Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Een zeer belangrijke hint voor de boe-vraag!! Alle objecten vind je in Maastricht-West, de fotograaf zijn route analyseren helpt niet, er zit geen lijn in
Merci voor de logische reactie Breur.
​Jammer dat het maar vijf liedjes mogen zijn, nu kan ik niet 'mijn puntenaantal' opschroeven.
En voor de rest: Zonder enkele duidelijke tips/hints zijn wij nog even ver als gisteren !
Maximaal is het tegenovergestelde van minimaal. Dus niet meer dan vijf. Mogen ook minder zijn, maar dan verdien je minder punten. Dat is logisch nietwaar? . En die zes is bestemd.
Bij vraag 1. staat: â€Noem maximaal vijf liedjes waarin de naam “Mestreech†of â€mestreech†voorkomt. enz.â€
Ik neem aan dat jullie bedoelen ‘minimaal’ vijf liedjes i.p.v. ‘maximaal’ vijf liedjes.
Of bedoelen jullie echt ‘maximaal’ vijf liedjes ?
Voor de rest graag enkele tips/hints bij de vragen: 3c, 4a, 4c, 4d, 4e, 4f, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 8a, 8b, 8c.
Dat zou misschien kunnen helpen om enkele vragen te beantwoorden en zodoende 'de moed er in te houden' om verder te zoeken.
Bij voorbaat hartelijk dank !
Voor de MO'ers die al enkele vragen hebben en sommigen nog niet: Kunnen wij misschien bepaalde antwoorden ruilen ?
Ook bij voorbaat hartelijk dank !
Leave a comment: