Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Stadsfiguren Maastricht
Sluiten
X
-
Die zanger in de grote staat (grote donkere man met gitaar) was Sem Jimmy. Hij is in 1984 overleden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door EllyanBreur, ik heb zo'n gevoel dat we familie zijn.. Ben jij niet eens bij mij
geweest in Heer?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk berichtZijn de teksten op het leitje en tegen de muur te lezen? En valt de locatie te benoemen?
Leave a comment:
-
Zijn de teksten op het leitje en tegen de muur te lezen? En valt de locatie te benoemen?
Leave a comment:
-
Lies Hassink tussen haar jongens.
Collectie "Draadhaar".
Leave a comment:
-
Frans Hassink
Frans Hassink - Lederwaren Grote Gracht 60a te Maastricht is een neef van Elisabeth Hassink.
Leave a comment:
-
Elisabeth HASSINK.
Elisabeth HASSINK alias VAN DER LINDEN
De ouders van Elisabeth HASSINK zijn:
Henricus HASSINK geboren te Maastricht. Hij huwde Goverdina VAN DER LINDEN 21 maart 1867 te Maastricht. Henricus overleed 7 november 1890 te Maastricht.
Goverdina VAN DER LINDEN.
Tante Lies werd geboren op 19 maart 1865 te Maastricht.
Zij huwde Nicolaas MERCKS (de zoon van Joannes MERCKS en Maria LAHAIJE (LAHAYE)) 23 oktober 1889 te Maastricht.
Kinderen:
i. Agnes MERCKS alias Hassink geboren op 7 oktober 1888 te Maastricht.
ii. Joanna MERCKS geboren op 27 september 1897 te Maastricht. Joanna huwde Lambertus PAES 20 juni 1917 te Maastricht. Joanna overleed 23 mei 1951 te Maastricht. Joanna werd begraven te Maastricht.
Tante Lies huwde Petrus Johannes DIRIX (DIRRIX) (de zoon van Jan Mathijs DIRIX en Maria Theresia VAN DER WEYDEN) 17 juni 1908 te Maastricht.
Tante Lies overleed 23 mei 1951. Zij werd begraven te Maastricht.
Wollendekenweefster in 1889. De soldatenmoeder. 1929: Franschensingel. Kleine Gracht 3 in 1940. Sedert 1930 draagster van het witte mobilisatiekruis.Last edited by Verwijderde gebruiker; 30 mei 2014, 14:29.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeHahaha, da's weer 'n goeie voor "U zoekt; Wij vinden" Wie is de originele Boterkop ?De Boterkop is genoemd naar de toenmalige eigenaar die blond, bijna wit, haar had. De forse stugge man, ik ben zijn naam even kwijt, is niet de boterkop. Hij heeft de zaak overgenomen van de boterkop.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtInderdaad was dat in de jaren 80, en hij was een meter of 2.
Sjarel heeft ook al sinds december 1997 zijn trompet ingeruild voor een harp.......
Leave a comment:
-
Inderdaad was dat in de jaren 80, en hij was een meter of 2.
Sjarel heeft ook al sinds december 1997 zijn trompet ingeruild voor een harp.......
Leave a comment:
-
Volgens mij niet, maar dat was in de jaren '80. Wat dit soort personages betreft heeft de stad wel ingeboet.
Leave a comment:
-
Die enigszins getinte mannelijke zanger (ik omschrijf het voorzichtig, anders krijg ik de VN in mijn nek) was geloof ik niet de allerkleinste, klopt dat?
Leave a comment:
-
Wat moet, dat moet, helaas. Zij en Sjarel staan me het meest bij van vroeger
Leave a comment:
Leave a comment: