Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kletskousen.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #46
    Beste Antonius: vergeet Snieklaas niet van Toon Hermans. Heel rustgevend.

    Opmerking


    • #47
      Toon Hermans met "ik mag die man niet", hebben we onlangs nog eens op de iPad van m'n moeder afgespeeld en Ma die lag destijds dubbel van de lach in haar elektrische fauteuil.

      ik ben verguisd

      Opmerking


      • #48
        Ben je al eens gaan wandele in het Sphinxkwartier? En ben je al eens gaan kijken in de Sphinx tuin? Maagdendries.
        Ruimtevrees krijg je der niet, eerder Claustrofobie.
        Het is ronduit beschamend hoe men daar het plan Belvedere 2.0 (dus nog nieuwer) heeft ingevuld. Gelukkig heb je glasgordijnen opdat je niet de pizza op tafel van je overbuur ziet.
        ik ben verguisd

        Opmerking


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
          Ben je al eens gaan wandele in het Sphinxkwartier? En ben je al eens gaan kijken in de Sphinx tuin? Maagdendries.
          Ruimtevrees krijg je der niet, eerder Claustrofobie.
          Het is ronduit beschamend hoe men daar het plan Belvedere 2.0 (dus nog nieuwer) heeft ingevuld. Gelukkig heb je glasgordijnen opdat je niet de pizza op tafel van je overbuur ziet.
          Laat mij denken aan onze vakantie in zuid Frankrijk en waren met z'n viertjes in de caravan aan het eten, vraagt mijn schoonzus het zout. Mijn broer steekt zijn hand door het raam van de caravan en neemt het bij de buren van de tafel Natuurlijk waren die mensen niet aanwezig, maar zo kort stonden wij naast de buren De grond is erg duur in Maastricht, ik heb mij opgegeven voor een volkstuintje op het Vrijthof een jarenlange wachtlijst en niet te betalen.
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
            Ben je al eens gaan wandele in het Sphinxkwartier? En ben je al eens gaan kijken in de Sphinx tuin? Maagdendries.
            Ruimtevrees krijg je der niet, eerder Claustrofobie.
            Het is ronduit beschamend hoe men daar het plan Belvedere 2.0 (dus nog nieuwer) heeft ingevuld. Gelukkig heb je glasgordijnen opdat je niet de pizza op tafel van je overbuur ziet.
            Die wandeling staat al maanden op het programma.
            Is er nog niet van gekomen, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig

            Oorspronkelijk geplaatst door Parel
            (...) De grond is erg duur in Maastricht, ik heb mij opgegeven voor een volkstuintje op het Vrijthof een jarenlange wachtlijst en niet te betalen.
            Je bent gewoon een millennium te laat......

            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

              Die wandeling staat al maanden op het programma.
              Is er nog niet van gekomen, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig



              Je bent gewoon een millennium te laat......
              Heb ik weer
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • #52
                parel Als het nog lukt met die denktank van groep Gunther, dan kun je misschien nog een volkstuintje in het park pachten. Voor geval de voedselleveringen wegvallen in Post Corona Crisis.
                ik ben verguisd

                Opmerking


                • #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                  Die wandeling staat al maanden op het programma. Is er nog niet van gekomen, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.
                  Potverdrie, Pier, ik weet wel dat het een heel eind van Mariaberg en Trichterveld is, maar een beetje wandelaar laat zich toch niet kisten? Neem desnoods de bus (maar kan dat met hond?). Enfin, courage, mon ami. Denk aan al het groen dat je misschien ook nog tegenkomt.

                  Opmerking


                  • #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                    De grond is erg duur in Maastricht, ik heb mij opgegeven voor een volkstuintje op het Vrijthof een jarenlange wachtlijst en niet te betalen.
                    Welcome back, Parel. Hopelijk komt dat tuintje er nog eens. Of misschien op een dakterrasje? Zou handig zijn waar je nu alweer jaren woont.

                    Opmerking


                    • #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                      Welcome back, Parel. Hopelijk komt dat tuintje er nog eens. Of misschien op een dakterrasje? Zou handig zijn waar je nu alweer jaren woont.

