Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

VIHO - Maastrichtse handelshistorie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

De brief aan die tandarts van U castert begrijp ik nog ten dele.
    De rest is aan mij onopvallend voorbij gegaan als water in de Maas.
    Let wel ik ken U niet en heb nog nooit eerder van U en uw levensloop gehoord. Opvallend zijn Uw bijdrage als verhaal wel.

Niet iedereen is bekend en/of beroemd, geweest.
    Soms fascineren persoonlijke verhalen, net als kunst en waardevolle historische monumenten. Leg eens beter uit aan ons " nieuwe " lezers dat wat U denkt hoe die levensloop plots in een negatieve spiraal is beland.

hij had meteen veel succes , dit wekte grote jaloezie op bij zijn broers en zussen ,neven ,nichten schoon familie,en andere bedrijven in Maastricht ,en Meersen,Eijsden.etc
    Daar is toch ook een verklaring voor anders dan jaloezie?

Opmerking

deel 9...Degenen die mij censureren moeten zich natuurlijk verantwoorden voor de rechtbank voor het vernietigen van hoogst belangrijk bewijs materiaal,en het helpen en verbergen van de schuldigen ..dat die schuldigen ,corrupte ambtenaren,rechters,notarissen,advocaten ,politicus zijn,etc,etc maak het alleen maar erger en die moeten natuurlijk als eerste voor de rechtbank bekennen,dat die personen claimen dat ze onafhankelijk zijn...???.. ,die vlieger gaat natuurlijk allang niet meer op,....ze zijn mede schuldige aan oorlogen,terrorisme,discriminatie,MH 17,wereldwijde drugs handel,netwerk corruptie,concurrentie vervalsing etc,,etc.

Ik schrijf en bewijs belangrijke onderwerpen van de maatschappij,en zocht uit dat er grote misdadigers,zijn, die zich netjes voor doen maar die dat helemaal niet zijn......dus je moet mij niet censureren.

En die personen die mij "advies" geven en de "moderators" van zo een kroegen forum ,dat ik zelf maar mij eigen reacties moet weghalen,, is duidelijk weer het zoveelste bewijs van intimidatie en bedreiging tegen mij persoonlijk,het bewijs duidelijk hoe gevaarlijk zo een locale mafia werk,om met alle mogelijke manieren ,dus mij, te stoppen om mijn hoogst belangrijk bewijs materiaal voor de rechte van de mens, wereldwijd bekent te maken,en dit maar zelfs te vernietigen.....bewijs materiaal,waar zelfs de daders van de MH 17 ramp zich voor moeten verstoppen(om maar eens een van de vele rampen op te noemen) ze beschermen de daders door mij te censureren...

de waarheid en de echte schuldigen vinden,hypocriet en laf zo als ze zijn interesseert hun totaal niet,en al die slachtoffers die er zijn gevallen door hun leugens,en door al hun intimidatie methodes en censureren ,interesseert hun ook niet, ze drinken en ouwehoeren gewoon dagelijks gezellig keihard door....

Waar ik vooral op uit ben is vooral de bestuurders en financierders op hoogste niveau die dit kwaad allemaal haar scherp dagelijks produceert ,uit doktert,en in de wereld zet, en de waarheid verbergt en manipuleert,en die hun macht uitoefenen op en samen met die locale MAFIA'S ,die bestuurders krijgen het zelfs zo voor elkaar dat ze in hun bv juridische Recht bladen en rechtbanken en De Griffie ,en accountancy,belastingen,etc,,keihard liegen en documenten vervalsen ,of weglaten of leugens toevoegen van mijn belangrijk werk zelfs IN DE GRIFFIE en in De Rechtbank,en Bij de belastingen ,het is Het hard bewijs dat al die rechters zijn omgekocht, alleen maar om op een racistische nazi manier "HUN" KONINKLIJKE NATIONALEN MARKT AANDELEN TE BESCHERMEN...alles illegaal en in overtreding van o.a DE MEDEDINGINGSWET ...en ze zelfs mijn goed werk,aan hun zelf toeschrijven en hun naam er op zetten
      en zelfs durven (en dat al 50 jaren lang), het toeschrijven precies aan die personen die altijd tegen mij waren,en die een gevaar vormden voor mij,personen van hun mafia maar die trouw lid zijn van hun kartel..

Dit alles bewijst helaas weer dat tot nu in maart 2025 dat al die hoogste bestuurders totaal niks ervan geleerd hebben...

En zo zorgen die rechters dat hun "cultuur" ,dat al die kartels,zoals bv het klein en midden bedrijf waar ik vroeger jaren lang voor heb geknokt ,om die tegen mij op te zetten,samen met alle andere kartels zoals ,de transport mafia,onroerend goed, verzekeringen ,gezonds heids , horeca,tandarts,energy,advocaten en notarissen ,mafia etc,etc

Zo "beschermen" ze nl Hun nederlandse Cultuur ,ras, en rijkdom,met hun Sinter Klaas en zwarte piet ,en Philips,en Albert Heijn,en Shell,en hun Bruna, en hun literatuur en cinema,en museums,,en door hun scholen en universiteiten fout in te lichten en op te voeden,,etc,etc samen met hun katholieke bisschoppen ,en hun Hollandse sporters,etc,etc,dit gaat helaas al zo eeuwen lang door ,en ze onderdrukken zo hele continenten voor eeuwen lang ,door hun te slim af zijn, en zelfs ze tegen elkaar op te zetten,die door de armoede zich zelf onder elkaar helaas gaan af slachten zoals zo vaak in bv Afrika is gebeurt..

En nu denken de rijke landen dat wel even goed te maken om voor triljoenen € aan geld in de arme landen te pompen ,gelukkig het werd tijd maar daar mee zijn de fundamentele problemen helemaal niet door opgelost,en de kous is niet af....maar eigenlijk weten de machtige op aarde dat zelf ook wel ze proberen alleen maar weg te komen met hun misdaden...

