Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Rondom de Eindejaarsquiz 2015
Sluiten
X
-
Che... wellicht ben ik een beetje s(Che)el... maar dat is toch Khad(gr)affi(ti) ?!
Toller, ik wil best zaken voor je ter plaatste onderzoeken... stuur al je goede oplossingen gerust door
'Nee' ik zal niet spieken.
Leave a comment:
-
Van één vraag heb ik het antwoord dubbel, twee keer dus.
Wil iemand dit antwoord soms ruilen tegen een ander antwoord ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk berichtFietsje nodig?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
Dan maar te voet Pier.
Maar voor al dat loop- en zoekwerk zou Che eigenlijk best wel 2 punten mogen opleveren !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtVoor Che heb je geen fiets nodig. Dat is zelfs te ontraden......
Dan maar te voet Pier.
Maar voor al dat loop- en zoekwerk zou Che eigenlijk best wel 2 punten mogen opleveren !
Leave a comment:
-
Ben te voet op het terrein geweest. Met camouflagepak aan. Tientallen hebben mij gezien.
Leave a comment:
-
Ik moet nog een aantal locaties bekijken voordat ik kan insturen, is er iemand die even helpt?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtEindejaarsquiz 2015 is definitief klaarUiteindelijk hebben de meeste vragen en items het echter niet gehaald.
Niet op de laatste plaats, omdat ik mij tot doel heb gesteld om het merendeel van de antwoorden terug te vinden met het gebruik van het boerenverstand, google, wikipedia en/of Delpher.
Leave a comment:
-
Langzaam opbouwen dan maar. Je hebt nog een maand of negen. Ik denk wel dat mijn neefjes en nichtjes inschrijven. Die houden wel van zo'n feestje.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtGeacht quizmaster. Even over de vraag m.b.t. dat sportevenement. In de vraag schrijft U "ik". Dan dien ik U te vragen, heeft U verleden jaar deelgenomen aan dit evenement?
Waarom ik gebruik maakte van de "ik" vorm i.p.v. "men" weet ik eigenlijk niet
Ik kan iedereen evenwel verzekeren dat ik ook geen enkele ambitie heb of ooit heb gehad om deel te nemen aan dat evenement.
Nog niet misschien......
Leave a comment:
Leave a comment: