Laat ik nu denken dat Breur niet mee mag doen ?
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Rondom de Eindejaarsquiz 2014
Sluiten
X
-
Haas, ik heb vraag 10 al af. Ik wacht nog even met inzenden om anderen alsnog een kans te geven.
Leave a comment:
-
Parel bedoelt de haringsalade, die anders ten deel viel aan Breur........
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja Pier bij mij ook, heb er wel zin in.
Helaas ben ik zondag 25 januari afwezig, wie wil voor mij de eerste prijs in ontvangst nemen?
Leave a comment:
-
Zo, vraag 1 is binnen
Volgens mij wel gelijk de gemakkelijkste vraag van de afgelopen jaren......
Dit biedt gelukkig perspectief!!
Leave a comment:
-
Deze keer zie ik kansen om aan de poedelprijs te ontkomen. Afgelopen twee jaar lukte het me niet om met een aanvaardbare inzending te komen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichtNee juist niet, het zijn watjes
Wie doet de Sint inkopen, versjes maken, de kerstinkopen en eten bereiden, het huis een kerstsfeertje geven?
Dan ook nog een verjaardag verzorgen en logés van natje en droogje voorzien, welke man?
Och ik zou bijna oud op nieuw vergeten,............mannen
Mannen zijn als lucht
Helaas zonder lucht valt niet te leven
Leave a comment:
-
Overigens de poedelprijs bestaat deze keer uit corveedienst.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtNeen, strak schema. Mannen zijn hard.
Wie doet de Sint inkopen, versjes maken, de kerstinkopen en eten bereiden, het huis een kerstsfeertje geven?
Dan ook nog een verjaardag verzorgen en logés van natje en droogje voorzien, welke man?
Och ik zou bijna oud op nieuw vergeten,............mannen
Mannen zijn als lucht
Helaas zonder lucht valt niet te leven
Leave a comment:
-
Hoera, ut kump!
Maar inzending per 5 januari? Dat ga ik met alle feestdagen, logees en logeerpartijen echt niet redden. Kan het niet een píetsje meer zijn?
Leave a comment:
Leave a comment: