Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Linkse vernieuwing

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk geplaatst door klaas
    Vergeet niet pier
    Deze man Wim Kok heeft ook veel moeten klauteren.

    en veel honger geleden (bezetting knp)
    Ja, en daarom is het nog onbegrijpelijker dat hij nu graait......
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Wouter Bos gaat voor zijn gezin zorgen..... :(
      € 400.000 voor 4 dagen werk!
      Als ik dat baantje had zou ik alleen maandagochtend nog naar het werk gaan en nog steeds € 50.000,- opsteken
      Wat zou je nu echt doen als je Wouter Bos was, Pier?

      Opmerking


      • #33
        Doorgaan met ademhalen?
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking


        • #34
          Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
          Wat zou je nu echt doen als je Wouter Bos was, Pier?
          Geen idee!
          Maar ik zou waarschijnlijk nooit partijleider zijn geworden van de PvdA, omdat ik het niet kan opbrengen om zo nu en dan toneel te spelen.
          Kennelijk kon Wouter Bos dat wel!

          Ik weet wel zeker dat ik nooit zal zeggen dat ik "het wat rustiger aan ga doen voor mijn gezin", om mij vervolgens € 400.000,- voor 4 dagen werk te laten betalen EN ook nog een paar keer als side-kick bij Voetbal International aan tafel te gaan zitten als voetbalkenner en Feyenoord supporter!

          Die man kun je toch nooit meer serieus nemen als politicus!
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #35
            Voor wouter bos zijn kinderen zorgen dus. En mama bos werken en zelf papadagen nemen.
            Maar zonder gekheid. Wouter Bos betaalt toch gewoon belasting over die vier ton. Waarmee weer barmhartige werken gedaan kunnen worden. Gerrit Zalm verdient ZEVEN ton. Maar die is van de VVD dus niet erg?
            Don't PRESS me....

            Opmerking


            • #36
              Ik googlede eens op de term Linkse vernieuwing. Eind jaren zestig liepen er prominenten uit de PvdA, waaronder Willem Drees Sr. (over jr. wil ik het niet eens hebben), ze waren het niet eens met de koers van de PvdA in die tijd, dus is het eigenlijk wel iets van de laatste tijd?


              Het woord ''links'' wordt vandaag de dag als ''vies'' ervaren, nu ene wilders de term ''linkse hobby'' heeft geintroduceerd.


              En met dat laatste kan ik het toch niet eens zijn, want over eigen missers heeft ie het nooit.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking


              • #37
                Iech bin er 'ne sumpele Willie en snap 't neet mie zoe good:

                linkse vernieuwing, dat betekent een neiuwe weg ingaan /inslaan...
                dus dat links links afslaat, wil men trouw aan de lijn blijven, toch ?
                oftewel blijf je dan stilstaan want je gaat niet vooruit,maar opzij
                en moet je dus vroeg of laat weer vernieuwen, om beweging in het geheel te krijgen, dus dan maar weer links afslaan.. dan ga je toch achteruit of terug...?

                of als ik het wiskundig bekijk, dzju dat is laank gleije,,,dan is de uitkomst van
                2 x hetzelfde (bijvoorbeeld 2 x min = plus ...) het tegenoversgestelde...!
                dus rechts ....

                tja...zo bekeken ...lijkt precies op de huidge PVDA van de laatste jaren ...
                kijk maar naar het huidge gedrag van de grote Roergangers Kok en Bos...

                of mis ik iets...?


                :-))))))))))))))))))))))))

                Opmerking


                • #38
                  Volgens mij mis je heel veel Harrie

                  In jouw redenatie loop je achter jezelf aan. Als je steeds vooruit gaat sta je vroeg of laat weer op dezelfde plek.
                  De aarde is namelijk rond.

                  Gelukkig is politiek geen wiskunde!
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #39
                    En dan eentje ter lering ende vermaeck:


                    Mijn broer stond eens met een paar vrienden te voetballen op de Riemdonk in Oud Caberg. Er kwam een man aanrijden, die vroeg naar de Alde Caerteruwe. Hem werd de weg gewezen: u gaat deze straat uit, en vervolgens linksaf. Die straat rijdt u weer uit, en daar gaat u linksaf, op het eind van die straat gaat u linksaf. Dan staat u in de Alde Caerteruwe. (Meneer moest bij groentehandelaar Milius zijn, overigens).

                    Een paar minuten later staat die auto weer op dezelfde plek. De automobilist realiseert zich dan, dat ie dan dus ook 1 keer rechts had kunnen gaan. Of de auto laten staan waar ie stond, want Milius lag op 20 meter afstand van waar hij stond.

                    Moraal van dit verhaal: 3 maal links is ook rechts.
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X