Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gemeenteraadsverkiezingen 18 maart 2026

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Bij deze een aparte topic rond de gemeenteraadsverkiezingen in Maastricht van 18 maart 2026.
    Elders op dit forum, in de algemene topic Politiek Cafe, is al een discussie gestart rond dit thema. Lijkt mij handiger om dit eer geordend in deze topic te behandelen.
    De moderator zal de reeds geschreven postings vanuit de algemene topic overzetten naar deze plaats.

In het algemeen roep ik wel iedereen op om op elkaar te reageren met respect voor ieder mening. Laten we elkaar niet voor dom uitmaken, of nog erger racist dan wel fascist of iets dergelijks.
    In een politieke discussie is het goed dat er meningsverschillen zijn. Dat mag en dat leidt tot een politieke discussie, maar laten we het beschaafd houden
    Honderd procent met eens,, respect voor ieders mening..

Opmerking

In het algemeen roep ik wel iedereen op om op elkaar te reageren met respect voor ieder mening. Laten we elkaar niet voor dom uitmaken, of nog erger racist dan wel fascist of iets dergelijks.
      In een politieke discussie is het goed dat er meningsverschillen zijn. Dat mag en dat leidt tot een politieke discussie, maar laten we het beschaafd houd (verzoek van Pier)

Honderd procent met eens,, respect voor ieders mening..​

Nu ja dit geldt niet voor ieders mening ...

schijnbaar deze wel.. ga naar een fatsoenlijke partij

citaat. Antonius

((Dus volgens mij is een nieuwe partij Maastricht NU helemaal niet nodig, ga naar de PVV met je stem.

Of nog beter ga naar een fatsoenlijke partij met je stem die ook op lokaal niveau problemen aanpakt en misstanden helpt voorkomen.

Dan maar een Minderheid.))

Daarom dan ook mijn mening hierop en mijn antwoord als het gaat over(( fatsoen .))
      ​​
      Last edited by Ton.2014; 13 maart 2026, 09:33.

Opmerking

Doe eens lief Antonius ❤️

Opmerking

Morgen 18 maart een belangrijke dag.

Ga stemmen uw stem is waardevol voor onze stad.
          Zeker voor de komende 4 jaar.

Opmerking

ja ik / mijn stem is nog steeds niet opgeheven, ondanks mijn verzoek daartoe.
            Het is duidelijk dat er een gezonde meerderheid is die al de splinters zonder enig pardon opveegt en overgaat tot de orde van de dag.

Er zullen wel wat huilebalken overblijven in die lokale partijen. Jammer van de lovenswaardige inzet. Allemaal samen weer vier jaar voor de boeg.
            Last edited by Antonius; 19 maart 2026, 12:21.

Opmerking

Die splinteraars vergeten dat ze buiten hun speerpunt-opvatting hun kiezers ook moeten bedienen als het om andere problemen gaat. Ze halen hun stemmen binnen op one issue-politiek. Gaat het over iets anders, dan weten ze van toetem noch blazen.

Maar ja, ze hebben wel hun zeteltje binnen, waar ze niks mee kunnen.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Bezig...
              X