Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 12 sept. 2012

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Als de fractieleider van Partij Vet Verloren ruggegraat toont, dan maakt ie vanavond nog zijn terugtreden bekend.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • De lijstverbinding tussen PvdA, SP en GL kan nog wel eens heel belangrijk gaan worden bij deze prognose.

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
        Om 21.30 uur de definitieve prognose
        Een contradictio in terminis, lijkt mij. (Slaap wel, Pier. Ik hoop dat je de avond overleeft zonder hartinfarct. )

        Opmerking


        • Dus je had net iets langer de schijn kunnen ophouden dat je nog zwevende was
          Had ik dat toch geweten.

          Ondertussen is het wat later op de avond. Voorspellingen slechts een kleine voorbode van de aardverschuiving. Het is spannend.

          Opmerking


          • Tel ik nou goed, heeft wilders nou meer beveiligers om zich heen dan dat hij kamerzetels heeft?
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
              Een contradictio in terminis, lijkt mij. (Slaap wel, Pier. Ik hoop dat je de avond overleeft zonder hartinfarct. )
              Neen, het is geen contradictio terminis.

              Een prognose is een soort van vooruitblik.
              Eerst heb je peilingen, dan krijg je vanaf 21.00 uur een prognose.
              Om 21.00 een voorlopige prognose en van 21.30 uur een definitieve prognose.
              Vanaf 21.45 uur de eerste uitslagen. Dat was vandaag weer Schiermonnikoog.

              Hoe komen ze aan de prognoses?
              In 39 stembureaus, verspreid over het land, vragen ze mensen, nadat ze gestemd hebben, of ze nog eens anoniem een stembiljet willen invullen en inleveren met dezelfde stem als de officieel ingeleverde stem.
              Om 20.00 uur worden die stemmen geteld en om 21.00 uur heb je de voorlopige prognose.
              Tussen 21.00 uur en 21.30 uur tellen ze nog de tussen 20.00 en 21.00 uur ingeleverde stemmen. Daarom heb je dus om 21.30 uur de definitieve prognose.
              Het is een prognose, omdat dan nog niet één officiele stem is geteld.
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                Jolande komt zeker nog terug na vanavond, maar veel spannender is...... heeft ze haar haar opgestoken!?!
                Voor de afdeling Story of Privé...... Jolande droeg haar haar los!
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • Ik heb genoeg gezien.

                  Tijd om een rustig te gaan slapen en morgen een felicitatie te sturen aan Manon Fokke.....
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • Toen de kolonel het optreden van Gordon en LA The Voices zag, had hij wel spijt van zijn stem...
                    Ik weet niet waar D66 het feestje had maar die heb ik helemaal niet voorbij zien komen op Ned1.
                    En iedereen maar die vrijwilligers bedanken. Waren het van de PVV en GroenLinks dan eigenlijk heel! slechte! vrijwilligers? En waarom vergat de helft om Henk Krol te feliciteren?
                    Don't PRESS me....

                    Opmerking


                    • Goooodmorning... Nederland

                      Twee kleuren landschap.

                      Opmerking


                      • Het was geweldig! Sweet Sixteen en Gordon and his rakkers. Gelukkig had Emiel zijn saxofoon vergeten en kon hij niet zijn favoriete fragment uit Evaluations spelen. De rest deed aan wat ritmische gymnastiek of berustte. Over de VVD en PVDA muzikale omlijsting kan ik niet veel zeggen. Toen beide welwaarnietwaardebaters mochten verschijnen was ik ondergedompeld in de inhoud van een boek. Vandaag hoor ik wel welke ouverture zij verkiezen.

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                          Ik weet niet waar D66 het feestje had maar die heb ik helemaal niet voorbij zien komen op Ned1.
                          D66 zat geloof ik in de Nieuwe Kerk in Den Haag, die eigenlijk een oude kerk schijnt te zijn.

                          Voormalige kerken zijn kennelijk populair: Het CDA (?) zat in de Onze Lieve Vrouw van Lourdeskerk - zo ongeveer op Scheveningen - die allang geen kerkfunctie meer heeft, maar een Oosters georiënteerd mediteercentrum herbergt. (Ben er vorig jaar nog geweest op zoek naar jaren '30 muurschilderingen ).

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                            Oranje-rood: helemaal de modekleuren van dit jaar.

                            Opmerking


                            • Pleidooi voor invoering van een kiesdiploma.

                              Gisteren, of beter gezegd vanmorgen, weer eens véél te laat naar bed gegaan :(

                              Ik begrijp er helemaal niets van

                              Dat een VVD een achterban heeft van pakweg 20 kamerzetels (1,2-1,3 miljoen kiezers) begrijp ik.
                              Dat er in economsich zeer goede tijden, of wellicht wel net in economisch zeer slechte tijden, deze achterban om verschillende redenen groeit tot pakweg 30 kamerzetels (rond de 1,8-1,9 miljoen kiezers) vind ik verklaarbaar.

                              Maar, dat de VVD nu ruim 2,4 miljoen kiezers trekt is totaal, maar dan ook totaal, onlogisch!!
                              Niet dat ik de keuze van die kiezers niet respecteer, verre van dat, maar dat is gewoon niet verklaarbaar.
                              Het kan niet anders dan dat pakweg 700.000 kiezers gewoonweg geen benul hebben waarop ze hebben gestemd.

                              Weer eens een bewijs dat er eigenlijk een kiesdiploma moet worden gehaald alvorens men mag gaan stemmen.
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • en wie hier nu nog 1 keer het woord ''verkiezingen'' bezigt, mag Breur gaan helpen op SP.



                                Niet met een schepje, maar met een theelepel en een tandenborstel.
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X