Beste mede-MO-ers, ik heb even helemaal geen tijd, maar er bestaat een website voor wegkruisen in Maastricht, en er is geen garantie dat alle kruisen zijn benoemd. Maar misschien dat jullie met Google Streetview dit prachtige kruis kunnen vinden? De eerste vier leverden mij niets op, maar dat is ook weer niet helemaal 'hard'.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtIs al meer dan een week geleden. We kennen Maastricht maar niet elke boegbeeld.
Tijd voor een nieuwe opdracht.
Nou vooruit, nog een aanwijzing: Het kruisbeeld bevindt zich in Maastricht Oost.'t Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koelekopke Bekijk berichtNou vooruit, nog een aanwijzing: Het kruisbeeld bevindt zich in Maastricht Oost.
Opmerking
-
Dit is het bewuste kruis
En hier staat het kruis aan de Lovendaalhoeve 30
Ik weet niet waar de verwarring Severenstraat vandaan komt ???
Maar goed, de foto is nu toch goed geraden. Aan jou weer de eer Verwijderde gebruiker't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtOf toch Severenstraat bij de Zeven Bronnen?
Opmerking
-
We waren samen Verwijderde gebruiker
Jij zag nu ook dat het Lovendaalhoeve is.'t Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtDit lijkt mij toch niet echt moeilijk:
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Ook deze muur heeft een geheugen. Waar staat ie en weet je ook wat ie vaak hoorde?
Opmerking
Opmerking