Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Interviews lijsttrekkers op TV Maastricht (Gemeenteraadsverkiezingen 2010)

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Jacques Costongs is mij ook zeer sympathiek en hij zou vast en zeker mijn stem krijgen, ware het niet dat Fokke nummer 2 is op die lijst; dat gaat dus niet gebeuren dit keer !
    Ik vrees voor de PvdA dat héél veel potentiële PvdA-stemmers in Maastricht zo denken.....
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #47
      Verkiezingsdebatten 1, 2 en 3

      De op donderdag 25 febr. 2010 in de Timmerfabriek door TV Maastricht opgenomen verkiezingsdebatten tussen de 12 lijsttrekkers zijn nu on-line te bekijken op http://www.tvmaastricht.nl/nl/page00142.asp

      Helaas zijn een aantal 'en profil' interviews geblokkeerd, alsmede het verkiezingsdebat no. 3 tussen Luc Winants (CDA), Kitty Nuyts (LPM), Leny Eijssen (SP) en Simon Vels (CU).

      Mn. dit laatste debat was het meest de moeite waard (als U van cabaret houdt tenminste)
      Anderzijds is het ook leuk om naar Kitty Nuyts en Leny Eijssen te kijken. Ze voegen toch iets toe aan de lokale politiek
      Zij draafden soms zo door dat zelfs George Vogelaar hen niet de mond kon snoeren....


      Misschien dat het verkiezingsdebat morgen, 3 maart, wel toegankelijk is.

      Waarom er op sommige uitzendingen een slot op zit van 'Vimeo' is mij een raadsel.
      Wellicht dat iemand hierop antwoord kan geven.
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X