Dit draadje is via Google cache gereconstrueerd nadat de server op 26 juli was gecrashet. Wat niet te realiseren was, was de kolom links. Daar staat steeds de naam Clio, terwijl de postings van anderen zijn. Ik heb dat in de tekst proberen te verduidelijken door de naam van originele poster af te drukken, zoals dat elders door anderen ook al was gedaan.
-----------------------------------
Olijfje (maandag 13 juni 2011, 16:34):
Ik ben al 'n kwartier aan 't zoeken naar de juiste plek om dit neer te zetten, nou, hier dan maar.
Ik heb momenteel een poster in huis naar aanleiding van een expositie in de Eurohal ter gelegenheid van het 150 jarig bestaan van de NV Koninklijke Sphinx, op de achterkant van dat affiche (heel lastig te scannen gezien het grote formaat) staat een facsimile van de tot nu toe oudst bekende prijscourant (gedateerd 1848 ) van Petrus Regout. Herkomst Archief NV Koninklijke Sphinx
Een heel klein stukje hiervan kan ik laten zien:
-----------------------------------
Olijfje (maandag 13 juni 2011, 16:34):
Ik ben al 'n kwartier aan 't zoeken naar de juiste plek om dit neer te zetten, nou, hier dan maar.
Ik heb momenteel een poster in huis naar aanleiding van een expositie in de Eurohal ter gelegenheid van het 150 jarig bestaan van de NV Koninklijke Sphinx, op de achterkant van dat affiche (heel lastig te scannen gezien het grote formaat) staat een facsimile van de tot nu toe oudst bekende prijscourant (gedateerd 1848 ) van Petrus Regout. Herkomst Archief NV Koninklijke Sphinx
Een heel klein stukje hiervan kan ik laten zien:
Opmerking