Lakenweversplein, Beeltplein?
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtGoed lezen, was ook het probleem van de eindejaarskwis🙊, op het kruispunt Van Hasseltkade loop je de Maastrichtergrachtstraat in en na enkele meters rechtsaf daar moet je zijn. De Pompenstraat is niet goed!🐾Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichtZeg het maar.
Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Mooie foto, Parel, maar inderdaad een beetje klein. OK, wit geverfd huis(je) met nr. 48 onder een zware wingerd. Mooi hoor. En in elk geval een bewoner met gevoel voor traditie, die het originele geschilderde huisnummer niet heeft verruild voor iets moderners. Chapeau. Nu nog even vinden waar het is. Zuidelijk ten oosten van de Jeker?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtMooie foto, Parel, maar inderdaad een beetje klein. OK, wit geverfd huis(je) met nr. 48 onder een zware wingerd. Mooi hoor. En in elk geval een bewoner met gevoel voor traditie, die het originele geschilderde huisnummer niet heeft verruild voor iets moderners. Chapeau. Nu nog even vinden waar het is. Zuidelijk ten oosten van de Jeker?Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtMeesenbroekerweg?Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtSt. Bernardusstraat 46?Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
Opmerking