Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • SJEF †
    replied
    De quiz zal kerstnacht 24 december 2009 het licht zien.
    Dan krijgt iedereen twee weken de tijd om te zoeken en de antwoorden te noteren en te verzenden.
    Sluitingsdatum zal dus zijn: de nacht van 7 januari 2010.
    Nadere gegevens volgen te zijner tijd.

    Leave a comment:


  • SJEF †
    started a topic Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

    Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

    Beste forumbezoekers en -leden van MestreechOnline.
    Als winnaar van de eindejaarsquiz 2008 ben ik dus weer aan de beurt om 10 pittige, maar evenzeer afwisselende vragen te gaan samenstellen voor de alras naderende datum, waarop de eindejaarsquiz 2009 geprestenteerd zal gaan worden.

    Jullie hebben het me niet makkelijk gemaakt, door al jullie vraagstellingen; met name in de nieuwe rubriek 'U zoekt; wij vinden'.
    Een rubriek die notabene door mijzelf is ingesteld (meer structuur in het geheel etc.).

    Over de prijzen kan ik al het volgende verklappen.
    Ik heb een aantal zeer interessante boeken over Maastricht in de aanbieding; boeken die ik dubbel heb in mijn collectie.
    Koop de komende periode dus geen boeken meer; vooral niet via het antiquariaat.
    Wie weet, behoort u tot een van de drie prijswinnaars en bevindt het boek zich in één van boekenpakketten.
    Daarnaast krijgen de eerste drie prijwinnaars nog een afbeelding op A3 formaat; maar wat het voorstelt blijft nog een verrassing.

    Over prijzen gesproken.
    In het voorjaar van 2009 heb ik via de afdeling Public Relations van de gemeente Maastricht gevraagd of zij drie leuke zaken hadden die als prijs konden dienen voor de drie prijswinnaars van de MestreechOnline eindejaarsquiz 2009.
    Na de invoering van het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl in het begin van 2009 zijn er ook de nodige nieuwe 'gadgets' ontworpen en aangeschaft door de gemeente Maastricht.

    http://www.mestreechonline.nl/forum/...read.php?t=735 .

    Na moeizaam onderhandelen werd mij het volgende aangeboden: één rol bierviltjes met daarop het nieuwe logo; te verdelen onder de drie prijswinnaars.
    Ik vond dat eerlijk gezegd zo beneden de maat, dat ik er vriendelijk voor bedankt heb.
    Niet dat ik een of andere legpenning van (edel)metaal verwachtte; maar één rol bierviltjes voor drie prijswinnaars?
    Nee, dank je, gemeente Maastricht!
Bezig...
X