Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De 11de vaan de 11de komt weer!

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • De 11de vaan de 11de komt weer!

    Op het mooiste plein van Nederland gaan we weer een feestje vieren. De chique en de gewone man kunnen genieten van het uitzicht. (foto van 8-11-2013)
    Last edited by Lenfite; 9 november 2013, 11:02. Reden: Vergissing in activiteit, aub topictitel veranderen

  • #2
    Momenteel wordt opgebouwd voor de 11de vaan de 11de. Magisch Maastricht is pas vanaf 30 november.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Yannick Bekijk bericht
      Momenteel wordt opgebouwd voor de 11de vaan de 11de. Magisch Maastricht is pas vanaf 30 november.
      Ik heb het ff aangepast.

      Opmerking


      • #4
        Es de luij ziech ins fetsoendelik gedroge, waore die hèkke neet nuudig um alle materiaole te besjèrreme. En umtot d'r mèr maximaol 25000 luij oppe vriethof mage, 't is helaas oet zien jeske gegreujd, mote de hèkke ouch d'rum. Dat is veursjrif in de vergunning vaan de gemeinte Mestreech, zjus wie 't aontal beveiligers, EHBO'ers, enz.

        Dus wee is sjöld aon de hèkke, zjus, de gemeinte zèllevers, daor moot daan geklaog weurde.
        Kompleminte, Pieke

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          Waarom het zwarte troosteloze doek

          Je betaalt toch geen entree zoals bij Andre.
          lijkt wel een plaats delict.. beetje fleurige doeken had ook gekund inderdaad
          Fallor ergo sum

          Opmerking


          • #6
            Het voordeel is wel dat de rest "er fleurig tegen afsteekt".

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
              Waarom het zwarte troosteloze doek

              Je betaalt toch geen entree zoals bij Andre.
              Nein, mèr aon dee kant zien wel de sanitair veurzeeninge. Iech zow neet gere wèlle zien wie eederein steit te p...e.
              Kompleminte, Pieke

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
                lijkt wel een plaats delict..
                Haha, die houden we er in!

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                  Nein, mèr aon dee kant zien wel de sanitair veurzeeninge. Iech zow neet gere wèlle zien wie eederein steit te p...e.
                  Ton zat toch wel in de buurt met zijn aanfluiting . In de luwte van het plein de sanitaire voorzieningen. De bekende Hollandse dichter vadertje Krols schreef het toen al: plas nooit tegen den wind; bezint eer ge begint.

                  Opmerking


                  • #10
                    Tijdens 't Preuvenemint stoon de sanitair veurzeeninge boete 't terrein, mèt ouch daor hèkke umheen, en daor huur iech geine euver. Laote veer allemaol gelökkig zien tot dit allemaol aongelag is zoetot geine tege de diverse gebowwe hoof te goon stoon te p...e.
                    Kompleminte, Pieke

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                      Tijdens 't Preuvenemint stoon de sanitair veurzeeninge boete 't terrein, mèt ouch daor hèkke umheen, en daor huur iech geine euver. Laote veer allemaol gelökkig zien tot dit allemaol aongelag is zoetot geine tege de diverse gebowwe hoof te goon stoon te p...e.
                      @Pieke dat is de oorzaak van de hekken om het wildplassen tegen te gaan.
                      Er is nu tijdens de 11 van de 11de ook maar één ingang, waar controle is op mee gebrachte alcohol , dat is verboden.
                      Er is in de nacht en overdag veel beveiliging aanwezig, dan geven die hekken extra hulp om te bewaken.
                      Toegegeven het zwart zijl achter de hekken mag geen schoonheidsprijs verdienen, maar alles beter als toen er geen hekken waren

                      In het verleden wildplassen tegen alle gebouwen en deuren rondom de vrijthof, flesjes en kratjes bier lagen niet zeldzaam rondom de straten van het Vrijthof.
                      Braaksel in een portiek ook niet zeldzaam.

                      Dankzij deze " lelijke hekken " heeft het bestuur met groot succes dit evenement voor de bewoners rondom de Vrijthof en binnenstad tot volle tevredenheid een geslaagd 11 van de 11 gemaakt.
                      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                        Misschien hier en daar een leuke poster ophangen
                        Inderdaad dat is een optie Ton, hoewel ik twijfel of die langer dan een uur hangen.
                        Naar ik meen heeft het Struyskommitee een mooi beschilderd doek tegen de hekken hangen, ziet ook al zeer verzorgd uit.
                        Maar ach kom de 11 van de 11 is maar een dag en als de feestgangers tegen het zwarte hek ( buitenkant) aanstaan komt de kleur vanzelf Alaaf
                        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                          Es de luij ziech ins fetsoendelik gedroge, waore die hèkke neet nuudig um alle materiaole te besjèrreme. En umtot d'r mèr maximaol 25000 luij oppe vriethof mage, 't is helaas oet zien jeske gegreujd, mote de hèkke ouch d'rum. Dat is veursjrif in de vergunning vaan de gemeinte Mestreech, zjus wie 't aontal beveiligers, EHBO'ers, enz.

                          Dus wee is sjöld aon de hèkke, zjus, de gemeinte zèllevers, daor moot daan geklaog weurde.
                          Nein, de luij die ziech neet fetsoenlik kinne gedraage, die zien sjöld.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                            Inderdaad dat is een optie Ton, hoewel ik twijfel of die langer dan een uur hangen.
                            Naar ik meen heeft het Struyskommitee een mooi beschilderd doek tegen de hekken hangen, ziet ook al zeer verzorgd uit.
                            Maar ach kom de 11 van de 11 is maar een dag en als de feestgangers tegen het zwarte hek ( buitenkant) aanstaan komt de kleur vanzelf Alaaf
                            Veur 't Preuvenemint weurde hèkke met gries pvc plate d'rop geplaots op zoondagmiddag. Es d'm opbow begint, op maondag koume daor plestieke deuk mèt 'n motief euverheen, in d'n opdrök vaan 't motief zit ouch 'n volgorde en ze loupe zoe inein euver.
                            'T Struijscommittee heet die deuk laote make zoetot de luij op de terasse neet mie es 'n week tege die gries plate hove op te loere. Veur 'n kort evenemint, zoewie noe is dit echter gein haolbaar kaart, väöl wèrrek en neet goojekoup.
                            Kompleminte, Pieke

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik wil nog een stelling in de groep gooien. Die is:
                              Als de activiteit omheind moet worden, is er geen reden meer op het op het Vrijthof te doen.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X