Ik demonstreer en rebel natuurlijk,en dan ga ik er nog niet eens voor op de weg liggen,of rij met een tractor naar Den Haag,of plak mij niet zelf vast,of ga er oorlog voor voeren,etc,etc ik schrijf het gewoon op,en bewijs het...punt uit....

Als we niet eerst precies de personen die zich het ergste aan dat alles schuldig maken ontmaskeren,kunnen we echt niet vooruit,de personen die nu aan de macht zijn en waren en zich er aan rijk hebben gemaakt ,zijn dat geworden omdat ze het meest gewetenloos waren en de beste vals speler zijn,dat is de manier hoe ze altijd hun markt aandelen krijgen,...echt niet door kwaliteit.
      En ze zijn echt niet van gedrag of hun geloof veranderd...

Nogmaals ze moeten al die personen die ik noem achtervolgen,en jarenlang ondervragen,niet mij....

Zoals al die konings gezin en katholieke ambtenaren en rechters die,nogmaals, mijn bedrijf Viho in april 1995 vernietigd hebben in de naam van nazi koningin Beatrix...die mij gewetenloos dagelijks afpersen en alles manipuleren,tot zelfs nu nog in maart 2025,en die zelfs nog durven uit te maken,wat wel en niet goed is voor mij,en daardoor mijn werk beetje bij beetje vernietigen...en mij gevangen houden in de bijstand,..wat die hogere bestuurders,en ceo's en rijkste in het land ,de tegenstanders van mij ,zeer goed uitkomt,zo kunnen die dagelijks proberen te ontvluchten van hun misdaden,en al het bewijsmateriaal tegen hun in de shredder gooien...

.Ze hebben er totaal geen probleem mee dat iemand zoals ik in de bijstand loopt,ze bagatelliseren tot in 2025 nog steeds al mijn werk met alle gevolgen van dien voor de maatschappij,het bewijs wel genoeg aan welke kant ze nog steeds staan,de kant v/d corruptie...
      nauw als zij het normaal vinden ,dan moeten ze natuurlijk niet vreemd opkijken als zij de bijstand ingestampt worden,of voor de rechtbank moeten staan in de toekomst...

Dit alles wat ik schrijf en bewijs,is trouwens maar 10% van ....HET VERHAAL.....de resterende 90% van de waarheid,zal de komende jaren moeten komen van al die duizenden officiele criminele samenzweerders tegen mij die mij vervolgd hebben etc,etc,die gaan natuurlijk alles precies bekennen en opbiechten,voor de rechtbanken,van hun misdaden tegen de mensheid en tegen mij....daar heeft het publiek en ik recht op en is ook letterlijk brood nodig,het is van wereld belang ,tot ze maar alles bekennen dan kijk ik wel achteraf naar hun verklaringen en of ze niks "vergeten" hebben.

En als ze niet voor de rechtbank willen komen,dan weet iedereen natuurlijk dat al die personen die ik noem,100% schuldig zijn ,want eerlijke burgers zou daar geen problemen mee hebben als ze niks op hun geweten zouden hebben..

Als hun kwaad aardige organisatie niet op de laaste persoon en tot op het laaste detail ontmaskerd wordt,gaat al dat slecht gedrag ,voor hun NORMAAL gedrag, gewoon dagelijks ,en tot in de geschiedenis, gewoon door,en dat moet natuurlijk niet..

De hele wereld moet er natuurlijk van kunnen leren,van hoe het dus NIET MOET...

Hoe langer ze blijven ontkennen hoe slechter ze ervoor staan

.PS.......Ik wil wel eens even zien hoe ze deze(mijn) geest terug in de fles gaan proberen te stoppen,

PS 2 .....HET VERKOPEN VAN BALLPOINTS KAN LEVENSGEVAARLIJK ZIJN....

Getekend ...Maurice J. Chr. Visser Viho..... alias Castert.......ROSEBUD...
      Last edited by castert; 26 februari 2026, 10:05.

Opmerking

Deel 10,

Het wordt tijd dat de hoogste wereldwijde financiële leiders,die al dit kwaad maar dagelijks blijven financieren en verspreiden op aarde openbaar terecht gaan staan voor De Wereld Rechtbank.....zoals ze mij precies de laaste 50 jaren dagelijks openbaar hebben "terecht" gezet,omdat ik er voor gezorgd had dat de grootste multinationals voor miljoenen € beboet werden nadat ik bewezen had dat ze zich allemaal schuldig maken aan het overtreden van de Mededingingswet ..

Al die financierders bij wie ik allang op hun zwarte lijst sta en die mij al die tijd dagelijks omringen met hun corrupte onderdanen die zij op mijn dak sturen,om mij af te persen,spioneren,stalken,provoceren,mij naar Hun Hand proberen te zetten,censureren,leugens in mijn mond leggen,toeroepen,nakijken,,roddelen,,mijn werk saboteren, mij wel even dreigend een advies geven,etc,etc
        Ik moet dit alles helaas zo vele malen herhalen daar ik er iedere dag met al dat kwaad ,wat het publiek niet ziet,letterlijk mee te maken heb,en mijn universeel levens werk kost wat het kost wil beschermen

En nogmaals ik bedoel de grootste onzichtbare financieele leiders ik heb het dan Niet over die wereldwijde leiders die je dagelijks in de media ziet.

Het publiek heeft het recht om te weten wie hun dagelijks egoititisch bedonderd en misbruik van hun maakt zonder enige rede..

Tijd voor mijn 2 programmas

1) A.O.C.P. = Anti.Officials.Crime.Program.

2) L.U.B.B. = Lock.Up.Big.Brother..

