Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

lelijke plekken in maastricht in openbare ruimte

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Kop Sphinxlunet is inmiddels wat "opgeschoond".

    Opmerking


    • #32
      Ben benieuwd hoelang de muur wit blijft!
      Kompleminte

      Toller

      Opmerking


      • #33
        Geloof me, niet heel erg lang! Wie weet hier het eerste een foto te plaatsen met graffiti op deze muur?
        De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

        Max Dendermonde

        Opmerking


        • #34
          Je zou natuurlijk kunnen zeggen "LEUKER KUNNEN WE 'T NIET MAKEN. WEL MAKKELIJKER". Maar dichtbij een structureel probleem:

          Opmerking


          • #35
            Natuurlijk is bovenstaande wanklank gemeld door mij aan Gemeente Maastricht. Deze staat geregistreerd onder nummer 18975.

            Opmerking


            • #36
              #35
              Ik vind het onderste rode gedeelte van de muur niet lelijk...

              Opmerking


              • #37
                Het grootste probleem is wellicht met een veegborstel op te lossen. Het is volgens mij het gebrek aan schoonmaakonderhoud die deze plek echt lelijk maakt.
                De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                Max Dendermonde

                Opmerking


                • #38
                  Ik krijg er hoofdpijn van. En graffiti over graffiti is niks. De mens vervuilt hier bewust en vaak "onder invloed". De doorgang wordt veel gebruikt na sluiting van de Passerelle in de nachtelijke uurtjes en door allerlei rondzwervend volk. Men kuiert even gemakkelijk illegaal door de Scharnerwegtunnel. Het is dus een structureel probleem.

                  Opmerking


                  • #39
                    Tunnels zijn over het algemeen niet de meest plezierige plekken in een stad. En deze tunnel is al helemaal niet aangenaam omdat het "doorzicht" door de tunnel ontbreekt. Als je de tunnel wilt handhaven zal de wegbeheerder iets moeten doen op het vlak van inrichting, verlichting, onderhoud en toezicht.
                    De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                    Max Dendermonde

                    Opmerking


                    • #40
                      Aha, beste Karel, dan is het toch fijn dat de tunnels door de stadsmoer niet doorgaan .

                      Opmerking


                      • #41
                        Met die tunnel door de Stadsmoer zouden er overigens - na zonsondergang - meer mensen van het stadspark gebruik maken. Komt wellicht de sociale veiligheid binnen het park ten goede.
                        De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                        Max Dendermonde

                        Opmerking


                        • #42
                          #38 Ik vind het steeds leuker eerlijk gezegd, maar ik kan deze tunnel natuurlijk niet ruiken en dat maakt het verschil.
                          Goeie foto trouwens Breur !

                          Opmerking


                          • #43
                            ik ken die fiets en voetgangers tunnel nog van iets langer geleden
                            niet het mooiste onderdoorgangetje maar breed en functioneel

                            nu is die smal en akelig, niet vanwege de graffiti kunst maar vanwege een conceptloos beheer

                            als je deze tunnel zou niewbouwen in het land waar ik nu verblijf zou ik mijn titel en naam verliezen.

                            overigens hier wordt zoveel gegraffitiet dat men er speciaal voor naar neustadt komt
                            ik ben verguisd

                            Opmerking

                            Bezig...
                            X