Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Boekenruilplaats MestreechOnline

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Boekenruilplaats MestreechOnline

    Aanbod:
    1. De Maquette van Maastricht en haar dubbelganger.
      56 pagina's.
      Dr. mr. H.H.E. Wouters.
      Stichting Maquette Maastricht 1983.

    2. Voorpost en pion
      de functies van Maastricht in de 'Guerre de Hollande' ( 1672-1678 ) als voorbeeld van 'gloire' Lodewijk XIV.
      243 pagina's.
      J.M.H. Mosmuller.
      Utrecht/Heerlen 1995.


    Vraag:

    Van de Werkgroep IndustriΓ«le Archeologie Maastricht, de volgende deeltjes (om de serie compleet te maken).

    #1. Oud-Wyck
    #2. Boschstraat West
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • #17
      Mijn idee....
      Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
        Kunnen we dit misschien uitbreiden en ook algemenere boeken laten meedoen ?
        Bij tijd en wijle worden boekenkasten opgeruimd en verhuizen de romans en moppenboekjes naar de zolder of de berging, terwijl anderen er nog plezier aan kunnen beleven.
        Nou, dan kan ik je nog wel een paar meter boeken aanbieden; allemaal prettig leesbare pockets (Kees van Kooten; Wim de Bie; etc..)... en allemaal gratis (nou ja; een lekkere pot bier )
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • #19
          Ik heb nog gratis af te halen 2 x De kunst van het Maasland. Opstellen over Prof. Timmerrs - Sittard 2007.

          Opmerking


          • #20
            Zelfs ik heb nog wat te ruilen of kado te doen!!
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
              Ik heb nog gratis af te halen 2 x De kunst van het Maasland. Opstellen over Prof. Timmerrs - Sittard 2007.
              Breur, daar zou ik er heel graag een van willen hebben. Misschien bij de volgende MO-borrel?
              Ik ben momenteel bezig mij door Elisabeth den Hartog's Romanesque Sculpture in Maastricht te worstelen en daarin wordt regelmatig verwezen naar Timmer's De kunst van het Maasland, die ik inmiddels ook maar heb aangeschaft. Maar die opstellen over Timmers lijken me ook interessant, vooral i.v.m. zijn bemoeienissen met de collectie van het Bonnefantenmuseum en het Bisschoppelijk Museum (zie http://forum.mestreechonline.nl/show...9&postcount=24)

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                Breur, daar zou ik er heel graag een van willen hebben. Misschien bij de volgende MO-borrel?
                Ik ben momenteel bezig mij door Elisabeth den Hartog's Romanesque Sculpture in Maastricht te worstelen en daarin wordt regelmatig verwezen naar Timmer's De kunst van het Maasland, die ik inmiddels ook maar heb aangeschaft. Maar die opstellen over Timmers lijken me ook interessant, vooral i.v.m. zijn bemoeienissen met de collectie van het Bonnefantenmuseum en het Bisschoppelijk Museum (zie http://forum.mestreechonline.nl/show...&postcount=24)
                OK, ik hoor het wel; breng ik dan wel even langs. Weet niet of ik kan blijven i.v.m. mijn werkzaamheden.

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                  Opstellen over Prof. Timmerrs - Sittard 2007.
                  Als je nog een tweede exemplaar hebt, houd ik mij aanbevolen, Breur.

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
                    Als je nog een tweede exemplaar hebt, houd ik mij aanbevolen, Breur.
                    Is in deze gereserveerd Ingrid !

                    Opmerking


                    • #25
                      Ik heb hier nog weet-ik-hoeveel jaargangen van de tijdschriften van Stichting Veldeke liggen. Ze liggen momenteel te wachten op de schimmeldood in mijn kelder. Wie ze wil hebben mag ze gratis en voor niks komen ophalen!!

                      Opmerking


                      • #26
                        Ik heb een exemplaar van Stadskeur en Meesterteken van de DSM kalender 1989 dubbel.
                        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                        Opmerking


                        • #27
                          Wie interesse heeft in Maastrichts Silhouet # 76 - Bankgebouwen aan de Markt - kan mij benaderen. Ik heb er eentje dubbel (en krijg waarschijnlijk nog een partijtje, dus laat maar wat horen).

                          Je kunt hem zo krijgen, maar liefst ruil ik hem natuurlijk tegen een silhouetje wat ik niet heb.

                          Stuur een p-berichtje! Een reactie hier kan natuurlijk ook!
                          Last edited by burgemeester; 15 september 2010, 17:55.

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                            Wie interesse heeft in Maastrichts Silhouet # 76 - Bankgebouwen aan de Markt - kan mij benaderen.
                            Ik heb er eentje dubbel (en krijg waarschijnlijk nog een partijtje, dus laat maar wat horen).

                            Je kunt hem zo krijgen, maar liefst ruil ik hem natuurlijk tegen een silhouetje wat ik niet heb.

                            Stuur een p-berichtje! Een reactie hier kan natuurlijk ook!
                            Hoe kan dat nou?
                            Vers van de pers, en SJEF heeft het boekje niet.
                            Ik houd me wel aanbevolen, burgemeester.
                            Binnen niet al te lange tijd kom ik weer naar Maastricht, en dan kan de eventuele overhandiging plaats vinden ?!?!
                            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                            Thomas More

                            Opmerking


                            • #29
                              SJEF, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

                              Stuur me nog even je adres (p-bericht), dan gooi ik het op de bus.

                              Opmerking


                              • #30
                                Gratis af te halen (Ik kan het ook opsturen) : Maastricht de historische schoonheid van Nederland van Dr. A Kessen.
                                Last edited by Breur; 8 december 2010, 15:11. Reden: s toegevoegd. Kessen.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X