Tot al die "Professors" "Doctorandussen","Economen" ,Leraren,Advocaten,"rechters",decanen,psychologen, ,etc,etc...maar eens netjes voor de rechtbanken gaan uitleggen en de waarheid precies vertellen ,hoe ze in werkelijk altijd "hun" markt aandelen verworven, ze hebben nl nu wel genoeg gelogen op al de universiteiten zoals bv in Maastricht over hun "marketing" strategien,en alleen maar negativiteit ,onrust en ongelijkheid verspreid op de hele wereld,
        En dan heb ik het nog niet eens over op welke slechte manier ze dat vroeger allemaal deden,maar hoe ze het vandaag maart 2025 nog steeds allemaal op hoog niveau beslissen, het feit dat ze in de regering zogenaamd tot in ieder "klein" detail "alles" uitleggen officieel en in de media,aan het publiek, is gewoon grote propaganda ,daar worden helemaal geen beslissingen genomen in bv Den Haag,,die hele regering is gewoon een grote publiciteits stunt een theater ,punt uit...het zijn nl al de personen die hun financieren die Alles officieel moeten uitleggen aan het publiek,die nemen de echte en alle,beslissingen.

En al die rechters blijven ook maar bewust op de kleinste van onze samenleving inhakken en daarmee de kranten opvullen ,zodat de publieke aandacht niet en nooit valt,waar het kwaad allemaal echt vandaan komt,en dat zijn zij ,de macht ,de "koninklijke" "justitie" etc,etc . bij hun begint op het hoogste niveau juist al die corruptie en ongelijkheid en stigmatisering ..en ze voeren alleen maar oorlogen om te doen ,en de schijn te geven,of zij ,de leiders, in "hun" "recht" "staan",ze geven iedere keer wel een ander de schuld zodat zij gewetenloos gewoon in de macht kunnen blijven..

En als de schuld teveel naar al die machtige onzichtbare machthebbers wijst , manipuleren ze door alles wat hun zou kunnen ontmaskeren door al de belangrijkste dossiers op de wereld zoveel mogelijk en constant te vertragen ,en te verpesten , voor jaren en zelfs decennias lang, zo dat zij alle sporen en bewijs materiaal wat naar hun leid zoveel mogelijk kunnen vernietigd worden in die tijd..

Ze gooien ook de publieke aandacht met hun grote criminelen wereldwijde organisatie op de verkiezingen en het stemmen van nieuwe regerings leiders,zoals bv nu in Nederland op 29 oktober 2025 ,maar die grootste financierders hebben zich nooit een donder van de publieke opinie en de regeringen aan getrokken,ze blijven gewoon het publiek als achterlijk behandelen ...
        Ze hebben van al die verkiezingen gewoon een groot carnavals evenement gemaakt ,of een groot Song Festival,een grote parade etc,etc,schandelijk....

En nogmaals ik heb niks tegen rijken ,maar wel als ze rijk zijn geworden door hun hele loopbaan iedereen maar keihard vanaf het begin op te lichten en de hele wereld wat "wijs" maken,met bv "hun" "vergunnings" "beleid" zoals ik dat allang bewezen heb...

..En de eerste 10.000 rijkste op de wereld,zoals Warren Buffet,Bill Gates,George Soros,Elon Musk,Jeff Bezos,Michael Bloomberg, Larry Fink ,Bernard Arnaut, etc,etc die al die oorlogen hebben ,en nog steeds,gefinancierd en genocides georganiseerd hebben vooral zoals Mark Rutte met zijn Nazis van de NATO en Dutchbat en katholieke "koning" Willem Alexander,"Koningin" Maxima ,"Princes" Beatrix,,etc die sinds altijd het racisme en ethnic cleansing in hun Dutch Blauw bloed en Dna en geloof hebben ,waar ze al sinds hun bestaan zo trots op zijn,samen met al hun concurrentie vervalsende mega multinationals zoals de KONINGLIJKE SHELL,Unilever,Phillips,ABN,ING,DSM etc etc, dit alles doen ze om alleen maar egoistisch het grootste markt aandeel te krijgen,ze willen de macht hebben en aan de macht blijven ,om alleen maar voor hun zelf digitaal trillionen € euro te maken om zo hun problemen op te lossen, samen met de grootste accountants buro op de wereld die wel even alles oplossen met hun creatieve boekhoudingen..,deze personen moeten natuurlijk snel terecht staan voor misdaad tegen de mensheid,om De Waarheid te bekennen van al hun misdaden en omkoperij,voor De Rechtbank Het Internationale Strafhof Gerecht in Den Haag ..

Ze denken dat universeel zijn weer iets is wat ze kunnen kopen, en betalen gigantisch veel geld aan de oplichters die dat samen met hun willen spelen,ze denken dat universeel zijn iets is van de buitenkant iets dat je kunt grijpen en op papier kunt zetten of in een doos doen ,of dat het een sleutel of wacht woort is ..maar universeel zijn is alleen maar iets van De Binnenkant van de mens,je kunt het niet grijpen en begrijpen het is persoonlijk.
        Al de rijkste op de aarde zijn gewoon groote geld graaiers,die de universele blijven spelen en zich zo voordoen ,met al kwade gevolgen van dien voor de hele wereld..

De rijkste landen met hun grote multinationals,zoals Koninklijke Shell, etc,etc en financiële fondsen, hebben het altijd voor elkaar gekregen om andere kleinere landen en organisaties het vuile werk te laten doen voor hun ,en ze constant zelfs tegen elkaar opgezet en zich hebben laten opzetten en uitgespeeld,zoals bv de genocides in Rwandan, en Bosnian,en oorlog in Syrien ,Ukraine ,gaza,Israel,,9/11 ,Irak,Libien,,MH 17,,,etc,ze hebben allang meer slachtoffers gemaakt dan Saddam Hussein,Bin Laden,Milosevic,gadaffi en Adolf Hitler,Pol Pot etc,etc,samen

Of ik dat allemaal kan bewijzen ..JA....voor 100% ,lees en zie mijn bewijs materiaal Viho Europe bv tegen het Europese Hof in Luxemburg,tegen het Europese Hof v/d rechten v/d mens in Straatsburg,en tegen de Europese Commissie en tegen de High Court of Justice of England Wales ,UK, De Hoge Raad in Nederland,en tegen veel andere nationale rijke landen rechtbanken, daar bewijs ik dat zij ,dus de rijkste landen,zich altijd het meeste schuldig maken aan nationalisme en ethnic cleansing en discriminatie,concurrentie vervalsing,anti trust violations,mededinging wet overtredingen ,totale corruptie wereld wijd in al hun boekhouding met al hun corrupte accounts,etc,etc,

De rijke landen hebben altijd eerst al die arme landen met hun economische sanctions jaren lang afgeperst(zoals ze trouwens al jaren lang bij mij ook doen) ,zodat de rijke landen het gemakkelijk voor elkaar speelden om hun voor De Slechterik te laten spelen,en te laten opdraaien voor de misdaden tegen de mensheid die de rijke landen zelf georganiseerd hebben met hun wereldwijde macht..

