slecht .

dit met alle rampzalige gevolgen voor de maatschappij ,en voor mijn werk,van dien..

IK GEEF GEEN CENT VOOR DE TOEKOMST ALS ZE HIER MEE WEG KOMEN..

Tot ze maar eens proberen om de President of generaals, van China , Rusland,of Noord Korea ,Iran, Turkije,Jemen, ,.America of de taliban,of de secretaris generaal van de UNITED NATIONS ,of de minister van justitie etc,etc op die manier te benaderen en te behandelen.,zoals ze hier in Nederland ,Limburg en Maastricht dagelijks bij mij dagelijks doen..

,ik denk niet dat die "Groene"en D 66 ,VVD erst ,links en rechts,,etc,etc, en chauvinisten etc, het zullen overleven,met hun gepeuter en hun regels.

,ik weet zeker dat al die presidenten en generaals, ze wel goed duidelijk zal maken ,welke ,...en wie zijn regels ,..regels zijn....

Wat betreft de OM en de nieuwe rechtbank voor mijn deur ,alles kostende misschien wel voor een 100miljoen€ ,,ze kunnen beter die nieuwe rechtbank en gebouw van een OM maar financieren en laten bouwen door burgers en rechters van bv in de CONGO,of in Zuid Soedan,of Burundi,of Liberia,Nigeria,etc,.

JA een rechtbank in bv de Congo in Afrika ,waar ze de ergste Raad van bestuurders terecht laten staan en veroordelen,van al die Koninklijke Nederlandse bedrijven,zoals ABN,ING,Shell,SVB,Unilever, Wolters kluwer ,Essent ,VGZ ,Philips, Heineken ,Delhaize met hun Philip Leopold ,Albert Heijn ,samen met de hele ,"nette" ,"beleefde" Albert Heijn familie met hun Orde van Leopold 2,Oranje Nassau en Nederlandse leeuw,zodat de rechtbank in de Congo,ook Albert Heijn Kassa steekproeven kan doen bij de Albert Heijn families en raad van bestuur,even veel Kassa steek proeven als ze bij mij hebben genomen

..Dat die hele gevaarlijke mafia allemaal eindelijk eens daar terecht staan voor al hun misdaden tegen de mensheid.

Die supermarkten mafia die al jaren met, nu met , Ursula von der Leyen van de "Europese" "Commissie" ,met haar Aldi en haar Nazi en SS ers" van de hele Albrecht mafia de hele wereld corrupt hebben gemaakt door hun "beleid"...... .,samen met een van hun belangrijke machtige zaken mensen zoals holocaust ontkenner bv en rijkste v/d rijkste en machtigste van Duitsland Klaus Michael Kühne.,etc,etc(en ,trouwen aan de holocaust waren alle leiders van Europa schuldig)

Die zorgen met hun wereld macht weer precies ,dat al hun zonen van hun ,zo opgeleid worden ,zoals bv Bill Gates, Larry Fink,Mark Zuckerberg,Elon Musk,Jeff Bezos,Michael Dell, etc en de kinderen van al de royals ,en billionaires, ,etc etc, precies braaf hun nazi economie beschermen,en op de dezelfde manier runnen, zoals ,hoe hun ouders dat willen en altijd deden .

En die er zelfs voor zorgen dat ,,,,Vooral bv nu weer ,door hun gemaakte en gekozen ,rijkste man van de wereld, ELON MUSK die met veel trost op tv te zien is ,waar hij voor de hele wereld de HITLER GROET WEER GEEFT.

Die gingen en gaan nog steeds op dezelfde manier door met hun crimineel" economisch " beleid ,als hun vaders en voor vaders,etc,etc zo slecht

Maar nazi koningin maxima en "koning" Willem Alexander kunnen beter terecht staan ,om uit te leggen hoe ze zo rijk zijn geworden,aan het volk voor een nieuwe grote Rechtbank in Argentina,.

En al die ( door hun slechte opleiding )corrupte Nederlandse rechters ,met alle leden van de Raad van State ,en de bestuurders van al hun corrupte gevaarlijke geheime diensten,moeten ook terecht staan voor de rechtbank in de Congo,samen met al de Rechters van het Internationaal Strafhof in Den Haag ,die hebben hun zakken alleen maar gevuld door al die corrupte Raad van bestuurders en die Koninklijk westerse families ,en alle wereld wijde miljardairs te beschermen om met hun corruptie ,discriminatie en al hun andere misdaden tegen de mensheid ermee weg te laten komen.

Al ,die machtige bestuurders heb ik dagelijks tegen mij ,nogmaals ze moeten ze in de Congo terecht laten staan ,en .daar de gevangenis in sturen., zodat die allemaal daar ,eindelijk eens duidelijke de waarheid moeten vertellen aan de hele wereld.

..In de Congo hebben al die racistische Nederlandse raad van bestuurders etc,nl veel minder vriendjes en kunnen ze minder aan hun befaamde vriendjes politiek doen... zoals ze hier jaren en zelfs eeuwen lang doen met bv het Internationaal Strafhof Hof in Den Haag ,en al hun andere Nederlandse rechtbanken nog dagelijks doen.

het is nl veel moeilijker, en misschien wel onmogelijk om de rechters in de Congo om te kopen.die hebben geen Philips of Shell of AH of ASML,Heineken Unilever .ABN,.etc,etc aandelen.die Rechters in de Congo zijn niet trouw aan een slecht opgevoede koninklijke Nazi familie in Soestdijk.

Dan kunnen al die Ceo's van die financiële instituten,voor de rechtbank in de Congo, meteen de waarheid vertellen over bv de Rwandese genocide met 1 miljoen doden,hoe ze die 2 bevolkings groepen,tegen elkaar op hebben gezet ,en bv de oorlog in Saoedi Arabië hoe America en de rijke westerse landen , Saddam Hussein gebruikten om de Saoedi's olie sjeiks een kopje kleiner te maken ,maar ja, daarna kreeg Saddam Hussein zo een groot EGO dat de rijke landen hem weer later een kopje kleiner maakten,,wat een barbaarse manier om de Olie prijzen te reguleren.

Of dat die hoogste bankiers,zich maar eens uitleggen hoe ze ,vooral de Dutch batch ,het voor elkaar kregen in begin jaren 90 om Slobodan Milosevic duizenden moslims te laten vermoorden ,dat kwam al die katholieke rijke westerse landen toevallig wel heel goed uit..of de 9/11 ,en MH 17 rampen van hun ,en zo kan ik nog wel en tijdje door gaan.

Al die holocaust ontkenners moeten maar een eindelijk schuldig pleiten voor veel rechtbanken,en toe geven dat ze WEER HELEMAAL FOUT ZIJN.

Als die hoogste industriële ,en bankiers,en rechters etc,etc De holocaust Niet ontkent hadden.. ,en zeker niet constant er over gelogen hadden... ..hadden we al de laatste 80 jaren vrijwel zeker ,niet weer ,of veel minder,constant oorlogen ,terrorisme,ethnic cleansing , economische discriminatie,corruptie ,etc,etc, gehad.

Ze,..al die holocaust ontkenners.,,zoals bv machtige personen,en die een van de rijkste van Duitsland was.., zoals Klaus Michael Kühne ,van Kuhne en Nagel,.. hadden het allemaal ,als ze nette mensen waren geweest... ,al grondig moeten uitzoeken waarom het zo Fataal was mis gelopen..wat tot de zoveelste WW had geleid..maar ze waren natuurlijk allemaal,alleen maar aan het denken om hun vriendjes .en hun bedrijven en hun macht te beschermen..

En ze zeggen wel dat het hun spijt,op al hun herdenkingen en monumenten ,,maar ,ze gaan gewoon keihard door om de economie en hun zaken te doen op dezelfde manier wat al die oorlogen hebben veroorzaakt.

.En ze ...bleven ,zo slecht als het is ,gewoon op alle scholen en universiteiten over de hele wereld keihard er over liegen..met alle gevolgen van dien..

En als er iemand eens goed zei en bewees wat de oorzaken precies waren,van die massamoorden, ,werd die stilletjes verwijderd en later helemaal kapot gemaakt, ik ben de laatste 50 jaren dagelijks achtervolgd geworden door die Bende Hoog geplaatste WREKERS ,ze zweren nog steeds samen tegen mij.

Het is ,wie het grootste en het beste netwerk van geheime diensten heeft ,die hier de wereld runnen,en de oorzaak zijn van al dat kwaad...

EN DAT ALLEMAAL OMDAT ZE DE OLIE PRIJS WILLEN REGULEREN EN DE KONTROLE WILLEN HOUDEN...het geeft mij, en bijna denk ik de hele wereld ,koude rillingen over mijn rug, om het feit dat ze de hele wereld organisatie hebben "opgebouwd" voornamelijk op zo een product als Olie...wat een ramp ,geen wonder dat het altijd slecht afliep in de geschiedenis..en dan noemen die rijke landen zich zelf Beschaafd.?

En dan zijn al die hoog leraren van bv "De" Universiteit van Maastricht ,aan al hun studenten iedere dag nog aan het voorliegen dat het om vraag en aanbod gaat en om marketing strategieën ,en om reclame,en om products kwaliteit..en om goede distributie,en om markt Kontrolle ,en om innovatie en mentaliteit,en interesse ,en wetenschap,en kennis ,en informatie, en cultuur etc,etc..schande,schande,schande.

Om met hun misdaden weg te komen , zeggen ze nog steeds , dat ze geloven dat ze het nu wel ,goed weten ,wat ze doen ,en voor hun hoeven ze ,en willen ze niet , er op terug te komen wat er precies allemaal is gebeurd.

maar dat geloof ik dus NIET EN NOOIT .

In de hele geschiedenis van de mensheid is het al gelukt dat de machtigste en ,royals en elite , religieuze,etc,etc,voor hun ego,arrogantie en graai cultuur..om iedere generatie weer wat anders "wijs" te maken....alleen maar zodat zij aan de macht kunnen blijven door het "laatste" woord te hebben.

Er is trouwens niks te vertellen ,ze moeten gewoon ervoor zorgen dat iedere persoon op de wereld ,goed kan leven ,een huis heeft,gezondheids zorg, etc,etc..en ophouden ,natuurlijk,met al hun, op wereldniveau van racisme, etnische cleansing,discriminatie ,klasse strijdt ,etc,etc,de rest gaat vanzelf.

....ieder mens is verschillend ,en geen mens is hetzelfde als een ander...punt uit.

Het is eigenlijk heel eenvoudig ,maar tot nu toe,kregen al die corrupte machthebbers het voor elkaar om te zorgen dat miljarden mensen dat niet kregen, zodat ze naar de pijpen van de rijkste moesten dansen.

Het is het corrupte machtsspel op het hoogste niveau wat de boel maar keer op keer blijft verzieken .

Zoals ik al zo vaak geschreven heb,kunnen we niet verder gaan,als die hoogste geplaatste onzichtbare criminelen uitbaters,niet gestopt worden en niet ophouden om mij gevangen te houden hier in die corrupte stadt Maastricht .

En nogmaals ,tot op 1 september 2026 ,wordt ik constant omringd met grootste oplichters en "organisatoren" die er zijn ,die weer misbruik willen maken van mij en mijn werk en proberen er weer een grote leugenachtig propaganda van te maken..

Ze zien mij als een kassa succes ,en het interesseert hun geen donder ,dat ze mijn heel werk ,en mij,van het begin af,zijn aan het kapot maken ,en proberen het hele publiek te besodemieteren..

Mij mening interesseert hun geen donder ,,erger nog,, ze liegen keihard ,over wat ik wil en schrijf....
              . met alle kwade gevolgen van dien...

al die personen ,die dit aan het doen zijn hier in Maastricht ,Limburg en Nederland moeten de gevangenis in gaan ,voor dat het weer helemaal misgaat door hun corrupt gedrag.

..ik geef geen cent voor de toekomst als deze bende er mee weg komt.

Gestopt moeten ze zsm worden en voor de rechtbank eindelijk eens precies uitleggen hoe ze altijd misbruik maken en "spelen" met de publiek opinies ,zodat het in hun voordeel alleen altijd uitviel....en zich nooit een donder aantrekken van het lot van miljarden mensen levens op de wereld.

Macht en welvaart moet zo goed mogelijk verspreid worden over de hele wereld ,en dat hebben die arme landen hard nodig,dus maak daar maar eens meerdere hoge rechtbanken van de wereld ,waar je de rijkste van de wereld terecht laat staan...
              ..
              En nogmaals ik zoek helemaal niet naar erkenning ,dat kan trouwens niet ,want ik ben nooit,.. zoals hun zijn....

ik wil alleen dat ze ophouden om mij af economisch af te persen ,
              en later maak ik wel zelfs uit wie ik herken en wie bij mij in dienst mag.

GETEKEND .....Maurice .J.C.VISSER VIHO .... Alleen eigenaar en oprichter van de VIHO GROEP... since 1975..

vroeger adres, Fregat weg 48 Maastricht
              .

.
              Last edited by castert; 7 september 2026, 12:40.

Opmerking

deel 14,

Oktober 2026

Ze schamen zich totaal niet om nog steeds misbruik te maken van hun monopolie bv in de gezondheidszorg.

Ze zijn zo vals ,en onbeschoft als het maar kan, als ik bv bij een doctor tje moet komen...voor een of ander gezondheids probleem,gaat het allang niet meer over het medisch fysiek probleem dat ik soms heb..,,

..ze profiteren meteen ervan ,om zich weer ,dubbelzinnig,en superieur,en sommigen zelfs arrogant en autoritair op te stellen na mij toe,of ze de leeraar zijn en ik het schoolkind..

..,en om mij neerbuigend te behandelen.......zo van....wij hebben het laatste woord...,jij bent onbelangrijk... zij weten het wel.....

En ik heb het totaal niet over het feit hoe je een fysieke medisch probleem zou moeten behandelen....daar weet ik niks van.

...maar waar ik het wel over heb is dat ze dubbelzinnig misbruik maken van de belangrijkheid van mijn en mijn werk...ze proberen op deze manier dubbelzinnig overmacht op mij te krijgen...dus keiharde machts Misbruik weer..

Ze willen je verplichten om ook helemaal in hun te geloven ..niet alleen maar in hun vak...het is weer een duidelijke voorbeeld ,van die Covid doctors, van machtsmisbruik .ze willen de belangrijkheid van hun beroep linken aan hun politieke mafia ideeën...

Daarna zul je zien dat die Bende doctors ,rechters, politicus,advocaten ,, notarissen,belasting ambtenaren,accountants etc allemaal samen misbruik maken van hun macht ,zoals nu wel genoeg bewezen.

of zo onbeschoft en beledigend als ze zijn, ten opzichten van mij,..,zich zelf nog als psychiater voordoen.....
                .waar ik maar effe mijn universele wereld problemen ,en politiek en financiele problemen aan moet uitleggen......ik mij uitleggen op een Artsen praktijk..schande.

Of ze niet weten dat,ik, een van wereld belangrijkste personen ,gefrustreerd ,in de AIO verplicht loopt ,en met 500 euro per maand moet rond komen ..met alle gevaren voor mij, van dien.. voor mijn gezondheid ,nadat hun bestuurders mijn heel fortuin van mij gestolen hadden ... ,de leugenaars,...zo van daar kunnen zij zich niks aan doen ,..
                . hun bestuurders zijn de schuldigen en dat weten ze heel goed,....ik heb het hun ,die artsen praktijken en ziekenhuis polies,en de raad van Toezicht en Raad van Bestuur ....en de VGZ,zelfs in het begin meerdere malen verteld en geschreven en verwezen naar al mijn werk op internet..

Ze vinden mij maar een akelig en lastig ,zielig mannetje.zo van wat moet je nauw nog,... en mijn rampzalige financiële situatie ,die zeer slecht is,en de oorzaakt is van mijn gezondheids problemen, interesseert hun geen donder,daar kunnen ze toch niks aan doen denken ze ,,maar dat kunnen ze wel ...het is nl de schuld van hun bestuurders in de gezondheids zorg en verzekeringen.
                .....Ze willen mij afzwakken...

.ze vinden het waarschijnlijk leuk om mij te dwingen om mijn verhaal maar keer op keer aan iemand anders van hun die nog van toeten of blazen weet ,uit te leggen,wat een sadisten..ze willen mij uitputten.

.ik die wereldwijde de belangrijkste jurisprudentie heeft gemaakt tegen machts misbruik en oorlog voerende en moordende leiders en royals..die beschermd worden door de grootste criminelen multinationals,zoals ze Jeffrey Epstein hebben beschermd en rijk hadden gemaakt.beschermen ze nog steeds al die nazi royals.het zijn de zelfde machtige financiële bankiers ,met hun zelfde criminelen netwerken en methodes die achter deze georganiseerde propaganda misdaden zitten,keer op keer.

.en ze zo doen,tegen mij ...van wat is er nu weer mis.....zeg het dan,,waar beschuldig ik hun nu weer van..zeggen en denken ze....

..ze willen het graag ,voor de zoveelste maal ,van mij zelf horen,....dat ik mijn ,van wereld belangrijk universeel dossier... ,even aan een corrupt arts uitleg...die doet of zijn neus bloeidt......dat hebben ze liever dat ik het hun weer vertel ...dat komt hun goed uit...,dan kunnen ze rond vertellen ,dat ik met hun in gesprek ben.

