Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Rondom de Eindejaarsquiz 2015

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
    Kijk, dat is nu een rechtstreekse hint, Toller. Zou het kunnen zijn dat jij die prachtige muur mogelijk zelf al eens hebt gefotografeerd op je zwerftochten langs weinig bekende Maastrichtse locaties? In elk geval denk ik, dat ík hem ooit heb gezien op MO.

    Jaja, ik heb zo'n kleine tweeduizend fotookes, dat is op zich al een queste...

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Geacht quizmaster. Even over de vraag m.b.t. dat sportevenement. In de vraag schrijft U "ik". Dan dien ik U te vragen, heeft U verleden jaar deelgenomen aan dit evenement?

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Ha, dat gaat de goede kant op. Ik ga niet winnen.

    Leave a comment:


  • Sjefke
    replied
    Heb zojuist nog eens Google gebruikt, de vissekop is nu ook binnen... nu op zoek naar het huis en de oude muur met bloemetjes

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Grappig dat Toller "die oude muur met bloemen" (ik neem aan vraag 2H) niet vindt...
    Kijk, dat is nu een rechtstreekse hint, Toller. Zou het kunnen zijn dat jij die prachtige muur mogelijk zelf al eens hebt gefotografeerd op je zwerftochten langs weinig bekende Maastrichtse locaties? In elk geval denk ik, dat ík hem ooit heb gezien op MO.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    OK, die vissekop die heb ik en dat wazige huis heb ik vaker gezien maar ben mijn hersens daarover aan het pijnigen. Van de muren moet ik alleen die oude muur met bloemetjes nog vinden ik hoop via google view en het vliegtuig...
    Die vissenkop vond ik, althans daar gokte ik op, de aller moeilijkste uit de "Boe is dit"-serie.
    Als je die hebt gevonden vind ik dat héél knap

    Dat wazige huis heeft iedereen, maar dan werkelijk iedereen!, tig-keer gezien.
    Maar ja...... er is een verschil tussen zien en ZIEN!
    Ik ken uiteraard niet alle ruim 1600 leden van MO, maar bij mijn weten woont daar niemand van MO.

    Grappig dat Toller "die oude muur met bloemen" (ik neem aan vraag 2H) niet vindt...........

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    OK, die vissekop die heb ik en dat wazige huis heb ik vaker gezien maar ben mijn hersens daarover aan het pijnigen. Van de muren moet ik alleen die oude muur met bloemetjes nog vinden ik hoop via google view en het vliegtuig...

    Leave a comment:


  • Sjefke
    replied
    Ik heb hem middels zoeken op het Internet gevonden.
    Nu nog dat wazige huis en die mislukte vissekop proberen op te sporen...

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Dat wordt dan een moeilijke voor mij, want met het google-vliegtuig zie je ook niets...

    Leave a comment:


  • Sjefke
    replied
    Tip... de blauwe deur kun je NIET vinden middels Google Street, daar is de Google-auto niet langsgereden !

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Ok, maar we hebben meer dan 1600 leden, wie meldt zich vrijwillig?

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Volgens mij is het huis van 11a de woonstee van een MO-lid.

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Geef maar eens een hint over 11a en die vervloekte blauwe deur.. Is de blauwe deur via google maps street view te bewonderen?

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Het verbaast mij overigens dat er geen enkele vraag en/of hint komt over het huis van vraag 11a.
    Was/is het zo gemakkelijk of juist extreem moeilijk?

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Ongetwijfeld de deur uit de film Notting Hill.
    Het is niet in Notting Hill (die film is ook niet geschoten in Mestreech), maar waar dan wel?
    Tja, hints...., ze worden niet altijd opgepakt, geloof ik. Heb ik waarschijnlijk zelf ook last van.

    Leave a comment:

Bezig...
X