Het argument van de hoogste totalitaire macht zoals bv de "United" Nations,was en is altijd geweest dat de kleineren niet naar hun luisteren...punt uit.... MAAR IK HEB OOK NOOIT NAAR DE RIJKE LANDEN GELUISTERD EN IN HUN GELOOFD.....EN IK HEB BEWEZEN DAT IK GELIJK HEB MET AL MIJN BESCHULDIGINGEN TEGEN DE RIJKE LANDEN..

Tot al die proleten prominenten en elite, maar eens netjes de waarheid vertellen hoe hun, al eeuwen oude mafia "werkt" bv hun franchise systeem ,en vergunnings beleid, illegale markt controle,bank systeem,,etc,etc,dat schijnbaar, alleen maar voor hun goed uitkomt,en die andere als crimineel behandelen en uitschakelen,als ze niet willen luisteren naar hun kwaad beleid

Of wachten ze soms allemaal op het moment om hun alleen ,zichzelf ,onder elkaar ,weer volop grote prijzen en medailles te geven en rijkelijk te belonen....
        Misschien zouden de eerste prijzen van ignorantie,arrogantie, gewetenloosheid en gewelddadigheid wel de geschikte prijzen zijn voor hun,zo van het volk begrijpt het toch niet ,dat zij ,de leiders,de "goede" zijn..

Een van die onbeschofte belangrijke leiders( Emmanuelle Macron) vertelde zelfs op TV dat het volk het toch momenteel ,en zelfs misschien nooit ..HET BEGREEP ..
        Die leiders verkopen zelfs hun eigen volk voor achterlijk,en dat nadat die leiders al hun hele geschiedenis al hun religieuse en nationale rotzooi op alle scholen en universiteiten er met geweld erin hebben gepompt.

Die mafia leiders controleren,en manipuleren,helaas, zo erg als het is, ieder zijn bank rekening op de hele wereld ,deze "leiders" moeten natuurlijk de laaste zijn,met hun geschiedenis, die je vertrouwd met ieders bank rekening nummer ,Gps,medische gegevens,geld,pensioen,belastingen,aandelen,cookie s,prive en intimiteit ,telefoon,computer,familie,gezin,scholen, Universiteiten,belastingen,uitkeringen,zorg,health service,verzekeringen,werk,media,geloof,gender, pension,etc,etc,de leiders beslissen nl nog dagelijks hierover op aarde....dan is er natuurlijk zeker nooit een kans op een betere toekomst ,als zij dat blijven doen.

Geen woorden zijn hard en fel,genoeg van mij om te proberen te stoppen, al die grootschalige, oorlogen,corruptie,grote rijkdom verschillen,drugs,discriminatie ,wel of geen health service,etc,etc

Wat mijn visie voor de toekomst is??.....DAT IS .....VOORUIT.......maar niet als de hoogste leiders niet eerst hebben bekend voor al hun misdaden tegen de mensheid..

Slechter en corrupter dan tot nu toe in de geschiedenis zou onmogelijk zijn volgens mij, en ik dwing niemand met mijn werk en propeer niemand mijn werk op te dringen,die daar niet in geloofd,.
        Tot ze maar op de ouderwetse gewelddadige manier door gaan,als ze dat willen

Maar als het publiek precies de waarheid krijgt te horen na al die eeuwen van leugens en fake news en door wie ze altijd voor achterlijk werden verkocht zullen velen zich veel beter en opgelucht voelen (niet de daders).

Het is als een verlichting ,en dat is vooruitgang,dat is toekomst.

Getekend ,Maurice,J. Chr Visser. VIHO.....alias Castert........... ROSEBUD...

.
        Last edited by castert; 26 februari 2026, 10:11.

Opmerking

Deel 11

Ze vonden schijnbaar dat ik helemaal niks zei omdat ik niet reageerde op al hun vragende blikken naar mij ,leg jij je maar uit aan ons we snappen je niet ,maar hoe kun je iets niet snappen als je HET dagelijks doet en je ,je er schuldig aanmaakt?????
          ,maar ja ik ga echt niet,over mijn Hoogst belangrijk werk , ouwe hoeren op de hoek van de straat,of met de buren die mij precies 10 jaren lang hebben bespioneerd en gestalkt, ,,of mijn belangrijke energy verspillen, door te kallen en alcohol te drinken zoals de meeste Nederlanders,Limburgers en zeker Maastrichtenaren die dat,goed opgevoed, doen in een van hun 10.000 cafes in het land ,waar er vele net zo uit hun nek kletsen als Albert Schweitzer en serieus proberen over te komen.....dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
          ,...
          of in een hun vele "sjieke" restaurants of politieke praat clubjes,of in een van die duizende totaal niks zeggende talkshows ,waar het alleen maar om de gezelligheid en de familie sfeer en kijkcijfers gaat,en nooit om de echte inhoud,en natuurlijk om gezamelijk te liegen om HUN LAND te verdedigen ,om hun "cultuur" in stand te houden,ze willen wel dat de moskeeen niet meer luidruchtig zijn ,maar ze moeten eerst zelf eens stoppen met hun onheil en dat is bv hun sinister Klokken geluid.

Of om mij even uit te leggen aan hun ,over mijn universeel belangrijk werk bij hun Het Volk ,en even vragen hoe alles gaat hoe zij dat schijnbaar altijd doen ,bij de kapper of zo, of bij tandarts,ziekenhuis,fietsenwinkel,of bij "vriende" of "bekende" of "familie" die willen wel weer even plat kallende overal over blijven liegen en de boel weer verdraaien om wat aandacht te krijgen,en ,om te proberen er mee weg te komen

Ze wilden schijnbaar dat ik stukje schrijf in Mestreech online ,nauw dat heb ik bij deze dan gedaan.

Je weet maar nooit misschien houden ze wel eindelijk eens op om mij dagelijks vlijmscherp economisch af te persen....en als een achterlijke rondjes te laten fietsen in Maastricht,omdat ze mijn heel vermogen niet willen terug geven,omdat ze weten dat ik dan de dag ernaar vertrek uit het dorp maastricht.
          Ik heb helaas mijn prachtige gestolen villa nachtengalen straat 9 in lanaken nog niet terug,met mijn mooie tuin van 10.000 m'2 en eigen tennisbaan en zwembad...Daar woont nu al ,sinds 1997 een criminele kartel leider in, die precies MIJN villa gestolen heeft als machts vertoon dat je beter niet aan hun kartel moet zitten
          Dat ik nooit in hun en het geld geloofde ,heb ik nu wel lang genoeg bewezen anders was ik al lang een van die graaiers geweest.

ik moet schijnbaar eerst heel lief en aardig zijn ,als ik ergens naar toe ga in hun stad en wijken,en ik moet het ook echt menen ,....heel aardig zijn tegen iedereen,net zoals een prins carnaval van hun dat doet ,of zo een populaire burgemeestertje, of zoals een van hun ,"figuurlijke" spirituele pedo, pastoors,die in zijn riant huis al 60 jaren lang pal naast een kleuter school woont,, en meteen wel even oordeeld en aan hun geest en spirit en individualiteit zat van elke kind ,die kruipt wel even in die jongen nog kwetsbare kinderen hun hersens ,en hypnotiseer ze voor de rest van hun leven...en kijkt welk kind er wel en niet direct in hem alleen geloofd ,of wel of niet braaf luistert naar hem,en de pastoor bepaald meteen ,met zijn uitgekozen leraren,welke plaats de kleuter krijgt voor zijn leven lang in de maatschappij,en zorgt er dan voor dat zijn waarneming en beslissingen precies uitkomen met zijn Vaticaan organisatie ,want hij moet natuurlijk wel gelijk krijgen anders geloven ze de kerk niet meer,en de pastoor wil natuurlijk niet toegeven ,als hij fout zit met al zijn oordelen in zijn Parochie,zoals hij ,niet wil toegeven dat hij en al zijn broeders,fout zaten bij mij en bij vele, vele ,anderen.

De pastoor en de kerken en Vaticaan,houd nl in het geheim met grote preciese in al zijn archieven precies bij,en bestempeld wel even iedereen voor de rest van hun leven,, en wie wat geloofd en wie niet,en wie een trouwe langen termijn volger van hun is,en wat er wel en wie er niet in de krant komt,en op welke manier en wanneer hij in de krant komt met de grootste precisie,en wie wel rechter en advocaat,bankier,belasting ambtenaar en notaris etc etc mag zijn en wie niet,,en natuurlijk zeker niet te vergeten ,wie bij de Bank mag werken en de belangrijkste en strategische posities krijgt en wie niet..
          dat allemaal is nl zijn dagelijks werk en brood verdienen,al eeuwen lang speelt dat spirituele vuil spel zich af tot in de jaren 1950,60,70 ,80,90 toe ,hij,met de kerken hebben nl het grootste geld fonds en invloed op de wereld ,hij alleen mag het brood en de hosties uit delen...

Toen ik +-5,6, 7 jaar jong was zag ik dagelijks hoe andere kinderen in hun handen vielen,en die liepen er,erna mooi afgericht,en gehypnotiseerd en angstig bij,en zogenaamd vol "vertrouwen" maar niet meer in hun zelfs ,ze moesten verplicht wel laten zien dat ze echt meededen en geloofde en hun christelijk woord en vals geroddeld wilden verspreiden...zo van geloof maar in Papa in De Vader.... ,ik zag in hun ogen ,en voelden aan ,dat al die kinderen afscheid hadden moeten nemen van Hun zelf ,Hun ik,en dat hadden ze ook gedaan, ze moesten wel ze moesten nl "hun" "plicht" doen en hierna schreven ze natuurlijk heel mooi op school en luisterde ,goed afgericht,en angstig zeer goed ,naar de broeders,pastoors ,nonnen,leraren en naar de gemeenten burgemeester ,rechters,etc,etc,trouwens mooi schrijven kon ik ook als ik wilde ,maar ik had er geen zin in..ik laat mij niet dwingen en africhten..,

Al die kinderen werden natuurlijk voorbereid om in hun verhaal te geloven en te verspreiden en braaf in hun hierarchie te geloven....Nauw dat is hun dan ook goed geluk met 70 jaren lang Fake news en leugens voor de zoveelste keer in de geschiedenis te verspreiden... In alles waar die kinderen geforceerd werden in te geloven, is er nog niet eens Een Ding of ideologie dat is blijven Staan....En zo gaat die rotzooi al 2000 jaren door ...De kerk heeft de belangrijkste plaats aan die grote ronde nazi vergaderings TAFEL samen met de bankiers ,industriele,verzekerings maatschappijen,royals, politicussen,nationalisten,etc,etc

Er zullen wel veel mensen zich afvragen waarom ik zo vaak terug kom over al die rotzooi wat er zo lang geleden allemaal is gebeurt....nauw dat doe ik omdat dezelfde instituten en geld fondsen van vroeger nog groter en gevaarlijker zijn geworden nu in 2025 ,omdat ze door hun macht en organisatie steeds het voor elkaar krijgen om het publiek van alles en nog wat voor te liegen,keer op keer...,ze veranderd gewoon keer op keer hun verhaal willen we voor uit gaan moeten we eerst goed blood leggen wat ze vroeger precies deden,en nu nog steeds doen op een andere manier ,en op welke kwaadaardige manier ze het nu weer doen...

En dan blokkeren al die leugenaars keer op keer mijn rekeningen en leggen beslag op alles wat ik had verdient in de parallel markt....Het wordt tijd dat al hun rekeningen en bezittingen in beslag worden genomen.

De pastoors en broeders en nonnen hebben het monopolie van het geloof en maken er dagelijks misbruik van.......en die kinderen ,die ze allemaal bekeerd en afgericht hadden,hebben ze toen ook alles kunnen wijs maken wat ze maar wilden ,tot op vandaag toe geloven bestuurders op de belangrijkste posten in hun gedoe,zelfs zonder dat ze het zelf beseffen ..

,het leek wel of die pastoors zich verheugden en trots waren , als ze er weer een bekeerd hadden van jongs af aan ,op hun voetbal club Rapid in Maastricht kwamen de broeders ook wel eens vaker met hun lange zwarte rokken de kleed kamer binnen marcheren..

Ze deden zo gevaarlijk,slinks en achterbaks tegen mij ,omdat ,ze het niet voor elkaar kregen om mij in hun te laten geloven ,en af te richten,,en ze kregen het ook niet voor elkaar om mij van de wijs te maken of een brutaal of agressief kind van mij te maken, ik was een raadsel voor hun,,ik kon mijn gevoelens en gedachten zelfs nog niet eens aan mij zelf uitleggen ,,het was puur instinct en gevoelens van mij ,wat mijn ziel en leven gered heeft van de duivel zelf ..

Toen ik 8 jaar oud was kon ik gelukkig naar de Montessori school in de stokstraat gaan, wat voor mij een paradijs was,zeker in vergelijking met die scholen van die katholieke broeders,nonnen,en pastoors ,maar later moest ik helaas weer terug naar de mavo waar die vieze Machiavelli broeders nog steeds aan de macht waren...en die mij daar na weer probeerde 4 jaren lang,tevergeefs, op mijn knieën te krijgen voor hun ,wat een zieke bende was dat.Daarna begon ik op 16 jarige leeftijd in het magazijn van het klein groothandel bedrijfje van "mijn" "vader" ,waar ik al na 2 maanden de telefoon begon op te maken ,en zelf steeds betere en grotere zaken begon te doen.

En nu opereren al die machtige kerken nog steeds wereldwijd samen, maar nu maken ze al hun volgers alles wijs en misleiden ze op een andere en nieuwe manier ...ze hebben het monopolie van de Geest..het Vaticaan met al hun bezittingen wereldwijd wordt totaal onderschat en is een gevaarlijk Institute van de duivel ...al hun bezittingen moeten zo snel mogelijk in beslag genomen worden voordat ze nog meer onheil stichten,.,ze hebben nu in 2025 niks meer te zoeken op deze wereld,ze moeten opdonderen.

Ik wil wel eens even schriftelijk weten van die nieuwe paus Leon (en zijn 7 voorgangers)wat dan het groot probleem met mij is en was sinds ik geboren ben,ze behandelen je en maken je voor autist uit als je het maar bleef vertikken om in hun katholieke troep te geloven tot op vandaag toe...en ze vinden dat vele anderen het zelfde probleem hebben en zijn,zo als ik ,omdat ze,terecht, niet in hun vals onzinnig gedoe geloven zoals ik,.. Het vaticaan maakt altijd gewoon iedereen wat wijs als ze maar aan de macht kunnen blijven,en alle banken onder controle kunnen hebben,met hun "gelovigen" en volgers....

ik begrijp nu wel onderhand waarom al die Arabieren zoveel en hard altijd Allah riepen,die geloofde terecht niet in die Christensen troep.,...maar ja al die onorganiseerde Arabieren met hun islam en al die onorganiseerde Palestijnen interpreteren hun boek ,hun "geloof" en hun eigen bende zoals het hun uitkomt, ,...en SPUGEN letterlijk en figuurlijk op ieder ander ,en ze voeden hun eigen kinderen op om met hun haat en fanatisme mee te doen ,en in hun boek te geloven ,maar ze geloven in realiteit, nog steeds zelf ,altijd al ,steen vast ,alleen maar in de Dollar $ en de Euro € ,en om alle westerse ,Americaanse Japanse en Chinese producten te kunnen kopen,dus Dat Allah gedoe van hun is en was altijd maar een grote SMOES ... en wat de Jode betreft die blijven nog steeds,verloren, zoeken en vragen naar Hun Messiah.

We moeten eens met zijn alle goed afrekenen met ons kwade verleden ,we leven nu allemaal in de 21 eeuw en AL die haat zaaiende religies en nationalen en chauvinistische instituten van de middel eeuwen horen daar allang niet meer in thuis..of het nauw katholiek,Islam,joods,boudisme, hindouisme,dali lama,bijbel, Jesus gedoe , Mohammed,allah, nationalisme etc,etc ze moeten gewoon geen financieringen meer krijgen .punt uit...
          En dat wil echt niet zeggen dat ,daarna als het is afgeschaft,al de armste van de aarde meteen naar al de rijkste landen toegaan..in tegendeel ,want ze zullen vanzelf wel snel door gaan hebben dat de grootste en beste kansen nu eindelijk eens in hun eigen landen liggen.

Het bewijs duidelijk dat ze het helemaal niet eerlijk spelen ,anders zouden die nazi methodes van hun helemaal niet nodig zijn...

Dat die paus zich maar eens voor het Int,Strafhof Gerecht in Den Haag gaat uitleggen..

