Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De 11de vaan de 11de komt weer!

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Lenfite Bekijk bericht
    Ik wil nog een stelling in de groep gooien. Die is:
    Als de activiteit omheind moet worden, is er geen reden meer op het op het Vrijthof te doen.
    Totaal op tege.
    D'r zien eveneminte die umheind mote weurde umtot d'r 'n kapitaol aon materiaol steit, beveurbeeld Rieu, Preuvenemint, 11de vaan d'n 11de, city polo, magies Mestreech.
    D'r zien eveneminte die umheind mote weurde umtot d'n towloup vaan pebliek zoe groet is tot op 'n gegeve memint 't prisiep vol=vol gehanteerd moot weurde, beveurbeeld 11de vaan d'n 11de, city polo.
    D'r zien eveneminte die umheind mote weurde umtot d'r aontree betaold moot weurde, beveurbeeld Rieu, city polo (veur de tent).

    Dus soms is 't gewoen oonmeugelik um gein hèkwèrrek te plaotse, door bovegenumde reijjene, daorbeij zien gewoen inkel eveneminte die nörregens aanders gehawwe kinne weurde umtot ze zoeväöl luij naor Mestreech trèkke die daan daor weer geld laote rolle, es die eveneminte boete de binnestad gehawwe zowwe weurde, kaom geinen hoond.
    Kompleminte, Pieke

    Opmerking


    • #17
      Pieke CHAPEAU goede weergaven en laten we niet vergeten dat de verzekering ook haar eisen stelt.
      Daar is bij de meeste evenementen een beveiligingsbureau / beveiligers aanwezig zowel overdag als in de nacht
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #18
        Vastelaovend same. Sjiek dat zo'n evenement plaatsvindt, dankzij de inzet van velen!

        Opmerking


        • #19
          Opening 11de van de 11de - 11 nov 2013

          Opening 11de van de 11de - 11 nov 2013:

          http://www.l1.nl/video/opening-11de-...de-11-nov-2013

          Opmerking


          • #20
            Iech gaon estrein zèllevers eve "sfeer" preuve.
            Bin iech aon miene stand verpliech es lid vaan 'n vastelaovendsvereiniging.
            'T is toch sjiek tot haaf Limburg leeglöp en naor Mestreech kump um dit feeske same mèt Mestreechtenere te viere.
            'T is good veur de kaffees en vastelaovends winkele, die höbbe 'ne topdaag.
            Kompleminte, Pieke

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
              Pieke CHAPEAU goede weergaven en laten we niet vergeten dat de verzekering ook haar eisen stelt.
              Daar is bij de meeste evenementen een beveiligingsbureau / beveiligers aanwezig zowel overdag als in de nacht
              Neet allein de verzekeringe, mèr ouch de vergunningverstrekker, de Gemeinte Mestreech in deze, sjreif veur tot dit moot, die sjrieve zèllevers veur wieväöl beveiligingspersoneel aonwezig moot zien, miech is allein neet bekint wie die berekening is. In eeder geval eine beveiliger per 'n aontal persone.

              Sjöd in.
              Kompleminte, Pieke

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                Neet allein de verzekeringe, mèr ouch de vergunningverstrekker, de Gemeinte Mestreech in deze, sjreif veur tot dit moot, die sjrieve zèllevers veur wieväöl beveiligingspersoneel aonwezig moot zien, miech is allein neet bekint wie die berekening is. In eeder geval eine beveiliger per 'n aontal persone.

                Sjöd in.
                Kom gauw heij noa touw super ouch vuurwerk debei iech roop sjöd in
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #23
                  Vol is Vol (2): Vrijthof is wegens drukte gesloten

                  Nadat eerder vandaag de maximale capaciteit van de parkeergarages was bereikt, is nu het Vrijthof dat tot de knok toe is gevuld met carnavaliste. Zowel de Politie als de gemeente laat via Twitter weten dat het evenemententerrein van 11vande11de tijdelijk opslot gaat. Bron:
                  Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                  Opmerking


                  • #24
                    Sinds wanneer wordt eigenlijk de 11e van de 11e zo uitgebreid op het Vrijthof gevierd?

                    In mijn beleving was de 11e van de 11e de datum van de eerste carnavalszitting van het seizoen van de Tempeleers. Dat was een bijna min of meer besloten gelegenheid waar je verder in de stad niets van merkte.
                    De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                    Max Dendermonde

                    Opmerking


                    • #25
                      Sinds jaar en dag werd dit in Keulen al zo gedaan. Venlo heeft sinds vele jaren de Boetegeweun Boetezitting, Roermond de Staasiefestasie.


                      Maastricht had nog niets dat zich daarmee kon meten.

                      Maar omdat op carnavalszaterdag vele vierders naar Venlo, en later ook naar Roermond trokken, was het geen serieuze optie om in Maastricht ook zoiets te doen. Vandaar dat men uitkeek naar een andere datum. En daarvoor kwam eigenlijk alleen de 11e van de 11e in aanmerking.

                      Niet dat ze mij daar op het Vrijthof gezien hebben, maar zo zit het ongeveer.

                      Het is naar ik meen, ook de dag dat ''Het Sjengske'' wordt uitgereikt. Aan wie dat dit jaar is gebeurd, vermeldt Haas niet. Omdat ie dat niet weet.
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

                      Opmerking


                      • #26
                        Ik weet het inmiddels wel:

                        Een accordeonist van 15 jaar heeft het kleinood dit jaar in ontvangst mogen nemen. Kiele Schielen uit Vaals werd uitverkoren door de jury, die afwisselend kiest voor gevestigde namen, en voor nieuw talent.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
                          Sinds wanneer wordt eigenlijk de 11e van de 11e zo uitgebreid op het Vrijthof gevierd?

                          In mijn beleving was de 11e van de 11e de datum van de eerste carnavalszitting van het seizoen van de Tempeleers. Dat was een bijna min of meer besloten gelegenheid waar je verder in de stad niets van merkte.
                          Al 14 jaor weurt dit zoe gevierd, iers oppe slevrouweplein, mèr umtot dit te kleijn woort is me naor de vriethof verhuis.
                          D'n ierste kier nog stoond de bühn veur de Servaos rech tegeneuver de pletielstraot, mèr ouch dat waors nao 1 jaor alweer te kleijn, en sidsdien is het gans vriethof in gebruuk.

                          De tempeleers höbbe de vriedag nao de 11de vaan d'n 11de hun jaorvergadering die openbaar towgaankelik is, loer mèr oppe website vaan de tempeleers. Zoelang estot iech miech kin heuge, höbbe de tempeleers noets 'n zitting gehad veurtot de prins is oetgerope.
                          Kompleminte, Pieke

                          Opmerking


                          • #28
                            Ook dit jaar was de 11de vaan de 11de weer gezellig druk. Een verbeterd punt ten opzichte van voorgaande jaren, was dat er dit jaar ook een bar voor het podium stond. Dit kwam mijns inziens de loopdrukte en de drukte voor de bars aan de zijkanten ten goede.
                            Rond 4 uur was het Vrijthof vol en hoopte zich een massa voor de ingang op. Nadat de ingang weer open ging, werd er flink geduwd. Jammer dat dit nooit rustig verloopt. Als iedereen rustig wacht en met de stroom meeloopt, gaat het veel gemoedelijker en komt men ook op het Vrijthof.
                            Helaas, en dat is ook te lezen op het nieuws, lagen de straten rondom het Vrijthof 's avonds bezaaid met kartonnen dozen en ander afval dat de ondernemers op straat hadden gezet. Ik heb gehoord dat de politie aan mensen die hier niet van af konden blijven wel boetes uitgedeeld heeft (90 euro).

                            Opmerking


                            • #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Yannick Bekijk bericht
                              Ook dit jaar was de 11de vaan de 11de weer gezellig druk. Een verbeterd punt ten opzichte van voorgaande jaren, was dat er dit jaar ook een bar voor het podium stond. Dit kwam mijns inziens de loopdrukte en de drukte voor de bars aan de zijkanten ten goede.
                              Rond 4 uur was het Vrijthof vol en hoopte zich een massa voor de ingang op. Nadat de ingang weer open ging, werd er flink geduwd. Jammer dat dit nooit rustig verloopt. Als iedereen rustig wacht en met de stroom meeloopt, gaat het veel gemoedelijker en komt men ook op het Vrijthof.
                              Helaas, en dat is ook te lezen op het nieuws, lagen de straten rondom het Vrijthof 's avonds bezaaid met kartonnen dozen en ander afval dat de ondernemers op straat hadden gezet. Ik heb gehoord dat de politie aan mensen die hier niet van af konden blijven wel boetes uitgedeeld heeft (90 euro).
                              Die bar in 't midde veur 't podium waor veurig jaor d'r al. De rotzooi vaan plestik en doeze vin iech 'n miscommunikasie vaan de gemeinte oet, de gemeinte bepaold de daotums tot dit opgehaold weurt, zie hadde mote en kinne wete tot dit veur probleme zow goon zörrege.
                              Kompleminte, Pieke

                              Opmerking


                              • #30
                                Zjus via mail kinbaar gemaak aon de orreganisasie, tot iech nörregens d'n ingaangk veur de rolsteul höb kinne terökvinde, dee waors d'r gaaroet neet kraog iech es reaksie terök, binne 'n keteer, weijjer stoond daorin tot zie dit punt zowwe mètnumme oppe evaluasievergadering, terök gemaild mèt de vraog of d'r 'n speciaol toilet waor veur luij in de rolstool, nein dee waor d'r ouch neet en mien vraog of 't meugelik is um 'n speciaol plaots te creeere veur luij in 'ne rolstool, ouch dit numme zie mèt.

                                Iech moot dus zegke tot iech zier tevreijje bin mèt 't snel reagere op mails, daor zow oonder aandere de gemeinte ziech nog 'n veurbeeld aon mage numme.
                                Kompleminte, Pieke

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X