Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Boekenruilplaats MestreechOnline

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Boekenruilplaats MestreechOnline

    Een nieuwe thread met de volgende doelstelling:

    Op zoek naar een bepaald boek over Mestreech?
    Boeken dubbel die je kwijt wilt?

    Hier kun je het allemaal aanvragen/ruilen/bespreekbaar maken.

    Ik heb een (redelijk gezocht) Maastrichts Silhouetje over Wyck dubbel. Hij is via p-mail gratis bij me op te vragen, maar nog liever ruil ik hem tegen een silhouetje dat ik nog niet heb...

    Eenmaal, andermaal....!

  • #2
    In principe een goed idee, heer burgemeester, maar valt dit niet onder het reclame- en verkoopverbod van OM?

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
      In principe een goed idee, heer burgemeester, maar valt dit niet onder het reclame- en verkoopverbod van OM?
      Goede opmerking. Ik bedoel dit meer als een ruilplaats dan een verkoopplek. Ik had de titel van deze thread dan ook eerder boekenruilplaats Mestreechonline moeten noemen.

      Mijn intenties zijn goed.

      Opmerking


      • #4
        Het blijft een beetje 'heikel', burgemeester. Misschien moet de naam van deze thread dan naar 'boekenruilplaats'. Maar ik neem aan dat Rubke en consorten er zich over zullen buigen?

        Eerlijk gezegd heb ik ook wel wat uitgaven dubbel, maar verkoopsites als Marktplaats, Qoop, eBay en Delcampe blijven natuurlijk goede alternatieven. Wie in Maastricht en omgeving woont, kan alles ophalen. Wie verder weg woont, zal moeten betalen voor verzending, maar dat geldt natuurlijk ook voor lezers/bijdragers aan MO in de diaspora.

        Hoe een ruilsite praktisch vorm kan krijgen, overzie ik momenteel niet.

        Opmerking


        • #5
          Nouja, als het niet werkt / niet gewenst is, maakt me dat eerlijk gezegd ook niet veel uit. Rol dan de hele thread maar weer op!

          Opmerking


          • #6
            Ik schaar mij achter olijfje!!

            Opmerking


            • #7
              Ik ook!
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #8
                Een geweldig idee, laat vooral staan en geef het tijd.
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #9
                  Jaarboek Maastricht 1957

                  Wie kan mij helpen aan het Jaarboek Maastricht 1957? Als tegenprestatie mag men kiezen uit een titel op een lijstje Limburgensia of Maastrichtensia.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                    Maar ik neem aan dat Rubke en consorten er zich over zullen buigen?
                    Geen probleem zolang ik 50% van de winst krijg
                    Nee ff alle gekheid op een stokje, zolang het niet commercieel is moet het kunnen.
                    Fallor ergo sum

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht

                      Ik heb een (redelijk gezocht) Maastrichts Silhouetje over Wyck dubbel. Hij is via p-mail gratis bij me op te vragen, maar nog liever ruil ik hem tegen een silhouetje dat ik nog niet heb...
                      Nou dan haal ik deze maar weer naar voren!
                      Last edited by burgemeester; 31 mei 2010, 21:07.

                      Opmerking


                      • #12
                        Nee, ik heb het over deeltje no. 44. Die is volledig gewijd aan Wyck.

                        Opmerking


                        • #13
                          Olijfje, Caesar heeft nr. 3, de Cellebroederskapel dubbel en nr. 18, de hof van Tilly, dus die twee zijn bij ons dubbel!
                          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                          Opmerking


                          • #14
                            Die (KNP) heb ik inderdaad al!

                            Heb je die van Wyck nog niet!?! Jij als Wyckse???? Shame on you!

                            Dan heeft deze thread al iets geweldigs opgeleverd: jij krijgt dat deel. Tegenprestatie: een kop koffie. Ik stuur je een p-mail.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                              Nou zeg, da's ook wat,..ik wil best eerlijk ruilen voor iets, nu krijg ik 't zomaar cadeau
                              Ik zei al meteen dat het gratis bij me te krijgen was (ik heb het voor een belachelijk laag bedrag gekocht). En als iemand het verdient, dan is het 'us Olijfke' wel.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X