                      Dankjewel Clio
                      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                      Opmerking


                      • #56
                        Als je met mekaar gaat wandele, ga dan niet naast mekaar, maar achter elkaar met 1,5 meter afstand.
                        Anders kan er niemand meer voorbij in het centrum.
                        Veel gezinnen lijken op de 4 Dalton broers Uit de Lucky Luke Stripverhalen. Blokkeren alles in de binnenstad.

                        Overigens Pier je kan voor je naar de raadzittingen gaat makkelijk een afsteker maken naar het Sphinxkwartier. Ga niet met je beste gewixte schoenen want die worden vuil.
                        ik ben verguisd

                        Opmerking


                        • #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                          Potverdrie, Pier, ik weet wel dat het een heel eind van Mariaberg en Trichterveld is, maar een beetje wandelaar laat zich toch niet kisten? Neem desnoods de bus (maar kan dat met hond?). Enfin, courage, mon ami. Denk aan al het groen dat je misschien ook nog tegenkomt.
                          en

                          Oorspronkelijk geplaatst door Antonius
                          Overigens Pier je kan voor je naar de raadzittingen gaat makkelijk een afsteker maken naar het Sphinxkwartier. Ga niet met je beste gewixte schoenen want die worden vuil.
                          Ik voel me nu wel verplicht om op korte termijn te beginnen aan een wandeltocht rond het Spinxkwartier
                          Overigens las ik vandaag ik DDL dat de koffiebranderij van Blanche Dael nu in het oude Brikkegebouw zit.
                          Dus tijdens mijn wandeling kan ik daar een coffee-a-go halen
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                          Opmerking


                          • #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

                            en



                            Ik voel me nu wel verplicht om op korte termijn te beginnen aan een wandeltocht rond het Spinxkwartier
                            Overigens las ik vandaag ik DDL dat de koffiebranderij van Blanche Dael nu in het oude Brikkegebouw zit.
                            Dus tijdens mijn wandeling kan ik daar een coffee-a-go halen
                            ?
                            Wij waren een paar weken terug in Bemelen gaan wandelen, ik kende dat dorpje vrij goed, maar was er nu +/ - 8 jaar niet meer geweest, daar was bijgebouwd niet meer normaal en de villa's / huizen, liggen de prijzen in het hoge segment.
                            De straten waren zo smal dat er geen twee auto's naast naast elkaar konden rijden, dan denk je een dorp, wij schrokken hoe smal de straten waren gemaakt, in verhouding met de grote villa's in deze nieuwbouwbuurt.

                            Wat ik wel jammer vind, er komt zo weinig sociaalbouw huizen/ flats terug, nu Caberg voor de helft gesloopt is en Blauw dorp ook, wij zijn ook door Mariaberg gewandeld de bungalows erg mooi geworden sommige zelfs heel luxueus, of daar alles koop is, of ook huren, het laatste betwijfel ik.
                            Pier ga je naar Blanche Dael neem dan een filter koffie, dat is hun specialiteit.
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                            Opmerking


                            • #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                              ?
                              Grappig, ik vind Ceramique nu juist prachtig!
                              Zeker het gedeelte tussen pakweg de Heugemerweg en de Avenue Ceramique vind ik lekker ruim opgezet.
                              Ik ben nog niet in het Sphinxkwartier gaan wandelen, dus ik laat me verrassen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                              (...) Wat ik wel jammer vind, er komt zo weinig sociaalbouw huizen/ flats terug, nu Caberg voor de helft gesloopt is en Blauw dorp ook, wij zijn ook door Mariaberg gewandeld de bungalows erg mooi geworden sommige zelfs heel luxueus, of daar alles koop is, of ook huren, het laatste betwijfel ik.(...)
                              Dan neem ik aan dat je het helemaal eens bent met de strekking van de motie van Kitty Nuyts (LPM) die we bespreken in de topic 'Stadsbestuur 2018-2020'?
                              Kijk maar eens HIER.

                              Die motie komt morgen (8 december 2020) in stemming in de gemeenteraad.
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • #60
                                stemming ennuh?
                                ik ben verguisd

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X