Oorspronkelijk geplaatst door Toller
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
De vragen van de quiz 2013
Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtWell done, Toller. Toevallig ook in het Jekerdal geweest?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtMij vallen de sloffen uit! 'Na lang zoeken'... Met name elletje had die vraag 'tussen de borrel en de maaltijd' moeten kunnen oplossen. Ze had er het hele internet niet nodig voor gehad. Alles onder handbereik en ik weet bijna zeker dat dat ook voor meer mensen geldt. Lezen jullie die tips nog wel eens door?
En dan te bedenken dat ik me tegenover elletje in een onbewaakt ogenblik in de chat ook nog een rechtstreekse aanwijzing heb laten ontvallen. Nee, nazoeken heeft geen zin meer. Die olifant met zijn lange snuit is gisteren weer langs geweest.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtObject 4 is volgens mij veel moeilijker maar heb hem toch zomaar gevonden
Zit in m'n maag met 3! :(Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtVraag me alleen af in welk huis-aan-huisblad de afbeelding van object 3 heeft gestaan!
Maar ik heb wel een aanknopingspunt om het terug te vinden, dus bij de prijsuitreiking moet je me dat nog maar eens vragen.Last edited by Clio; 2 januari 2014, 12:58.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtVolgens mij een slechte foto! Uit het huis-aan-huisblad!Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Vraag 3.3
Ik heb het vermoeden dat de foto van vraag 3.3 niet in 2013, maar in de eerste helft van 2012 in het betreffende huis aan huisblad heeft gestaan. Ik ben bang dat dat op Internet niet meer is te checken. Maar de Stadsbibliotheek heeft alle jaargangen vanaf 2004 gebonden ter inzage.
Toch blijf ik van mening dat jullie de verblijfplaats van dit wandkleed zouden moeten kunnen vinden via Google Web.Last edited by Clio; 2 januari 2014, 01:06.
Opmerking
Opmerking