...IK MOET MIJ NIET UITLEGGEN MAAR.. ... ZIJ MOETEN ZICH MET HUN HELE MAFIA ,EN HUN "KONINGSHUIZEN " EN MILJARDAIRS ,EN HUN FINANCIERS,MET HUN GROOSTE OPGEZETTEN MILJARDEN EUROS KOSTENDE PROPAGANDA FIGUREN,ZOALS JEFFREY EPSTEIN,"KONING" WILLEM ALEXANDER,MET ZIJN MAXIMA ,"KONING", CHARLES ,,ETC,ETC,HIER IN EUROPA DIE NOG STEEDS MACHTS MISBRUIK MAKEN EN ALLE OPENBARE FUNCTIES UITVOEREN ,,,TERWIJL ZE ZOUDEN MOETEN WORDEN GEARRESTEERD DOOR HET INTERNATIONAL STRAFHOF GERECHT IN DEN HAAG VOOR AL HUN MISDADEN TEGEN DE MENSHEID..

De "justitie",en rechtbank ,en OM , hier in Maastricht is bezig met zijn100 miljoen euro kostende nieuw gebouw ,terwijl ze dagelijks meer en meer bewijsmateriaal van mij tegen hun , zijn aan het vernietigen ,en laten het vervagen, en deleten het hoe het hun uitkomt.. en laten meer en meer belangrijke criminelen getuigen , er mee wegkomen..vijanden van mij die al 50 jaren lang tegen mij hebben samen gezweerd,en mij bestolen en bedreigd hebben ...

En de "justitie" misleiden ook met alle gevaren van dien,tot op 8 september 2026 ,voor het algemeen belang...iedereen hier in Maastricht met de leugenachtig en corrupte "familie" leden,die ook Visser heten,...gevaarlijke oplichters,met hun mafia methodes en die al jaren lang misbruik maken en zich zelf verrijken ,omdat ze de zelfde naam hebben zoals ik ..en die natuurlijk allang niet meer door hun gevaarlijke corrupte ideeën,en vals gewelddadig gedrag "familie" zijn van mij..... en die zich ,nog steeds ,voordoen,hier in Maastricht en Limburg of zij betrokken zijn en gelinkt zijn aan mij en VIHO en mijn belangrijk universeel werk,.... terwijl ze juist mijn werk aan het vernietigen zijn en aan het verpesten. ,.....dit doen ze door samen te werken met de mafia en "prominenten" en "elite" en ambtenaren ,etc etc hier in Maastricht ,ze horen in de gevangenis thuis omdat ze een publiek gevaar zijn.
                Ze moeten al hun pijlen op hun ,al die mensen die ik noem richten ..NIET OP MIJ .

.ze zijn al jaren lang aan het proberen om mij en mijn werk te vernietigen ,en klaar er voor om tegen de Hele Wereld voor 100% .....KEIHARD TE LIEGEN OVER MIJ EN MIJN UNIVERSEEL WERK .. ..voor de zoveelste keer.....,ik heb bij de justitie al veel klachten ingediend tegen die Visser en Beckers mafia ..maar zoals ik al zo vaak bewezen heb ,zijn de justitie ook misdadigers.

Om maar eens een van de vele voorbeelden te geven van hun samenzwerende mafia methodes,tegen mij ,is bv als ik een afspraak heb bij de tandarts of ziekenhuis ,plannen ze die afspraak op het zelfde tijdstip als een van die corrupte provocerende "familie" leden die ook Visser heten,....alleen maar hun aanwezigheid is bedreigend en provocerend tegen mij .... ..,zo van je doet mij toch niks ..en we hebben je toch niks aangedaan..
                .
                .ik heb zelfs een maal gehad ,dat net voordat ik een grote operatie moest ondergaan, dat een van de doctors vroeg aan mij ..of ik familie was van die of die Visser Familie...,zo provocerend... ze en hun bestuurders weten nl heel goed dat ik die Visser "familie,voor de rechtbank wil hebben....
                ..ze weten heel goed dat ik al jarenlang strafrecht zaken en klachten heb ingediend bij de justitie..voor geweld,plundering ,smaad,oplichting,diefstal,documenten vervalsing ,leugens en fake news verspreiden in heel Maastricht over mij ,,,..dit is geen toeval omdat het al meerdere malen is gebeurt.....zo proberen ze onder de aanklachten die ik heb ingediend tegen hun,bij de justitie, uit te komen ..zo slecht ...schande...
                De zorg ,doctors , tandartsen, etc,etc zouden niet moeten worden misbruikt om zich medeplichtig te maken aan zulke praktijken...maar dat dat wel gebeurt is ook zeer duidelijk bewezen met De Covid Ramp....

Het is de taak van alle mensen in de zorg om zich onafhankelijk op te stellen en zich bij hun leest te houden.

Hun werk is van levensbelang ,en het is een schande dat de politicus hun misbruikt om via doctors hun corrupte politiek op te dringen aan het volk.

. Iedere keer als ik dit weer op schrijf is dat op dat zij dagelijks met hun chantage en afpersing mij de knieën te krijgen....en mij te dwingen met hun samen te werken ..maar ik werk niet en nooit samen met criminelen.hun geloof is en was altijd slecht. ,.......Ik laat mijn universeel werk niet kapot maken door hun....

En die corrupte ambtenaren durven zich zelf nog "justitie"...noemen. schande..

ze willen het graag van mij zelf horen,zeggen ze,onbeschoft ....en ,dat ik mijn... van wereld belangrijk universeel werk,en politiek, ,even ,uitleg op zo een onbeduidend doctors praktijk,of op het ziekenhuis ..zo kunnen ze blijven doen of hun neus bloedt.
                ze doen of ze niet weten dat ik dagelijks in de armoede moet leven ,terwijl ik ervoor gezorgd heb dat er aan veel oorlogen en terrorisme een einde kwam,
                Het was echt niet rutte of kaag of trump of Macron of hun royals ,wat ze zeggen,die voor vrede zorgden ,dat zijn net de daders. ......schande

...Door mij zo klein te houden, en niet respectable te behandelen kunnen ze het ook goed geheim houden wat ze allemaal om mij heen proberen te flikken...
                Het bewijs duidelijk aan welke kant de gezondheids zorg en hun verzekerings maatschappijen staan..en dat is de corrupte kant...

..ze proberen mij zo te laten liegen en onzin kletsen zoals ze allemaal in Den Haag doen...alsof ik er ook zo eentje ben ,als die allemaal daar.

Ze proberen mij op die manier mijn energie te verspillen en mij uit te putten,en onbelangrijk te laten over komen,ik moet mooi zoals alle andere eerst lang op een afspraak wachten ,en braaf wachten in de wacht kamer,,,ze behandelen mij zo als "iedereen"..ik ben niet belangrijker dan iemand anders voor hun.

Tot ze maar eens aan al die moordende gefrustreerde NATO generaals,en alle advocaat generaals en procureurs in Europa vragen of ik als iedereen ben,..

Ik ben als iedereen voor hun..in Maastricht .en dat zeggen die intimiderend bestuurders ,tegen mij ,en maken mij dat bij iedere afspraak keer op keer goed duidelijk.

....erger nog, ik ben voor hun veel minder dan iedereen ...,en totaal onbelangrijk laten ze mij duidelijk merken.....

En die mij nog steeds dagelijks chanteren,tot op 7 september 2026 toe,door mijn zoon en zijn moeder ,en mijn schoondochter en kleinzoon ,te intimideren ,en financieel dagelijks onder druk te zetten,om ze zo te manipuleren, zo van als ik niet ophoudt met klagen ....hun wel iets zeer ernstige kan overkomen.

....ze hebben ze gewoon van mij gekidnapt om dat ze ook van wereld belang zijn zoals ik...
                ..wat een gevaarlijk mafia, ze zijn tot alles in staat ,ze zullen wel zeggen dat ,voor de veiligheid van hun kinderen ,iemand zoals ik een gevaar vormt voor hun kinderen ..maar het zijn die ouders zelf die het gevaar zijn voor hun eigen kinderen ,door hun hele loopbaan vals en corrupt te zijn ..En ze durven zelfs tot nu in 2026 dit niet toe te geven.. ,

En dit allemaal zeggen en denken de bestuurders in Maastricht die verantwoordelijk zijn voor hun Universiteit en ziekenhuis en onderzoeks centrum zoals bv hun health onderzoeks campus Brightlands ,in Maastricht...

Brightlands,samen met de oplichters van het LIOF in Maastricht ,waar ik al slechte ervaringen mee heb gehad in 1976 ,toen ze in Maastricht leugens vertelde dat zij. achter het door mij alleen gemaakt succes zaten ,wat een oplichters...

