Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
lelijke plekken in maastricht in openbare ruimte
Sluiten
X
-
Wie zegt dat ze bij de gemeente deze plek mooier zouden willen maken? Ze hebben het per slot van rekening zelf tegen forse kosten zo aangelegd.
Ze hebben er begin jaren 90 jarenlang voorconcepten, concepten, bespreekversies, plannen, tekeningen, werktekenigen, overlegtekeningen, inspraakversies etc. etc. van gemaakt en dit is wat er uit is gekomen. Het is dus zonneklaar dat het ook de bedoeling was dat het er zo uit zou komen te zien. Het zijn heus geen domme mensen daar. Geld speelde toen bovendien geen rol.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lenfite Bekijk berichtWie zegt dat ze bij de gemeente deze plek mooier zouden willen maken? Ze hebben het per slot van rekening zelf tegen forse kosten zo aangelegd.
Ze hebben er begin jaren 90 jarenlang voorconcepten, concepten, bespreekversies, plannen, tekeningen, werktekenigen, overlegtekeningen, inspraakversies etc. etc. van gemaakt en dit is wat er uit is gekomen. Het is dus zonneklaar dat het ook de bedoeling was dat het er zo uit zou komen te zien. Het zijn heus geen domme mensen daar. Geld speelde toen bovendien geen rol.
Opmerking
-
Ik begrijp Kermit dat jij een echte toptien wil van de meest lelijke plekken in uzze schitterende stad en verder geen discussie over het hoe, wat en waarom. Als je dat aangeeft in het begin van het draadje, dan weet iedereen dit. Ben het wel met je eens dat dit een minder leuke plek binnen de stad is, maar ooooooo zo makkelijk als we filmen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtIk begrijp Kermit dat jij een echte toptien wil van de meest lelijke plekken in uzze schitterende stad en verder geen discussie over het hoe, wat en waarom. Als je dat aangeeft in het begin van het draadje, dan weet iedereen dit. Ben het wel met je eens dat dit een minder leuke plek binnen de stad is, maar ooooooo zo makkelijk als we filmen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk berichtZodra je iets tegenkomt wat je niet zo fraai vindt, maak er dan eens een foto van en plaatst dit op het forum.
Bij Hegem aan de Maas. Allemaal plastic cadeautjes uit Luik.
Tunnel Scharnerweg
Vrijthof mooiste plain van... vind ik niet. Dit valt nog mee. Als er een evenement is staan er ook nog gereratoren, keten en antizichthekken.
Bij Köbbesweg
Opmerking
-
Lenfite deze foto kan en mag hier eigenlijk niet tussen maar het Vrijthof is zo mooi kijk maar naar deze foto
Voor de rest chapeau hetgeen je geplaatst hebt, goed gevonden
Ook de hoek van het Vrijthof met de fietsen massaLast edited by Rubke; 30 september 2013, 21:51.Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichttussen maar het Vrijthof is zo mooi kijk maar naar deze foto
De fotograaf heeft nogal moeite gedaan om al het andere op en rond het Vrijthof buiten beeld te laten. Hij heeft zelfs in het donker gefotografeerd zodat je het ruwe asfaltplein niet ziet.
Opmerking
Opmerking