Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Boekenruilplaats MestreechOnline

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Omdat De Slegte gestopt is met redelijke prijzen ga ik er maar eens guerillatactieken op na houden om mijn reeks volledig te krijgen..... Ik zoek van 'Maastrichts Silhouet' nog de volgende deeeltjes:

    33. St. Lambertuskerk
    34. Spaans Gouvernement - Inmiddels verworven
    36. Maastrichts Memento
    40. Wolder Verworven
    47. Amby
    53. Huize Severen
    58. Het Bassin - Inmidels gekregen van de MO-godmother, Olijfje
    60. Fort Willem
    63. De Struys en haar komittee
    64. De Maquettes van Maastricht
    65. Fort Sint Pieter
    67. Wolder II
    70. De Jezuitenberg
    72. De Lutherse kerk

    Iemand eentje dubbel? Ligt weg te rotten in de kelder? Plaats een berichtje!
    Last edited by burgemeester; 25 november 2014, 18:42.

    Opmerking


    • #32
      Helaas Burgemeester, ik had gisteren al de ontbrekende nummers genoteerd en gekeken! Succes met de zoektocht!
      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

      Opmerking


      • #33
        Op 3 oktober zal er een boekenmarkt, speciaal gericht op Maastrichtensia en Limburgensia gehouden worden. Deze boekenmarkt wordt georganiseerd door het LGOG. Zie ook hier.

        Persoonlijke noot. Ik vind het een heerlijk iniatief! Ik zal zeker even gaan kijken. Ik hoop wel dat het dan van, voor & door de liefhebber is. Ik vermoed dat de antiquairs zich ook zullen melden. Van mij mogen ze thuisblijven.

        Opmerking


        • #34
          Inderdaad een leuk initiatief.
          Alleen vraag ik mij af of een maandagavond wel zo geschikt is?

          Verder is mij niet geheel duidelijk of deze boekenmarkt een open karakter heeft, dus of niet-leden ook welkom zijn?
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #35
            Ik zou me maar niet druk maken om het al of niet open karakter, Pier. Iedereen is welkom bij de lezingen van LGOG, al wordt wel een kleine bijdrage gevraagd van niet-leden.

            Ik vraag me veeleer af hoe men zich voorstelt dat de bezoekers van de lezing aan bi-locatie moeten doen. Of blijft iedereen in- en uitlopen? Prettig voor de spreker!

            Opmerking


            • #36
              De markt zal wel in de hal of bar zijn, maar ik blijf het een idiote regeling vinden. Tot nu toe heeft zich één persoon gemeld voor een tafel. Benieuwd hoeveel 'markt' dit wordt.

              Opmerking


              • #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                De markt zal wel in de hal of bar zijn, maar ik blijf het een idiote regeling vinden. Tot nu toe heeft zich één persoon gemeld voor een tafel. Benieuwd hoeveel 'markt' dit wordt.
                Ik heb vernomen dat de boeken achterin de zaal vanaf 19.00 uur te bekijken zijn.

                Opmerking


                • #38
                  Boekenmarkt geannuleerd.

                  Ik lees net op de website van het LGOG: "NB: Vanwege te weinig aanmeldingen is de boekenmarkt geannuleerd".

                  Opmerking


                  • #39
                    Wigo en ik hebben ook nog 2 dubbele boeken :

                    Zo zag ik Maas en Tricht

                    en

                    D-Day in Zuid Limburg (uitgave van de Limburger)

                    Eventueel te ruilen voor Mestreechs Silhouet
                    't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
                    is es Mestreechteneer te mage leve ...

                    Opmerking


                    • #40
                      Worden er eventueel ook nog andere boeken (buiten die van Maastricht) geruild en/of weggegeven ?
                      Ik heb ook nog wel wat boeken die weg kunnen.
                      't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
                      is es Mestreechteneer te mage leve ...

                      Opmerking


                      • #41
                        Ik heb nog iets leuks voor de liefhebber, als ik het kan vinden, tenminste.

                        Herinnert iemand zich nog de ontvangst van de Amerikanen in de lobby van Hotel Maasticht, in 1984? Daar vatte ik het gekke idee op om de aanwezige veteranen handtekeningen te vragen voor in de boeken D-Day in Zid-Limburg, waar Wigo en Koeleköpke het over hadden.

                        Hebben jullie die exemplaren ook in gesigneerde versie?
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • #42
                          Jammergenoeg heb ik de gesigneerde eemplaren niet meer. Kennelijk bij een eerdere boekenruil-actie verdwenen. Wel heb ik de Zuid-limburgse versie ongesigneerd, maar ook de Middenlimburgse versie van de D-Dayboeken.
                          I am not a complete idiot. Some parts are missing

                          Opmerking


                          • #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                            Ik heb nog iets leuks voor de liefhebber, als ik het kan vinden, tenminste.

                            Herinnert iemand zich nog de ontvangst van de Amerikanen in de lobby van Hotel Maasticht, in 1984? Daar vatte ik het gekke idee op om de aanwezige veteranen handtekeningen te vragen voor in de boeken D-Day in Zid-Limburg, waar Wigo en Koeleköpke het over hadden.

                            Hebben jullie die exemplaren ook in gesigneerde versie?
                            Neen Haas, wij hebben jammer genoeg geen gesigneerde versie.
                            Mestreechter Geis mage beleve
                            en dat door te kinne geve.
                            God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                            Opmerking


                            • #44
                              ik ook niet meer. Mocht die op de een of andere manier alsnog opduiken bij mij, lijkt me namelijk sterk dat ik die van de hand heb gedaan, is er dan iemand die daar belangstelling voor heeft?

                              Ik moet een van de exemplaren nog hebben namelijk. Gesigneerd door minimaal 20 oud-strijders, waarvan er nu ook een aantal niet meer leven. (Ze waren toen immers al aan de leeftijd, tussen de 60 en 65 jaar. Tel er 28 jaar bij op.....)
                              I am not a complete idiot. Some parts are missing

                              Opmerking


                              • #45
                                Misschien leuk om cadeau te doen aan de stichting in Margraten, of aan het archief?

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X