Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gezelligste kaffee in Mestreech

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Gezelligste kaffee in Mestreech

    Waar vertoeft de Maastrichtenaar het liefste?

    Zelf ben ik vaak in de Struys te vinden, erg gezellige kroeg. Ook de Struys-quiz, 1 keer in de 4 weken is altijd leuk om mee te maken.
    Natuurlijk zijn er meer Maastrichtse kroegen waar ik graag kom maar de Struys steekt er qua gezelligheid met kop en schouder bovenuit voor mij.

  • #2
    Waterval-Jongens? Dat zegt me totaal niks.. Take Five is niet mijn ding, is een ander soort volk dan mezelf.

    Opmerking


    • #3
      Haha begrijp ik maar zoals ik al aangaf ben ik ook dikwijls in andere kroegen te vinden. Sowieso als ik op woensdag of donderdag op stap ga met studenten/vrienden begeef ik me nooit naar de Struys.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Sint Servaos Bekijk bericht
        Haha begrijp ik maar zoals ik al aangaf ben ik ook dikwijls in andere kroegen te vinden. Sowieso als ik op woensdag of donderdag op stap ga met studenten/vrienden begeef ik me nooit naar de Struys.

        Unne heilige in ut kaffee. Ut mot neet gekker wurre.

        Doon mich meh unne Karmeliet in de Falstaff. Meh dat is eigelik meer veur de Karmeliet.

        Opmerking


        • #5
          of ene broene poater in Abrahams look..........de kaffee daan, he?
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #6
            Veur miech daan 'nne Juup in kaffee ut Haontsje oppe merret.

            Opmerking


            • #7
              Dao zal iech noets vaan me leve ene stap binne zette. Vanwege eine waat doa werk, of heet gewerk....noame num iech neet.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking


              • #8
                Bijj miech is 't aofhaankelik vaan boe iech naor tow moot of boe iech vaanaof kom. Ligk 't op mien roete of neet. D'n Hiemel, De Struys, Hallo Mestreech, De Karkol, El Phython, De Poshoorn, Brands Beerhoes en es lètste De Metropole aon de Meersenerweeg.
                In 't vastelaovendssezoen zie dat d'r dus nog miejjer, daan zien ouch de gemeisjapshoezer debeij.
                Kompleminte, Pieke

                Opmerking


                • #9
                  El Phython, dat was in een grijs verleden ook een van de toonaangevende kroegen. Ik vind de sfeer na de naamsverandering nogal achteruit gegaan.



                  Zijn het eigenlijk nog wel dezelfde mensen als toen het nog de Gijsbrecht heette?
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                    El Phython, dat was in een grijs verleden ook een van de toonaangevende kroegen. Ik vind de sfeer na de naamsverandering nogal achteruit gegaan.



                    Zijn het eigenlijk nog wel dezelfde mensen als toen het nog de Gijsbrecht heette?
                    Gein idee Haas, mèr iech weet wel tot d'n eigeneer ziech dit jaor vlak veur de vastelaovend kepotgezope heet. Heer is es iech miech neet vergis op asselegoonsdag begraove. Iech weet wel tot heer nog vaan miejjer kroege eigeneer waor.
                    Kompleminte, Pieke

                    Opmerking


                    • #11
                      Nein, op het momint dat heer is gestorven had heer allein nog El Python. Heer heet wel nog Van Buuren ( toenmalige Berekoul ) gehad, neve de Lanteern.

                      Opmerking


                      • #12
                        Es iech miech neet vergis D'n Dikke Dragonder ???
                        Kompleminte, Pieke

                        Opmerking


                        • #13
                          Bin iech blij dat in 't dörp boe iech woen, mer ein kaffee is ?
                          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                          Thomas More

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
                            Bin iech blij dat in 't dörp boe iech woen, mer ein kaffee is ?
                            De zals mèr 'n kaffeeverbod kriege in dat look, mooste zèllevers goon sleipe mèt d'n draank.
                            Kompleminte, Pieke

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                              De zals mèr 'n kaffeeverbod kriege in dat look, mooste zèllevers goon sleipe mèt d'n draank.
                              Iech sleip neet mèt d'n draank; d'r struimpt genóg water oet de kraan .
                              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                              Thomas More

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X