Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Drugsrunners

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk geplaatst door lelici
    Nogmaals: let op 12 september, want die achter die wegloopactie zou wel eens een achteliggende gedachte kunnen zitten!!!!
    Populisme niets anders.

    Opmerking


    • #32
      Punt.

      In Nederland is wetgeving. Als die niet wordt nageleefd zijn er professionals die opsporing verrichten en justitie die straft als alle procedures correct zijn verlopen.

      Ik wil het niet hebben over bepaalde bevolkingsgroepen. Ook niet over blonde goden of God. Wie ben ik om te bepalen wie gelijk heeft?

      Wel wil ik nu geen reactie op reactie meer en de roep om moderatie. Als jullie jezelf niet kunnen matigen in de manier waarop de discussie gevoerd wordt, sluit ik dit draadje, de privacy van sommige mensen wordt geschonden door de manier waarop jullie "delibereren".

      Opmerking


      • #33
        Zo en nu weer terug naar onderwerp drugsrunners
        Voor racistische taal nieuw draadje openen graag.
        Dank u.

        Opmerking


        • #34
          Fijn; MO is toch zo'n warm nest

          Opmerking


          • #35
            BBOOST wil politiepost op de Van Hasseltkade

            Buurtplatform Boschstraat Oost (BBOOST) blijft hameren op de bestrijding van de overlast van drugsrunners op de Van Hasseltkade en omgeving.

            BBOOST beweert dat de overlast is alweer geruime tijd heel ernstig is!

            Volgens de CVP-fractie, die vandaag een open brief stuurde aan burgemeester Hoes, zijn BBOOST, en ook andere Bpf’s, ten einde raad.
            Hun positieve reactie in het verleden over het door burgemeester Hoes gevoerde beleid inzake de aanpak drugsdealers, werd door de buurt ook niet altijd in dank afgenomen, omdat de praktijk een ander beeld liet zien, wederom aldus de brief van de CVP.

            Het Buurtplatfom blijft vragen om een politiepost op de van Hasseltkade en wordt daarin nu gesteund door de CVP
            Dit kan, aldus BBOOST en de CVP, kleinschalig en zal zeker positief en preventief werken.
            Men stelt voor dat zelfs het plaatsen van een bemande politiepatrouille al zou helpen.

            Nu kom ik vrijwel dagelijks 1 à 2 keer per dag op de Van Hasseltkade en omgeving.
            Ik herken mij totaal niet in de klachten van BBOOST.
            In vergelijking met vorig jaar is de overlast m.i. significant verminderd.
            Hoe langer hoe meer krijg ik de indruk dat mn. de voorzitter van het Bpf BBOOST een persoonlijke mening blijft opdringen aan anderen en vooral graag in de schijnwerpers wil staan.
            Maar ieder zijn mening.....
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

              Nu kom ik vrijwel dagelijks 1 à 2 keer per dag op de Van Hasseltkade en omgeving.
              Ik herken mij totaal niet in de klachten van BBOOST.
              In vergelijking met vorig jaar is de overlast m.i. significant verminderd.
              Hoe langer hoe meer krijg ik de indruk dat mn. de voorzitter van het Bpf BBOOST een persoonlijke mening blijft opdringen aan anderen en vooral graag in de schijnwerpers wil staan.
              Maar ieder zijn mening.....
              Dat is scherp opgemerkt.......
              (wat niet wegneemt
              dat men geen enkele actie//reatie.
              heeft gekregen over de bespreking burgemeester//bewoners in najaar 2011.
              omtrent de problemen in hun wijk..)
              het het is nu bijna 2013..

              Opmerking


              • #37
                Eigen enquete BBOOST

                Bron: http://www.bboost.nl/


                Ziet u een daling van de drugsoverlast in onze buurt?
                Nee, er wordt nog steeds veel gedeald in mijn straat 6 33.3%
                Ja, ik zie steeds minder drugsrunners 4 22.2%
                Nee, ik word nog steeds vaak aangesproken 3 16.7%
                Nee, en helaas ook geen politie meer in onze buurt 3 16.7%
                Was er sprake van drugsoverlast in onze buurt? 1 5.6%
                Ja, en laten we eens stoppen met deze discussie 1 5.6%
                Ja, maar het boeit me toch niet want ik woon hoog 0 0%
                Ik stuur een mail als reactie 0 0%


                Aantal stemmen : 18 Eerste stem : woensdag 10 oktober 2012 07:12 Laatste stem : zondag 04 november 2012 13:58

                Met 18 stemmen ontstaat natuurlijk geen representatief beeld.

                Opmerking


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door lelici
                  Als een God beschrijft?? Moet u mij eens vertellen waar u dat dan gelezen heeft. Die "meneer" zoals u hem beschrijft heeft gewoon een naam.
                  Ik durf er best iets om te verwedden dat de PVV tijdens de verkiezingen in september als grote winnaar uit de bus komt.....
                  Ik vermoed dat u allochtonen in de familie hebt; zou ik gelijk kunnen hebben??
                  Lelici al lang niet meer gesignaleerd op MO:


                  Ha ik nu maar met je gewed, dan had ik die weddenschap gewonnen. Maar ik wil geen weddenschap winnen, met de pvv als onderwerp. Inmiddels is gebleken dat die geblondeerde uit Venlo zijn grote snufferd niet heeft kunnen omzetten in verkiezings-succes. Integendeel, hij is flink op zijn one-issue uitspraken afgerekend. Zou eens tijd worden, Nederland was zijn grote bek meer dan zat.

                  Jij zal natuurlijk wel als antwoord hebben: nu met het regeerakkoord van Rutte-II is hij weer in stijgende lijn aan het gaan. Maar dat moeten we nog maar even afwachten.

                  Nederland moet bezuinigen, en niet zo'n beetje ook. Maar dat hoeft niet alleen over de rug van de zwakkeren in de samenleving te gaan. De happy few mag daar ook weleens een steentje aan bijdragen, in plaats van met hun zeilboot in de Middellandse Zee rond te dobberen, zich afvragend in welk 3-sterren restaurant ze NU weer hun lunch gaan gebruiken.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #39
                    Beste Haas,

                    Wat heeft jouw posting met drugsrunners te maken??
                    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X