Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
we wisten bovendien bij vorige quizzen ook allang wie de winnaar was en hoeveel fouten we afzonderlijk hadden, moeten we dat dat ook allemaal op die feestmiddag pas vernemen..?
Een tijdje terug kwam iemand met het idee om de uitslag van de Eindejaarsquiz, en dus ook het aantal gemaakte foutjes, pas op de feestelijke bijeenkomst kenbaar te maken.
Dat idee werd door enkele deelnemers ondersteund en dat heb ik toen ook overgenomen.
Misschien dat de diegene die de Eindejaarsquiz 2012 organiseert andere ideeën heeft, een andere aanpak heeft en het dus anders doet
Een tijdje terug kwam iemand met het idee om de uitslag van de Eindejaarsquiz, en dus ook het aantal gemaakte foutjes, pas op de feestelijke bijeenkomst kenbaar te maken.
Dat idee werd door enkele deelnemers ondersteund en dat heb ik toen ook overgenomen.
Goed idee en lekker spannend. Niet voor mij persoonlijk, want ik weet al dat ik nummer 15 ben - of hoeveel deelnemers waren er?
Eindelijk het verlossend bericht!
Ik heb er zó naar uitgekeken...
Wigo is ten leste gezwicht
en heeft de Horeca bekeken.
Voor elk wat wils,
de rokers en niet-,
ook Oscar is welkom
(doet mij geen verdriet ).
Meer 'werkers' dit jaar dan ooit tevoor:
wie gaat er met de beker vandoor?
Voor hem een weet,
voor ons een vraag.
Ik krijg toch een beetje
pijn in mijn maag...
Last edited by Clio; 13 maart 2012, 16:55.
Reden: correctie
Opmerking