Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

lelijke plekken in maastricht in openbare ruimte

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • lelijke plekken in maastricht in openbare ruimte

    Misschien komen we ooit nog tot een top 10...



  • #2
    Ook een mooie plaats voor mensen met een biculturele achtergrond.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        duidelijk een parkeerplaats voor boten

        en die willen natuurlijk ook op de kade hun koffie kunnen drinken
        Fallor ergo sum

        Opmerking


        • #5
          Greenwall? Een groene muur?

          Opmerking


          • #6
            Wie zegt dat ze bij de gemeente deze plek mooier zouden willen maken? Ze hebben het per slot van rekening zelf tegen forse kosten zo aangelegd.

            Ze hebben er begin jaren 90 jarenlang voorconcepten, concepten, bespreekversies, plannen, tekeningen, werktekenigen, overlegtekeningen, inspraakversies etc. etc. van gemaakt en dit is wat er uit is gekomen. Het is dus zonneklaar dat het ook de bedoeling was dat het er zo uit zou komen te zien. Het zijn heus geen domme mensen daar. Geld speelde toen bovendien geen rol.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Lenfite Bekijk bericht
              Wie zegt dat ze bij de gemeente deze plek mooier zouden willen maken? Ze hebben het per slot van rekening zelf tegen forse kosten zo aangelegd.

              Ze hebben er begin jaren 90 jarenlang voorconcepten, concepten, bespreekversies, plannen, tekeningen, werktekenigen, overlegtekeningen, inspraakversies etc. etc. van gemaakt en dit is wat er uit is gekomen. Het is dus zonneklaar dat het ook de bedoeling was dat het er zo uit zou komen te zien. Het zijn heus geen domme mensen daar. Geld speelde toen bovendien geen rol.
              Het gaat ermij om aan de hand van foto's lelijke plekken in de stad onder de aandacht te brengen en mogelijk als burger alternatieven te bedenken. De betrokkenheid van de burger t.a.v. publieke ruimtes is van vitaal belang. Wat de gemeente ervan vond of vindt is in deze discussie voor mij althans van ondergeschikt belang.

              Opmerking


              • #8
                Ik begrijp Kermit dat jij een echte toptien wil van de meest lelijke plekken in uzze schitterende stad en verder geen discussie over het hoe, wat en waarom. Als je dat aangeeft in het begin van het draadje, dan weet iedereen dit. Ben het wel met je eens dat dit een minder leuke plek binnen de stad is, maar ooooooo zo makkelijk als we filmen
                Kompleminte

                Toller

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
                  Ik begrijp Kermit dat jij een echte toptien wil van de meest lelijke plekken in uzze schitterende stad en verder geen discussie over het hoe, wat en waarom. Als je dat aangeeft in het begin van het draadje, dan weet iedereen dit. Ben het wel met je eens dat dit een minder leuke plek binnen de stad is, maar ooooooo zo makkelijk als we filmen
                  Zodra je iets tegenkomt wat je niet zo fraai vindt, maak er dan eens een foto van en plaatst dit op het forum. Ieder mag natuurlijk erbij schrijven wat ie zelf wil, commentaar, suggesties, verhalen...

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                    Zodra je iets tegenkomt wat je niet zo fraai vindt, maak er dan eens een foto van en plaatst dit op het forum.
                    Duit in het zakje:
















                    Bij Hegem aan de Maas. Allemaal plastic cadeautjes uit Luik.






                    Tunnel Scharnerweg




                    Vrijthof mooiste plain van... vind ik niet. Dit valt nog mee. Als er een evenement is staan er ook nog gereratoren, keten en antizichthekken.






                    Bij Köbbesweg

                    Opmerking


                    • #11
                      ..... Wauw!

                      Opmerking


                      • #12
                        Er zijn nog meer dan genoeg lelijke plekken over. Who's next?

                        Opmerking


                        • #13

                          Opmerking


                          • #14
                            Lenfite deze foto kan en mag hier eigenlijk niet tussen maar het Vrijthof is zo mooi kijk maar naar deze foto


                            Voor de rest chapeau hetgeen je geplaatst hebt, goed gevonden
                            Ook de hoek van het Vrijthof met de fietsen massa
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                              tussen maar het Vrijthof is zo mooi kijk maar naar deze foto

                              Dit vind ik een foto van drie gebrouwen aan het Vrijthof, geen foto ván het Vrijthof.
                              De fotograaf heeft nogal moeite gedaan om al het andere op en rond het Vrijthof buiten beeld te laten. Hij heeft zelfs in het donker gefotografeerd zodat je het ruwe asfaltplein niet ziet.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X