Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
De Stumpkeszitting om 11.11 uur op carnavalsmaandag in caf? Au Mouton Blanc in Maastricht.
Het is een volkszitting in de beste tradities van de Maastrichtse vastelaovend.
Terwijl 'tout Mestreech' op carnavalsmaandagochtend nog tegen de kater vecht, treden de echte fijnproevers van onvervalste vastelaovends-kwatsj om 11.11 uur weer aan voor de inmiddels befaamde Stumpkeszitting van de Sjeng Kraft Kompenei.
Nou ja, zitting!
Er wordt gestaan in caf? Au Mouton Blanc.
Het podium is maar klein en het orkest bestaat slechts een monekaspeuler. Kortom, carnavaleske kleinkunst.
De Stumpkeszitting is speciaal bedoeld voor de liefhebbers van 'aw kloete' en ge?mproviseerde humor.
Twee uur lang (kan een half uurtje uitlopen) bulderen van het lachen en tussen lekker meezingen op oude Maastrichtse liedjes.
En op deze webpagina staan enkele foto's van de Stumpkeszitting van 27-02-2006.
En dan vergeet ik bijna de foto's van de Stumpkeszitting van 2007; die zijn via deze webpagina te bekijken.
Wees op tijd, want vol is vol. Uiteraard is de entree vrij.
Ik ben even op zoek geweest Henk, maar kan 't zo 1, 2, 3, niet vinden..We hebben nog 2 maanden de tijd om dat voor je op te zoeken..Als je 't zelf vindt voor 't zover is, laat je het ons dan even weten..?
Ik had een vraagje, op carnavalsmaandag s' morgens is er ergens in de stad in een kaffee zingen van traditionele Mestreechter vastelaovensleedsjes. Ik ben effe kwijt waar dat is. Kan iemand mij dat vertellen?
Leave a comment: