Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mestreechteneer, maar niet van geboorte

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten



  • Een zeer bekend iemand in Maastricht, maar die niet in Maastricht is geboren.
    Wat is haar naam en waardoor is ze bekend?
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
      Hebben we het hier over 'n tweeling, of wil je gewoon laten zien dat je afbeeldingen kunt spiegelen..?
      Geen tweeling, maar ik moet een afbeelding hebben die minimaal 400 pixels hoog/breed is om te kunnen uploaden.
      Mijn Album accepteert geen afbeeldingen in het postzegelformaat.
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

      Opmerking


      • Ik zal nog een aanwijzing geven: haar naam is ooit een keer genoemd door mij, maar dan bij een totaal ander onderwerp.
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Zingt ze, speelt ze toneel, kennen we haar van tv..?
          We kennen haar alleen maar via een bericht op dit forum, dat in feite een krantenbericht was; notabene met dezelfde foto en olijfje heeft er op gereageerd.
          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
          Thomas More

          Opmerking


          • Nog een aanwijzing: rubriek 'Kunst en Cultuur'.
            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
            Thomas More

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
              Hè ja, wereldberoemd..Studente Juulke Friesen van de Universiteit Maastricht
              En dat is goed gevonden door olijfje.
              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
              Thomas More

              Opmerking


              • Is de dame van de laatse foto-opdracht in Zuid-Limburg, Limburg, Nederland of West-Europa geboren?
                Werkt en woont ze in Maastricht?
                Is ze bekend van TV, krant, radio?
                Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                Thomas More

                Opmerking


                • Ik had het moeten weten, olijfje.
                  Het is het PvdA raadslid Rachida Es Sadki.

                  Persoonlijke introductie

                  Ik ben getrouwd met Mohammed Missaoui, en ben opgegroeid in Malpertuis waar ik me nog steeds erg thuis voel.
                  Ik ben in de politiek gegaan omdat ik het als mijn plicht voelde om als allochtone vrouw mee te discussiëren daar waar de beslissingen genomen worden.
                  Als je wilt dat er iets verandert en dat men gaat luisteren naar jouw wensen en die van je achterban, dan moet je het heft in eigen handen nemen en niet blijven afwachten.
                  Daarom wilde ik me meer profileren door actief te participeren in de samenleving.
                  Zelf investeren in Maastricht.
                  Het is voor mij nog allemaal vrij nieuw, maar al doende leert men.
                  Ik ben iemand die het graag opneemt voor de zwakkeren in de samenleving en probeer dan ook op dat gebied in de Cie Breed Welzijn zoveel mogelijk mijn steentje bij te dragen.
                  Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                  Thomas More

                  Opmerking


                  • Omdat ik niet weet wat haar geboorteplaats is, zal ik de afbeelding veiligheidshalve maar in deze rubriek plaatsen.



                    Wat is haar naam en waarom is ze een zeer bekende Maastrichtenaar?
                    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                    Thomas More

                    Opmerking


                    • Is dit soms Monique Dickhout directeur Spaansgouvernement
                      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                        Is dit soms Monique Dickhout directeur Spaansgouvernement
                        Proficiat, parel; helemaal goed.
                        CHAPEAU
                        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                        Thomas More

                        Opmerking


                        • Een nieuwe is in aantocht
                          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                          Opmerking




                          • Vertel het maar
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                              Is het een 'weerman'..?
                              Inderdaad
                              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                              Opmerking


                              • Dat is niet Thijs Zeelen, ook niet Leon Rademakers, maar Rob van der Giessen.
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X