Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Een zeer belangrijke hint voor de boe-vraag!! Alle objecten vind je in Maastricht-West, de fotograaf zijn route analyseren helpt niet, er zit geen lijn in
Merci voor de logische reactie Breur.
Jammer dat het maar vijf liedjes mogen zijn, nu kan ik niet 'mijn puntenaantal' opschroeven.
En voor de rest: Zonder enkele duidelijke tips/hints zijn wij nog even ver als gisteren !
Maximaal is het tegenovergestelde van minimaal. Dus niet meer dan vijf. Mogen ook minder zijn, maar dan verdien je minder punten. Dat is logisch nietwaar? . En die zes is bestemd.
Bij vraag 1. staat: ”Noem maximaal vijf liedjes waarin de naam “Mestreech” of ”mestreech” voorkomt. enz.”
Ik neem aan dat jullie bedoelen ‘minimaal’ vijf liedjes i.p.v. ‘maximaal’ vijf liedjes.
Of bedoelen jullie echt ‘maximaal’ vijf liedjes ?
Voor de rest graag enkele tips/hints bij de vragen: 3c, 4a, 4c, 4d, 4e, 4f, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 8a, 8b, 8c.
Met alle respect voor alle anderen die de Eindejaarsquizzen 2007 t/m 2013 opstelden, is de Eindejaarsquiz 2014 wel een héél moeilijke !
Kunnen de makers bij bepaalde vragen (afbeeldingen) niet enkele 'hints' geven ?
Dat zou misschien kunnen helpen om enkele vragen te beantwoorden en zodoende 'de moed er in te houden' om verder te zoeken.
Bij voorbaat hartelijk dank !
Voor de MO'ers die al enkele vragen hebben en sommigen nog niet: Kunnen wij misschien bepaalde antwoorden ruilen ?
Ook bij voorbaat hartelijk dank !
Leave a comment: