Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Boe is dit?

Sluiten
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Goed gezien Peter.
    Een aardig bovenlicht met florale motieven in glas-in-hout. Boe, o, boe is dat?

    Click image for larger version

Name:	P1007763.jpg
Views:	240
Size:	381,7 KB
ID:	105048

    Opmerking


    • Peter: is er een zeevarende in de buurt?

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
        Peter: is er een zeevarende in de buurt?
        Ja Breur, eentje die wel vaart, maar niet vaart.

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
          Peter: is er een zeevarende in de buurt?
          Maar dat is varen op gegist bestek, stuurman. Loods ons naar een stip op de horizont, alsjeblieft.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht

            Maar dat is varen op gegist bestek, stuurman. Loods ons naar een stip op de horizont, alsjeblieft.
            Zo aan de gevel te zien, moet er altijd een bushalte zijn geweest. En verse vis dient niet naar vis te ruiken.

            Opmerking


            • Markt 14 naast Zeeman
              Die fice op RVS plaat aan de muur van Office was de hint voor mij.

              En de spiegeling van het stadhuis op de markt in het glas
              Last edited by Antonius; 28 maart 2022, 12:06. Reden: aanvullende reden
              Iets te oud voor re-educatie
              iets te jong voor afdanking
              m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

              Opmerking


              • Ik ga even geen eigen zoekopdracht plaatsen omdat ik niet mobiel ben ( 't spit )
                En aangezien Breur ook al de ronkende en ongezonde bushalte vermoede waar half Maastricht uitstapte om de markt op te gaan of het winkelcentrum

                geef ik de beurt aan Breur die toch een beetje foetelde met de binnenopname van een publiek toegankelijke locatie, foeteleer
                Iets te oud voor re-educatie
                iets te jong voor afdanking
                m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

                Opmerking


                • Beterschap Antonius. Een beetje armoedig plaatje deze keer. De bakstenen zijn inmiddels wit gesausd en de invalidentoegang niet meer aangegeven.
                  Click image for larger version

Name:	103_0379_IMG.jpg
Views:	157
Size:	34,8 KB
ID:	105056

                  Opmerking


                  • Please Sir, can I get some more?

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
                      Please Sir, can I get some more?
                      Concentreer je op arm.

                      Opmerking


                      • 'Gooien met die ballen!'

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                          Petanque, jeu de boules, Die den armen geeft, zal geen gebreck lijden, Grote Looiersstraat 17.

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht

                            Petanque, jeu de boules, Die den armen geeft, zal geen gebreck lijden, Grote Looiersstraat 17.
                            Sprakeloos ben ik Peter. Gooi er maar een nieuwe boe? tegenaan.

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                              Sprakeloos ben ik Peter.
                              Je bent niet de enige! Van Breur weet ik het niet zeker, maar Peter verdenk ik ervan dat hij razend knap is met cryptogrammen, een talent dat ik volledig ontbeer. En dat hij de binnenstad van binnen en van buiten kent.
                              En dan toch nog iets extra's: Maastrichtse cryptogrammen... Nog noets neet vertoend...

                              Opmerking


                              • ...dat hij razend knap is met cryptogrammen...
                                Ik probeer het wel eens, ongeveer een keer per maand kan ik er een volledig invullen. Dus een talent? Nee. Die Maastrichtse zegt me bijvoorbeeld helemaal niks. Dat van de binnenstad klopt trouwens wel een beetje. Maar dan alleen van het bekende deel

                                Ik plaats maar gauw een nieuwe: Boe is dit?

                                Click image for larger version  Name:	P1008103.jpg Views:	0 Size:	246,0 KB ID:	105071

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X