Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Zwembad Vijverdal

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Zwembad Vijverdal

    Zwemt u bij zwembad Vijverdal (therapeutisch zwemmen)
    Vul dan zeker onderstaande weblink (die verwijst naar mijn enquete) in...
    Wellicht dat u deze ook via uw zorgaanbieder ontvangt. Want ik heb dagelijks nauw contact met o.a. TsrM, zwemvereniging HEIZ, Radar, BOBM en MGS

    WEBLINK (u wordt automatisch doorverwezen)
    www.thesistools.com/web/?id=303393

    Vandaag de dag staat de teller op 26 mensen die de online enquete inmiddels ingevuld hebben. En 521 papieren enquetes zijn zojuist op de post gedaan (deze gaan naar de gebruikers van BOBM, TsrM en Radar)

    Alvast ontzettend bedankt!!!

    Groetjes onderzoekstertje

    Wee zwump der wekelijks bij zwumbad Vijverdal en wilt dees ervaringen en behoeftes geere mit miech deijle? Iech bin naomelijk vanoet mien stageopdracht bezig mit een onderzeuk naor therapeutisch zwumme... Geer kint dees enquete vinden via: www.thesistools.com/web/?id=303393

    Heijbij wirk iech nauw samen mit zoewel TsrM, MGS, BOBM, zwumvereniging HEIZ en Radar, dus wee weit ontvaank geer eijn vaan dees daog, dees enquête wel want iech verspreid ders via de zorgorganisaties dik 500

    Mitwerking zow super zien, mèr is netuurlijk neet verpliech en allein meugelijk es geer ervaring höb mit therapeutisch zwummen in zwumbad Vijverdal.

    Leefs, onderzeukster'ke!
    Last edited by Breur; 15 november 2012, 15:37. Reden: samenvoeging.

  • #2
    Hoi Onderzoekstertje,

    Volgens mij werken de weblinks niet!
    Of werken ze alleen bij mij niet?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #3
      Bij mij wel, Pier, maar ik zwem niet

      Opmerking


      • #4
        Nee bij mij werkte de link ook niet, hoe kan dat dan nou....

        Ik plak hem nog eens opnieuw
        http://www.thesistools.com/web/?id=304169

        Ik zie wel dat de reacties toenemen inmiddels al 28 dus bij ´de echte zwemmertjes´ werkt de link gelukkig wel ;-)

        Groetjes onderzoekstertje

        Opmerking


        • #5
          WOW 205 mensen zijn bereid geweest om mee te werken aan mijn onderzoek! Bedankt! En jeh... natuurlijk weet ik niet of er ook therapeutisch zwemgebruikers zijn die mijn 'oproepje' hier hadden gelezen... maar al is het er maar één, ook jullie wil ik alvast bedanken! Echt fijn dat zoveel mensen bereid zijn mij te helpen!


          Groetjes onderzoekstertje

          Opmerking

          Bezig...
          X