Het LIOF zijn oplichters die nooit start ups hebben vertegenwoordigt....maar wel de grote bedrijven die er al lang zijn...
                en als ze nieuwe bedrijven financieren doen ze dat, ..zodat ze meteen, die starts upp, onder hun controle kunnen houden,,..
                ...innovatie en vernieuwing is voor hun concurrentie en dat wil de gevestigde order,waar de LIOF voor werkt niet....

als er iets nieuws is moet het LIOF het eerst aan De paus van Rome met zijn UBS bank in Zwitserland vragen voor toestemming of het op de markt mag komen,en als de toestemming gegeven wordt ,dan zorgen ze erna natuurlijk dat het juist niet wordt toegeschreven aan de originele ontdekker..

.... De machtige willen alleen maar hun status Quo behouden...de oplichters.
                ..
                Brightlands geopend door hun koning Willem Alexander terwijl ik bewezen had, dat al zijn koninklijke bedrijven zich schuldig maken aan concurrentie vervalsing, Mededingingswet overtredingen ,"exclusieve" illegale discriminerende alleen verkoop verdragen op hun Hollands terrein,....het is economische discriminatie op wereld schaal.
                .
                Die bestuurders en onderzoekers willen wel weer meteen tientallen, groot schalig gefinancierd,, 10 jaren durende forums en tv talk shows maken met honderden onnozele wijn en bier drinkende bekende Nederlandse types ,die al hun leven lang op die manier hun geld verdienen ,om leugens en propaganda en fake news en discriminatie te brengen in het hele land..die het over alles en nog wat hebben, behalve over netwerk corruptie en al mijn andere bewijzen, en processen....,als het maar gezellig is ,voor hun...,en als het maar nette mensen zijn..

Moet ik hun nu nog zelfs uitleggen ....dat massaal ..., systematisch Mededingingswet overtredingen ,en concurrentie vervalsing ,en corruptie en kartel vorming etc, ..SLECHT IS ,EN ZELFS VERNIETIGEND IS VOOR INNOVATIE ,VOOR UIT GANG, ONDERZOEK,EN START UPS, ,etc,etc...schande.

Nauw ik denk dat veel van die studenten,die daar gestudeerd hebben, in de toekomst ..die opleidingen, ....van hun Curriculum Vitae zullen schrappen.....of verkiezen ze,mischien liever ,nog steeds,... solidariteit met hun vriendjes politiek...boven... ,voor uitgang en toekomst en onderzoek en innovatie etc etc...???
                Voor uitgang en innovatie tegen houden is helemaal niet solidair

En ze blijven mij maar vooral provoceren om te proberen of ik niet uit mijn dak ga.
                daar staan ze echt voor om te springen.

..ze blijven maar steeds nieuwe doctors en assistenten ,voor mijn neus zetten die totaal verkeerd en vals geïnformeerd zijn over mij ,..ze weten heel goed dat de medische klachten die ik heb ,het resultaat zijn van hun dagelijkse economische afpersingen ,beledigingen en samenzweringen tegen mij ....,ik moest 5 x geopereerd worden ..omdat mijn oren helemaal aan het fluiten waren en kapot waren ,door al die beledigingen waar ik dagelijks mee geconfronteerd werd....ik moest mij zo hard inhouden dat mijn trommelvliezen letterlijk kapot sprongen.

Dat komt natuurlijk al die leiders ,en al die Covid doctors,en gezondheids verzekeringen,keer op keer goed uit ,om zich zo onschuldig voor te doen ten opzichten van mij en het publiek,om zo weer te proberen met hun machts Misbruik en corrupte politiek weg te komen.

Ze proberen mij schizofreen te maken ,en mij in tweeën te splitsen ...een persoon zoals ik ben,en wat IK zeg en Geloof...(waar ze niks van af willen weten.)......en een ander persoon die ,hun goed uitkomt ,als een symbool en een plant ,afgericht door hun...die ze op proberen te stellen ,en te linken aan nazi royals en machtige personen en Miljardairs,etc,etc....,die narcisten wil ik juist terecht laten staan voor hun massamoord en corrupties, .

Mijn universeel werk ,en mijn,door hun veroorzaakte financiële problemen moet uitgesproken worden als zij voor de rechtbank staan...,niet op een of ander zoveelste omgekocht doctors praktijk ....of in een ziekenhuis..dat is er de plaats niet voor.

.ze moeten de doctors niet misbruiken als wapen tegen mij en als chantage en intimidatie,om te proberen om mij hun smerige politiek aan te smeren en er mee te linken.schandalig.

..het is al dat soort "lobbyen" van al die multinationals,en fabrikanten,en bankiers,etc, dat de oorzaak is dat al die regeringen ,Europese commissies ,rechtbanken,gemeentes, ,etc etc allemaal corrupt zijn .,

Het bewijs duidelijk weer hoe bv de Covid crisis misbruikt werd zodat zij aan de macht konden blijven,mijn gezondheid en de volks gezondheid komt bij hun helemaal niet op de eerste plaats.....ze proberen natuurlijk iemand zoals mij..,aanklager Nr 1...te stoppen om hun zich voor de rechtbank uit te moeten leggen.
                ..

Tot nu toe op 5 september 2026 ,zitten nog steeds vooral de belangrijkste beslissing nemers van de grootste banken,pensioenfondsen,verzekerings maatschappijen,financiële fondsen, financiële beurzen, miljardairs,royals, etc ,etc ,
                ZE HEBBEN ER WEER EEN GROOT PONZI SYSTEEM VAN GEMAAKT....

Ze moeten terecht staan voor een wereld rechtbank en dan de gevangenis in zoals zij zelf... met bv Bernard Madoff deden...

Om te beginnen de Raad van Bestuur van de ABN ,UBS,ING,en de grootste verzekerings maatschappijen,,,en de Raad van Bestuur van Pension fonds in Nederland SVB ,,en Pension fonds Belgien, VGZ, UWV ..etc,etc..die met hun criminaliteit ontelbare slachtoffers hebben gemaakt ,,vooral mij,,ik die al 50 jaren lang hun corruptie bewijst...
                Zij hebben hun leven lang en hun hele geschiedenis lang voor verdeeldheid op de aarde gezorgd door al hun discriminatie,,ethnic cleansing,nationalisme,religies,

Ze hebben zelfs het lef om andere te beschuldigen dat ze voor verdeeldheid zorgen ,terwijl zij zelf hun heel leven lang en hun hele geschiedenis lang ,alleen maar verdeeldheid hebben gemaakt, en er vol op aan verdient hebben ,met hun nationalisme,religies,ethnic cleansing,discriminatie,arm en rijk,huidskleur,vrouw en man etc,etc.

Maar wat verwacht je anders dan "elite" die alleen maar "elite" mogen worden als ze hun voor vaders tradities respecteren,.. en afgericht worden en "studeren" op bv de Erasmus universiteit.etc,etc...

.die nemen voor serieus,en leren en geloven dan ook natuurlijk nog steeds in duivelse, valse ,corrupte,leugens achtige personen zoals Erasmus, Charlemagne,
                Machiavelli,Sint Servatius ,Martin Luther,etc etc,en in al de koningshuizen.

.die hebben al sinds altijd dit slecht geloofd van generatie op generatie door gegeven aan hun eigen kinderen ..die tot op vandaag toe ,op hun dooie gemakt,miljoenen anderen nog de oorlog in sturen...En hoe ze zich rijk kunnen maken en blijven Door Alle markt principes dagelijks te overtreden.

Omdat zij slecht zijn ,geloven ze dat de Mensheid slecht is ......

,ze durven niet toe te geven dat hun geloof fout en slecht was en nog steeds is.

,en ze durven natuurlijk niet op te houden met hun leugens anders verliezen ze hun financiële bescherming van de grootste bankiers ..
                .die hebben hun beloofd hun te financieren zoals je maar ,na hun blijft luisteren...
                .die hebben natuurlijk een goed voorbeeld ,hoe personen zoals ik, die nooit in hun geloven of luisteren,.keihard door de bankiers op straat worden gestampt,en zelfs in psychiatrische inrichtingen.

Ze zullen ook nooit in mij kunnen geloven omdat hun leven lang ze altijd dachten dat de mens nu eenmaal zo is.....ze weten niet wat een goed geloof is...

Ik weet dat de mens wel een goed geloof heeft ,maar dan moeten we eerst met de Duivel afrekenen..

We hebben wel weer met dezelfde soort machtige personen te maken die pas toe geven dat ze fout zaten nadat ze 6 miljoen mensen hadden vergast en in totaal 50 miljoen de dood in gestuurd hadden in de 2 WW..

