Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Rondom de Eindejaarsquiz 2015

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Sjefke
    replied
    Dwaalsporen... die heeft Pier al genoeg in 'zijn' puzzel verwerkt.

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Dwaalsporen Sjefke.

    Leave a comment:


  • Sjefke
    replied
    Che... wellicht ben ik een beetje s(Che)el... maar dat is toch Khad(gr)affi(ti) ?!

    Toller, ik wil best zaken voor je ter plaatste onderzoeken... stuur al je goede oplossingen gerust door
    'Nee' ik zal niet spieken.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Van één vraag heb ik het antwoord dubbel, twee keer dus.

    Wil iemand dit antwoord soms ruilen tegen een ander antwoord ?

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
    Fietsje nodig?
    Als je voor mij je fiets terbeschikking wilt stellen, daarmee zelf gaat fietsen en uiteraard goed uitkijken naar de Pierseraadselen, dat vind ik goed!! Wel je bevindingen doorgeven en ik hoor wel wat je in return er voor moet hebben...

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht


    Dan maar te voet Pier.
    Maar voor al dat loop- en zoekwerk zou Che eigenlijk best wel 2 punten mogen opleveren !
    Ben het met brother Wigo eens. Heb ook nog even in Itteren geïnformeerd naar de "burgemeester". Nu zit ik hier met een hexenschuss veroorzaakt door het pakken van een pen. Het lopen van een evenement zit er de eerste dagen niet in. Gelukkig had ik de betreffende evenementen al achter de rug.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Voor Che heb je geen fiets nodig. Dat is zelfs te ontraden......

    Dan maar te voet Pier.
    Maar voor al dat loop- en zoekwerk zou Che eigenlijk best wel 2 punten mogen opleveren !

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Ben te voet op het terrein geweest. Met camouflagepak aan. Tientallen hebben mij gezien.


    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Voor Che heb je geen fiets nodig. Dat is zelfs te ontraden......

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Che Guevara controleer ik wel ter plekke..

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Fietsje nodig?

    Leave a comment:


  • Verwijderde gebruiker
    replied
    Ik moet nog een aantal locaties bekijken voordat ik kan insturen, is er iemand die even helpt?

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Eindejaarsquiz 2015 is definitief klaarUiteindelijk hebben de meeste vragen en items het echter niet gehaald.
    Niet op de laatste plaats, omdat ik mij tot doel heb gesteld om het merendeel van de antwoorden terug te vinden met het gebruik van het boerenverstand, google, wikipedia en/of Delpher.
    Tja, maar wat als je de oplossing van een vraag op het internet vind, en het blijkt later een foute omschrijving? Ik heb 2g keurig een plaatsje gegeven op basis van een op het Net opgegeven specifieke locatie. Rijd ik vandaag als passagier mee over de 'ring' rond het centrum en zie daar de bewuste graffiti uit de verte op een heel andere locatie. Jammer, maar ik heb mijn antwoorden net ingeleverd...

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Langzaam opbouwen dan maar. Je hebt nog een maand of negen. Ik denk wel dat mijn neefjes en nichtjes inschrijven. Die houden wel van zo'n feestje.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Geacht quizmaster. Even over de vraag m.b.t. dat sportevenement. In de vraag schrijft U "ik". Dan dien ik U te vragen, heeft U verleden jaar deelgenomen aan dit evenement?
    Ik kan natuurlijk niet verraden welk evenement het betreft, dat is een (gemakkelijk?) onderdeel van de vraag.
    Waarom ik gebruik maakte van de "ik" vorm i.p.v. "men" weet ik eigenlijk niet

    Ik kan iedereen evenwel verzekeren dat ik ook geen enkele ambitie heb of ooit heb gehad om deel te nemen aan dat evenement.
    Nog niet misschien......

    Leave a comment:

Bezig...
X