Oorspronkelijk geplaatst door Pier
Bekijk bericht
Daarbij vroeg ik Harald ook naar de website van de Maastrichtse afdeling van D66 cq het ontbreken van het verkiezingsprogramma 2022-2026.
Vandaag kreeg ik onderstaand antwoord.
"(..)
Wat betreft het verkiezingsprogramma heb je helemaal gelijk dat we iets later zijn dan voor ons gebruikelijk. Allereerst is ons verkiezingsprogramma pas vorige week officieel vastgesteld door de ledenvergadering, inclusief een aantal amendementen daarop die natuurlijk netjes verwerkt moeten worden. Maar nog belangrijker: er komt een geheel nieuwe website voor alle lokale D66-afdelingen. We zijn heel druk bezig die gevuld te krijgen en we proberen vóór 1 februari 'live' te gaan, maar zijn daarbij nog wel afhankelijk van het (landelijke) websitebeheer. Excuses dus voor het late moment van publicatie van ons verkiezingsprogramma en nog heel even geduld gevraagd. Ik zal een seintje geven als alles live is."
We wachten dus even af, maar goed dat D66 een verklaring geeft.

- heb ik het gevonden.
De contestanten debatteerden op mijn grote, centraal gelegen, bomvrije Groningse studentenkamer op het adres Herenstraat 22A tot diep in de nacht, bijgestaan door een krat bier dat na 01.00 uur 's-nachts (sluitingstijd) van een kroeg in de Grote Kromme der A in een weekendtas was meegesjouwd. Ikzelf was dan vaak al achter hun rug op mijn divanbed in slaap gevallen, maar ik denk niet dat zij/wij ooit een oplossing hebben gevonden voor de problemen in hun/onze wereld (met name de wereld van anti-Vietnam-politieke studentenprotesten onder het motto: 'Johnson, moordenaar'). Ik ben ook best in voor een etentje in het Boschstraat-kwartier, (waar Lurvink schijnt te wonen), maar ik denk niet op die locatie iets te kunnen bijdragen aan de democratie in Nederland of Maastricht. Beter van niet dus.

Opmerking