Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vastelaovend 2013.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Breur
    replied
    Sleuteloverdracht 2013.

    MestreechOnline werd genoemd . En ik had het jullie al verteld: Norbert Frijns dé opvolger van Jan Janssen.

    Leave a comment:


  • Equinox
    Gast antwoordde
    Bin neet zoe thoes in de auw naome, mer höb sjus naor de Machseuverdrach geloerd mer wee is eigelik "mevrow Fersjevee" (es iech 't good sjreif?) eigelik, met of zoonder spang of kèttelke?

    Vond verder dat Norbert Frijns het leuk deed en ook Hoes. Wat me wel opviel bij Frijns was dat ie wel erg vaak zijn neus ophaalde en het klonk alsof hij ziek/verdrietig was, dat nam een beetje de "sfeer" weg bij zijn Otoriteitentoeken.

    Maar voor zijn eerste keer was het erg leuk!
    Ook Hoes, wederom doet zijn best, en vind ik ook erg leuk!

    En boe waor Daphne Deckers

    Leave a comment:


  • Rubke
    replied
    Aankleden Mooswief Maastricht




    't Mooswief wordt dit jaar 28 jaar


    Dit jaar is het 28 jaar geleden dat het vorige Mooswief door onverlaten in brand is gestoken. Tempeleer Pol Feron vertelt dat haar opvolgster 150 kilo weegt en bewust een gevlochten romp
    heeft, zodat ze niet zo zwaar is. Ter vergelijking, stadsreus Gigantius weegt 300 kilo.


    Bron: http://www.limburger.nl/article/2013...t_jaar_28_jaar

    Leave a comment:


  • Equinox
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    Denk het wel er zijn zakken genoeg
    Ze kunnen beter met een zak gaan lopen dan dat ze op je zak gaan lopen. Toch?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Zaklopen is ook wel leuk.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    Weer een topper in Maastricht?
    We krijgen een poloveld! Hekken onvermijdelijk dus.

    Mat Brüll @MatBrull
    Vrijthof Maastricht wordt poloveld | L1 | Nieuws en sport uit Limburg l1.nl/nieuws/205303-…

    07 Feb 2012 via Twitter

    De opbrengst is voor goede doelen zoals gehandicapten. Meld U aan bestuur MO !

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk bericht
    Minder animo voor carnavalsposter
    Door Arthur Hubers
    (Woensdag 6 februari 2013 L1 Nieuws online)

    Er is minder animo voor de veelbesproken carnavalsposter van dit jaar. In tegenstelling tot eerdere jaren is de poster nog verkrijgbaar.

    Na de presentatie kwamen er veel reacties op de poster van de Meerssense kunstenares Judith Krebbekxs. Het merendeel daarvan was negatief.

    Sinds 2006 komt de Provincie Limburg samen met Media Groep Limburg ieder jaar met een speciale carnavalsposter, steeds gemaakt door een andere kunstenaar. De voorgaande jaren vond de poster steeds gretig aftrek en waren er binnen een paar dagen geen meer te krijgen.

    Dit jaar zijn er 75.000 posters gedrukt. Hoeveel exemplaren van de poster zijn uitgegeven kan de Media Group Limburg nog niet zeggen. De poster is nog steeds verkrijgbaar bij de servicekantoren van de Limburgse kranten en op het Gouvernement.
    De poster heb ik zien hangen, hij lijkt veel op een zwarte Piet met een kraag om van de carnavalskleuren.
    Hij sprankelt niet en de "Piet" kijkt daarbij erg somber.
    De kunstenares heeft duidelijk niets met carnaval

    Leave a comment:


  • Toller
    replied
    Eggerem

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Oscar gaat verkleed............ als Oscar!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Jacky Baggen presenteert: Vastelaovend 'E fies veur mins en bies'. Insecten

    Jacky Baggen presenteert: Vastelaovend 'E fies veur mins en bies'. Insecten.

    Last edited by Breur; 3 januari 2015, 12:56.

    Leave a comment:


  • Koelekopke
    replied
    Minder animo voor carnavalsposter
    Door Arthur Hubers
    (Woensdag 6 februari 2013 L1 Nieuws online)

    Er is minder animo voor de veelbesproken carnavalsposter van dit jaar. In tegenstelling tot eerdere jaren is de poster nog verkrijgbaar.

    Na de presentatie kwamen er veel reacties op de poster van de Meerssense kunstenares Judith Krebbekxs. Het merendeel daarvan was negatief.

    Sinds 2006 komt de Provincie Limburg samen met Media Groep Limburg ieder jaar met een speciale carnavalsposter, steeds gemaakt door een andere kunstenaar. De voorgaande jaren vond de poster steeds gretig aftrek en waren er binnen een paar dagen geen meer te krijgen.

    Dit jaar zijn er 75.000 posters gedrukt. Hoeveel exemplaren van de poster zijn uitgegeven kan de Media Group Limburg nog niet zeggen. De poster is nog steeds verkrijgbaar bij de servicekantoren van de Limburgse kranten en op het Gouvernement.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    "T Wiecker Tribbenaol

    TV Maastricht: op maandag en dinsdag 11 en 12 februari (deel 1 van 10-11 uur en deel 2 van 11-12 uur) uitzending van de registratie van ‘t Wiecker Tribbenaol waar het schandaalcollctief ’s de Mestreechter Clochards zich op zondag 25 november 2012 moest verantwoorden.

    Hier komt een stukje over de historie van de Narrenrechtbank
    Zaken
    1e Tribbenaol: Zaak Theo Bovens
    2e Tribbenaol: Zaak d’n Ingel vaan Mestreech
    3e Tribbenaol: Zaak Jo Coenen
    4e Tribbenaol: Zaak Jan Janssen
    5e Tribbenaol: Zaak Deken Hanneman
    6e Tribbenaol: Zaak Ziesjoem
    7e Tribbenaol: Zaak Gerd Leers
    8e Tribbenaol: Zaak Beppie
    9e Tribbenaol: Zaak Benoit Wesley
    10e Tribbenaol: Zaak Truus en Mao
    11e Tribbenaol: Zaak Maria van der Hoeven
    12e Tribbenaol: Hoger Beroep Jan Janssen



    Bron: http://wieckertribbenaol.nl/
    Last edited by Breur; 3 januari 2015, 12:55.

    Leave a comment:


  • Roserije
    replied
    Nu snap ik 'm! En ik zie maar 1 mogelijk antwoord (uit elf):

    Daan gingke veer neet, daan gingke veer neet ! ! !

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Beste Roserije, het komt door mijn beperkte kennis dat je het niet begrijpt. Ik had de verkeerde bril op of was met drie dingen tegelijk bezig.

    Man moet mam zijn; een verschil van een poot. Wel een belangrijk geslachtelijk verschil volgens sommigen!

    Leave a comment:


  • Roserije
    replied
    Beste Breur,

    Ik begrijp hem even niet. Komt het door mijn beperkte kennis? Bedoel je, als Hoes' partner thuis komt?

    De lokale ambtenarij zal het wellicht ook zingen, op maandagochtend:

    en veer goon nog neet nao Hoes, nog lange neet, nog lange neet!

    Leave a comment:

Bezig...
X