Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Rubke
    replied
    als ik tijd te kort kom, trek ik weer de stekker eruit

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Omdat de server van MestreechOnline nagenoeg 24 uur een storing vertoonde, verleng ik hierbij de inzendtermijn met 24 uur.

    De uitslagen moeten dus uiterlijk donderdag 7 januari om 24:00 uur via een P-bericht (ten name van SJEF) verstuurd zijn.

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Kampioen Net-zoeker!

    Tja, dat staat dan ineens nonchalant in een andere discussie (kruitopslag): 'een reservekopie vond ik nog ...', en dan volgt een zoveelste, voor normale mensen onvindbare website (http://www.globalxs.nl/home/h/hphhwi...1500/alook.htm.). Mijn conclusie is dat SJEF echt onze kampioen Net-zoeker is. Maar ik ben wel benieuwd wie hem gaat evenaren...

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Sjef, ik heb net mijn antwoorden via p-mail verstuurd, maar krijg geen bevestiging?
    Heb je ze ontvangen?
    Graag antwoord!!
    Elletje
    Je krijgt nooit een bevestiging.
    Maar ik heb de antwoorden in goede orde ontvangen; bedankt.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Sjef, ik heb net mijn antwoorden via p-mail verstuurd, maar krijg geen bevestiging? Heb je ze ontvangen? Graag antwoord!!
    Elletje
    Last edited by elletje; 2 januari 2010, 20:56.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Nou, ik geef het bij deze ook op.
    Ik denk namelijk dat ik niet voor de Ex Aequo vraag in aanmerking kom, simpelweg omdat ik één vraag (vraag 8 ) niet vind.
    De andere vragen waren, achteraf gezien, relatief eenvoudig te vinden.
    Nu ik er echter vanuit ga dat iedereen ze dus wel heeft gevonden, hoef ik mij niet druk te maken om de Ex Aequo vraag.
    Ik zal de zesde mijn antwoorden op de bus doen.
    Misschien word ik niet laatste...lol

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    't Lukt je wel, je hebt nog 4 dagen!
    Denk je dat ik er van uit ga dat ik het allemaal goed heb?
    Succes!

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Ik wens jou hetzelfde toe en bovendien heel veel zilverkleurige stoffers en blikken met lelijke libelmotiefjes. :(
    Ik ben niet jaloers hoor...
    Last edited by elvis; 2 januari 2010, 18:26.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Net zoals Olijfje geef ik geen enkele aanwijzing prijs!
    Je zult het echt zelf moeten zoeken!
    Wens je wel heel veel succes!!
    En nog voor 2010, heel veel geluk, liefde en gezondheid!!
    Punneke, Elletje!

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Yes, tweede foto is te vinden op het net! Rest mij u verder sterkte te wensen!
    Na drie dagen zoeken geef ik het op. Weet elletje echt zeker dat ze precies dezelfde afbeeldingen heeft gevonden? Ik ben echt héél, héél benieuwd met welke zoektermen dan in hemelsnaam.. ik heb werkelijk álles al geprobeerd.

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Bedankt voor het inwinnen van de informatie, Ingrid.
    Maar ik persoonlijk blijf het jammer vinden, dat essentiële gegevens omtrent de historie (Maastricht, Venlo, of welke regio in Limburg dan ook), die voorheen openbaar waren te raadplegen via de webpagina van het Limburgs Museum, nu opeens spoorloos verdwenen zijn.
    Op die manier wakker je de interesse in de geschiedenis van stad en streek al zeker niet aan.

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
    Het Limburgs Museum te Venlo is zo vriendelijk geweest om haar webpagina te vernieuwen. Een beetje te vriendelijk, in mijn ogen. Heel veel informatie is gewoonweg niet meer on-line te raadplegen.
    Ik heb dat eens nagevraagd Sjef en ik kreeg 21 december dit antwoord:

    Geachte mevrouw Evers,
    de collectieonderdelen op de website worden de komende tijd volgende principes van de nieuwe website ingevuld en verder uitgebouwd. De gegevens waar u aan refereert zijn in de huidige website dan ook niet terug te vinden.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ad van Pinxteren
    conservator collecties

    Ik kan niet zeggen dat het er véél duidelijker op is geworden, maar je hebt gelijk: die Maastrichtse (en andere?) bestanden zijn niet meer te vinden. Veel van dat Maastrichtse materiaal kwam volgens mij van het (R)HCL dat het zelf niet op de site had staan. Of een daar veranderd beleid meespeelt in deze zaak?

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Sjef is altijd vroeg op...
    Dat is juist; elke ochtend om half zes sta ik op; Frisch & Munter, zoals onze oosterburen zeggen.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Dat nachtwerk zal wel meevallen. Sjef is altijd vroeg op...

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Nou beste mensen, een beetje rustig aan a.u.b..
    Ik kan de enorme toestroom aan antwoorden op de eindejaarsquiz 2009 nauwelijks bijbenen.
    Dat zal nachtwerk worden :( .

    Leave a comment:

Bezig...
X