Ze hebben altijd bij mij gezien dat ik een groot probleem was voor hun ,het lukte hun nl niet om mij naar hun hand te zetten en mijn vertrouwen te winnen,dat irriteerde ze enorme en maakte ze echt vals en gevaarlijk tegen mij...

Ze hadden ook een groot probleem met de Montessorischool in de stokstraat Maastricht ,nauw die hele school hebben ze,helaas dan ook goed te grazen genomen en mee afgerekend vanaf 1974, en naar hun hand gezet met hun katholieke invloed hier in Maastricht ,tot op vandaag toe..

Als mensen echt om hun kinderen gaven waren ze allang het Vaticaan en al die grote kerken binnen gestormd,om beslag te leggen op de Vaticaan bank, en om de grootste kwaadaardige beerput te openen ,,van de hele geschiedenis met hun kerk archieven ,om te zien hoe dat stiekem monsterachtig selectie systeem wel echt "werkt" sinds de laaste 2000 jaar...

Moeten ze maar een precies uitleggen wat nu wel de functies is van dit grootste en rijkste instituut op aarde..nauw ik weet wel wat hun functie is ,en die is IEDEREEN OPLICHTING ..

Dat het de grooste oplichters zijn wordt weer voor de zoveelste keer bewezen samen met de grootste financiele instituten op aarde ,is dat alles draait om Trust en Anti Trust .....terwijl ze pretenderen dat ze mij nog niet eens kennen en terwijl er niemand is op de wereld is geweest die zoveel grote bedrijven te grazen heeft genomen en grote boetes heeft laten betalen voor anti trust violations ...hun argument en leugens was altijd dat het hun rechtbanken en hun advocaten was die dat deden....maar dat is een grote leugen en dat was alleen maar omdat ze wel moesten ,daar ik al vanaf 1975 de knuppel in het hoenderhok had gegooid ,en de hele office sector in stad en alle landen wisten verdomd goed van mijn strijdt tegen hun discriminerende exclusiviteits contracten ,en discriminerende contracten wereldwijd dus ze moesten wel iets doen om nog niet meer hun reputatie te verliezen....plus er is niemand van hun, die er echt ,dagelijks met gevaar van mijn eigen leven er tegen in ging.alleen ik STA en stond er voor..

Al die "gelovigen" en volgers worden al sinds het begin van hun leven onderdrukt ze weten het alleen zelf niet ,om dat ze er maar in geloven ,...geloof hun maar eens niet ,dan stampen ze je ,je meteen het Mondriaan in..

Ik heb bewezen dat al die rechters en al die bekende advocaten etc ,die inplaats dat ze veroordeeld worden voor hun misdaden,zelfs nog constant in veel talkshows met plezier worden ontvangen, in dit nazi land terwijl ze ,50 jaren lang,corruptie en discriminatie hebben verspreid en onder een hoed werken met al die multinationals die door mij beboet zijn geworden,
          en bluffers , provocerend en vals dat ze zijn ,vertellen ze het publiek dat ik een advocaat of recht"bijstand" moet hebben ,.
          dat zouden ze wel willen om hun reputatie te redden,dat ik met hun moet samenwerken,en dat uitgerekend deze schoften mij de les lezen en ze zich nog steeds voordoen of ze weten wat recht is ,ik lees hun de les en zal hun vroeg of laat voor de rechtbank zetten..
          dat ze dat nog weer proberen te Flikken laat duidelijk zien dat je met de duivel te maken hebt,die tegen iedereen in de maatschappij maar blijven liegen..,

ik heb al de laaste 50 jaren bewezen dat zij dus niet weten wat Recht is en ze zelf slecht,omgekocht,en De Daders zijn..

Ze moeten nu eens eindelijk beslissen of ze al die personen geloven of mij. maar dan hebben ze een groot probleem want ze weten precies dat ik die personen die ik zo fel tegen mij had ..ik er niet en nooit mee weg laat komen...

,Of ze regelen het zo "toevallig" en proberen ze er voor te zorgend dat ik misschien net "toevallig" tegenkom ,bij de AH,kruitvat,tandarts,fietsenwinkel of bij de Action, etc ( want ik moet natuurlijk op mijn "hun" centjes letten)een van die corrupte gevaarlijke rechters,curators,advocaten ,notarissen,etc tegenkom ( die ik waarschijnlijk nog niet eens meer zou herkennen),,die mij en mijn vrouw en mijn zoon geprobeerd hebben van kant te maken.. door ons op straat te stampen.
          .probeer dat maar eens te overleven als je zo vaak op straat wordt gestampt en opgesloten wordt in Hun Mondriaan .

De hoogste bestuurders sturen dagelijks al hun onderdanen op mij af ,en proberen zo dat ik al mijn kostbare energy en tijd met die onzin verlies,, door mij te laten stalken met al die "sociale" onzin.de hoogste bestuurders doen alles ervoor als ik hun maar er buiten laat ..
          zo van er is niks gebeurt, en nogmaals ze proberen mij ,constant,op te zetten ,en te associëren,met een van mijn gevaarlijke "familie " leden die mij totaal leeg gestolen hebben en alles hebben geprobeerd om mij dood te zien
          ze proberen gewoon alles en mijn werk weg te werken.

Of ze willen schijnbaar dat ik eerst,sociaal wordt˜ ,en met een van hun contact maak,...ook al is het er maar een..,,zo slecht dat ze zijn ,ze wilen dat ik eerst met een van hun aanpap ,terwijl ik mijn zoon zijn moeder mijn schoondochter en mijn kleinkind ,nog niet eens bij mij kan zijn,en ,die door die mafia op de zelfde manier worden lastig gevallen en bedreigd zoals ik ,tot op november 2025 ,en voor ik weer bij hun wil zijn, wil ik eerst natuurlijk al mijn bezittingen terug krijgen ,en alles recht hebben gezet,op mijn manier,zodat hij en zijn moeder ,en mijn schoondochter,en mijn kleinkind en het publiek de waarheid horen,zodat ze zich niet meer hoeven te schamen voor mij.

Ik herhaal mij helaas zelf misschien veel ,maar er is geen krant op de wereld die niet ieder artikel ,iedere keer opnieuw ,van het begin af aan opschrijft en dan het nieuwste er aan toevoegd.

Ik heb dit alles allang ,zo wie zo, op mijn http://vihoworld.over-blog.com en op mijn Facebook timeline gezet....
          maar ik schrijf helaas en gedwongen,alles maar weer eens,voor de 3 x op ,om dat ze schijnbaar dachten dat ik niks meer zou zeggen,en dat ze het eerst nog allemaal moeten zien.,zo van die stop wel met zijn onzin,..dus ik laat ,,stom genoeg ,,af en toe even zien dat ik nog, helaas voor veel andere ,ondanks alles nog ,spring levend ben.

We kunnen het als laaste nog even hebben over de zoveelste propaganda miljarden kostende NATIES hun NAVO/NATO top binnenkort in Den Haag ...

.waar ze weer wereld wijd het goede voorbeeld gaan geven over wie ze nu weer gaan neerschieten op de wereld.

Ze moeten nl wel weer er goed voor zorgen dat hun Gas prijs nog hoger wordt.

Al die wereld leiders concluderen uit eindelijk ,zo van,,.....wat maakt het uit,en blijven maar gewoon,oorlog voeren,geld drukken ,of digitaal geld aan maken ,douane tarieven krankzinnig verhogen etc,etc,wat maakt het uit ,als zoveel mogelijk mensen van de hele wereld er maar in geloven,dan kunnen ze gewoon doorgaan..maar het publiek heeft gewoon geen keus ,normaal zou zijn, als het publiek met hun eigen wil in alles kunnen geloven en vertrouwen zonder al die corruptie en onrechtvaardigheid .., ...maar ze vergeten wel helaas wat nog belangrijker is ,en dat is ,als al het publiek er nu in begint te geloven en met de dag slimmer wordt en meer licht ziet ,licht maar niet bij hun, ....,licht dat niet door hun er is gekomen,maar dat willen de machtigste bezitters maar niet eerlijk toegeven waardoor hun gevaar op de loer blijft liggen.

Ik denk dat we eens beslag moeten leggen op al de Shell,Apple,Micro soft, etc,etc aandelen van die leiders van de Navo dan hebben die echt geen zin meer om andere de dood in te sturen.

Maar ja, dan pas wordt de rode lijn echt doorbroken voor hun ,en dat is als je aan hun eigen geld zit.

En met zo een peace maker als ik verdienen ze totaal niks ,dus die onderdrukken ze.ik vraag me af hoe lang ik ze nog van mij af kan houden ,ze staan nu al tot op mijn stoep...

Maar ja wat verwacht je anders van zo een bende generaals die altijd maar op een manier hun zin kunnen krijgen en het laaste woord ,en dat is met al hun wapens ,zo triest.

.getekend .

Maurice Visser VIHO.

.
          Last edited by castert; 26 februari 2026, 10:21.

Opmerking

.Deel 12........Zeer belangrijk om te melden is het volgende ...op internet zoals Google AI ,Gemini,deep seek ,yahoo,bing ,euro lex ,en alle andere juridische sites ,gebruiken vervalste juridische en officiële stukken gemaakt door de rechtbanken, kamer van koophandel, griffier ,rechters,,notarissen,belastingen,rechtbanken media,gemeente ,etc,etc ze zijn tegen mijn wil ,en achter mijn rug,en in het geheim ,en achteraf vervalst en verdraait, ,ze zijn vol met leugens ,betreffende o.a de oprichtings datums activiteiten in de statuten etc,etc, en ze vervalste alle cijfers ,mijn zeer succesvol bedrijf werd keihard vernietigd door all hun leugens om het gewoon gewetenloos kapot te maken en leeg te stelen en daarna failliet te verklaren,en al mijn goed werk ook nog eens op de namen te zetten van hun corrupte natie collegas ,en ze de hele inhoud van MIJN daadwerkelijk belangrijk werk gewoon in de doofpot houden ,ze vertellen allemaal leugens ,over mij en de VIHO groep ....dit is door al mijn tegenstanders opzettelijk gedaan, die al sinds 1975 tegen mij samenzweren,samen met corrupte rechters ,hoge ambtenaren, accountants, notarissen ,bankiers,verzekerings maatschappijen,advocaten,etc,etc .alleen maar omdat ik met hun grootste bedrijven concurreerde ,en hun mafia gedrag verstoorde..

DAT AL DIE PERSONEN VAN WIE IK HUN NAMEN OP MESTREECH ONLINE(EN DIE VANUIT LIMBURG EN MAASTRICHT ALS EERSTE) HEB GEZET ,MAAR EENS EINDELIJK EENS OPRECHT DE GROOSTE SPIJT EN SCHAAMTE BEGINNEN TE VERTONEN AAN HET PUBLIEK EN ZICH ZELFS MAAR EENS ZO SPOEDIG MOGELIJK GAAN AANGEVEN BIJ DE JUSTITIE EN GAAN BEKENNEN VOOR DE RECHTBANKEN ,OVER AL HUN VALSE DADEN, CORRUPTIE, ECONOMISCHE DISCRIMINATIES ,KARTELS,ETC,ETC, OF WILLEN ZE OP ALLE SCHOLEN EN UNIVERSITEITEN HUN EIGEN KINDEREN VOOR BLIJVEN LIEGEN IN DE TOEKOMST..

Ze moeten maar eens duizenden Netflix films en series over hun maken,van wat ze allemaal achter de schermen samenzweren .

Ik zal de komende jaren er alles aan doen om de daders juridisch straf rechterlijk te vervolgen om ze zo al hun leugens over mij te laten bekennen voor de rechtbank.en aan het publiek.....en al mijn geleden schades door hun te laten uitbetalen.....
            .
            .
            Last edited by castert; 26 februari 2026, 10:23.

Opmerking

Bezig...
            X