Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Rondom de Eindejaarsquiz 2014

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Toller
    replied
    Proef ik enige onvrede, was het dan zo moeilijk?

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Met dank aan de quizmakers dat ze net zoveel plezier mogen hebben als wij bij het invullen ;-)

    Met dank aan het glazenwassersbedrijf voor het uitlenen, van de glazenwasser bij de BOE?

    Met dank aan de steigerbouwers voor het lenen van de steigers, om zo mijn BOE te kunnen lokaliseren.

    Met veel dank aan Gilbérke voor zijn geduld met Parel die tijdens deze quiz niet te genieten was. J

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Wigo ontzettend goed gevonden, mijn complimenten zeer diplomatieke antwoorden, ik kon een glimlach niet onderdrukken
    M.b.t je laatste regel ietwat erg royaal misschien ??

    Dit wil ik je niet onthouden Wigo, deze sterke mensen heb ik ook bedankt, (kopie mail), bovenste regel vergeten a.u.b.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    En natuurlijk een groete MERCI aan onze Wigo. Een politiek talent met veel overzicht.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Gelukkig heb ik vandaag nog enkele vraagtekens kunnen beantwoorden en dus de antwoorden van de goed opgezette Eindejaarsquiz 2014 ingezonden.
    Immers, de MaastrichtOnline Eindejaarsquiz 2014 verdient antwoorden van alle ‘MO- (top)leden’, waarbij het om de inhoud/deelname gaat en niet om de vragen en de antwoorden.
    Er zijn natuurlijk vele goede inzendingen, maar er zijn ook heel veel dingen die wij miskleunen.
    Dat zit ons in de genen, echter desondanks konden wij niet ophouden met spitten naar oplossingen.

    Hulde en dank aan de makers Breur en Toller !

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Daanke Parel, De 25 pagina's zijn in goede orde ontvangen. Groet aan d'n Gilber.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    YEP, heb mijn Quiz ingeleverd, pfff dat voelt en

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    Een vraag missen is geen doodzonde
    Bij dagelijks missen wordt het een dagelijkse zonden

    Leave a comment:


  • Toller
    replied
    Een vraag missen is geen doodzonde

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Toch werd er herhaaldelijk gespit in het Pesthuyspodium en 200 meter lange trams kwamen langs. Dat moet men zich toch kunnen herinneren?

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Met nog ruim 24 uur te gaan tot 24.00 uur op 5 januari 2015, heb ik het idee dat ik dit jaar niet voor een top 3 klassering ga
    Grappig is overigens dat ik vandaag bij toeval de oplossing vond van vraag 4F (Foto uit "Boe is dat" (Dak met fluit)), terwijl ik op zoek was naar een schilderij!!!!

    Met vraag 6 (uitspraken politici) ben ik gestopt.
    Ik heb tal van politici aangeschreven die zich geen enkele uitspraak herinneren.
    Daarop restte mij enkel om ruim 30 uur RTV Maastricht te bekijken. Dat heb ik circa 6 uur lang volgehouden, maar ik heb geen enkele uitspraak gehoord!!
    Als iemand vraag 6 heeft doe ik oprecht mijn pet voor diegene af

    Eerlijk gezegd vind ik deze Eindejaarsquiz bij vlagen gemakkelijker dan de afgelopen jaren.
    Wederom zijn het de kunstvragen die mij nekken en uiteraard vraag 6.
    Misschien vind ik hem wel gemakkelijker dan anders vanwege het (GELUKKIG!!! ) ontbreken van vragen over carnaval.........

    Mochten jullie het onverwachts toch nóg slechter doen dan ik, dan beloof ik bij deze dat volgend jaar eindelijk eens simpele kunstvragen (cultuurbarbaar-proof zal ik maar zeggen) worden gesteld en dat Carnaval zal worden doodgezwegen (zoals dat vaker zou moeten gebeuren) !!!

    Leave a comment:


  • Breur
    commented on 's reply
    En die poging hebben wij in goede orde ontvangen. Merci Haas.

  • Haas
    replied
    Haas heeft weinig kunnen vinden, maar toch een poging gedaan.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Tip voor diverse foto-opgaven:

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    3/4 is gewoon in de regen te bekijken. De overige ook indien het dak lekt. En Toller loopt regelmatig over daken en ziet dan een schilder.

    Leave a comment:

Bezig...
X