Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Het grootste probleem is wellicht met een veegborstel op te lossen. Het is volgens mij het gebrek aan schoonmaakonderhoud die deze plek echt lelijk maakt.
Ik krijg er hoofdpijn van. En graffiti over graffiti is niks. De mens vervuilt hier bewust en vaak "onder invloed". De doorgang wordt veel gebruikt na sluiting van de Passerelle in de nachtelijke uurtjes en door allerlei rondzwervend volk. Men kuiert even gemakkelijk illegaal door de Scharnerwegtunnel. Het is dus een structureel probleem.
Tunnels zijn over het algemeen niet de meest plezierige plekken in een stad. En deze tunnel is al helemaal niet aangenaam omdat het "doorzicht" door de tunnel ontbreekt. Als je de tunnel wilt handhaven zal de wegbeheerder iets moeten doen op het vlak van inrichting, verlichting, onderhoud en toezicht.
Met die tunnel door de Stadsmoer zouden er overigens - na zonsondergang - meer mensen van het stadspark gebruik maken. Komt wellicht de sociale veiligheid binnen het park ten goede.
Opmerking