Dat krijg je als al eeuwen lang niks eerlijk uitspreek,en echt probeert op te lossen.....

, en zelfs al die namen op respectvolle manier nog steeds worden gebruikt op alle scholen en universiteiten..en straat namen en steden en monumenten en schilderijen,en kerken waar ze nog dagelijks de klokken luiden voor die criminelen .. etc,etc schande.

AL die werken van hun moeten we natuurlijk nooit vernietigen ,maar we moeten wel de hele waarheid over hun vertellen, wat er Altijd werkelijk achter hun vals gedrag en leugens en afpersingen,etc schuil ging en nog steeds gaat.

.al hun leugens moeten ontmaskert worden ,al hun werk moet op de juiste en eerlijke manier eindelijk eens geïnterpreteerd worden.

En welke belangen en welke personen ze werkelijk vertegenwoordigden..en dat was in ieder geval Niet het Volk.
                De belangen die er altijd achter zaten waren altijd grootschalige handels belangen..en dat is nog steeds zo.. ..De Mens ..was geen belang voor hun.

Ze waren meesters( en hun hedendaagse volgers ook) om al hun vijanden tegen elkaar op te zetten .

En ze hadden (en hun volgers,tot op vandaag toe ook), die nog steeds in hun geloven....een ,door hun opgeleide,groot leger van zeer gevaarlijke individuen,ter beschikking,die trouw in hun,de superieuren ,geloven .

.allemaal individuen en spionnen met bepaalde gevaarlijke en vlijmscherpe eigen schappen,en technieken en leer ,en groote invloed , en karakter trekken en levens gevaarlijke veroverings en intimidatie en dwang tactieken ,met financiele middelen zonder limit....alleen maar om met personen zoals mij af te rekenen....

Het komt door deze machtige criminele,met hun organisaties ,dat er zoveel psychiatrische inrichtingen op de wereld zijn en er zoveel mensen aan de drugs en alcohol zitten.

....ik heb in mijn hele leven dagelijks met hun,allemaal, te maken gehad (en nog steeds) en tot nu toe is het hun nooit gelukt om met mij af te rekenen....Integendeel......
                .

.

Last edited by castert; 10 september 2026, 10:55.

Opmerking

.Deel 15.

......Je kunt wel praten of schrijven of vechten etc,etc ,etc ....

Maar op het einde komt het allemaal maar neer op een ding ....en dat is .....WIE WINT.....

Wat al die grooste multinationals, industriële,bankiers,etc ,ook nog het liefste ,....aan beide kanten lang durig financieren,om het volk voor niks bezig te houden zijn... CONTROVERSIES....

.als zij samen maar met hun corrupt beleid stiekem kunnen doorgaan, en aan de macht kunnen blijven ,en de controle kunnen houden ,en inzagen hebben,en beslissen over in ieder zijn bankrekening..

Plus ze zoeken al vele jaren voor uit, wie ze financieren, en aan het woord laten.. ,en wanneer ...ze aan het woord mogen.

En de personen die ze aan het woord laten ...zijn alleen maar personen die blindelings in hun geloven...

En het geeft die door hun gefinancierde professionele praters ,die blindelings in hun geloven,het gevoel dat ze belangrijk zijn en ook iets te zeggen hebben.

Ik ga garandeert ,als ik het klaar krijg om weer mijn VIHO organisatie op te zetten de wereld verrijken,..
                  .om als eerste , precies die ,verborgen,machts hebbers ,met die valse methodes ,bekend te maken aan de hele wereld.,en ze terecht te zetten voor de Wereld Rechtbank.....

Ze hebben nu wel lang genoeg ,met het wereld publiek,. de draak af gestoken,schande.

IK weet zeker dat meer en meer studenten en scholieren wereld wijd staan te springen ,om eindelijk eens te weten te komen hoe al die bestuurders van die grootste financiële instituten, hun altijd een oor aannaaien,en altijd hebben voorgelogen..

Al die studenten willen zeker wel nu eens zien wie er nu werkelijk aan die hoogste beslissende tafels zitten..wie die vertegenwoordigers en de verkopers precies zijn.

.zoals de pastoor tjes en nonnen,en de paus,en een communist,en een kapitalist,en een "koning" en "koningin" en een corrupte bankier,en een man ,en een vrouw ,en een echte kaas etende Hollander ,en een echte worst etende Duitser,en een echte hamburger etende Amerikaan,en een echte Chinees,,en een echte blanke ,en een echte gekleurde,en een echte vrouw, en een echte man..en een echte chauvinist,en een niet echte chauvinist en een nationalist ,en een niet echte nationalist,en een echte hindoe,,en een echte verzekerings man..en een echte "groene" ,en een echte auto verkoper zoals Elon Musk,en een echte computer verkoper zoals Bill Gates ,en een echte miljardair zoals Warren buffet die in het geld zwemt zoals Dagobert Duck. ...
                  Die,bende egoïstisch graaiers ,zitten allemaal om die grote tafel die over miljarden andere burgers hun lot beslissen,en over leven en dood...

En ieder land en religie moet en heeft zijn eigen geschiedenis leraar of lerares,,en ieder land of religie moet en heeft iemand van ieder zijn eigen beroep..En ieder land of religie heeft iemand die voor het onderwijs verantwoordelijk is,,etc etc,Die zitten allemaal om die grote beslissingen nemende Ronde Tafel.....maar ja ,die leiders vergeten wel dat er nog wel 8 miljard andere burgers aan die tafel willen zitten ,om ook eens een graantje mee te pikken.

En Samen zijn ze weer voor de zoveelste keer in de geschiedenis een verloren,en mislukte SUBSTANCE .

.dat is nl het enigste wat ze vertegenwoordigen en het is hun indentiteit...volgens hun...anders verliezen ze hun indentiteit zeggen ze ,....en weten de arme zielen niet meer wie ze zijn...zo zielig,,..etc,etc etc belachelijk ..schande,schande... zo bekrompen allemaal.

Ook een groot voorbeeld is bv als ze zien dat het volk ontevreden is ..,hoe al die leiders , het klaar krijgen met hun mafia... ,om de hele schuld en agressie op een paar immigranten te uiten.... ,en die te nemen als zondebok..

..die hoogste politicus zijn een gevaarlijk bende ,die alles en iedereen illegaal controleren en onder hun duim houden..

dat dit nog gebeurt in de 21 eeuw tot nu zelfs in september 2026 toe ..laat wel zien met wat voor een zieke bende met hun valse middel eeuwse methodes we te maken hebben.

Al de fondsen en bezittingen en land en rekeningen etc,etc van het Vaticaan en van al hun kerken en van alle koningshuizen in europa met hun Theater moet beslag op gelegd worden ..

het zijn niet alleen nutteloze organisaties en nutteloze macht hebbers ..

...,het zijn zelfs de hoofd schuldig ....sinds altijd van al die oorlogen, terrorisme,corruptie, economische discriminaties,kartel vorming ,machts misbruikt ,arrogantie,hoog"moed," ,minachting,incriminate van miljarden andere mensen op aarde ,misdaden tegen de mensheid,onderdrukking,armoede ,klasse verschillen ,genocide,ethnic cleansing,, tegen houden van vooruitgang en tegenhouden verbetering door hun tradities en conservatisme,leugens ,fake news,corrupte rechters,...en politicus, Machiavelli ,en hypocrietisch gedrag,,etc,etc ...

Het zijn "goed" en "netjes" geklede machthebbers en hebben gezamenlijk honderden Billionen euros over de hele wereld verspreid en betalen er totaal geen belastingen over ,....terwijl ze burgers kapot maken als die het niet aan hun betalen...

Ze hebben hun hele geschiedenis altijd hun eigen volk in vele oorlogen gestuurd en zo miljoenen mensen gedood ,zodat al die royals er zich rijker mee konden maken en gezamelijk aan de macht konden blijven...

Als al die royals en kerk leiders niet terecht staan, komen al die oorlogen gegarandeerd weer terug.

.Met hun geld hebzucht,en graai gedrag ,en omkoperij,en corruptie en arrogantie hebben ze altijd al het volk verraden..

Ze proberen zelfs met al hun macht dagelijks,,hun hand, op mij te leggen..

Als hun dat zou lukken ,kunnen je erop rekenen dat je nog eeuwen lang na films kunt kijken zoals One flew over The Cuckoo's Nest en over THE JOKER ...

..ze hebben waarschijnlijk grote plannen om in de toekomst groot te verdienen om van de psychiatrische Inrichting zoals Het Mondriaan een groot franchise systeem te maken ....,met evenveel vestigingen als Mac Donalds .,waar ze iedereen in opsluiten die niet in hun Kerk en Koningshuizen theater willen geloven..

.Maar ja ,je kunt er op rekening dat geen, een van al die,door hun zelf uitgekozen ,en omgekochte rechters is, die royals of "geestelijk" de gevangenis in gaat zetten ..

en als ze een voor de rechtbank zouden zetten ,maken ze er gegarandeerd weer een jarenlang Schijn proces van..
                  om alles nog meer onduidelijker te maken en om zo nog meer bewijs materiaal te vernietigen, en om nog meer belangrijke schuldige getuigen,in de tussen tijd , er mee weg te laten komen..

en ze pikken er natuurlijk een van hun uit ,als zondebok en voorbeeld ,die ze dan voor de rechtbank zetten..en die ze uitpikken zal dan ,zoals ze altijd al deden ,de minst ergen zijn.

.
                  Zoals ik al geschreven heb werd ik door die corrupte rechters al sinds 1975 achtervolgd toen kwamen ze nl de eerste keer bij mij gewelddadig binnen vallen met een team van 5 man in de Antonius Laan 4 in maastricht......om mij als eerste keer vals en intimiderend te beschuldigen...

Ik en mijn proces was en is van wereld belang ,en als zo een bende rechters met hun rechtbank bij mij binnenvallen zijn ze op eens... De Belangrijkste Rechtbank en rechters van de wereld ,....wat een ontzettende groot macht vertegenwoordigd,en waardoor ze ,meteen misbruik er van kunnen maken en zich meteen zelf egoïstisch rijk kunnen maken met hun lokale en nationale mafia.

Ik werd vaak gedwongen om voor hun criminele rechtbanken te verschijnen zodat zij van wereld belang werden,

zij werden opeens de Hoogste Rechtbank ,en ze werden nog veel belangrijke omdat ze zich meteen superieur konden opstellen tegen over mij , en mij als een boefje aankeken en behandelden en op mij neer keken...en..tegen iedereen zeiden dat ik schuld heb,ik was de dader,terwijl ik bewezen had dat ZIJ schuldig zijn met al hun misdaden tegen de mensheid. .

Voor hun is maar een ding belangrijk en dat is dat zij maar kunnen blijven ,met hun vingers naar andere te wijzen...en er altijd er voor te zorgen dat als er een is die met zijn vinger naar hun wijst ,(ik dus)die meteen stiekem wordt vernietigd.

Dit konden ze natuurlijk alleen maar doen omdat ze altijd geweld tegen mij gebruikten...en grote legers achter hun hadden staan....

Die legers staan nu met de dag minder achter hun...integendeel ze zullen wel stikken van de angst dat die grote legers en zwaar bewapend polities,en curators,etc,etc nu bij hun komen binnen vallen.

Ik stuur natuurlijk niet mijn dossier na hun toe om mij te verdedigen ,,omdat ,dat hun krediet en geloof waardigheid zou geven..of ik ze serious zou nemen ,stel je voor ,wat een ramp, als ik de daders serious zou moeten nemen.er valt al lang niks meer te praten....

het komt hun uit ,als een zegen , als het publiek denk dat ik bij hun RECHT zou vinden ...Maar bij hun vind je alleen maar en altijd ONRECHT...

Ik neem en nam al die corrupte racistische rechters nooit serious,en dat maakte ze ontzettend kwaad en gevaarlijk en listig tegen mij,...en ik vroeg mij meteen van jongs af aan AF ,WAAROM ZE ZO EEN ONTZETTEND KORT LONTJE HEBBEN.....

Stel je voor de stad en het land en europa de kerk al de regeringen,generaals,rechters, politicus,policies marechaussee etc etc, hebben een kort lontje en zijn bang voor ...Mij alleen ,en wat ik alleen zeg..

..dat bewijs wel genoeg dat ze nooit de principes en de fundamenten van de samenleving hebben gerespecteerd en zelfs dagelijks hebben overtreden.....als een persoon een groot gevaar is voor de samenleving.. dan zakt zo een samenleving ,voor de zoveelste keer in de geschiedenis, wel weer vanzelf in elkaar.

maar die ene persoon ,dus ik ,is geen gevaar voor de samenleving ,,INTEGENDEEL ...,maar zij wel met hun ondergrondse mafia die is en altijd was een gevaar voor de samenleving...

Ik heb ook soms een kort lontje ,maar dat is pas als duizenden van hun ,mij al duizenden keren bedreigd hebben..en zelfs dan blijf ik kalm ,zo van schieten ze mij nauw neer...??? jammer voor hun....

Ze zijn zo omgekocht en marginaal ,dat ze misschien denken dat ik mijn eigen waarde niet weet...

Ik zal hun nooit om hun hulp vragen......als ik voor hun rechtbank zou moeten verschijnen, is dat omdat ze mij gedwongen hebben en mij letterlijk voor hun nazi rechtbank hebben gesleept..en mij weer het mes op de keel hebben gezet ...ik ben echt niet... suïcidaal.. dan heb ik zoiets van, zoek het je maar zelf uit,Rot Op,en wat wil je horen ??? ,maakt mij wat uit wat jullie geloven.jammer voor jullie.

Ze zijn zelfs groot schalig leugens aan het verspreiden of ik veel aan hun vraag !!!!..,ik stel ,heb zelfs hun nog nooit EEN VRAAG IN MIJN HELE LEVEN GESTELD ...dat zou mij meteen zo slecht en giftig gemaakt hebben als hun..,,wat een oplichters,ik , vraag en praat niet met leugenaars.

Maar ja, ze zullen wel weer zeggen dat ze allemaal maar mensen zijn....MAAR DAT ZIJN ZE DUS NET NIET....

Wat zij ook vooral bij mij tegen willen houden ,en waar alle tegenstanders van mij dagelijks mee bezig zijn, is om mij te stoppen om ongeveer 80% van mij verhaal te openbaren..

..en dat is die dagelijks samenzweringen van al hun kartels tegen mij... ..ik heb het over al hun vergaderingen en geheimen acties,telefoon gesprekken , correspondenties, geheime operatie tegen mij,met hun geheime teams etc,etc

zoals bv het kartel van de High Tech ,staal,auto, industrie ,transport wereld ,etc en ,bouw wereld,onroerend goed ,medisch,verzekeringen,bankiers,notarissen,rechter s, politicus,gemeentes ,geheime diensten ,polities,.etc,etc,

Ik wil dat al die onderlingen samenzweringen ,tegen mij bekend worden ,met al de personen op het laagste en hoogste niveau die zich hier aan schuldig hebben gemaakt en nog maken..in de laatste 50 jaren.

Het was, en is nog steeds ,scherp gerichte ,goed georganiseerde samenzweringen tegen mij ,alleen , als persoon en als individu ..

Het is van grootste belang ,dat het publiek eindelijk de waarheid hoort,van hun omdat die samenzweerders ,het publiek willen laten geloven ,dat ze iets goeds doen en deden ,en dat hun werk in mijn voordeel was en is ...MAAR DAT IS DUS DE GROOSTE EN GEVAARLIJKSTE LEUGEN OOIT...

Ook moet ik ,en ga ik ook natuurlijk keihard bewijzen dat die samenzweringen er ook echt zijn ,en dat ik niet Paranoia ben ,of uit mijn nek kletst ,of dat het fictie is .

.Hun intenties waren en zijn altijd slecht ,omdat ze helemaal geen geloof hebben ,last staan een goed geloof....

Door dat ze denken dat ze goed doen en deden brengen met hun"geloof" en hun vals gedrag de toekomst in groot gevaar ...

...ze zouden,nl ,omdat ze denken dat ze goed deden ,gewoon door gaan met hun methodes...wat vroeg of laat weer op een ramp zal uitlopen....

Ze zoeken voor crediet via mij,omdat ze zo met hun misdaden kunnen wegkomen..

Omdat ik wist en weet mij ...op de juiste manier... ,tot nu toe,...,te verdedigen....wil niet zeggen dat zij een bijdragen leverden aan mijn universeel werk....integendeel het zijn mijn tegenstanders ,en ze hebben allemaal al 10.000 jaren lang gefaald.

Zij teren op mijn succes.maar weten totaal niet hoe je succes kunt maken.
                  .
                  Zielig genoeg spelen ze weer de slimmeriken.....schande..

Het zijn net zo een gevaarlijk maniaken als al die gevaarlijk moordenaars die eeuwen lang ,dood en verderf zaaide,alleen maar om zich zelf te verrijkend ,....met de interpretaties van bv de Bijbel en de Koran en de Talmud etc,...,en de interpretaties van vaderlandse "liefde" of nationalisme of chauvinisme.. etc,etc alleen maar gedreven door populisme,,en geld ,en macht .

En dat terwijl ik nog in leven ben en zelfs ,letterlijk bij hun in de buurt ben ,en voor mijn deur lopen ,terwijl ze korte tijd geleden mij nog vulgair en agressief en uitdagend zaten uit te schreeuwen, ,

ze worden zelfs gesponsert om dit gedrag ..van hypocrisie tegen over mij te hand haven,,,....Zo van hij is toch normaal en zoals iedereen....

.....zo komen al die corrupte hoogste en rijkste er natuurlijk ook mee weg ..... zo van ....er is toch niks gebeurt en we doen toch niks en we vinden je nu leuk.......we steken niet de draak af met jou en je werk,,maar dat doen ze wel degelijk

....Het is voor hun of ik dood ben...,terwijl ik maar moet rond fietsen in Maastricht... en in mijn Rot woning met mij AIO moet leven ,ze vinden het allang goed ..... ,mij... ,ik... interesseert hun geen donder .,ik ben opeens een symbool op een statue, die niet kan praten...en die voorstelt.... wat zij ervan weer op alle universiteiten kunnen voor liegen.

,ik word omringd door de debiele,buren, die op hun dode gemaakt om mij heen rond lopen ,omdat ze het leuk vinden en het hun opwind en belangrijk maakt en denken dat ze een belangrijke rol spelen,om mij te bespioneren ,en mij zogenaamd "beschermen " door een oogje in het zeil te houden..en zo van hij zegt er toch niks van..
                  .ze willen schijnbaar dat ik begint te schreeuwen ,en een grote mond opzet ...zoals zij "opgevoed" zijn..schande...

Omdat ,bv ,sommigen ze dezelfde achternaam hebben,en ook bv uit Wijck en Maastricht en Limburg komen , besodemieteren ze het hele publiek ...ze profiteren er meteen van ,met alle kwade gevolgen van dien.

Dat ik al jaren lang vele strafrechtelijke processen heb gevoerd tegen hun,en strafrechtelijke klachten heb ingediend, baart hun totaal geen zorgen ,want al die corrupte rechters staan helemaal aan hun kant,en hebben het of in de shredder gegooid of houden het in die vele doofpotten van hun....schande...

Er zijn er nog zelfs van die oplichters die tot nu toe in 11 september 2026...steeds liegen op de gemeente Maastricht ,en zeggen dat ze mij kennen en weer gezien hebben of voor mij werken...en pretenderen dat ze ook en zelfs VIHO ..Zijn ....wat een gevaarlijke oplichters....
                  . ze komen "toevallig",op de zelfde plek als ik ,en lopen patserig en arrogant enkele malen voor mijn neus ,zo van ,hij doet mij toch niks...,meerdere malen zelfs in het ziekenhuis ,precies op hetzelfde tijdstip en polie waar ik ook moest zijn.

...alleen maar bv omdat ze de zelfde achternaam hebben en even voor mij "gewerkt" hebben terwijl ze toen alleen maar in mijn VIHO bedrijf ....rotzooi zaten te trappen,,sabotage,,leugens verspreiden ,en mijn gezag dagelijks proberen te ondermijnen.

Ik betaalde wel mooi hun salaris en ze liepen bij VIHO rond ,..maar werkte niet voor mij..ze luisterde naar een van mijn vele vijanden die al hoge boetes hadden betaald door mijn klachten, en wilden mij daarom stoppen en wraak nemen op mij.

Ik moet dit helaas zo vaak schrijven want ze weten maar niet van ophouden met hun valse methodes.

...ze verpesten mij en mijn werk weer ,,dat komt die Miljardairs en royals en "Geestelijk" etc,etc ,heel goed uit ,zo kunnen zij ook doen of hun neus bloed......en kunnen ze zo het hazen pad kiezen.

..wat ik zeg interesseert hun geen donder.....,sensaties interesseert hun alleen maar .....dat daardoor al die oorlogen,en atoom dreigingen , terrorisme zoals MH 17 ,Ukraine ,9/11,etc etc weer nog erger misschien kunnen terug komen interesseert hun geen donder..

.....Ze snoeren mijn werk van af het begin ....,ze ruiken geld en macht,,ze willen meteen een groot stuk ervan..ik ben een goudmijn voor hun...

Als ik eindelijk al mijn geld weer terug heb..... neem ik mij meteen zo een ontzettend groot huis zoals bv Jeff Bezos,of Mark zuckerberg,en bill gates met een 10 meter hoog hek er om heen.

.Trouwens Jeff Bezos en Mark Zuckerberg ,Bill Gates etc etc moeten trouwens terecht staan voor al hun concurrentie vervalsing ,tegen over mij ,en tegenover miljarden anderen ,dus pakt ik hun huizen wel als een deel van hun schade vergoedingen. net zo als ze beslag legden op mijn villa in 1997.

Bill Gates en zijn bestuurders wisten heel goed,en hadden er totaal geen moeite mee ,toen ze beslag legden op mijn mooie villa in Lanaken in 1997,en mij mijn vrouw en zoon op straat stampen stampten en later in een vies sociaal woning stampten,etc,etc, ,

Bill Gates wist heel goed dat ik aan de oorsprong lag van 3 grote klachten tegen hem ,waardoor hij later 2 miljard euro € boete moest betalen voor concurrentie vervalsing en economische discriminatie ,en machtsmisbruik op wereld schaal..

Het is geen egoïsme of wraak van mij ,het is in het algemeen belang dat het publiek weet wat er zich altijd precies achter de schermen zich afspeelden ,en zelf nog steeds afspeelt..

Al die machtige figuren zijn alleen maar gewent om met hun grote legers hun markt aandelen te verwerven.
                  En vergaten daar door ,hoe het is om op een nette, legale manier ,en klant gericht ,op de markt te komen.
                  ..

Er moet toch eindelijk eens iemand een grote streep trekken door al hun eeuwen lange verleden van oorlogen ,corruptie, racisme,onderdrukking ,etc,etc..

Getekend .Maurice.J. Chr. Visser VIHO.

Alleen oprichter en eigenaar VIHO Groep...since 1975....
                  .

..
                  .
                  Maurice Visser is lid van Facebook. Word lid van Facebook om met Maurice Visser en anderen in contact te komen. Facebook geeft mensen de kans om te delen en maakt de wereld toegankelijker.

.
                  .
                  Last edited by castert; 13 september 2026, 07:58.

Opmerking

Deel 16

Ze willen natuurlijk hun eigen mensen beschermen tegen mij...zeggen ze ....tegen mij??

of ik het gevaar ben....tot ze maar doorgaan op hun eeuwen oude manier om hun eigen mensen en kinderen te beschermen.,dan zien wel wel wie het gevaar is ,en wie niet,

Ze willen op de oude voet door gaan ... ongelooflijk.

Al die hoogste bestuurders ,"Royals," " Geestelijke, Billionaires,Ceo' s , politicus,rechters ,beweren sinds altijd dat andere niet geleerd zijn ,en geen vak kunnen, en slecht zijn opgevoed,en zelfs crimineel zijn. etc,etc
                    ......
                    Maar dat zijn ze zelf ...zij hebben weer gefaald ,zij zijn slecht in hun vak zij zijn fout ...die royals,en koningshuizen ,etc,etc zij zijn slecht ...door hun opvoeding en de manier... ,en de soort " studies" ...die ze hebben gehad op alle scholen , universiteiten, ....slecht en verkeerd door de opvoeding en geloof en tradities van hun ouders ,al eeuwen lang ... ze zijn dus nog steeds een gevaar voor de toekomst....

En 100% nog slecht beïnvloed door al die eeuwen oude nationale,en chauvinists ,en religieuze troep en gewoontes....

En 100 % slecht opgevoed en beïnvloed door de grootste financiële instituten die alleen maar digitaal geld kunnen aanmaken en oorlogen kunnen voeren om hun problemen "op te lossen" .

En slecht opgevoed en op geleid door de grootste multinationals met mega infrastructuur projecten die alleen maar weten hoe ze moeten bouwen ,maar niet hoe de mens goed kan samenleving in harmony,zonder oorlogen,zonder drugs,zonder terrorisme,zonder discriminatie,etc,etc ,

En grote mega projecten zoals in het verleden dat landen onder elkaar corrupt afspreken ,dat ,dat land bv nr 1 in de mode moet zijn bv Italien,,

en dat dat land nr 1 in de film wereld mag en moet zijn bv Hollywood ,

,en dat ,dat land nr 1 in de vlees industrie moet zijn ,bv in Zuid America

...en dat dat land de nr 1 in de Olie industrie mag zijn...en dat een ander land de grootste in de graan sector mag zijn...

.zo verdeelde die verwaande , arrogante, egoïstische en machtigste financiële instituten ,al 50 jaren van te voren altijd de hele wereld en de hele markt.

