Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kletskousen.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Dit betekent waarschijnlijk 3 waarschuwingen of het aantal berichten in je mailbox.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
      Dit betekent waarschijnlijk 3 waarschuwingen of het aantal berichten in je mailbox.
      Humor!
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #18
        Daar moet je eens op klikken (je kunt niets verkeerd doen) dan zie je het berichtencentrum waar je mails krijgt als bijvoorbeeld iemand een posting doet waar jij ook op bent geabonneerd
        Kompleminte

        Toller

        Opmerking


        • #19
          En de posts van vandaag knop is gerepareerd. Er zat een schroefje los.

          Opmerking


          • #20
            En die "vreemde titel" ...et fait silence, pour qu’ ébloui heeft te maken met een controle van de vindbaarheid door zoekmachines, maar ook met "als je stil bent hoor je soms meer ". Voor dit laatste moet je zijn bij de dichter Auden (Look Stranger). Maar dat zal niet iedereen begrijpen . Van Rossem wellicht wel.

            Opmerking


            • #21
              Is hier maar alleen plek voor eigenaars en managers?
              Of begrijp ik het niet goed?

              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • #22
                Hoe bedoel u?

                Opmerking


                • #23
                  Precies zoals ik het schrijf, eenvoudig toch?
                  Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                  Opmerking


                  • #24
                    OK, dan maar even in de rol als voorleesvader:

                    Een van de belangrijkste wijzigingen is de mogelijkheid dat een MO-gebruiker een GROUP kan starten. Hierdoor is het mogelijk om met gelijkgezinde MO-gebruikers te discussiëren. Wil een MO-gebruiker meedoen in de GROUP dan meldt hij zich aan. Om geen wildgroei in de GROUPS te krijgen dient degene die een GROUP wil maken, de starter dit kenbaar te maken via de mail optie op de startpagina. De moderators nemen dan contact op en geven de aanvrager na goedkeuring de vereiste autorisatie.

                    Dus ook Parel kan eigenaar/manager worden.

                    Opmerking


                    • #25
                      Simple comme bonjour, toch? Enfin, het is mooi weer vandaag. Fijn om eens echt te genieten van de stad. En van mijn pistoleeke, natuurlijk. Krijg ik niet elke dag. Maar ik moet dan ook wat moed verzamelen, want heb een afspraak bij de tandarts. Aardige man, hoor, al 'vliegt' hij dan heen en weer tussen drie patiënten tegelijk. En misschien dat de wachtkamer een stukje oplevert voor Piers nieuwe rubriek!

                      Opmerking


                      • #26
                        Nog altijd de mogelijkheid tot posten .

                        Opmerking


                        • #27

                          Week 10, maandag

                          De sirene ging keurig op tijd af. Dat betekent dat het maandag is en een nieuwe maand. ​De zon schijnt/scheen en de vogels maken me weer vroeg wakker. Het schijnt warmer weer te worden..

                          Wie iets over Maastrichts en Limburgs zilver wil weten, kan vanavond om 20.00 uur terecht in het Maaspaviljoen. Mw. mr. Willy Keizer laat tal van plaatjes zien van een ambacht dat eeuwenlang een van de steunpilaren van de Maastrichtse economie is geweest: de zilversmeden uit de zeventiende tot en met de negentiende eeuw. Toegang gratis voor leden van Limburgs Geschied- en Oudheidkundig Genootschap. Niet-leden betalen drie (3) euro. Die LGOG-leden kunnen dan morgen op vertoon van hun lidmaatschapskaart gratis terecht in het Bonnefantenmuseum, om daar de prachtige zilvercollectie te bekijken. Wist u trouwens dat LGOG-leden ook gratis boeken kunnen lenen in de Stadsbibliotheek in het Centre Céramique? Als je dat bij elkaar optelt, spaar je een hoop geld uit met zo'n lidmaatschap. En je krijgt nog wat boeken ook!

                          Mijn leeslamp is kapot , een van de brandmelders moet gesoldeerd worden (of vervangen door een nieuwe ), de keukenkraan lekt, ik waaide vannacht mijn bed uit en de huizenhoge berk aan de overkant produceert pollen die me zoals elk jaar het leven zuur maken. Ach ja, het is maandag...
                          Last edited by Clio; 3 maart 2015, 11:17.

                          Opmerking


                          • #28
                            Kikkers en salamanders hopsen en snorkelen. Lente! Zij waaien hun bed niet uit en vinden lekkende keukenkranen geen enkel probleem. Het mens-zijn heeft zo zijn nadelen. Wat betreft die waterschappen: de dieren zouden eigenlijk moeten kunnen praten. Wat is hun mening over de waterhuishouding? Dieren en planten passen zich geweldig aan. Mensen moeilijker. Zijn wij verwend? In ieder geval weet ik zeker dat ik geen kikker of salamander zou willen zijn. Het is een hard leven en je bent buit voor velen. Maar bij mensen is dat ook zo. Met andere woorden: ik kom er niet uit en dat is nu juist weer leuk: het onvoorspelbare des levens .

                            Opmerking


                            • #29
                              week 10, dinsdag

                              Afgelopen vrijdag voor een vriendin gebeld met de belastingtelefoon. In het kader van de bezuinigingen wil ze haar aangifteformulier laten invullen door iemand van de dienst zelve. Dat is gratis, maar je moet er natuurlijk wel een afspraak voor maken. Vandaar het telefoontje. Geen probleem, mevrouw, eind april hebben we nog wel een plekje in Maastricht. En u heeft een DigiD nodig en - dit jaar voor het eerst - een machtigingscode. Ja, moet u ook aanvragen en dat duurt een dag of vijf. Ik stuur u een mailtje met een bevestiging van de afspraak.
                              Aardige mensen daar aan de telefoon. Alleen is dat mailtje nooit gearriveerd, dus heb ik nu een afspraak of niet? Tijd voor een kopjen...

                              P.S. Is iemand nog naar die lezing bij LGOG geweest?

                              Opmerking


                              • #30
                                week 10, woensdag

                                Om zeven uur stond iemand ijverig te krabben op zijn voorruit, maar nu komt de zon er door. Om vijf over acht het eerste telefoontje van de dag, dus nu ben ik wel wakker. Tijd voor het tweede kopjen en iets te eten. Benieuwd of ik het red ook vandaag geen stap buiten de deur te zetten. Prettige werkdag allemaal.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X