Zonder het volk op de hoogte te stellen van te voren..

die moest onwetend blijven ,dat kwam die leiders trouwens goed uit zo konden ze zich nog meer als superieur voordoen en als hun God ,en als De onzichtbare Hand,zo van ...je moet gewoon luisteren en je mond houden ...wat een bende gevaarlijke oplichters .

Die leiders met hun eeuwige manier van regeren,en illegale wereld contracten ,(die ze met bv de NATO met atoom bommen dreigende legers verdedigen ),liep ,op langer termijn ,altijd in wereld oorlogen uit..en corruptie en discriminatie,etc,etc..

....dat er miljarden mensen in armoede leefden (en nog steeds.maar gelukkig minder) interesseert hun totaal niet .

Tot je miljoenen ondernemers had op de wereld in andere landen,,.. die zich afvroegen waarom zij geen kwaliteits, producten mochten maken ,of geen films mochten maken, of geen mode mochten verkopen,etc,etc ...interesseerde die nazi leiders geen Donder ,...zo van laat die maar in het onweten... ,en dat ze maar hun mond houden ,anders maken de bankiers je wel kapot.......je verkoop of mag verkopen wat zij uitmaken..

De vraag en aanbod maken die criminelen bestuurders wel even zelf uit...

..het is ,en waren altijd "economische" groot scheepse plannen.... ..maar de mensen en individu,interesseert hun geen donder , degenen die als mens ,terecht ,klaagden werden in de gevangenis gegooid.

Het was en nog steeds is alleen maar de materialistische kant in de wereld die de dienst uitmaakt ,,,de menselijk kant , interesseert die graaiers geen donder,....ben je het niet met hun eens ...sturen je ze wel in een of andere oorlog van hun...
                    .
                    Een groot voorbeeld van hun crimineel Heers en verdeel "Cultuur" is bv... toen massa moordenaars zoals Stalin,Rosenfeld,en Churchill na de 2 WW aan tafel zaten ,nadat ze met hun koningshuizen en kerk, en hun directeur Adolf Hitler ...50 miljoen mensen hadden afgeslacht ....

Toen maken die leiders weer even uit ,en bepaalde het lot ,,...en behandelde ...en zagen... ,miljarden mensen op aarde als SLACHT VEE ....voor de komende 50 jaren .

...Door dat de Amerikanen de kapitalisten zijn en het monopolie wereldwijd op de olie krijgen..en de bevolking met hun CIA en FBI in de gaten houden en onderdrukken

..,,En dat de Communisten Het graan monopolie krijgen en met de KGB het volk onderdrukken en niet vrij laten ondernemen,

,,,en de Engelse de bankiers en de verzekeraar s kunnen zijn,,en hun konings huis samen met Interpol uit maakt wie op de markt mag komen en wie niet..en spelen het ras superieur samen met de Hollanders..

...En dat de Duitsers omdat ze de alleen schuld op zich namen, van de 2 WW ,,de grootste en beste fabrikant van de wereld weer mogen zijn .

Plus ze maken meteen wel even uit dat ze heel Noord Afrika ,gebruiken en voor bestemmen om de arbeiders te zijn in al hun fabrieken van de rijke westerse landen.....Ze kopen gewoon de Arabierse koningshuizen om in Noord Afrika ...die wel even zijn eigen land met al zijn burgers onderdrukt en stom houd en hardstikke arm houd en dan zijn eigen burgers naar de fabrieken in de rijke landen stuurt...

Net zoals de Amerikanen die gebruiken,en bestemmen het lot van miljoenen Mexicanen ,en Zuid America ,wat ze iedereen arm houden ,om daarna in America in de fabrieken te moeten werken ...en dan met hun crimineel media monopolie,het doen over komen over ze illegale immigranten zijn.

,,,En het Vaticaan met zijn miljoenen aan kerken en en al zijn macht ,en land,en banken,en organisatie over de hele wereld die zorgt er wel weer even voor dat ,miljarden mensen ,in hun moeten geloven..anders excommuniceren ze,ze wel even meteen.....

En aan die criminelen organisatie doen hele braaf alle universiteiten en scholen,met al zijn leraren,economen,,doctors, professors ,etc etc op de wereld overtuigd aan mee .

En die mogen de hoogste leraren ,professors,,,hoogleraren ,etc,etc worden en zijn ,..alleen maar... ,als ze natuurlijk hun mond houden ,over al die criminele Heers en "verdeel" praktijken ,,,op het hoogste niveau

Die oplichters durven zelfs te zeggen dat ZIJ EN HET grote ideaal en belangrijk plan vertegenwoordigen...

NIET IK MET MIJ VIHO...

En dat zeggen zelfs,deze oplichters,, zelfs tegen mij dat zij het grote ideaal vertegenwoordigen,niet ik ....terwijl zij alleen maar in de Duivel geloven..

Ze zeggen tegen mij dat zij het grotere ideaal vertegenwoordigen ...terwijl ik het tegendeel bewijs.....wat een bluffer wat een gevaar voor de toekomst van de wereld...

Ze maken zelfs achterbakse propaganda en verspreiden stiekem leugens of IK VRAGEN STEL AAN HUN

..OF IK ADVIES VRAAG AAN HUN .... Wat een leugenaars ... ..wat een bende criminelen om dat te zeggen tegen het publiek.

...Als ik zelfs maar een vraag had gesteld en dat geloofd had ,en opgevolgd had ,was ik al lang ,zo slecht,zo vergiftigd, als hun...

...Zij pretenderen nu OPEENS dat ze wel weten hoe het moet ..

.. Zij met hun geschiedenis en duizenden jaren van alleen maar falende "culturen" ,en duizenden mislukte landen ,en mislukte religies ,en ,duizenden mislukte corrupte graaiende politieke partijen ..

,zij met al hun oorlogen en terrorisme ,zij met hun atoombom dreigende NATO.

..zij met al hun eeuwen oude ethnic cleansing ,en corruptie op iedere niveau....

Zij die pretenderen dat als er iets goeds is, dat het door hun komt..de leugenaars....

...terwijl ze alleen maar en altijd in het kwaad geloofden,,,en zelfs nog keer op keer ,zo ongelovig als ze zijn,alleen maar net weer in het kwaad geloven...ze trappen er iedere keer weer in....

.....ZIJ PRETENDEREN NU OPEENS OF ZE NU WEL WETEN HOE HET MOET .....

.EN DURVEN ZELFS KEIHARD TE LIEGEN OF ZE MIJ ADVIES GEVEN.,EN OF IK HUN VRAGEN STEL AAN HUN EN OF IK HULP NODIG ..

Nogmaals vooral hier in Maastricht lopen veel van die oplichters rond ,gevaarlijke tegenstanders van mij ,die mij van vroeger kende ..," familie" ,advocaten,,accountants,,ECDPM ,Rechtbank ,Journalisten ,,,accountants etc,etc ...stellen zich nu opeens op ..of ze VIHO zijn ,.

IK WERK ,EN PROBEER TE WERKEN EN VERBETEREN DE BINNENKANT VAN DE MENS ,NIET AAN DE BUITEN KANT DAT INTERESSEERT MIJ NAUWELIJKS EN DAT KOMT ERNA...

Ze zeggen natuurlijk dat zij ,de leiders dat ook deden en doen,....maar hun geschiedenis bewijst het tegendeel.

...wat een gevaar wat een ramp ..die personen moeten meteen strafrechtelijke achtervolgd worden en voor de rechtbank verschijnen....voor dat ze mijn universeel werk nog meer verrekken.

Natuurlijk materialistische hulp heb ik wel een beetje nodig, ,,,maar ik moet natuurlijk ook eten en binnen slapen en vervoer hebben,,,etc,etc ,dat is gewoon materialistische. behoeftes....zielig dat ik me daarover nog moet uitleggen,,,...
                    .
                    Het media monopoly is zo wereldwijd onder Kontrolle en corrupt ,en wordt door de bestuurders zo strak gehandhaafd,en gemanipuleerd...dat ze de hele wereld laten gekozen in opinie peilingen...... en dat daarom de leiders aan de macht komen....tot op 15 september toe ... 2026 verschrikkelijk...

Wat een leugen ,en wat een propaganda weer ..die bestuurders, alleen, zoeken uit op wie ze al hun cameras richten ,en met wie ze al hun kranten vullen..en zoeken wel even keer op keer een nieuwe "leider" uit.....en laten het publiek denken dat het publiek ze zelf uit heeft gekozen.... ....het is een voorgeschoteld.... menu...geen.... a la Carte ...

.Getekend , Maurice Visser VIHO

Eigenaar alleen oprichter VIHO Groep ,since, 1975..

.

.
                    Last edited by castert; 13 september 2026, 11:52.

Opmerking

Bezig...
                    X